Hee opaal: klinkt in ieder geval als een geslaagd feest :lol: . Alleen jammer dat dan de drankjes weer verkeerd vallen he? :hug: . Hopelijk is voor jou de dag snel voorbij hahah en voel je je gauw weer een beetje het wijffie!!
Vandaag een vrije dag. Al veel dingen gedaan. Huisje bijna aan kant. Hoop afspraken gemaakt/gebeld. En dan vanmiddag nog even boodschappen doen en dan leren…!!!
Nou voor de rest een rustig sfeertje hier in huis. Lekker zo houden haha.
Merkt dat ik nu wat minder met ‘kinderen’ bezig ben. Zo druk met werken/studie/examens/ en sociaal leven dat het er soms bij in schiet en ik gewoon nu al een week ofzo niet naar mijn persona (ovulatietesten) heb gekeken…We gaan gewoon weer klussen zodra het o-tje verschijnt en dan hopelijk nieuwe kansen!!!
Groetjes Bianca
Opaal: Haha dat was dus een gezellig feestje…weet je er nog wel wat van?? :lol: Je zal wel brak zijn vandaag en dan ook nog op je werk…nou succes met de dag door te komen :hug:
@ellen84 wrote:
Opaal: Haha dat was dus een gezellig feestje…weet je er nog wel wat van?? :lol: Je zal wel brak zijn vandaag en dan ook nog op je werk…nou succes met de dag door te komen :hug:
Ja ik heb wel alles meegemaakt! haha Niet dat je daar nu vrolijk van wordt want schaam me dood! :oops: We waren op de fiets en ja, dat ging natuurlijk ook niet super meer op de terug weg, lag bij ons achter in de steeg met heel het spul op zijn kant in de bosjes :eh: Volgens vriendlief me daar op het feestje niet debiel gedragen ofzo dus daar ben ik wel blij mee.
Verder voel ik me nu natuurlijk vreselijk! Pufff…nog 4 uurtjes en dan mag ik gelukkig met gierende banden naar huis, kan niet wachten! :roll:
ojee opaal toch :lol: ja ik las het zo en dacht al meteeen van ojee als dat maar goed gaat…
maar goed het was een leuk feestje iig :mrgreen:
lekker vrij dagje gehad bianca?
hier heb ik er weer een werkdag opzitten
tygo en ik zijn een paar boodschapjes gaan doen en ik reed met tygo langs de wokkel pasta en hij riep hmmmm vleesje eten :think: okeee dacht ik … hij is echt zo’n slechte eter dus heb meteen alles bij elkaar geraapt voor een grote pan maccaroni
thuis samen gekookt en tygo mocht lekker roeren onder toezicht
toen samen aan tafel
ik doe geraspte kaas over mijn maccaroni heen
zegt tygo… tygo ook sneeuw :eh: moest even nadenken
ohhhh geraspte kaas… nou ik doe net of mijn neus bloed he
je moet geen slapende honden wakker maken natuurlijk
Tygo heeft dus heerlijke vleesjes met sneeuw gegeten :inlove:
hmmmmm lekker mama :lol:
Haha die Tygo…gewoon een feestje ervan maken, dat wordt morgen weer wat leuks verzinnen!!!
Opaal: De laatste 4 uur ook nog een beetje doorgekomen?
Hier morgen weer werken. Moet deze week heel veel, 5 dagen. Was alleen vandaag en woensdag vrij :? Naja vliegt de week mooi om…
Hoi meiden,
Haahah poeizie die Tygo…Geniet ook zo als ik dat van jou lees. Zie dat hele koppie al voor me…hahah sneeuw…Hoe komt ie er weer op he? Ach meid gewoon meegaan met die flow en wie weet gaat hij binnenkort stukken beter eten. :lol:
Hier bloednerveus voor morgen!!! Hoorde van mijn klasgenoot al dat ze iemand gesproken had van die afdeling dat ik morgen gelijk al mijn eigen rijtje met mensen krijg…pff vindt het zo niks dat onverwachtse allemaal…hopelijk vliegt de dag voorbij en valt het allemaal mee…
Ga vanavond maar op tijd slapen…Heb nog wel wat geleerd dus morgen niet zoveel meer…Meiden duim voor me morgen!!
Toedeloe
Gr. Bianca
ik duim! maar ook veel plezier morgen! komt vast goed…
hier geen nieuws eigenlijk…al 6 wkn niet ongi geweest en ook nog niet zwanger denk ik…(ga binnenkort maar weer 's teste)
fijne avond nog! drinkt ondertussen kopje thee
:oops: Ik heb me niet kunnen inhouden :oops:
Er staat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, krijg hem niet eens op de foto, maar ja de vorige keer met deze testen zag ik helemaal geen lijntje…dus ja wat moet ik nu denken… Hij staat er zegt maar net aan…Ga donderdag weer testen
@ellen84 wrote:
Er staat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, krijg hem niet eens op de foto, maar ja de vorige keer met deze testen zag ik helemaal geen lijntje…dus ja wat moet ik nu denken… Hij staat er zegt maar net aan…Ga donderdag weer testen![]()
He wauw!!! :dance: Ik hoop het zo voor je!

@Sweatest7; Hopelijk bij jou ook een positieve test! Wanneer ga je weer testen?
@Bianca; Spannende dag! Heel veel succes meid!
@Poeize; Lief die kleine man zo met zijn vleesjes en sneeuw! haha Zou dat gezicht wel willen zien :lol:
Hier weer fit. Heb de middag gisteren ook goed vol kunnen houden, beter dan de ochtend! Toen ik thuis kwam eten gekookt, onder een warme douche gestapt en in de pyama op de bank, heerlijk! Lag om 22:00 uur in mijn mandje en heb geslapen als een blok! Heb wel een behoorlijk blauw plek op mijn bovenbeen van de val party met de fiets :mrgreen:
@ellen84 wrote:
Er staat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, krijg hem niet eens op de foto, maar ja de vorige keer met deze testen zag ik helemaal geen lijntje…dus ja wat moet ik nu denken… Hij staat er zegt maar net aan…Ga donderdag weer testen![]()
oeh ellen spannend

hier had ik ook een heel licht streepje…die niet op de foto te zien was…van kruidvat trouwens…en sja…ik had t niet verwacht en had nog nooit eerder een streepje gezien, dus het moest haast wel…en ja je weet mijn verhaal

sweatest; meis wat een onduidelijkheid allemaal :hug: ga je nu nog een keer testen of laat je het voor wat het is??
opaal; hihi…moest wel lachen om je verhaal van het weekend…gelukkig voel je je weer redelijk fit :-* en sja die blauwe plek…die verdwijnt vast snel

bianca; kan t helemaal voorstellen dat je nerveus bent! Heel veel succes vandaag…en laat het allemaal maar op je af komen, komt vast goed :-*
poeizie;; hahaha vleesjes met sneeuw :mrgreen: gelukkig maar dat hij het lekker vond…crea bea hoor :lol:
hoe is het met tinkerbell??? al een tijdje niks gehoord?
caro; hoe is het met jou? alles al een "btje"een plaatsje kunnen geven :hug:
en hoe is het met alle andere zwangeren?
hier voel ik me stukken fitter dan gisteren…vandaag nog ff aankijken en dan morgen weer aan het werk…ik hoop dat ik wat uit handen krijg vandaag…
ik heb geen idee van welk merk ze zijn…heb ze toen via internet besteld. Het zijn dipsticks en er staat op dat je 4 dagen voor nod kan testen. Maar ik denk dat ik m’n eisprong toen op donderdag heb gehad, dus een iets kortere cyclus, maar ja het is nog even afwachten…
Het lijntje stond er nadat ik na 5 minuten ging kijken!
oef spannend
ik heb geen ervaring met zulke testen…dus ik kan niet zeggen of het echt zo is…maar goed…er zal niet voor niets iets te voorschijn komen toch? Je maakt t iig wel spannend hoor!!!
Opaal: Haha dan moet je ook niet de bosjes van dichtbij gaan bekijken he…vandaag een dagje vrij of weer aan het werk?
Kloos: Ja vindt het ook spannend, maar ja vorige maand en de maand ervoor kwam er helemaal geen 2de streepje, ook niet na een uur…alhoewel ik nu ook allemaal krampjes voel die op een ongi lijken, hoop dat het wegblijft…nu gaan die 2dagen natuurlijk erg lang duren :lol:
@ellen84 wrote:
Opaal: Haha dan moet je ook niet de bosjes van dichtbij gaan bekijken he…vandaag een dagje vrij of weer aan het werk?
Nee, ik ben gewoon hard aan het werk! 8) Heb geen dagen meer dus voor mij geen vrij na zulke party’s! Vrienlief was gisteren wel heerlijk vrij en heeft tot de middag in zijn bedje gelegen :eh:
Meld! :mrgreen:
Ha meiden! Is echt te lang geleden… Heb alles weer bijgelezen, dus nu even een kort berichtje
Ellen! Wow, ik gebruikte de dipsticks van sensitest, maar had ECHT NEVER NOOIT een streepje, ook niet na 5 min! Welke heb jij gebruikt? Klinkt toch wel echt als zwanger hoor! :dance:
Kloos, fijn dat je weer beter bent! Was je echt ziek-ziek of was het zwangerschaps-ziek?
Sweatest, wat vervelend die onzekerheid! :hug:
Mijn ongi zit er weer op en viel me uiteindelijk (op de eerste dag na dan) alles mee. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :inlove: .
Zwaait naar iedereen :-*
Ja Ellen, een streep is een streep…Dus ja !! We gaan er gewoon van uit dat je zwanger bent hoor!!
.
Hier vandaag weer begonnen met de ovulatietesten. Hij vroeg vanmorgen weer om een plasje…Ongie is weer verdwenen…
Verder vandaag eerste werkdag gehad. Tjonge zeg wat kan ik daar veel leren. Het voelde al heel snel heel prettig. Wel een enorme druk qua werken maar echt wel leuk…Dus ja. Goed bevallen…
Morgen naar school. En dan donderdag een dagje vrij. Heb me voorgenomen om alles morgenavond weg te gaan strijken zodat ik donderdad echt een hele dag voor mezelf heb!! :dance:
Opaal: weer helemaal in het land der levenden??? hahah
Sweatest: voor jou is het ook spanend he? Nog steeds niet te bekennen? Wanneer wil je weer gaan testen??
Nou meiden ik ga vanavond de boeken nog in…Had geen zin om te koken vanavond dus net even langs de Mac.Donalds gereden…(jammer genoeg verteerd dit altijd zo snel he? maar ja dan kan die macroni schotel alsnog de magnetron in om een uurtje of 7 vanavond ofzo haaha).
Tot horens weer
Liefs Bianca
zo ff met de beentjes omhoog
ellen wat spannend! ik zo dat je binnenkort een vette streep hebt
bianca toch… mac is toch helemaal giet goed voor je :mrgreen:
hahaha nou hier moeten we het pondje over om bij de mac te komen dus de laatste tijd niet veel bij de mac geweest
hier stille bedoening… tygo zit puzzels te maken (is hij erg goed in)
en pat is nog niet terug uit belgië… hij stond al een hele poos in de file
dus die was het ook al behoorlijk zat
hoop dat hij niet te laat thuis is… is toch vervelend als het zo laat word
morgen naar de fertiliteitpoli 14:30 uur een afspraak
ik weet het niet hoor… ik dacht dat de :twisted: waren door gebroken
maar heb steed oud verlies met hier en daar een drupje roze/rood
vind het allemaal zo vaag
hopelijk weten we morgen meer.
Haaai,
Oh poeizie morgen wordt het dus ook een spannende dag voor jou bij de fertiliteits poli…meid ik ga voor je duimen dat het allemaal meevalt.
Het blijft denk ik zowieso een dubbel gevoel dat je daar weer naar toe moet maar ja meid als het helpt bij eventuele zwangerschap waarom niet toch? Maar ik kan je gevoel begrijpen hoor!
Ja die mac…oh oh oh. Niet goed voor de lijn maar ja…wil volgende week echt definitief gaan stoppen met snoepen. Denk dat ik dan al tig kilo kwijt ben…mijn moeder gaat ook lijnen via de huisarts/pscyholoog/dietiste en sportschool (schijnt een heel pakket te zijn). Dus ik doe solidair met mijn moedertje mee…
Net heerlijk gedoucht maar ben nu zo loom alsof ik een hele fles wijn in mijn mik hebt zitten…hahah was het maar zo’n feest hahah…Moet nog leren pff kan me er echt niet aan toe zetten…maar ja het moet… :wall: . Ben er nu even klaar mee na al die weken in dat klote boek zitten (heel de zomervakantie doorgeleerd maar ja geen les gehad natuurlijk)…Maar hopelijk er morgen van verlost…
Nou nu ga ik echt leren hoor…wat ben ik weer goed hahahah… :liar: :liar:
Adios
Groetjes Bianca
Nou
@Bianca77 wrote:
Verder vandaag eerste werkdag gehad. Tjonge zeg wat kan ik daar veel leren. Het voelde al heel snel heel prettig. Wel een enorme druk qua werken maar echt wel leuk…Dus ja. Goed bevallen…
Morgen naar school. En dan donderdag een dagje vrij. Heb me voorgenomen om alles morgenavond weg te gaan strijken zodat ik donderdad echt een hele dag voor mezelf heb!! :dance:
Zie je wel, valt altijd weer reuze mee! Super leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad

@Bianca77 wrote:
Opaal: weer helemaal in het land der levenden??? hahah
Ja ik ben weer op aarde! haha Wel nog steeds behoorlijk last van die spit in mijn nek waar ik niet goed van wordt…

@Poeizie wrote:
morgen naar de fertiliteitpoli 14:30 uur een afspraak
ik weet het niet hoor… ik dacht dat de waren door gebroken
maar heb steed oud verlies met hier en daar een drupje roze/rood
vind het allemaal zo vaag
hopelijk weten we morgen meer.
Spannend vandaag! :shifty: Heel veel succes en we horen het wel.
Hier vandaag wat langer op mijn bedje kunnen liggen. Heb om 11:00 een afspraak en daarvoor naar kantoor heeft geen zin. Veder heb ik gisteren het spel ‘‘Heilig of Geilig’’ binnen gekregen. Dit is een bordspel voor maximaal 6 personen wat lachen, gieren, brullen moet zijn volgens de verhalen! Van het weekend de schoonfamilie maar een proberen uit te dagen hiervoor. Ook ben ik gisterenavond nog op stal wezen buurten, rijden heeft nog geen zin met mijn nek dus hoop dit donderdag weer te kunnen doen

fijn dat het is meegevallen bianca… weer een lange dag schoor
had zelf de eerste 3 uur vrij dus geen moeite om naar school te gaan
dan heb ik maar 1 uur tot de pauze en dan kan ik alweer richting pat tuffen om hem op te halen en dan naar het zh te gaan
dus heb voor vandaag afgemeld
wel tygo naar het kdv gebracht…
het was een gevecht om hem in de auto te krijgen…
Neeje suf… neeje gool :roll:
eenmaal aangekomen kreeg ik nog net een kus en een knuffel en toen werd ik zo door meneer de klas uit geduwd :mrgreen:
hij had er toch maar wel zin in geloof ik
thuis ff het eea opgeruimt, afwas- en wasmachine en droger draaien
dus nu ff een bakkie koffie met een bastognekoek :drool:
pat zou trouwens een rondje om de kerk krijgen (dus een rit in de buurt) ivm zh afspraak … kreeg hij gister te horen dat hij naar belgië moest :wall:
gister was hij al 21:00 uur terug door files enzo… nahhhh hoe kunnen ze dat ons nou aan doen :evil:
nouja goed hij is vanmorgen heel vroeg vertrokken en als hij het mooi vind geweest dan maakt hij rechtsomkeerd naar huis
pat zei (zoals hij dat vaak zegt ) ze kunnen me k*nt kussen :snooty:
hij mag het trouwens niet zeggen waar tygo is
ik betrapte tygo er laatst op dat hij DOMME ! riep :shock:
nou dat heeft hij echt niet van hier … dus vermoed dat hij het ergens anders toch heeft opgepikt
heb gezegt dat hij dat niet meer mocht zeggen omdat dat niet zo’n net woord is
nadere toelichting geef ik wel als hij wat ouder is