Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

Mijn huis is vliegvrij!!! :dance: :dance: Ik ben zo vreselijk blij!! Wat een stress kun je krijgen van die vieze beesten zeg!



Jennifer, wat een verhaal joh, sterkte ermee! Ik ben nog niet gestopt met roken, doe dit bij een positieve test. Ga mezelf voor die tijd niet zitten pesten…



Zag in het krantje van de Praxis een mooie witte schommelstoel voor 49,95 in de aanbieding, leuk voor op de babykamer?!

Nee heb gelukkig nog nooti een MK gehad.



Ik heb gewoon goeie connecties.

Ik zelf ben kraamverzorgster en ben dus goed bevriend met de verloskundige hier…en de verloskundige van hier is ook nog eens een vriendin van mij! Zei is 3 -4 weken geleden bevallen van een dochter. Mijn moeder is ook kraamverzorgster en heeft bij haar gekraamd :inlove:

Opaal, jippie wat fijn zeg!

jeetje jen, ik hoop dat alle uitslagen straks goed zijn en dat je gewoon een pilletje o.i.d kan nemen voor je hart :hug: voor jou

Marjolein: Oh ja nu je het verteld wist ik het eigenlijk wel :lol: Wel lekker hoor!! Heb je in ieder geval snel de zekerheid dat het hartje klopt :inlove:

Mogge!



Zo heerlijk uitgeslapen deze ochtend!! Oh wat kan een mens heerlijk lui zijn!! Hubbie naar zijn werk en had de hond al gedaan dus ik kon blijven liggen!! :dance:



zouden gisterenavond klussen maar ik was zo laat thuis dat manlief gedoucht en wel op de bank in slaap was gevallen in zijn onderbroekie hahah. Zo lief joh…Er lag iemand terminaal en er waren weinig verzorgenden. Toen keilde er tijdens de overdracht nog iemand naast zijn bedje. dus het was een latertje…Hopelijk ben ik vanavond niet te laat??? :pray: :pray:



Opaal: Wat geweldig huisje vliegenvrij…Tis toch niks hoor al die ranzige dingen in huis!! Een lijk!!! Toevallig oude werkgever niet omgelegd ofzo?? haha geintje Misschien iets van een dooie rat ofzo onder je huisje?



Oh marjolein wat spannend joh dat je al zo snel kan komen voor je echo! Ja als kraamverzorgster heb je inderdaad een streepje voor hihi. Ben hiervoor ook kraamverzorgster geweest en je weet nu inderdaad wel de juiste wegen naar rome…Wel goed van je dat je nog wat langer kon wachten!!! Een kloppend hartje is natuurlijk wel zo gaaf om te zien tijdens die echo dus het weekje langer wachten meer dan waard



Jennifer: Jeetje meid wat een verhaal…Zou me ook zorgen maken hoor. Hier ook een hubbie met hartproblemen en je wordt er niet vrolijk van…Hopelijk is het gauw verholpen met een tabletje ofzo…Want al dat soort dingen kan je niet gebruiken…!! :think: Wel fijn dat de operatie goed verlopen is…Ga voor je duimen dat je gauw groen licht krijgt en dan kan gaan voor een klein inniminimensje…



Muizen: bah bah bah…Vindt het schattige beestjes maar als ze er eenmaal zijn en dan ook nog in zo’n valletje… :sick: . Het beste voor die beestjes hoor maar je moet ze gewoon niet in huis hebben…Weg ermee…Hopelijk is de ‘overlast’ gauw verholpen…



Vandaag een studie/boodschappen/opruim dagje…Van alles wat…



Mijn ouders hebben weer mega ruzie…Oh ik kan er zo verdomd slecht tegen. Sinds mijn vader die CVA vorig jaar gehad heeft. Kan hij ineens zo licht ontvlambaar zijn!!! Nu is mijn moeder weer de l.u.l. En dat verdiend ze helemaal niet want het is zo;n heerlijk mens…Zo raar. Zaterdag nog een mega leuke dag gehad en nu vliegt het servies zowat in huis. Mijn moeder is radeloos af en toe…Zo sneu he? en ik…ik sta aan de zijlijn met mijn handen in mijn haar…bah…



Ga zo maar eens douchen…hondje lief staat alweer met zijn riem in zijn mond…ahum tijd voor zijn loopje…Kom vanmiddag nog even kijken hier.



Groetjes Bianca

Bianca: Vervelend van je ouders…belt je ma je daar over op dan?

Oh en ik hoop dat het bij jou niet zo regent als hier als je de hond moet uitlaten.



Vanmiddag ga ik op kraamvisite bij een collega die ik nu vervang. Dus even baby-ruiken :inlove:

Jennifer :hug: voor jou meid! Heel veel sterke de komende tijd.



Opaal, heerlijk dat ze weg zijn! Lekker genieten van je schone huis!



Bianca, wat vervelend die situatie bij je ouders. Moeilijk om te zien lijkt me, je houdt immers van allebei! Hoop dat de rust gauw weerkeert daar.

Balen ook dat je ‘te laat’ was om te klussen, maar wie weet is het vanavond raak! :wink:



Ellen, heerlijk ruiken aan die baby! :mrgreen:



Marjolein, mazzelaar! :smiley: Super dat je al zo snel een echo krijgt.



Gisteravond zaten hub en ik in ons kantoor een beetje te computeren. Ik had in de keuken de lampen uit gedaan en de deur dicht. Toen ik wat te drinken wilde halen en dus de lampen aan deed, zag ik ineens iets over het aanrecht rennen… ik schrok er zo van dat ik letterlijk gilde ‘huuu een muis! een muis!!’ :lol: In een reflex klom ik ook nog op de tafel, hilarisch whahaha. Nooit geweten dat ik zo bang zou zijn van zo’n klein beestje. Het was vooral omdat ik op blote voeten liep en een jurkje aanhad, ik was echt benauwd dat ie over m’n benen zou rennen :mrgreen: .



Hub kwam al lachend aangelopen en heeft direct een paar valletjes gezet, met pindakaas erop. Het beest schoot namelijk in een kier tussen de plint en de deur van de vaatwasser, we weten nu iig waar ze vandaan komen.



Toen we in bed nog even lagen te kletsen hoorden we ineens een val dichtklappen, en ja hoor, daar lag ie! Vond het toch wel heel zielig (ging me al indenken dat er nu een hele troep muizekindertjes op papa lag te wachten die nooit meer terug zou komen) maar heb me daar gauw overheen gezet :hand: Geen muizen in mijn huis!



Daarna de val weer opnieuw gezet, maar niets meer gevangen. Blijf toch nog maar een paar nachten volhouden denk ik!

Tinkerbell: Dat was in ieder geval 1 muis…weg met die beesten uit huis :sick:

Jeetje, ik kon 2 dagen niet op babyopkomst.nl. Heel vervelend. Ik kreeg steeds een foutmelding op de site. Nu doet ie t wel maar is ie erg traag, snap er niets van.

Maargoed, hier gaat alles ok. Van t weekend hebben we het grote nieuws aan onze schoonouders verteld. Mijn schoonmoeder ging helemaal huilen van blijdschap. Zo leuk! Ze smste me gisteren dat ze wat leuks gekocht heeft voor onze kleine, haha, die koopt tot t kindje geboren is, en daarna wordt t alleen nog maar erger. van mij mag ze haha!

Donderdag komen mijn ouders thuis van vakantie en gaan we het ze vertellen. Vanaf dan mag iedereen het weten!



Ik had tot vandaag best al een opgezette buik. Volgens mij waren mijn darmen door de hormonen wat opgezet. nu is mijn buik weer plat. Daar ga ik nu toch nog maar even van genieten voordat ie straks weer “rond en gezond” is.



Maar wat vies zeg, die vliegen en muizen bij jullie! Gelukkig heb ik daar geen last van… ff afkloppen.



@Jennifer: wat balen allemaal zeg! Veel sterkte!

@marjolein: wat fijn zo’n vroege echo! Ik mag ook al best snel, bij 9wkn… omdat ik de vorige keer een postnatale depressie heb gehad.

@Tinkerbell: suc6 met de muizen!

@ Ellen: geniet van de kraamvisite, is zo leuk he!

@bianca: wat vervelend van je ouders. Ik snap goed dat zo’n CVA een diepe impact heeft op een gezin. Het zou fijn zijn als alles snel weer wat bedaard… sterkte ermee meid!

gaaf marjolein! verstandig hoor om nog even te wachten

ik heb ook een echo gehad met 6 wkn en een paar dagen en toen konden we het hartje net op het nippertje zien knipperen

had een inwendige echo en ze hadden al gewaarschuwd dat het kon zijn dat ik nog geen hartactie kon zien

en net toen ze zeiden dat ze zouden stoppen zagen we het hartje in ene wel knipperen

dus toen waren we natuurlijk dol gelukkig :inlove:



jennifer het zit je helemaal niet mee zeg… wat eng zeg een afwijking in het hart

bah hoop dat ze er snel wat mee kunnen doen



ellen toch ongi… jammer hoor



opaal… verschrikkelijk he die vliegen hier ook erg last van gehad maar nu heb ik ze alweer een tijdje niet meer gezien gelukkig :dance:



ahhhh arm muizengezinnetje bruut uit elkaar gerukt :snooty: :mrgreen: :lol:

ik moest echt mega lachen om die gedachten tinkerbell

hoezo moedergevoelens



bianca ook al een latertje geworden, rot is dat dan he… maar het is niet anders.

had gister en eergister ook avond en was wat later thuis omdat het echt een zware afdeling is geworden en hoosde dus reed ook nog eens voorzichtig

pat moest er gister vroeg uit dus was al helemaal boos dat ik laat was

ja uh ik moet wel mijn werk afmaken en goed rapporteren want anders krijgen we daar weer gezeik over niet waar

bij mij ook al iemand gevallen dus moest ook weer mic ingevult worden en dat doe ik nou ook niet iedere (gelukkig) dus moest wel even goed lezen.



heb ik nu zowaar iedereen gehad?



hier echt bekaf van die 2 avonden… ik heb gewoonweg de benen uit mijn lijf gerent… wel een rolmops aangeboden gekregen bij iemand met een broodje… ik sla zoiets normaal af maar dacht ach nou voor deze keer dan

ze stond er gewoon op.

en hij smaakte goed hoor :smiley:

voor de rest nog steeds bldvl… het lijkt zowaar inwendig ergens te zitten want lijkt meer spotting het komt af en aan stopt ook regelmatig en dan begint het weer

ik snap er de ballen niet van…

ahhhh arm muizengezinnetje bruut uit elkaar gerukt
ik moest echt mega lachen om die gedachten tinkerbell
hoezo moedergevoelens


Erg hè :mrgreen: Maar gelukkig dus heel herkenbaar :lol: .

Poeizie wat ontzettend vervelend dat het zo'n zootje is in jouw cylcus. Het moet maar 'es klaar zijn met dat irritante gebloed enzo :hand: . En dan heeeeel gauw een lekker beebje in die buik :inlove: .

WAT EEN WEER HÉ!!! :wall:



kom niet reageren maar ff ego…



HEB NET MIJN TROUWJURK OPGEHAALD!!! :dance:



IK BEN :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Meiden,



Ik heb helemaal niets gelezen van jullie verhalen maar kom er even in knallen…



Heb net een mail gekregen van de schrijfster van het boek waar ik een stuk in heb geschreven over ongewenst kinderloos…

En het is vandaag uitgekomen!!! het heet “ondersteboven”. Ben zo blij…

Nou ja eigenlijk beetje dubbel…Ik weet dondersgoed dat het zwanger zijn voor eigenlijk niet meer is weggelegd…

Maar ja wat moet een mens zonder hoop zonder er compleet gek van te worden…Dus vandaar het boek om te laten zien dat je ook als je allerergste nachtmerrie je eigen droom is…om te laten zien dat je verder moet gaan met je leven en er uit te halen valt wat erin zit…



Dus ben trots op mezelf!!!



Lees gauw jullie verhalen weer.



Groetjes Bianca

eej meiden; wat een hoop geschreven :shock:



ik kom alleen ff zwaaien :mrgreen: :mrgreen: zit op mn werk en heb nu ff geen tijd, misschien vanaaf even :-*

ooh wat een goed boek!!!



heb je ook een isbn nummer??



moettoch nog ff langs de bieb om yaniek in te schrijven :smiley:

Heb het vandaag via de uitgeverij besteld maar als ik het binnen heb geef ik het even door.



Het gaat over 40 vrouwen. 20 vrouwen die al moeder zijn en die iets met hun kind meegemaakt hebben of een kind verloren hebben en die andere 20 daar ben ik er dus een van heeft een verhaal geschreven over ongewenst kinderloos…



Dus ja…spannend hoor.



Groetjes Bianca

ik wacht het af! :-*

bianca: Wel een bijzonder boek zeg met al die verhalen. Maar hoe groot is bij jou de kans nu dan dat je zwanger zou raken? En kan alsnog ivf proberen? (dat hebben jullie al eens geprobeerd toch?)



Kraamvisite was erg leuk…lief klein meisje, ze lag heerlijk te slapen, dus niet vast gehouden, maar toch ook wel erg leuk om even naar te kijken :inlove: Hoop dat het voor ons allemaal ook niet lang duurt voordat we zo’n kleintje in onze armen mogen sluiten!

Hoi Ellen,



Ik kan niet meer gaan voor IVF. de eerste behandeling heeft bijna zowat mijn leven gekost aangezien ik allergisch bent voor het hormoon wat hierbij gebruikt word…dus dat mag ik niet meer van de artsen het medische circuit in. maar een natuurlijke zwangerschap zou minder dan 1% zijn. Ja…en die ene procent dat geeft toch na al die jaren een klein beetje hoop…Wel reeel zijn natuurlijk. Dus we gaan ervoor en zien wel of het lukt maar ik kijk er natuurlijk wel anders tegenaan dan de meeste meiden die zwanger willen worden. Ik heb een heel rouwproces meegemaakt na deze diagnose…Vertrouw altijd op mijn instinct en die zei gewoon: probeer het op de natuurlijke manier…

extra spannend voor mij dus…



Liefs bianca