Ik had me voorgenomen om morgen weer te testen, maar bedacht net dat hij nu toch ook wel duidelijker moet zijn…en jaaaaaaaaaaaaaa ik kan hem nu van een afstandje zien zijn, wat een mooi streepje :inlove: Hij staat ook op de camera, maar kan de foto niet op deze computer zetten, maar zelfs daarop is hij te zien :inlove: Begin nu voorzichtig toch wel blij te worden…nu moet die ongi natuurlijk wel de aankomende dagen wegblijven
Zo dat was even ego :oops:
Nu even de rest…
Bianca: Je eerste dagje op een andere afdeling viel dus alles mee. Wat heb je nu voor een afdeling? In het ziekenhuis toch of een verpleeghuis?
Poeizi: Wat gaan ze vandaag precies onderzoeken of is het alleen een gesprek? Nou succes!!
En balen dat hij steeds van die verre ritten heeft, terwijl ze beloofd hadden dat hij dichtbij kon blijven :evil:
Haha en die tygo die gaat nu alles onthouden, volgens mij is het een heerlijk ventje :inlove:
Opaal: Vandaag dus even rustig aan kunnen doen, dat is ook weleens lekker!
Het spel ken ik niet, klinkt wel leuk
:thumbup:
Tinkerbell: We gaan weer duimen voor een nieuwe vruchtbare maand :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
o wat leuk ellen! ik word er ook blij van hoor :inlove:
en dat beebje blijft gewoon plakken… vind ik gewoon
wat gaan we hard zeg zo met de zwangeren
uhh tsja wat gaan ze onderzoeken… ik denk dat ik net als voorgaande keren dat ik een inwendige echo krijg om te bekijken hoe het er vanbinnen uit ziet en of er geen rare dingen te zien zijn
we krijgen weer een gesprek en waarscheinlijk moet pat weer zijn zaadjes inleveren op korte termijn voor onderzoek
denk ik hoor… het kan ook anders zijn
maar omdat het alweer 4 jaar geleden is worden we waarscheinlijk weer even door de molen heen gehaald
ik wil ook dolgraag weten hoever ik nu precies in mijn cyclus ben
ik heb mijn banner wel weer opgestart maar het was eigenlijk meteen de dag erna alweer anders
en heb nu nog steeds alleen wat oud verlies en snachts verlies ik na genoeg niet…
dus vind het wel spannend
Poeizi: Ja wieweet zit je juist in je vruchtbare periode…kan je meteen aan de klus :lol:
Nou ik hoop op veel duidelijkheid voor jullie en dat er snel een mooie beebje in je buik groeid :inlove:
Ik hoop dat het ook goed geplakt zit bij me :lol:
ellen; joehoeeeee…het moet gewoon goed blijven gaan, want je hoort bij de mei mama’s thuis :dance: gezellig :inlove: :inlove: duim voor je dat het goed blijft zitten, maar dat zal vast wel joh!! voel je je ook zwanger, aangezien je eerder getest hebt? ben benieuwd op welke datum je straks uit komt
poeizie; wat ontzettend balen zeg dat je man een lange rit moet, terwijl dat niet is afgesproken. Hopelijk is die er op tijd bij vanmiddag. Heel veel succes iig :-
opaal; dat is nog eens lekker beginnen op je werkdag…niet om 8 uur eruit, maar wat later :dance: hmm ben benieuwd wat voor een spel dat is…ga zo is ff googlen :mrgreen:
tinkerbell; echt ziek…manlief ook en dochter ook :sick: nu gaat het stukken beter iig :thumbup: succes deze nieuwe maand :-
Meld!
Sorry, is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb, kwam er even niet aan toe, maar heb wel trouw meegelezen hoor!
Ellen; oooeeeeee…spannend!!! Hopelijk blijft het zo en gaat het streepje steeds donkerder worden, totdat je het durft te geloven! Ik sluit me bij de rest aan hoor: zwanger!!! :dance:
Poeizie; wat een heerlijk verhaal over Tygo’s vleesje met sneeuw haha. Ik moet altijd zo lachen om dingen die kindjes kunnen zeggen… Mik had ook weer een leuke van de week. De poes zat op het aanrecht en met haar hoofd en voorpootjes in de gootsteenbak… Mik ziet dat en zegt heel boos: “Foei Nala, niet kraan opeten!!!” :lol:
Succes in het zh, hopelijk geen moeilijke dingen…
Opaal; fijn dat je zo lekker gefeest hebt (al was het maar kort haha) maar wel voorzichtiger met fietsen de volgende keer!
Bianca; je klinkt gelukkig enthousiast over je nieuwe werkplek, is toch altijd spannend om ergens te beginnen he… zet 'm op!
Kloos; succes met de ziekenboeg… :hug:
Hier gaat het best goed eigenlijk. Lichamelijk voel ik me (eindelijk…) weer fit, en emotioneel kan ik er ook al weer een stuk beter mee uit de voeten. Ik kan gelukkig ook weer lachen, iets heel leuk vinden, genieten, me ergens op verheugen enz; dat kan weer naast het verdriet en gemis bestaan. Dus we komen er wel! Ben gisteren weer begonnen met werken, en dat was wel even pittig. Heb hele lieve collega’s, die een knuffel komen geven en bezorgd zijn en zo, dus dan praat je er toch ook even over en dat alles bij elkaar ontroert me dan weer zo erg dat ik wel wat traantjes heb gelaten ja. Maar fijn om ze weer te zien dus ik ben blij dat ik weer mijn ‘normale’ leventje heb kunnen oppakken.
Enne… ook weer druk aan de klus, moet ik eerlijk bekennen! We willen graag weer verder, geen tijd verliezen, elke kans grijpen die ons gegeven is, dus we hebben het knopje gelukkig weer wat om kunnen zetten. Ik heb nu natuurlijk geen flauw benul wanneer ik mijn eisprong kan verwachten, laat staan wanneer ik zou kunnen testen. Ik zie wel de bekende rare slijmpjes dus wie weet zit ik nu wel in mijn ‘groene dagen’… zou zomaar kunnen. Heb vanochtend wel even een zwangerschapstest gedaan om te zien of die nog positief aangeeft nav de vorige zwangerschap, maar er was al geen streepje meer te zien gelukkig. Dus…als ik over een week of 2 weer test, en er zou een 2e streepje verschijnen , dan hoef ik in elk geval niet te twijfelen over waar die vandaan komt!
grtz, Caro
Ellen super gefeliciteerd! :dance: Hopen dat je een engel op je schouder hebt
@Caro78 wrote:
Ik moet altijd zo lachen om dingen die kindjes kunnen zeggen… Mik had ook weer een leuke van de week. De poes zat op het aanrecht en met haar hoofd en voorpootjes in de gootsteenbak… Mik ziet dat en zegt heel boos: “Foei Nala, niet kraan opeten!!!” :lol:
Succes in het zh, hopelijk geen moeilijke dingen…
Hihihi idd lachen met die kids, moet ook altijd zo lachen om mijn nichtjes en neefjes, geweldig! :lol:
@Caro78 wrote:
Opaal; fijn dat je zo lekker gefeest hebt (al was het maar kort haha) maar wel voorzichtiger met fietsen de volgende keer!
Kort? :eh: Ben er van 15:00 tot 22:00 uur geweest, das 7 uur lang aan de Bacardi Limon 7-up! :mrgreen: hihi Even niet voor herhaling vatbaar hoor! :sick:
Hier nu weer op kantoor na mijn afspraak van vanmorgen. Was echt heerlijk een keer langer op bed! Normaal moet ik om 7:00 opstaan en nu pas om 8:00 uur de wekker gezet. Had tot 8:30 kunnen blijven liggen maar wilde nog wat doen in huis waar overigens niks van gekomen is! :oops: Om 17:00 uur met gierende banden naar huis, alleen eten want vriendlief is super laat met zijn werk en dan maar eens kijken of het lukt de mega strijk weg te werken die er ligt door het gezeik met mijn nek. Heb morgen een afspraak bij de fysio, ben benieuwd!
Voor geintereseerde: er staat een foto van de test bij de december 2010 mama’s :inlove:
Opaal: Hoop dat je nek snel wat vooruitgang heeft, want dit is natuurlijk ook waardeloos :hug:
Kloos: Nee voel nog eigenlijk weinig…ja allemaal dingen die ook bij een ongi zouden passen :think: Maar kon me gewoon niet inhouden met testen :oops: Denk wel dat me cyclus deze maand 2 dagen korter is, omdat ik toen op donderdag mijn eisprong heb gevoeld denk ik…uitgerekende datum zou rond de 20mei komen!
Caro: Gelukkig gaat he naar omstandigheden redelijk met je. En ook al weer opnieuw willen gaan voor een nieuw kindje :inlove: Hadden wij toen ook hoor. Al is de eerste cyclus natuurlijk moeilijk te checken, is ook bij iedereen verschillend. Nou we gaan weer duimen dat je snel een positieve test in handen hebt
Hier net gezwommen met de kleine meid en papa. Vooral de glijbaan vond ze erg leuk…is er heel wat keren vanaf geweest!
ben net terug uit het zh
ik quote even van ander toppic
@poeizie wrote:
nou we zijn weer terug
heb geen inwendige echo gehad maar heb wel provera meegekregen om een menstruatie op te wekken… moet morgen zw-test doen voor de zekerheid en daarna beginnen 7 dgn 1 tablet en als het goed is moet ik dan gaan menstrueren
dat oud verlies is geen ongi … als ik ongi word moet ik op dag 5 beginnen met het slikken van clomid en een afspraak maken voor een echo op dag 11
als ik na 1,5 week nog niet ongesteld ben dan moet ik ook bellen voor een echo
pat moet weer een potje met inhoud inleveren :mrgreen:
dussss we gaan de molen weer in
vond het echt thuis komen… zo na 4 jaar wist onze arts nog wie we waren en ze zag ook dat ik weer afgevallen was
ja dat zie je wel … -27 kg minder als 4 jaar terug
maar vond het wel knap dat ze me nog wist te herinneren
Hoi meiden,
Jeetje poeizie, Het is dus weer begonnen voor jullie de mm…Knap hoor meid ik kan alleen maar zeggen: Respect voor jullie!! :thumbup: .
27 kilo minder!!! Ben je zoveel afgevallen. Ik moet er 7 vanaf en dat lukt zelfs niet. Hoe heb je dat in godsnaam gedaan???
Ellen:: Zoals ik al eerder schreef: een streep is een streep. mag ik u alvast feliciteren??? :dance: Geweldig joh…Echt een heel erg vruchtbaar forum dus…
Caro: Fijn dat het alweer wat beter gaat en dat jullie weer aan het oefenen zijn. Je hoeft natuurlijk niet te vergeten wat er allemaal gebeurd is en uiteraard krijgt dit vanzelf allemaal een plekje maar jullie hart staat weer open…Hoop op een snelle zwangerschap voor je hoor. Op naar een klein innimini mensje…
Ellen ik zit nu op een revalidatie afdeling in een verzorg/verpleeghuis. Heel wat anders dan de vorige pg afdeling waar ik zat. Heel veel verschillen tussen twee huizen joh…Ook al zijn ze van hetzelfde bedrijf… :oops:
Verder vandaag een schooldagje gehad. Heb mijn toets gehaald heb mijn cijfer nog niet maar mijn mentor kon wel melden dat het een voldoende was…Jammer genoeg kreeg manlief vandaag niet zo’n leuke mededeling van de cardioloog. De pompfunctie van het hart werkt niet zo goed meer. Niet dringend genoeg om hem gelijk op te nemen maar wel iets om in de gaten te houden. Nu moest hij die andere medicijnen al in de avond gaan innemen en aankijken hoe hij zich voelt anders gelijk weer langskomen…
Dus we gaan maar nog gezonder eten: Voor hem iets meer bewegen en iets minder werken. Hopelijk wat minder stress maar ja met dit in je achterhoofd wordt je ook niet minder gestresst…bah…Het houdt niet op hier joh…
Vanavond een beetje strijken en vooral niets meer doen…Bankhangen…Nou meiden ik ben morgen vrij dus dan klets ik weer verder…
Groetjes Bianca
ellen!!! heb dé foto natuurlijk ff gespot :oops: !!! hart-stik-ke zwanger hoor :mrgreen: !!!
alvast de voorzichtige felicitaties :dance: !!!
strooi je straks ook ff wat hormoontjes in de rondte?? :lol:
Zo vandaag een vrije dag…Heerlijk zonder te moeten leren…pff…Loop nog lekker in mijn pyjamaatje. Zo nog even het huis aan kant maken en dan proberen een beetje te genieten. Vannacht rot geslapen door het nieuws van de cardioloog…Heb toch het ziekenhuis nog maar even gebeld en de arts belt me morgenavond terug zodat ik nog vragen kan stellen over hoe ‘ernstig’ de situatie is…
Vond het gisteren wel eng hoor lag in mijn uppie op de bank (met hondlief) en ik besefte me ineens als dit allemaal zo door blijft gaan met zijn hart enzo ik straks voor mijn 40e straks al weduwe bent en dat is echt mijn grootste angst…Heb gewoon soms de kracht niet meer op positief te blijven en te zorgen al moet dit natuurlijk wel!
En dan heb ik ook nog zoiets van : ben ik straks zwanger…in mijn uppie…
Doodeng die gedachten en ze zijn nog reeel ook. Bah…maar goed ik blijf sterk voor mezelf. althans dat probeer ik…Dus vandaag maar een Bea dag lekker filmpje kijken en heel heel veel kroelen met mijn hondenkind!!
zo dit is er ook weer uit…En dat voor de vroege ochtend…Hopelijk vanmiddag wat nieuwe ontwikkelingen of leuk nieuws!!!
Groetjes Bianca
Bianca: Dat klinkt niet zo mooi allemaal. Wat kunnen ze er eventueel nog aan doen? En heeft hij er veel last van? Snel vermoeid ofzo?
Nou hoop dat hij toch nog een mooi leven mag hebben en jullie samen oud mogen worden…het is natuurlijk geen leuke gedachten om hem op jonge leeftijd te moeten verliezen, hoop dat dit jullie bespaard zal blijven. :hug: :hug: :hug: :hug:
@Bianca77 wrote:
Vond het gisteren wel eng hoor lag in mijn uppie op de bank (met hondlief) en ik besefte me ineens als dit allemaal zo door blijft gaan met zijn hart enzo ik straks voor mijn 40e straks al weduwe bent en dat is echt mijn grootste angst…Heb gewoon soms de kracht niet meer op positief te blijven en te zorgen al moet dit natuurlijk wel!En dan heb ik ook nog zoiets van : ben ik straks zwanger…in mijn uppie…
Doodeng die gedachten en ze zijn nog reeel ook. Bah…maar goed ik blijf sterk voor mezelf. althans dat probeer ik…Dus vandaag maar een Bea dag lekker filmpje kijken en heel heel veel kroelen met mijn hondenkind!!
Dat gaat je niet in je koude kleren zitten idd pufff…maar goed, zou je wel aan kinderen beginnen dan? Begrijp me niet verkeerd hoor! Zat alleen te denken dat kinderen ook weer stress met zich meebrengen.
Ik zou er ook niet aan moeten denken om in mijn uppie zwanger te zijn maar dat zijn dingen die altijd kunnen gebeuren toch? Ik heb laatst nog gedroomd dat ik zwanger was en vriendlief om het leven kwam bij een tragisch auto ongeluk pufff, werd toen ook wel even histerisch wakker!
De test van net was binnen 1 minuut al positief…het streepje is alleen niet veel donkerder als van de week…Misschien een heel klein ietsie pietsie beetje duidelijker…
Heb de test ook in een iniminie beetje urine gedaan, was net naar wc geweest en was de test even vergeten, dus het moest in een paar druppen gedaan worden, maar dat maakt toch inprincipe niks uit? Naja morgen weer een test
:lol:
Ellen van harte gefeliciteerd met je zwangerschap super schat.
Ben op het moment niet zoveel op KOK druk met dingen regelen voor onze verhuizing begin september, zoals een huis zoeken etc…dusssss het is niet dat ik jullie niet meer leuk vind hoor hahahaha.
Hier nog steeds vage klachten heb al een maand ofzo last van steken in de borst en ben er woensdag toch maar even mee naar de HA geweest, zijn gewoon hormonen en geen rare dingen in de borst. Kreeg meteen wel de vraag ben je al zwanger…ze weten natuurlijk dat ik de mirena eruit heb gekregen. Ze is bezig met een cursus echografie en had zich al verheugd om mij als proefkonijn te gebruiken maar helaas tegen die tijd zijn we vertrokken dus daar geen extra echo’s.
Bianca tjee wat een toestanden met je vriend, hoop dat ze er iets aan kunnen doen… even om je hoop te geven de vader van mijn moeders vriend, die ondertussen al 75 is, heeft al 2 open hartoperaties gehad in zijn waarbij de kans minder dan 50% op overleven was, laatste keer (5 jaar geleden) de reparatie van zijn hartklep en die fiets alweer vrolijk rond hoor, tegenwoordig kunnen ze zoveel met het hart. Ken de klachten van je vriend verder niet maar dacht dat je zo’n verhaal wel zou willen lezen.
Voor de rest een dikke knuffel en ik kom af en toe nog wel even langs, maar niet zo vaak meer.
even ego hoor meiden
ik ben zo moeeeeeeee
geen idee of het aan de medicatie ligt maar het is iig wel te voelen
loop ook continu met extra maandverband in mijn jasje op mijn werk omdat ik in de loop van de week ongesteld kan worden
heb wel nu weer meer bruin verlies dus er is het eea aan de gang
tygo die was in de auto in slaap gevallen toen ik hem had gehaald van het kdv en toen ik hem boven in bed legde draaide hij zich om in zijn favo slaapstandje en ligt dus heerlijk te pitten
dat is dan wel weer even lekker hoor… hij heeft de afgelopen week toch best wat afgespookt
Poeizi: Vervelend dat je da niet weet wanneer het precies komt he :hug:
En Tygo lekker in slaap gevallen…heeft hij dan op kdv al gegeten?
Sanne: Begin september is het nu, bedoel je niet begin oktober :think: Is het zo dat jullie je huis hebben verkocht en tijdelijk in een huurhuis gaan ofzo?
Wel grappig dat ze er naar vroegen en dat je dan extra veel echo’s kon krijgen…en gelukkig niks ergs aan je borst.
ellen ik bedoelde begin december :oops: , beetje druk ik mijn hoofd momenteel hahahah. Wij willen het liefst direct kopen in Den Haag, we hebben al wat leuke huizen gezien die per direct beschikbaar zijn. Ik zie het niet zitten om te verhuizen en een paar maanden later weer dat is voor ons meisje ook niet goed. Hier vanmorgen voor de zekerheid toch nog maar een test gedaan gezien mijn borsten en mijn opgezette buik maar definitief niets aan de hand. Nu eerst dan alles maar op een laag pitje totdat we verhuist zijn en ik werk heb gevonden daar, KDV hebben we gelukkig al kunnen regelen voor 2 dagen in de week en een 3e dag komt er waarschijnlijk ook snel bij. Het is telefonisch toegezegd maar pas als ik het zwart op wit heb weet ik het natuurlijk zeker.
Poezie hopelijk komt de ongi nu gauw en heb je snel weer wat mer energie :hug:
Nou fijn weekend, doei doei
Sanne: Ja in één keer verhuizen is natuurlijk het lekkerste…heeft je man wel al een baan daar?
sanne hoop dat jullie snel iets vinden zodat jullie gewoon in 1x klaar zijn
tygo die was vanmorgen 6:30 wakkern, vlak voor ik naar mijn werk moest
maar goed heb ff een broodje gesmeerd en een beetje drinken klaar gezet en is pat ook langzamerhand naar beneden gekomen
hij had gisteravond niet gegeten … maar daar maak ik me geen zorgen om
hij eet smorgens 2 boterhammen smiddags had hij op het kdv ook 3 boterhammen gegeten en dan eten ze ook nog tussendoortjes
dus omkomen van de honger zal hij niet
ik ben aardig verkouden wakker geworden … dus denk dat ik daarom ook zo moe ben
net dat ik thuis kwam ook even een uurtje mijn ogen dicht gedaan
was echt druk want hadden 1 zieke en 1 die niet was komen opdagen
dus dan zit je al gouw
ze zijn dan weer zo blij met me dat ik bijna alle technische handelingen heb afgetekent dus kon ik gewoon pillen delen, bloedsuikers prikken en injecties zetten
voor het eerst ook geheel zonder begeleiding vit b12 inj. gezet
voelde me toch wel stiekum een beetje trots 8)
is toch een inj in de spier en je moet je wel goed zetten anders kan je iemand lelijk bezeren
maar geheel zonder nabloeden en pijnloos :dance: