Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

hihi tinkerbell leuk he om er zo mee bezig te zijn he :inlove: ik merk dat ook al op hoor…met meer vruchtbaar slijm verlies heb je gelijk meer zin…en dat had ik dus deze week…ergens deze week heb ik dus denk ik ook mn ei-sprong gehad… :slight_smile: (vermoed ik hoor…) daarom denk ik dat wel 2 weken vol hou…anders is er toch niks te zien… :slight_smile:

Ik heb geen berichten van jullie gelezen want ben helemaal gefrustreerd! Vrijdag kwam ik thuis van mijn werk en toen zaten er wel 30 vleesvliegen in huis. Ik ben als een debiel die beesten dood gaan meppen want was echt ranzig! Met gevolg dat alle ramen onder de troep zaten van de geplette vliegen. Daarna alle vuinisbakken leeg gemaakt maar daar nergens iets van maden te vinden. Toch elke keer weer nieuwe vliegen in huis en blijven dood meppen maar niks stinkends of vies in huis te vinden. Vandaag weer hetzelfde ritueel, kwam vanmorgen beneden en toen zaten er weer een stuk of 10. Alles gecheck en uiteindelijk achter de plint van de keuken wat ontpopte maden kunnen vinden. Dit was recht onder de vaatwasser waar ik wat spetters chocomel ontdekte maar niet echt benoemswaardig. Alles opgeveegd en goed schoongemaakt met chloor maar de vliegen blijven zich melden. Elk half uur mep ik er wel weer een paar dood en wordt er stapel gek van! Wij hebben net een nieuwbouwhuis verder geen huisdieren en ben pietje precies met de schoonmaak. Wie oh wie heeft er tips waar ik nog zou kunnen zoeken naar maden? Wij hebben echt geen idee meer waar deze beesten vandaan kunnen komen…

Vanmorgen maar 3 vliegen in huis, het wordt dus gelukkig minder! pufff… Ramen zemen wacht ik nog maar heel even mee tot ik echt een paar uur geen vliegen heb anders is het zonde van het werk. Vanmorgen ook getest, kon niet meer wachten na alle frustratie hier in huis! haha Maar helaas negatief… Geloof ook niet meer dat het raak is deze ronde, heb wat zere borsten maar verder geen kwaaltjes en ben top fit! Ergens ook niet zo’n drama, laat mij nog maar lekker een poosje paardrijden en richting een vast contract gaan. Heb gisteren nog wel een zijslaapkussen gekocht. Lagen bij de Lidl voor 12 euro dus dacht, die moet ik vast hebben! haha

Niet opgeven hoor opaal ik had ook helemaal geen kwaaltjes toen ik zwanger was van tygo

Ja alleen moe maar dat kwam later dus je hoefd niet perse kwaaltjes te hebben

wat is het rustig hier :slight_smile: stilte voor de storm?



@opaal; vieze beesten he :sick: :sick: hopelijk sla je ze vanmiddag allemaal weg/dood :oops: …ik moet die beesten ook niet in mn huis hebben hoor…zeer frusterend. Jammer dat je negatief getest hebt, maar dat zeg nog niks hoor! Kan alle kanten nog op…niet opgeveven hoor :-*



@ellen; al bijna terug van je weekendje weg? Was het leuk? Ben erg benieuwd of je nog getest hebt of dat je ongie toch is gekomen? :shifty: :shifty:





hier niet zo heel veel te melden…al heb ik vanochtend al weer last van lichte misselijkheid gehad :? maar na wat eten is het over…dus ik denk dat ik mezelf gek zit te maken :shifty: ik ga iig nog niet testen :snooty:

Hier ook weinig kwaaltjes…alleen moe en wat futloos. Maar ik ben altijd van het door door doorgaan, dus zo nu ook :slight_smile:

Nu heeel even tijd gemaakt voor kok.

(ben ondertussen weer aan het bakken)



Inmiddels 3 taartjes af…zijn te bezichtigen op mijn site hoor :wink:

(of in het taartentopic)



Opaal jammer zeg…maar nog geen onig kan nog allllle kanten op!



Kloos al stiekem getest?

nee :naughty: wil dat voorlopig nog niet doen, want ik denk dat ik minimaal 2 weken nog moet wachten :angel:



marjolein; vraagje aan jou: is lynn meer aanhankelijker nu je zwanger bent of valt dat wel mee? :think: bakze…ik zie je foto’s af en toe voorbij komen op hyves…echt zo gaaf en lekker :inlove: :drool:

Ze is het wel…maar of dat komt omdat ik zwanger ben???



Ze wil ook meer knuffelen en bij me zijn :inlove:

En de borstvoeding gaat tot nu toe ook nog steeds perfect :dance:

Hier toch de ramen maar gezeemd, meeste opkomende vliegen zijn weg nu gelukkig!



Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben, nog 3 dagen voor mijn ongi en dan zou de test wel positief kunnen zijn? Heb er niet zoveel verstand van natuurlijk maar dat er in 3 dagen zoveel kan veranderen… Voel verder geen ongi aankomen overigens maar voel me ook zeker niet zwanger! haha Heb meer het idee dat ik veel last heb gehad ( met alle kwaaltjes) van mijn ovulatie en dat de ongi nog even op zich laat wachten maar goed, je weet maar nooit natuurlijk! :smiley:

Opaal, hoop dat ik je geen valse hoop geef, maar het kan wél: ik heb 3 dagen voor NOD negatief getest (geen enkel ook maar ienieminie superlicht streepje zichtbaar, helemaal blanco, totaal niks te zien!!!) en op mijn NOD heb ik duidelijk positief getest!!! Elke 1,5 a 2 dagen verdubbelt de hoeveelheid hcg-hormoon dus er kan wel degelijk veel veranderen in 3 dagen!

Ik duim voor je in elk geval, wie weet… :thumbup:

@Caro78 wrote:

Opaal, hoop dat ik je geen valse hoop geef, maar het kan wél: ik heb 3 dagen voor NOD negatief getest (geen enkel ook maar ienieminie superlicht streepje zichtbaar, helemaal blanco, totaal niks te zien!!!) en op mijn NOD heb ik duidelijk positief getest!!! Elke 1,5 a 2 dagen verdubbelt de hoeveelheid hcg-hormoon dus er kan wel degelijk veel veranderen in 3 dagen!

Ik duim voor je in elk geval, wie weet… :thumbup:




Oh oke, nou wie weet! Nog even afwachten dan… :wink:

Hè getsie Opaal, wat smerig die vliegen in je huis! Kan me helemaal indenken dat je daar gefrustreerd van raakt :hug: Hopen dat je ze nu uitgeroeid hebt :mrgreen: En wie weet gaat het bij jou wel net als bij Caro met testen :wink: Wel goed dat je aangeeft het ook wel prima te vinden als het niet meteen raak is trouwens. Die kans bestaat inderdaad ook, al denken we daar hier liever niet teveel over na :angel:



Marjolein, ik heb je taarten even bewonderd :drool: :drool: :drool: . Wow!



Caro, hoe staat het met jouw kwaaltjes? :wink: Of heb je er geen? Dat zou natuurlijk wel beter zijn.



Kloos, kunnen we samen wachten met testen! Hier flink geklust dit weekend. Heb me echt voorgenomen pas zaterdag de 28e m’n eerste test er tegenaan te gooien. Hou me er aan hè! Eerder mag het gewoon niet :hand: .



Poeizie, hoe is het?

Tinkerbell; ik hou je er aan :mrgreen: al hoewel ik vanmiddag wel dacht van…misschien volgende week testen :think: maar nee…het moet en het zal pas de 28e worden eerder niet :snooty: …maar ik had zo’n buikpijn vanmiddag…dus ik dacht ff het zal toch niet waar zijn dat ik nu ongie wordt he :shifty: maar nee niks te zien…dus het zal wel kloppen…

spannend om er met zn 2en naar toe te leven…dus nog maar 13 dagen geduld :angel: :lol:



caro; whaa had jij dat ook…eerst nega en dan positive test…dat geeft hoop meid :slight_smile: dus opaal…het kan nog alle kanten op :pray: :pray:



marjolein; hmmff emi wil alleen maar mij en niks anders :think: dus vandaar de vraag :mrgreen: maar neeh…ik zoek gewoon overal ergens achter :oops: moet dat niet doen :snooty: wel super dat de borstvoeding nog goed gaat!! heb wel eens gelezen dat het met 3 maanden wat moeizamer gaat…wil je gaan tandemen straks? Ik hoop dat de natuur het mooi regelt bij mij, zodat het vanzelf stopt en ik niet hoef te stoppen…wil liever niet tandemen… :shifty:

Haai,



Zo weer twee dagen gewerkt. Ben nu al kapot ahah. Het is ook zo hectisch op mijn afdeling. We missen 4 vaste krachten door ziekte of vakantie en dan is het echt wel aanpoten geblazen. pff Maar goed. Gisteren lekker gezellig de verjaardag van mijn vader gehad. het was weer ouderwets druk, sommige mensen kwamen nog om 21.15 uur!!! Ben zelf om kwart voor tien naar huis gegaan. had vandaag weer een dagdienst. Maar het feest was geslaagd geloof ik. Het duurde tot half 2!! hahah.



Net nog even geleerd. Krijg dit certificaat niet in mijn kop geloof ik. 310. Werken met verstandelijk gehandicapten…Maar ik blijf zodra ik tijd heb gelijk in mijn boeken kruipen wie weet blijft er wat hangen.!!



Sweatest: Alvast een hele fijne trouwdag toegewenst!! Geniet er lekker van!! Alle aandacht die je krijgt gewoon over je heen laten komen en vooral heel veel liefde toegewenst van mij!! Wens je uiteraard ook een snelle zwangerschap toe…Wie weet hoe snel het kan gebeuren!! :dance:



Opaal: Jeetje meid wat ranzig :sick: die vliegen!! Heb je nog niet de oorzaak gevonden waar ze vandaag komen? Hoop dat je ze nu allemaal uitgeroeid hebt en ze niet meer komen hoor!!



Kloos: het gaat voor jou ook heel spannend worden he? ik duim voor je hoor!! :pray: :pray:



Marjolein: Oh de zwangerschapskwaaltjes komen al aardig op bij jou he? Gewoon lekker proberen op tijd te eten en te rusten he? Juist voor nu zo belangrijk. De aanleg van je kindje!! :clap:



Nou volgens de persona zit ik morgen op dag 13. Slijm wordt al iets dikker…Ga manlief vanavond toch proberen te verleiden (heb morgen godver een avonddienst en ja dan heb ik echt geen zin meer. Dus misschien dan dinsdag weer?!!)

“nee hoor schat ik heb mijn ei nog niet. Je weet toch dat ik je niet push. Heb gewoon heel veel zin in je!” :liar: oh wat ben ik toch een slechte vrouw hahaha…



Meiden ik ga nog even een wasje doen en dan onder de douche springen en wie weet nog even klussen…



Trouwens vanmiddag nog een heel fijn gesprek gehad met mijn moeder over zwanger zijn en mijn werk enzo…Kan nu volgens mijn gevoel nog aardig wat knopen doorhakken…Ben zo blij met mijn moedertje!! Hopelijk wordt ik ook ooit zo’n lieve moeder…



Slaap lekker voor vanavondl



Groetjes Bianca

Kloos, doen we! :mrgreen: Die buikpijn kan natuurlijk een innesteling zijn geweest :think: Hoop het voor je! :thumbup: :thumbup:



H’m, tandemen, daar heb ik nou nog nooit bij stil gestaan. Dan voed je dus 2 kids? Dat kost een berg energie! Vind het knap als iemand dat volhoudt, maar moet er zelf niet aan denken. Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen met de (evt.) combi zwanger en nog bv. Emi vind het zeker nog veel te lekker? :smiley:



Leuk hè :mrgreen: die aanhankelijke kids! Hier ook, ben deze week weer 3 dagen aan het werk geweest (voor het eerst na m’n vakantie) en ze vind het maar niks! “Mama niet werken v’daag hè?” met d’r allerliefste snoetje :inlove: … dan voel ik me toch een beetje een ontaarde moeder als ik in de auto stap… Ze had het ineens ook weer over “mama vliegen met roze koffer” :think: denkt gelijk dat ik weer een week wegblijf geloof ik. (Ben in juni weekje nr Spanje geweest voor m’n vorige werk). Arm kind, haha.



Inderdaad NOG 13 DAGEN!! :shifty:

Hihi, Bianca, tegelijk! :lol:



Wat leuk dat je vader zo’n geslaagd feest had! En wat fijn, zulke ouders! Jij wordt ongetwijfeld ook een supermama!



Succes met werken en leren, enne, idd, slechte vrouw ben jij zeg! :wink: :mrgreen: Mannen…

dankjewel Bianca!!!





en idd Opaal! het kan best!!! hoop snel op positieve tests voor ons!!! Ik ga woensdag testen…wanneer jij??



ik ga verder ff niet reageren, heb nog visite!! (en is hun beurt op de wii :lol: )

Hier weer aan het werk bah bah! Vanmorgen zaten er maar 2 vliegen in huis toen ik beneden kwam dus hopelijk hebben we het ergste gehad. Nog steeds geen lokatie gevonden waar ze vandaan blijven komen dus als het weer aantrekt met hun komst, ga ik zo’n bestreidingsdienst bellen.







@sweatest7 wrote:

en idd Opaal! het kan best!!! hoop snel op positieve tests voor ons!!! Ik ga woensdag testen…wanneer jij??


Ja woensdag is mijn nod, zit nog ff in twijfel om deze dag gewoon netjes af te wachten of om s'morgens gelijk te testen als ik uit bed kom. Dat is de pest weer als je testen in huis hebt, je kan jezelf dan niet meer beheersen! haha

aaaaaaaaaaaaaaaaaag ik had heleboel geschreven druk ik op een verkeerd knopje… pagina terug dus weg tekst



maar goed voor een aantal mensen spannende dagen

jullie kunnen wel tegelijk testen :smiley:

kloos ook een goedkoop testje er tegenaan gooien?

of wachten jullie met zijn alle tot de 28ste

of of of onderhandelen we tot de 25ste … dan is tygo jarig :mrgreen:



wil niet te hard juigen maar lijkt erop dat mijn cyclus aan het veranderen is… maar goed ik ga het afwachten

Caro, hoe staat het met jouw kwaaltjes? Of heb je er geen? Dat zou natuurlijk wel beter zijn.


Erg weinig kwaaltjes moet ik zeggen! Ben daar heel blij mee, maar maakt tegelijk ook onzeker...pfffff. Ben heeeeel af en toe een paar minuutjes misselijk, meestal als ik iets vies heb geroken of zo. Ga dan ff rustig zitten/liggen en dan trekt het snel weer weg. Gevoeligheid van borsten wordt steeds 'minder', gelukkig want bij Mik heb ik daar superveel last van gehad. Soms wat trekkerige pijntjes onder in de buik, en dan heb je alle 'kwaaltjes' wel gehad! Ik kan ook nog niet zeggen dat ik supermoe ben (was ik bij Mik wel) maar dat kan ook komen doordat ik net 3 weken vakantie heb gehad en ik sowieso altijd al moe ben sinds Mik er is :wink:
Morgen weer het werkende leven in, ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen...