Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

opaal: Ja kijk meid zo kan het ook!!! Ben blij voor je dat het allemaal goed uitgepakt heeft. Toch geeft het vrijen dan net even een andere ‘touch’ he als je zoveel met elkaar hebt meegemaakt!!

Nou laat die hormonen, zaadjes en alle liefde die jullie hebben maar vollop gaan. En snel zwanger mogen worden!!! :wink:

Hier nog even aan het bijkomen van een woede aanval…oh ik ben zo boos!!! :twisted: . Onze hond een Rhodesian Ridgeback (heel lief maar totdat hij merkt dat het vrouwtje in gevaar is of raakt!!) van 70 kg. ligt net zoals elke avond niets vermoedend op zijn kleedje te slapen naast de baasjes in de slaapkamer. Totdat een van de vriendjes van mijn (niet zo volwassen buurman). Even opdaten: woont hier net: is veel te netjes en te bekakt en praat veel te veel met een R…En denkt dat hij het hier wel even kan gaan maken…in een gewone volksbuurt dus hij zit hier echt verkeerd! oh ja we wonen op een galerij en als hij langsloopt zegt hij en zijn vrouw niets he? zijn net 30 ofzo maar vinden zich VEEL TE GOED voor ons, de buurt ). Terwijl hij en zijn vriend voorbij lopen en iets te hard praten slaat onze hond aan en blaft 1 keer. (nu blaft hij nooit alleen als er voor hem gevaar is!!). Gaat die vriend op de galerij om 23 00 uur een beetje ‘woef woef’ zitten zeggen voor dat raam…Nou onze hond ontplofte…hij heeft 10 minuten staan blaffen en grommen en heel erg waaks door het huis heen gelopen. Als ik gelijk de voordeur had opengedaan had het wel eens heel anders met zijn vriendje af kunnen lopen…Wat is dat toch voor kinderachtig gedoe…Er hangt echt een mega bord bij de voordeur dat we deze hond hebben en dan nog zo raar doen. Ga er echt wat van zeggen. Dat hij mijn hond met rust moet laten s avonds. Ik laat hun toch ook met rust!!! Bah dit soort ‘studerende, hoog in de bol’ figuren begrijpen het geloof ik niet echt…

Zo dat is eruit hahah Ja kom niet aan mijn hondje hoor want dan …ben ik tot alles in staat!!! :evil: :evil:

Vanavond avonddienst tot 22.00 uur dus het valt nog mee. Alleen gelijk morgen ochtend weer een dagdienst van 07.00 tot 15.30 uur oeps…Maar ja nog tm zondag dan is het klaar op deze locatie…

Groetjes Bianca

@Bianca; Thanks!! Gaat goed komen :inlove:

En ja, van die kinderachtige mensen, hou je altijd bah bah! Ik had toch de deur even open gedaan! :mrgreen:

p.s. je bericht 1x plaatsen is genoeg hoor! haha

wat kinderachtig bianca… sommige mensen worden nooit volwassen

wat goed opaal! fijn dat jullie er toch aan blijven werken

het is echt zo belangrijk om met elkaar op 1 lijn te zitten

hier WEEKEND!!! :dance: ben zo moe

donderdag avonddienst en vandaag een dagdienst

dat hakt er toch in hoor… en zeker omdat ik nu op een hele drukke etage stond… veel zware mensen en veel technische handelingen

maar goed heb het gered

nu lekker uitrusten

heb al sinds een paar dagen een drukkend gevoel in mijn onderbuik en heb zelfs een paar keer plat moeten gaan liggen om maar van de pijn af te komen… dit was in de avond en dan smorgens was het weer beter… gister ook niet lekker en vanmorgen ook niet

nu gaat het wel rederlijk … gelukkig tot op heden geen :twisted: te bespeuren

Nou hier is de :twisted: gearriveerd, het is nog maar een beetje maar denk dat het wel door gaat zetten hoor, het is wel anders dan anders dan gevoel maar zal wel met alle spanningen te maken hebben met verkoop huis enzo.

Op naar de volgende ronde…ach solliciteert straks in Den Haag ook wat makkelijker zonder dikke buik :roll:

Voor de rest echt geen puff om te reageren hoor Sanne is ziek en heb een lange avond achter de rug en weer een lange werkdag.

Poezie klinkt veel belovend hoor…

heb vandaag trouwens tygo aangemeld voor de basisschool voor volgend schooljaar :shock: wat gaat de tijd hard he

de school is hier op 5 min afstand ofzo … ik krijg info opgestuurd en ga even mijn agenda trekken voor een gesprek

pfff spannend hoor :shifty: ben zo benieuwd hoe het in zijn werk zal gaan allemaal

Zo avond!!! pff gisteren avonddienst gedraaid en vanmorgen alweer om 07.00 uur op mijn werk…Ben kapot. Stonden ook nog met zn tweeen dus dat is inderdaad wel heftig. Vandaag getrakteerd hhaha wat klinkt dat leuk he? Heleboel bewoners vonden het leuk en wensten me veel succes maar ja er waren ook bewoners die in huilen uitbarsten…oeps :oops: . Van collega’s een kadobon gehad en een flinke reep chocolade hihi altijd lekker…

Verder van mijn ongie bijna niets meer te bespeuren…Zo dat is lekker binnen 3 dagen ervanaf… :dance: . Kan mij niet snel genoeg zijn hhaha.

Trouwens sorry hoor dat ik mijn vorige bericht 2 keer geplaatst heb. Was niet echt de bedoeling hahah. :wall: . Trouwens de vriend van de buurman heeft dus wel de boel verziekt. Onze hond is nu zo verschrikkelijk waaks geworden dat hij nu als enige missie ziet. Baasje beschermen. Dacht ga vanmiddag toch nog even in het park lopen nou ik heb het geweten in 20 minuten al 2 vechtpartijen…Hij dult niemand meer in mijn buurt zeker geen honden…ahum…Vraag me dan ook echt af wat hij nu doet met ‘vreemde kostgangers’ die bij mij nu ongevraagd in de buurt komen. Afijn kon hem uit zijn vecht parij rukken. Koste me zelf wel een wond aan mijn achterkant van mijn scheenbeen. Voor de rest als ik dan samen met hem loop dan gaat het prima maar zodra er maar een hond of iets wat blaft verschijnt dan is het feest. Hopelijk is dit snel over…Ander bedankt ik de buurman zijn vriend hartelijk!! :twisted:

Jeetje poeizie Tygo al opgegeven voor de basisschool. Kleine mannen worden groot he? hahah. Geeft het geen raar gevoel?

Ben benieuwd hoe je het allemaal ervaar.

Sanne: Jammer dat je ongesteld bent geworden…Bah…hopelijk voor jou een snelle zwangerschapp!!! :pray: :pray: .

Nou meiden ik ga nog even leren en dan op tijd slapen…pff ben kapot.

Groetjes Bianca

ow jakkes wat erg zeg! ja ik ken het bianca… honde kunnen na dat soort dingen zo veranderen

je weet maar nooit wat je in honden taal dan na boodst he dus wie weet wat die man wel niet heeft gezegt met dat geblaf

mijn rottweiler is zelf als pup een keer door 2 jackies achterna gezeten en in de achterpoten gebeten en sinds dien dult ze geen andere honden meer die er maar enigzins op lijken echt heel vervelend

hier na 13 dgn wat bloed verloren… hoop dat het erbij blijft maar heb er een hard hoofd in :wall:

drukte perongeluk al op het zend knopje :mrgreen:

het opgeven van tygo voor de basisschool vind ik echt heel erg spannend allemaal… het idee dat hij volgend jaar als kleuter daar naartoe zal gaan

en hoe hij het dan allemaal zal vinden en hoe hij het zal doen.

hij is in ene weer zo verlegen naar vreemde toe.

maar dat zal wel moeten wennen… hij zal dan natuurlijk ook al veel meer snappen

en in hoeverre ze rekening zullen houden in de zin van het ontwikkelen van het kind.

tygo is vanaf embryo al een persoontje van het laatste nippertje

1ste echo laat ie toch en teken van leven zien vlak na dat er werd gezegt van we gaan stoppen kom na de kerst weer terug voor een vervolg echo

denkt bij de geboorte pas op het moment dat ze denken aan een ks toch maar goed te gaan draaien om alsnog natuurlijk te wereld te komen :roll:

en zo zijn er nog wel wat voorvallen waarvan ik denk het gaat op het laatste nippertje allemaal wel en heeft gewoon wat meer tijd nodig

dat had ik als kind ook nodig.

nu trouwens ook alleen ik ken mezelf goed hierdoor en geef dit altijd al aan en dat word geaccepteerd of niet… het zal mij een zorg wezen

@Poeizie; Tygo al opgegeven voor de basisschool, dat gaat hard of nie? Kan me voorstellen als je dat eenmaal moet doen dat je beseft hoe snel alles gaat. Jammer van het bloedverlies, voor een innestelling misschien te vroeg? :?

@Sanne; Balen dat je :twisted: om de hoek is gekomen! Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen! 8)

@Bianca; Vervelend dat de bewoners huilden maar zegt wel iets over jezelf en daar mag je dan weer trots op zijn toch!? :smiley:

Hier weer een baal weekend. Stapte gisteren uit mijn bed met een stijve nek wat alleen maar erger wordt. Zit nu zelfs te denken aan Spit! :o Leef al sinds gisteren op de ibuprofen en een notenzak met midelgan in mijn nek maar knapt gewoon niks op. Echt balen want we hebben vanmiddag een beachparty bij vrienden in de kroeg waar ik op deze manier echt niet heen kan :cry:

Wat is het verder rustig hier met posten? :eh:

nee zou niet te vroeg zijn hoor… ik had vanaf woensdag 5 aug al krampen en slijmpjes en tussen 5 en 7 dgn na je eisprong volgd de innesteling dus het zou wel kunnen maar toch ik weet niet

o wat naar zeg dat je zo’n pijn in je nek hebt … hoop dat je snel wat opknapt … misschien warmte packs die een beetje willen helpen?

en als je paracetamol nou combineerd met de ibu?

dat versterkt elkaar he… misschien verlicht het je pijn een beetje :hug:

Sanne: He balen zeg dat de :twisted: toch zijn gekomen…op naar een nieuwe ronde!!!

Opaal: De gesprekken worden dus goed beloond :thumbup:

Poezi: Hoop ook dat het verder wegblijft en het gewoon een innesteling is :pray:

Oh en Tygo al opgeven, wel weer spannen he! Het gaat zo snel allemaal…

Bianca: Jee ben je lekker klaar mee dat hij zo tegen je hond heeft gedaan, hoop dat het snel weer wat beter wordt.

Hier vrijdag bruiloft gehad…ze zagen er heel mooie uit :inlove: En gisteren vrijgezellenfeest. We hadden ze allebei verkleed als konijn. En we gingen een vrijgezellenpuzzeltocht door de stad doen met allemaal opdrachten…dus erg gelachen. Wel de puzzeltocht apart van de mannen gedaan hoor, want de opdrachten moesten ze natuurlijk alleen uitvoeren :lol:

Zometeen Yalissa weer ophalen bij m’n ouders.

Verder hier nog geen idee wat eind van de week gaat komen…dus het is gewoon afwachten, of het wordt dit :twisted: of :inlove: De week vliegt vast voorbij!!

@poeizie wrote:

nee zou niet te vroeg zijn hoor… ik had vanaf woensdag 5 aug al krampen en slijmpjes en tussen 5 en 7 dgn na je eisprong volgd de innesteling dus het zou wel kunnen maar toch ik weet niet

o wat naar zeg dat je zo’n pijn in je nek hebt … hoop dat je snel wat opknapt … misschien warmte packs die een beetje willen helpen?

en als je paracetamol nou combineerd met de ibu?

dat versterkt elkaar he… misschien verlicht het je pijn een beetje :hug:

Oooh dus dan is er een grote kans voor je! :pray: Ik zal duimen hoor! :thumbup:

Ben net naar de huisartsenpost geweest want kon de pijn niet meer houden. Daar hadden ze toch ook de gedachten van SPIT. Heb nu spierverslappers en mag daarbij 4x daags 2 parc. en 1 ibu. Hoopt dat dit een beetje gaat werken! :pray: Verder ben ik al met Midalgan en een kersennotenkruik aan de gang vanaf gisteren.

ok ik zie dat de 2 niet is door gekomen het is woensdag 25 augustus

maar ik heb dus ook daarvoor 2 wkn bloedverlies gehad dus zou kunnen dat ik toen dus al ook echt 2 weken in mijn cyclus zat dus zou ik tussen 25ste en 28 ook mijn ei gehad kunnen hebben

als mijn ei is gesprongen althans

Opaal: Wat een pijn zal je hebben…hoop dat de pijnstillers en spierverslappers een beetje hun werk doen, Sterkte :hug: :hug:

Poeizi: Spannend hoor…dan hoop ik dat je de aankomende 2 weken niet ongi wordt, dan kan het nog weleens raak zijn :pray: :pray: Wanneer moest je nou naar het ziekenhuis? Binnenkort toch?

woensdag hebben we de afspraak staan

ik denk dat ik binnenkort ongi word daar ik nu bruine afscheiding heb

het is oud verlies dus denk dat het deze ronde niet raak is

het is wel een positieve verandering want ik werd hiervoor gewoon pats boem ongesteld zonder waarschuwing

en nu lijkt het iets meer wat ik ook had toen ik mijn spiraal nog had

misschien dat de inositol hierin dan toch ook zijn werk doet

maar goed ik zie wel waar het schip strand

de :twisted: zijn door gebroken… heb echt pijn in mijn buik en rug :frowning:

heb 2 pcm genomen hoop dat het een soort reset is

ga denk toch maar weer bijhouden hoever ik kom deze cyclus

he balen zeg poeizi :hug: :hug: :hug:

hey meiden ff een zwaai hier vandaan…gisteren ziek geweest, vanochtend ook en ondertussen een druk weekendprogramma :roll: kom vanaf morgen weer bijlezen en bijkletsen :-*

voor poeizie; balen dat je ongie bent meis… :hug:

Zo kom er even invallen hoor hahah.

Poeizie: Bah balen zeg dat je ongesteld bent geworden… :twisted: blijf duimen hoor voor je meid dat je lichaam goed hersteld en dat je een snelle zwangerschap hebt… :pray:

Hier net uit de leerboeken pff. Woensdag is het dan eindelijk zover. Maar ja moest het weekend zoveel werken…Vanmiddag afscheid genomen van mijn werk…Zo moeilijk :cry: Maar ja het is tijd voor nieuwe kansen en nieuwe rondes…hahah. Vindt het wel doodeng maar ja ik ga er gewoon in de blind in en dan zien we wel hoe het loopt. Kan niet meer doen dan mijn best toch?

Verder is mijn ongie echt bijna weg. Een beetje rare bruine troep niet veel meer hoor. Kon vandaag al met een inlegkruisje lopen dus het is echt heel kort geweest deze cyclus…Wel beter. Hopelijk deze maand niet weer zo lang wachten op mijn ongie…Nou ja tenzij ik zwanger ben natuurlijk hahah dan mag het voor mij wel wegblijven :dance:

nog een kleine 2 weken dan is mijn ei er weer denk ik …

Nou meiden ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen wel vrij maar nog genoeg te leren…Dus slaap lekker en tot gauw weer.

Groetjes Bianca

@Poeizie; Balen van de ongi :frowning:

Hier heel wat meegemaakt gisteren! hihi Wij hadden een beachparty bij vrienden in de kroeg. Daar zijn we om 15:00 uur verkleed in Hawaii style heen gegaan. Ik had daarbij echt zin om een borrel te doen, dacht is goed voor de pijn in mijn nek en nu kan het ten slotte nog! Nou dit heb ik geweten hoor! haha Dit sloeg natuurlijk in als een bom met al die pijnstillers in mijn lijf, daarbij vorige week goed ziek geweest van de griep dus ging zo blauw als een koei naar huis om 22:00 uur haha :doh: Vriendlief heeft me naar bed moeten dragen want kon niet meer lopen :oops: Verder was het wel een super vet feest! Heel de kroeg en het terras lag vol met zand en was om getoverd in beach/hawaii style met cocktail barretjes, een BBQ en alles erop en eraan. Nu als een stukje ellende op mijn werk… :sick: