Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

meiden ik heb het kkkkkoud brrrrr

gister avond ook al … maar dacht dat het door de regen kwam

hoop niet dat ik ziek word hoor… maar misschien ben ik gewoon nog moe van gister… nouja straks nog even een avonddienst draaien en dan 2 daagjes vrij



het word wel een rommelweekje hoor

di en wo vrij en den do en vrij werken zaterdag vrij en dan zo t/m di werken en dan ben ik 3 dagen vrij en het weekend weer werken

zucht… dan heb ik 2,5 weekend achter elkaar gewerkt

zal blij zijn als het november is



oeh volgens mij komt collega van mij vandaag die feedback voor me zou schrijven bij 3 opdrachten :mrgreen:

en als ik nou mijn werkbegeleidster aan haar oren kan trekken dan kan ik daar ook nog 3 feedbacks van krijgen van 3 andere opdrachten

zou ik zomaar 6 dingen af kunnen laten tekenen

en ik heb nog een stuk of 10 opdrachten waar ik mee bezig ben

ik doe alles door elkaar :mrgreen:

Ooooooh, ik heb helemaal verkeerd zitten rekenen met mijn cyclus! Moet nu dus nog 4 dagen voor mijn nod :? En dan heb ik nog gerekend op 26 dagen zoals de laatste keer terwijl de keer ervoor (eerste keer na pilstop) was 29 dagen dus ik hoef voorlopig niet te testen! haha Verder dus ook te vroeg geklust en barstende koppijn vandaag dus denk toch aan een ongi in opkomst…

Hoi meiden,



Zo hier me geestelijk voorbereiden voor mijn avonddienst vandaag…!! Heb er zo geen zin in…Daarna ook morgen en woensdag vrij! Dan do tm zo weer…Pff en dan heb ik het even gehad met de weekenden…nu ook 3 weekenden achter elkaar gewerkt…Ben er klaar mee nu haha



Ik ook hard bezig met mijn opdrachten…Hopelijk kan ik er nog eentje afgetekend krijgen voordat ik naar een ander huis ga in september. Vandaag het afdelingshoofd gebeld van die nieuwe locatie om een afspraak te maken om kennis te maken. Wel zo netjes en ik kan woensdag ochtend al…Ben zo’n type wat graag van alles van te voren geregeld wilt hebben!!



Verder gisterenavond niks van slijmvorming ofzo. Terwijl ik vanmorgen zowat een truitje kon breien van de 'draden’dus ik neem aan mijn vruchtbare dag!!! Heb manlief kunnen strikken voor vanavond en morgenavond…Gewoon een briefje neergelegd met 'date vanavond en morgenavond?"hahah. Nou kreeg als antwoord terug dat als ik van avonddienst terug kwam hij gedoucht in bed zou liggen. dus ik denk dat de hint aangekomen is hahah.



Verder ook mega hoofdpijn. Dus ik denk in derdaad vandaag mijn ei dag…hopelijk schieten we vanavond raak!!!



Nou Caro het is fijn dat dit op dit moment de enige kwaaltjes zijn!! Hoop dat het zo blijft voor je dan fiets je zo die 9 maanden door!! :dance:



Poeizie: ik hoop dat je niet ziek wordt hoor. Het is ook van dat rare weer telkens. Zo regent het weer en zo is het 30 graden!! en ondanks dat is het niet koud buiten dus je loopt toch gauw weer net iets te bloot of zonder jas…Echt nederlands weer hahah. Misschien knap je wat op in de vrije dagen…Lekker op tijd naar bedje toe!!



Ik ga nog even met de hond wandelen en dan weer werken!



Groetjes Bianca

Zo hee jullie hebben even bijletst in een weekendje…heb het even in het snel doorgelezen, dus reageren op iedereen gaat denk ik niet lukken :oops:



Eerst even het nieuws van hier…ik ben dus een half uur na de test van vrijdag ongi geworden. Helaas, maar wel een cyclus van 29 dagen, dus dat is wel weer mooi!

We hebben een leuk weekend gehad. Leuk om de street parade een keer mee te maken. Alleen gisteren eigenlijk niks gedaan, want was veel aan het regenen en winkels waren dicht, dus waren al op tijd vertrokken nara het vliegveld. Maar ben blij dat ik weer thuis ben bij m’n kleine meid…heb haar wel erg gemist :inlove:



Bianca: Wat een heerlijk dat je zo’n goede band hebt met je ouders. Mijn ouders komen vanmiddag weer thuis van vakantie. Zijn 4 weken weggeweest, dus ga straks ook zeker even heen. Willen natuurlijk yalissa ook wel graag weer zien :inlove:



Opaal: Oh bah van die vliegen…om gek van te worden :twisted: Ik ben benieuwd…het kan nog alle kanten op dus. Ik had bij Yalissa ook helemaal geen tekens van een zwangerschap, dus dat zegt helemaal niks :pray: :pray:



Poeizi: Oh dat heb ik ook al regelmatig gehad, per ongeluk op een verkeerd knopje en weg is alles :?

Hoop dat jou cylcus ook in positieve zin gaat veranderen :pray:



Marjolein: Ga jou taarten zo even bewonderen…vindt het altijd zulke mooie kunstwerken. Hoe heb je dat geleerd?



Ja was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar…gaan de bv-dames straks tandemen?



Verder weet ik het even niet meer wat er geschreven was…ga het nu weer proberen bij te houden :lol:

hey meiden,





hier ook ff tijd om wat te typen, moppie ligt heerlijk in bed…dus ik neem het er even van…



@caro; heerlijk zo’n zwangerschap…gewoon gaan genieten hoor! Niet elke zwangerschap is het zelfde…wees maar blij dat je niet continue misselijk e.d. bent…



@bianca; hmmzz…werken geen zin in dus? Maar je moet maar zo denken nog 1 dag en dan een soort van weekend :wink: ik moet morgen en woesdag weer…dus heb lekker een opruimdagje thuis…en een btje genieten met mn dochter natuurlijk :wink:

raar he met dat slijm…ik snap er ook nooit zoveel van…als ik iig wat verlies…ben ik wel meer mee bezig…en anders niet…



@poeizie; hoop niet dat je de griep krijgt…het weer wat bianca al zegt is zo wisselvallig dat je er zo ziek van wordt…hoop t iig niet…blij als je rommelweekje voorbij is? hoezo nog tot november? dan ben je klaar met werken of met school?

hier geen goedkoop testje hoor…ik koop na aankomend weekend pas een test…maar ik probeer me te houden aan volgende week zaterdag of eventueel een paar dagen eerder :shifty: maar deze week niet :slight_smile: (zolang ik geen test in huis heb, kan ik mezelf ook niet gek maken :wink: )



@opaal; oef…dat zou balen zijn als je verkeerde tijd geklust hebt :? naja…volgende ronde is ook leuk om te proberen toch :slight_smile: (always look on the bright side of life…tada…tada…lalala :wink: )



sweatest; nog 2 dagen voor je mag testen…spannend :pray: :pray: als je geen tijd meer hebt om te kok-ken dan wens ik je ook een hele fijne bruiloft toe!! Geniet er van, want zo’n dag is super, maar vliegt ook zo voorbij… :-*



tinkerbell; iemand anders zei dat ook al :shifty: :shifty: ik ga er maar niet meer aandenken :wink: onze deal staat iig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja emi is gek op borstvoeding…te gek soms…want ze wil het liefst heel vaak drinken, maar dat mag van mij niet meer…ik wil het eigenlijk wel een btje afbouwen…maar vind het zo moeilijk om zelf te doen…dus ik hoop eigenlijk dat het vanzelf gaat, wanneer ik zwanger mag raken :slight_smile:

ahhh zielig dat je dochter dat zegt…mama hoort ook lekker bij haar thuis te blijven natuurlijk, maar soms kan dat niet…ben benieuwd of emi dat straks ook gaat zeggen als ze wat groter is…lijkt me best moeilijk… :shifty:



zo…nog ff wat lezen op t forum en dan ff dweilen…heb ik dat ook weer gedaan :slight_smile:

toch een dikke :hug: voor je ongi…



wel een mooie cycles heb jij!!! kan ik toch wel jaloers op worden! :oops:

ellen balen dat je ongi bent geworden, aan de andere kant wel een mooi korte cyclus :slight_smile: hopend op de volgende ronde maar weer :-*

en nee wil liever niet tandemen, maar goed ik zeg wel vaker dat ik iets niet wil en doe het dan uiteindelijk toch :doh: :angel:

Bah Ellen balen van je ongie!! :wall:

Zo te horen wel een leuk weekendje gehad!! Je cyclus ligt in ieder geval op schema en dat is ook wel prettig. Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is! :pray: :pray:



Ga nu gauw nog wat laatste dingetjes doen voordat ik ga arbeiten!



Toedeloe



Groetjes Bianca

Hè Ellen, da’s jammer! Maar fijn dat jullie weekend geslaagd is! Enne, leuk hè, je heerlijke meisje dan weer in je armen te sluiten :inlove:



Kloos, actief ben jij! :wink: Ik raak geïnspireerd, ga zo ook maar dweilen.



Heb net pannenkoeken gebakken en gezellig met de buuf met 3 kids en mijn hubbie+dochter plus de overbuurjongen opgegeten :mrgreen: Gezellige straat hebben wij joh!



Bianca, werk ze!



Sweatest, alvast een hele fijne en mooie trouwdag gewenst! Hoop dat het weer meewerkt :think:



Opaal, zou ik ook doen, zo’n bestrijdingsmannetje bellen als het aanhoudt!



Caro, fijn dat het zo goed gaat joh! Enne, nog gefeliciteerd met Mik! Ook een augustus 2008 baby :inlove:



Poeizie, ik hou echt de 28 aan hoor :liar: Maar leuk dat Tygo bijna jarig is! Ben je al bezig met de voorbereidingen?

Ellen, jammer joh! Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen!





Ik voel me echt beroerd! Hoofdpijn wat doortrekt naar mijn nek en heb het koud. Gelukkig kan ik zo naar huis want heb toch maar zo’n bestrijdingsmannetje gebeld voor de eventuele achtergebleven vliegen, dan krijg ik ook wat rust thuis! haha

Oh Opaal, goed geregeld! Hopelijk doet een beetje rust in huis wonderen :wink:



Wij hebben weer muizen! :twisted: :twisted: Toen we ons huis net gekocht hadden (begin mei) hadden we ze ook, huis had paar maanden leeg gestaan. Nachtenlang vallen gezet, niets gevangen maar ook geen sporen meer. Nu zijn we vorig weekend weg geweest en hebben ze de boel weer over genomen :evil: . Er lagen keutels in de keuken :sick: en naast het bedje van dochterlief, grrrr :twisted: . Ga hubbie maar weer vallen laten zetten, dan hoop ik dat ze verder wegblijven. Nadeel van een oud huis :frowning: .

@Tinkerbell wrote:

Wij hebben weer muizen! :twisted: :twisted: Toen we ons huis net gekocht hadden (begin mei) hadden we ze ook, huis had paar maanden leeg gestaan. Nachtenlang vallen gezet, niets gevangen maar ook geen sporen meer. Nu zijn we vorig weekend weg geweest en hebben ze de boel weer over genomen :evil: . Er lagen keutels in de keuken :sick: en naast het bedje van dochterlief, grrrr :twisted: . Ga hubbie maar weer vallen laten zetten, dan hoop ik dat ze verder wegblijven. Nadeel van een oud huis :frowning: .




Oh das ook lekker! bah bah



Nou hier zaten weer tig vliegen binnen toen ik thuis kwam! Net is alles gespoten met iets van wit spul wat nu overal opzit en ik niet schoon mag maken. Daarbij mag ik nu 2 uur niet naar binnen dus zit aan de tuintafel met de laptop. We eten maar bij de frietboer denk! haha Deze meneer dacht toch dat ze tussen de muren of iets vandaan komen want het zijn echt vleesvliegen dus er moet ergens een lijk liggen. Wij hebben ook geen roosters tussen die luchtgaten buiten vandaan wat wel een aanrader was volgens hem, ook voor wespennesten.

muizenlijk ofzo??



lekker dsn! ben je mooi klaar mee, hoop dat dat witte spul helpt!

@Opaal wrote:

@Tinkerbell wrote:
Wij hebben weer muizen! :twisted: :twisted: Toen we ons huis net gekocht hadden (begin mei) hadden we ze ook, huis had paar maanden leeg gestaan. Nachtenlang vallen gezet, niets gevangen maar ook geen sporen meer. Nu zijn we vorig weekend weg geweest en hebben ze de boel weer over genomen :evil: . Er lagen keutels in de keuken :sick: en naast het bedje van dochterlief, grrrr :twisted: . Ga hubbie maar weer vallen laten zetten, dan hoop ik dat ze verder wegblijven. Nadeel van een oud huis :frowning: .




Oh das ook lekker! bah bah



Nou hier zaten weer tig vliegen binnen toen ik thuis kwam! Net is alles gespoten met iets van wit spul wat nu overal opzit en ik niet schoon mag maken. Daarbij mag ik nu 2 uur niet naar binnen dus zit aan de tuintafel met de laptop. We eten maar bij de frietboer denk! haha Deze meneer dacht toch dat ze tussen de muren of iets vandaan komen want het zijn echt vleesvliegen dus er moet ergens een lijk liggen. Wij hebben ook geen roosters tussen die luchtgaten buiten vandaan wat wel een aanrader was volgens hem, ook voor wespennesten.




Die klemmetjes hebben wij idd ook :thumbup:

Maar jakkes zeg wat vies…die vliegen!

Volgens mij zijn hete r ook heel veel dit jaar…hier ook last van!

Zitten ze ook niet op de bodem van je prullenbak.

Wij hadden hier laatst dat we de vuilniszak eruit haalde en er ook maden uit vielen…brrrrr zo smerig… :sick:

Getsie Marjolein, da’s ook echt vies :sick:! Hoop dat het helpt Opaal, maarre, zat je niet in de regen? :think: Hier is het echt somber en nat. Hopelijk ben je er nu vanaf! Misschien idd ergens een dooie muis o.i.d.



Heb vanmiddag zoveel pannenkoeken gegeten dat ik echt zo’n 3-maanden-zwanger buikje had :lol: Zag de buuf al eens goed kijken (had een strak jurkje aan, dus 't viel echt op). Hihi, gelukkig is m’n foodbaby alweer weg, duimen dat het over 3 maanden een echte babybuik is :inlove:.



Fijne avond meiden!

PS: Wie haalt ons showforum weer even naar boven? :mrgreen:

Tinkerbell: Ik hoop dat het over 3 maanden ook een echte mooie babybuik is bij je :lol:

Gezellig dat je dat met wat buren hebt gedaan.



Muizen lijkt me trouwens ook niet zo fijn…bah, die dingen zijn altijd zo snel. Zou het echt uitgillen als ik die in m’n huis zie.



Opaal: En merk je het al een beetje in huis dat het minder wordt met de vliegen?



Hier alleen vanochtend wat regen en somber weer. Had helemaal lange mouwen aangetrokken, maar toen ik vanmiddag naar buiten ging was het gewoon warm. Yalissa bij m’n ouders maar meteen haar nieuwe kleren aangedaan die opa en oma meehadden van vakantie. Zomerjurkje met legging. Ze was weer goed verwent door ze, want ze hadden ook nog een winterjas mee en een pop met van alles erbij (pop kan echt tanden krijgen enzo) en ook nog een zwemband met stuurtje. En ik kreeg ook nog een nieuwe tas.

Nu rustig op de bank. Vriendlief is nog aan het werk, was erg druk. :?

Hey meiden,



even een verslagje van mij:



vanmiddag kijkoperatie gehad, is wat weefsel gevonden, en dat wordt onderzocht …

Ze hebben me ook gelijk gecurrateert …

Voor de rest is alles goeg gegaan, over 2 weken heb ik alle uitslagen van mijn urine, bloed, uitstrijkjes & weefsel …



Daarnaast moet ik ook nog naar de cardioloog, omdat mijn hart niet helemaal in orde is, dat zagen ze met toeval aan de hartbewaking …

Mijn hartslag was heeeeel erg traag, en er zaten storingen in!

Een heel ander verhaal, maar weer iets waar ik me zorgen over maak …



Wat gaat de tijd toch snel he?

Zag dat er alweer iemand 8 weken zwanger is …



Opaal: Ik ben trouwens gestopt met roken, op de 11de vorige week …

Jij nog plannen om te stoppen?



Marjolein: Super mooie taarten joh, ik zou dat echt niet kunnen hoor, niet eens het geduld voor haha …



Ik ga weer lekker film kijken! Fijne avond xxx

jeetje Jennifer wat een verhaal zeg!

Beterschap en ik wens je een goed herstel toe!





Hier net overleg gehad en ik krijg als het goed is de 28e mijn eerste echo

Mocht ook morgen al…maar dan kunnen we nog geen hartje zien. Dus besloten nog even een ruime week te wachten



Dan ben ik ook 6 weken en een paar dagen. En met 6 weken en een paar dagen kun je het hartje zien kloppen :inlove:



I hope so :pray:

Marjolein: Heb jij ook eerder een mk gehad? :oops: Omdat je zo vroeg mag komen voor en echo? Nou we gaan gewoon van een mooi groeiend kindje uit en je krijgt over 2 weken een mooie echo te zien :inlove:



Jennifer: Jee meis dat klinkt niet zo lekker allemaal…sterkte :hug: Ik hoop dat de uitslagen straks allemaal goed zijn :pray: