Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

weer een nieuw fris deeltje! :wink:







ons show forum

Zo meiden,



we hebben aardig wat bij elkaar gekletst hahah.

Hier gelukkig na vanmorgen weer wat rust in de tent…

Manlief ook weer uit zijn werk en ik ga zo nog even wat leren. Morgen is mijn pappa jarig (noem hem altijd grootje hahah). Had een dagdienst dus tot 15.30 uur maar heb mijn leidinggevende gemaild en ik mag werken tot 1300 uur dus dat is wel prettig!!



Heb weer enorme hoofdpijn…Ondanks dat ik op dag 11 zit. Dacht misschien kan ik manlief vanavond, zondagavond en dinsdagavond verleiden…Dan heeft ie de rest van de maand vrij hahahah :oops: . Heb ik mijn vruchtbare periode weer gehad hahah :clap: .

oh oh meiden waarom gaat het zwanger worden bij ons nou toch niet helemaal zoals gehoopt he? Gun iedereen zo zijn eigen kindje…Vaak zijn het de mensen om je heen die al naar elkaar kijken en zwanger zijn…Oh ja volgens oma is het er natuurlijk ingewaaid… :liar: moest volgens haar maar dicht bij het raam gaan liggen…ahum…Nou als ik dat doe loop ik volgens mij alleen maar een pleurisje op en geen zwangerschap hoor hahaha. Oude mensen…apart ras hoor hahahah



groetjes Bianca

Dat kletsen gaat hard bij ons ja! :smiley:



Hier een super saaie dag acher de rug. Het is vrijdag en vakantietijd dus krijg niemand te pakken. Ben maar wat gaan lezen op internet over alles wat met zwanger worden te maken heeft en kwam zo ook op het vlinder topic van hier…pufff…das heftig hoor! Heb veel verhalen gelezen maar heb het daar nu mee gehad. Overigens ook een zere nek door dat beeldscherm! Vanavond komen er wat vrienden bij ons drinken waarna we met elkaar naar de feesttent in het dorp gaan dus das wel gezellig!



Fijne avond allemaal!

ja opaal, is behoorlijk heftig hé…kan daar ook echt verdrietig van worden :cry:



veel plezier vanaaf!



@bianca, hihi, die oma van jou!! heeft wel humor dat menske!! maar ik vind het ook jammer dat we niet allemaal al zwanger zijn!! ik slaap onder hetraam trouwens maar tot nu toe allee een koudje opgelopen haha :lol:



als ik maar 's wist wanneer ik kan klussen?! wanneer komt mijn eitje nou??ben benieuwd alsik ga testen woensdag/donderdagochtend wat uit komt…maar kan het haast wel raden… :?

Jullie gaan echt heel erg snel … Hihi … Nieuw deeltje nieuwe kansen …



Las dat er iemand een negatieve test had, jammer hoor, maar volgende keer gewoon weer beter …



Bij mij gaat het nog langer duren … Vandaag naar het ziekenhuis geweest, eigenlijk met spoed op aanraden van de huisarts …

Bloed afgenomen, 2 plaspotjes, en Maandag een kijkoperatie, omdat ik waarschijnlijk een poliepje heb zitten in mijn baarmoeder …

Dus laten we maar weer afwachten …

Daarnaast zijn er ook 2 bacterieén gevonden, daar heb ik nog een kuur voor gekregen …

Voor de rest tob ik maar een beetje door …



Hoop dat het goed gaat met iedereen, en met de zwangere, hoop dat alles goed gaat met de kleine baby mensjes …



Fijne avond … xxx

hey meiden wilde vandaag al eerder reageren, maar ik werd een uur aan de praat gehouden door iemand…en toen was mn moppie al weer wakker…en hebben we heerlijk buiten in de tuin vertoeft…emi wil altijd alles doen wat mama ook doet…dus heeft ze me mee geholpen met onkruid wieden…ze zat er heerlijk onder :inlove: :mrgreen:



@ellen; ah balen meis :hug: maar aan de andere kant…er is nog hoop…je hebt ook nog geen ongie…dus wie weet :pray: :pray: geniet iig lekker van je weekendje!!



