Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

Bianca ik vind het heel dapper dat je toch de moed niet verliest en blijft hopen

Er is vast ook een wondertje voor jullie weg gelegt :pray:

Bianca: Wat goed dat je dan toch nog de moed hebt om er alsnog voor te gaan…we gaan heel hard duimen voor je dat er ook voor jullie een mooi wondertje komt :inlove:

Maar is er buiten ivf ook geen hulp mogelijk?

bianca; wat super stoer dat je mee werkt aan zo’n boek :-* en echt meis…ik hoop zo dat die 1% volledig voor jou benut gaat worden :pray: :pray: :-*

wel heftig idee dat je nooit in de medische circuit verder kan gaan… :frowning:

ellen84; op kraamvisite krijg je denk wel dubbel zo hard kriebels voor een kleine he :inlove: wie weet de volgende ronde :pray:

sweatest; gaaf trouwjurk opgehaald! Helemaal klaar voor je dag?? :inlove: :inlove: laat je ook nog wat foto’s zien van je trouwdag? En gaan jullie nog op huwelijksreis? Morgen testen he :pray: spannend :shifty:

tinkerbell; wel handig jouw ticker :mrgreen: die volg ik maar ook :wink:

gatsie muizen :sick: :sick: gelukkig heb je een stoere man die wel valletjes zet :dance: :slight_smile:

marjolein; wow de 28e een echo…leuk.leuk :inlove: :inlove: ik hoop die dag dan positief te testen :pray: en heel misschien een dag eerder al wel :oops: :slight_smile:

poeizie; wat irrie van je bloedverlies… :? laat het maar snel september worden of niet?

rittel; wat leuk dat jullie het al verteld hebben…wel snel overigens :slight_smile:

hier niks te melden…zit alleen te bedenken wanneer ik echt zou kunnen testen…wil namelijk niet zomaar gaan testen… :think: ergens wil ik pas de 28e testen…maar dat duurt nog zo lang :shifty: :shifty:

Zeg Kloos, aftaaier :hand: hoeistnou? Wij testen pas de 28e hoor! :mrgreen: Nou vooruit, jij misschien dan een paar daagjes eerder, je ei was er toch al voor het weekend ofnie?

whaha…nee ik wil wel gelijk met jou testen hoor…maar ik ben gewoon nieuwsgierig… :lol: ik ga sowieso volgende week testen :wink: maar twijfel nog of ik dat woens/vrijdag/zaterdag doe… :think:

heb geen idee wanneer mn ei is geweest, maar het moet haast vorige week geweest zijn…welke dag geen idee :? gok ergens rond de dinsdag/woensdag… :shifty:

:mrgreen: Doe dan maar gewoon woensdag, vrijdag EN zaterdag :mrgreen:

Word toch al wel een beetje gek van mezelf, alles wat je voelt vergroot je uit (beetje buikpijn, zere boobs, moe) maar het kan eigenlijk nog helemaal niet zo voelbaar zijn! Ik ga d’r mee stoppen (met dat ge-zou-het-?), kan er nu toch niets meer aan veranderen :lol: . Afwachten maar, ben blij dat jij in hetzelfde schuitje zit!

PS: Voel jij al wat? :mrgreen: :mrgreen:

hahahaaha zit hier gewoon te grinniken achter me laptop

voel jij wat?

nee jij?

jullie zitten gewoon elkaar gek te maken wahhahahaah

en pat maar zeggen waarom zit je nou weer te lachen

ja dat zijn gewoon geen dingen die je aan een man moet uit proberen te leggen dat snapt ie niet

dan is de grap er al vanaf

ik heb ook gevoelige borsten maar dat kan bij mij een paar dinge betekenen

1 ik ben zwanger … wat me stug lijkt

2 ik ben richting mijn ei aan het gaan… geen idee

3 ik word ongesteld

maar ja ik vloei nog steeds dus uhhhh mijn naam is haas

en me ballen zijn van kaas (hahahaa kwam een collega laatst mee)

ik heb in een deuk gelegen… zeker omdat het om een klein wijfie (1.48m) van 65 jaar gaat hihhihihi geweldig gewoon.

Whaha Poeizie, geweldig zo’n collega! :lol:

En ja, ik word al een beetje gek :roll: van mezelf. Wil het ineens zo graag! Maar zere boobs bij jou, er is dus wel iets aan het gebeuren! Ben benieuwd.

neeh voel niks bijzonders…dus sja daarom moet ik van mezelf ook maar geduldig afwachten…alleen hoop ik niet dat ik volgende week ongie wordt…zit dan met de bruiloft :? vind dat niks aan dan…maja wat doe je er tegen niks he…

en vanaf nu ga ik me niet meer gek maken…maar geduldig wachten :liar: en nergens over nadenken hahaha :angel:

maar goed heb wel een btje het zelfde verhaal als marjolein…dus ergens hoop ik… :shifty: :shifty:

Ik voelde helemaal NIETS en ben hartstikke zwanger, dus das ook nog een optie haha!

@Kloos: het is dat mijn ouders/schoonouders op vakantie zijn/waren anders hadden we t ze meteen verteld! Dat wachten…pff, niet te doen!

En mocht t nog misgaan… alleen maar fijn als die mensen me kunnen steunen.

@sweatest: spannend morgen testen!! Hou ons op de hoogte hè?!

Fijne avond allemaal. Ik ga ff lekker gooische vrouwen kijken!

Truste!

@Tinkerbell wrote:

Word toch al wel een beetje gek van mezelf, alles wat je voelt vergroot je uit (beetje buikpijn, zere boobs, moe) maar het kan eigenlijk nog helemaal niet zo voelbaar zijn! Ik ga d’r mee stoppen (met dat ge-zou-het-?), kan er nu toch niets meer aan veranderen :lol: . Afwachten maar, ben blij dat jij in hetzelfde schuitje zit!

Hier hetzelfde! haha en met alles denk je idd van ‘‘Zal het dan toch?’’ maar goed, ik ben me er ook wel van bewust dat er met een aankomende ongi dezelfde verschijnselen kunnen zijn :wink:

Bianca, wat spannend dat jou verhaaltje straks staat beschreven in dat boek! Wil het ook wel graag lezen hoor dus hou ons op de hoogte! Verder vind ik het zo vet stoer dat je ondanks alles toch probeert zwanger te worden, petje af!

Ellen84, Altijd weer leuk op kraamvisite en nu zeker in deze periode.

Sweatest, He gaaf dat je je trouwjurk nu hebt! Ben je er helemaal klaar voor nu? Eerst nog even testen vandaag toch? Alvast een super fijne dag toegewenst hoor!

Marjolein, Leuk dat je al zo vroeg een echo krijgt, spannend hoor!

Poeizie, Wat vervelend van dat bloeden. Snel op naar september of niet?

Rittel, Wat hebben jullie het al snel verteld! haha Wel super leuk overigens, ik zou het ook niet kunnen laten hoor, je zit er zo vol van. En daarbij zoals je zegt, zou ik het ook fijn vinden mocht het mis gaan dat je mensen om je heen hebt die er van op de hoogte zijn.

ja precies wat je zegt opaal… het kan me niet snel genoeg september worden… heb gister trouwens gelezen op freya.nl dat er een onderzoek is geweest bij inositol dat bij 1200 mg vrouwen met pco gingen ovuleren

ben even de cijfers kwijt maar was wel een hoog percentage

dus even een cabs meer uitgezet in mijn weekcassette :mrgreen: ik dacht dat mijn caps 1000 mg waren maar zijn 500 mg dus slik nu 1000

nu dus 1500 mg is ook max. hoeveelheid wat je zonder toezicht mag slikken… las gister toevallig dat vanaf 2000 mg ook goed slaapmiddel zou zijn en goed tegen slapeloosheid, haaruitval bij mannen.

maar het reguleert voornamelijk ook je bloedsuiker spiegel en ik ben eens goed gaan nadenken en het klopt wel

ik heb veel minder trek in zoetigheid de laatste tijd en heb misschien 1x een echte vreetkick gehad dus is al een verbetering op zich toch

had gister van die koekjes met chococreme ertussen en na 2 was ik misselijk dus dat is best opvallend voor iemand die makkelijk een half pak zo kunnen opeten :mrgreen: dus in die zin erg positief

misschien nu ook langzaam aan de rest ook nog?

zou fijn zijn 8)

en tinker je kan dus ook zere boobs krijgen als je ovulatie in aantocht is of als je richting je menstruatie gaat

toen ik mijn mirena nog had kreeg ik zere boobs en werd misselijk etc een week voor ik ongesteld moest worden dus het lichaam kan je mega voor de gek houden.

ik laat me er al helemaal niet meer door leiden want mijn lichaam is gewoon totaal in de war :mrgreen:

Al de tekens kunnen natuurlijk van alles beteken…maar we hopen gewoon weer op mooie testen volgende week :pray: :pray:

Sweatest: Ben wel heel benieuwd naar jou test?? Zwanger het huwelijk in?? :pray:

ik kwam op een site goedkope ovutesten tegen in pakket met 24 dipsticks en 3 zwangerschaps testen voor nog geen 3 tientjes … is niet mega duur vond ik persoonlijk

was op de site van freya aan het neuzen weet niet meer precies hoe ik er kwam eigenlijk

wel linkje even opgeslagen :mrgreen:

Poeizi: Ga dat even onthouden. Heb hier nog wel 9 zwangerschapstesten liggen. Misschien volgende ronde ook maar eens ovutesten gebruiken als het deze keer niet raak is. :think:

Net even langs HA gereden om verwijsbrief op te halen

Ben zo gelukkig dat ik mijn oude HA heb die ik in almere als eerste had

En de andere die daar ook zit is een oud studiegenoot van mijn mentor echt grappig

Ze hebben ook nog eens dezelfde achternaam dus had al gevraagd of ze fam. Waren

Maar dat was niet zo dat hadden ze zelf al eens een keer uitgezocht :mrgreen:

Maar wel grappig en dan blijkt maar weer eens dat nederland een klein landje is :lol:

Hallo,

Zo ben ik weer. Heerlijk genieten van mijn vrije dag!! Net nog even bij mijn nieuwe afdelinghoofd geweest. Gelijk rondje afdeling gehad…pff wel heel wennen hoor. Wordt best nerveus als ik eraan denk. Daar is alles zo volgens structuur en dat waar ik nu zit is zo anders. iedereen kloot maar een beetje aan enzo…Maar goed nieuwe spannende tijden.

Jammer genoeg zijn er voor ons geen andere opties meer ellen. Adoptie ofzo krijgen we geen toestemming voor aangezien mijn man hartproblemen en de ziekte van Graves heeft. Ze willen een kind dan misschien niet nog een trauma aandoen…!!! En voor pleegzorg komen we alleen in aanmerking voor crisisopvang. Nou daar zit ik nou ook niet op te wachten om eerlijk te zijn. Wat ik heb en krijg wil ik graag houden hahah. ego he?

Oh sweatest!! Morgen de grote dag!! Geniet er man meid. Het weer zou stukken beter worden dus we gaan duimen voor je!!! Denk aan ons als je ‘volmondig’ JA zegt ahahh.

Nou wat ik hier weer had…ik wil ook even jullie mening hoor. Ik had van de week, maandag dus, heel veel draderig slijm en dit was gisteren compleet over…dus ik dacht…mijn ei is geweest want ik schreef jullie nog van zou ik niet te laat zijn als ik gisterenavond nog even zou klussen.

Nu ben ik met die persona bezig en ja hoor op dag 16 vanmorgen gaf het apparaatje aan dat ik in de ovulatie periode zit…Dus dan moet je volgens het apparaatje binnen 1 a 2 dagen gaan ovuleren. Dus wij gisterenavond geklust…Zal ik dan voor de zekerheid manlief vanavond nog een keertje strikken of zouden jullie het dan morgenavond doen?

Gek he? Toch nog een ei op dag 17 misschien? Dacht altijd dat ik eerder was dan die “geplande” 14 dagen waar het in elk boekje zowat over gaat. Al die jaren dus verkeerd geklust hahah. Ach weten we nu ook weer.

Persona niet voor niets gekocht dus…hahah

Kreeg gisterenavond al iets van krampen (leek net of ik ongie zou worden), en toen waren we nog geen eens meer van plan om te gaan klussen. Heb nu de hele tijd dat gevoel van die krampen weer. Zou ik dan toch???

hahah spannend hoor…ik vind het nu allemaal helemaal leuk worden. Was vanmorgen zo blij als een kind toen ik dat O tje zag staan. Bevestiging op de een of anderen manier…Raar maar waar haha

Ik ben ook zo’n gek mens…hahah

Groetjes Bianca

volgens mij kloppen die banners niet hoor. Moet nu volgens bannertje nog 14 dagen??

Dus toch maar even aanpassen…

@Bianca77 wrote:

volgens mij kloppen die banners niet hoor. Moet nu volgens bannertje nog 14 dagen??

Dus toch maar even aanpassen…

Ja maar dat klopt toch wel als je nu midden in je ovulatie zit! Dan is het namelijk nog 2 weken voor je NOD

Ik voel me echt lam en belabberd! Licht in mijn hoofd met daarbij soms wazig of sterren zien (kan met tijden de tekst op mijn laptop niet eens lezen) en veel hoofdpijn. Of mijn bloeddruk is te hoog, of moet vrij snel flink ongi worden denk…pufff