@poeizie; raar idee idd dat het nu echt is he…hoop dat je snel zwanger mag raken hoor! :pray:



@bianca; whahaha…jij hebt zo waar een klusschema voor je man :mrgreen: en werkt hij daar ook aan mee?



@jennifer…he bah…wat vervelend! Een kijkoperatie is best wel weer heftig…heel veel sterkte meis…hoop dat er niks ernstigs is :-* :hug:



@sweatest; hmmz…heb jij al wel een cyclus eigenlijk? Of zit je in dezelfde situatie als mij? Best wel irrie als je het niet weet he…gewoon maar regelmatig klussen dus 8)



@opaal; heftig he…al die verhalen…ik kom er niet zo vaak…omdat ik het "te"heftig vindt :shifty: :shifty:



@de rest :-* kan niet meer terug lezen…



hier niet veel nieuws…ik hoop dat het snel 2 weken verder is…dan kan ik gaan testen :slight_smile: kennis/vriendin belde vandaag op dat ze zwanger was…helemaal leuk voor dr! Maar ondertussen dacht ik…ik wil ook :shifty: :slight_smile:

wij zitten idd in hetzelfde schuitje… :mrgreen: :?

hihi, dat was ff snel, moet aan de klus! :stuck_out_tongue:

breekt in:



Zie net dat er al 4 zwanger zijn gefeliciteerd meiden!!! een vruchtbaar clubje!!! succes nog voor de andere!!!



Ik hoop dat er bij ons de juli augustus stoppers snel volgen…



Breekt uit:

Gezellig jullie hebben het frisse deeltje weer gevonden



Geweldig he die wel bekende schuitjes :roll:



Ik zit hollands got talent te kijken en dat kleine jochie kim

Wauw! Wat een geweldige stem ! Zo schattig ook dat ie daarna weer dat verleger jochie word :inlove:

Zo meiden hier wel een schema op gesteld maar denk niet dat manlief eraan mee werkt…Moet namelijk ook werken deze dagen en dan lig ik al om half 10 in coma…en hij moet dan ook verplicht mee hahah…Maar de avond is nog niet voorbij anders gaan we gewoon voor morgen…nieuwe kansen!!



Morgen moet ik maar tot 1300 uur werken oh wat een zaligheid om dat al te weten…Je werkt dan toch ineens heel anders dan als je tot half vier moet…



Ja die vlinder verhalen…pff ik was ooit begonnen met lezen maar moet er altijd zo van meehuilen…vreselijk wat sommige mensen meemaken…



Vanmiddag toch nog even geleerd…weer een hoofdstukje verder!!



Jennifer: een kijkoperatie jeetje meid het is wel heftig zo allemaal he? en dan ook nog dat kuurtje erbij…hoop voor je dat ze wat vinden wat gauw behandeld wordt zodat je snel kan beginnen aan het echte klussen :pray: :pray:



Alvast weltrusten voor vanavond



groetjes Bianca

ik hou jullie ff niet bij hoor…sorry :roll:

Gaat het nog een beetje marjolein ? Heb je niet al te veel last van kwaaltjes?

Oh ja moet ik ook nog even zeggen:

Had vanavond voor mijn vader alvast zijn cadeau gekocht. Hij wilde patrijspoortjes van roestvrijstaal voor zijn nieuwe bootje. Maar ja ze waren 70 euro per stuk. Hij had er 3 nodig. Dus mijn moeder zou er een geven en ik ook een. Maar ja eenmaal in die winkel kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om er 1 te geven…Heb ook zo’n lieve vader. Dus ik die twee patrijspoortjes gekocht.



Eenmaal bij mijn ouders toch zijn cadeau alvast gegeven: hij was zo blij. Maar hij zat ook nog wat televisie te kijken totdat er een babietje verscheen in iemands armen. hij vloog op van de bank en zei tegen mij: “kijk Bi, hoe lief ach…” die man smolt gewoon…

Zat ik dan op die bank…Zo graag willen vertellen dat wij ook ons best doen om een gezond kindje en vooral een gezonde ik…te krijgen…



Het lag op het puntje van mijn tong…maar niets gezegd…hopelijk duurt het niet lang meer en ik ga nog steeds voor de kerst… :thumbup: .



Marjolein: Gaat het een beetje met je? Al helemaal op de roze wolk?



Groetjes Bianca

Bianca wat lief van je! Klinkt ook alsof je een hele lieve papa hebt… Ik wens je echt zo een goede zwangerschap en een gezond kindje toe! :hug:



Ik zit heerlijk aan dde wijn na een dag werken, m’n hoofdpijn is gelukkig wat gezakt (mag ook wel na al die pijnstillers :roll: ).

Het gaat goed hier, be alleen want moe en minder energie…en merk dat ik optijd moet eten. Verder :thumbup:



Maar moet veel taarten maken deze week dus daar stop ik ff de energie in die ik nu heb :wink:

marjolein; de echte zwangerschapskwaaltjes dus…doe maar rustig aan en als je meer energie hebt, schrijf je vast wel weer meer :wink: :-*



tinkerbell; hoe is het nu met je hoofdpijn? Hopelijk helemaal weg gezakt!



bianca; wat lief van je vader :inlove: moeilijk om je dan in te houden he…meis ik duim zo hard voor jou…kerst is idd een hele mooie tijd om een positieve test in je handen te hebben :pray: :pray:



poeizie; dat jochie kan echt zingen hoor :shock: gaaf geluid komt er uit zijn keel :inlove: :inlove:



sweatest; het is wat he, het schuitje :roll: :mrgreen: hoeveel dagen cyclus hou jij dan aan? En wanneer wil je eventueel gaan testen… :shifty: ben niet nieuwsgierig hoor :liar:





zoo hier vanochtend misselijk :? snel wat gegeten en toen werd het wel minder… :think: kan toch geen zwangerschap zijn lijkt me…want voor mijn gevoel moet het nog 2 weken duren :think:

ik hou gewoon de volle 4wkn cycles maar aan…en dan weer testen…



a.s woensdag is het weer zover… :pray: , dat zou wel eenleuk huwlijksgeschenk zijn toch??

oh dat zou wel super zijn idd!! Ik zie al dat je volgende week gaat trouwen…leuk!!! :inlove: :inlove: :inlove:



hmmzz ik hou geen 4 weken aan, dan mag ik morgen al testen :shifty: dus ik wacht geduldig :liar: 2 weken…mijn innerlijke gevoel zegt dan dat het echt mag haha…

Marjolein, gelijk heb je! Succes met alle taarten (ze gaan ongetwijfeld weer geweldig worden, jou site gezien hebbende) en doe rustig aan!



Sweatest, dat zou echt super zijn als huwelijkscadeau! :smiley: Hoop het zo voor je!



Kloos, wie weet! Misschien ben je heb gewoon al :mrgreen: Hou jij dat nog 2 weken vol? :roll: Geloof ik niks van, haha.



Lekker praatje, maar ik verlies gigantisch veel slijm :drool: Heb net een ovu testje gedaan en kreeg een licht streepje, mijn ei komt dus vannacht of morgen ergens. Hebben vanmorgen geklust en ga hubbie straks ook nog maar eens verleiden :inlove: Het is ook echt zo dat je meer zin hebt als je in je vruchtbare periode zit. Toch wel mooi :slight_smile: Wow, begin er toch wel steeds meer van overtuigd te raken dat ik echt graag nog een beebje wil :smiley:



Fijne avond!