Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

opaal lastig hoor… ja ik herken het wel een beetje

zelf veel stress, moe , onzekerheden en vooral die bloedingen enzo… werkt voor mij ook niet lust opwekkend… maar begin er weer een beetje in te komen :mrgreen:

met elkaar praten over wat jullie fijn vinden en wat niet en elkaar opnieuw leren ontdekken

het moet natuurlijk wel van beide kanten komen anders is het zo geforseerd.

bianca zo zie je maar dat iedere ROC weer anders is… wij hebben injecties zetten al begin vorig schooljaar geleerd.

had sub inj. vlot gezet maar intram.inj. had ik toch wel de bibbers van de eerst keer maar daarna nog een aantal keer gedaan en toen was het over.

maar wat balen zeg … ik had het zo voor je gehoopt…

idd op naar volgende ronde.

hier ook weer schooldagje opzitten

was beetje opstarten enzo… we hebben over 2 wkn toetsen

maar was wel ook heel heftig omdat in het begin van de zomervakantie bij een klasgenoot baarmoederhalskanker was geconstateerd en is in de vakantie geopereerd en moet nu haar baarmoeder missen :cry:

ze had net als mij de wens om halverwege 3de jaar voor een 2de kindje te gaan… dit valt nu allemaal in duigen…

krijg nu gewoon weer kippenvel als ik er weer aan denk en weer de bevestiging dat ik er ook gewoon voor moet gaan hoe dan ook want je weet nooit maar dan ook nooit wat er kan komen in het leven

en studeren kan altijd nog… bah wat een k*tzooi :evil: :cry:

haha ja inderdaad zijn de ROC’s verschillend he?

We krijgen nu alleen nog maar een klein stukje 310 (gehandicapten ) en dan heel veel 304 en 309. Meer niet…Dus dat alleen tm juni…

Best aanpoten hoor die 304. Er is niet voldoende tijd om te oefenen dus dat moet je dan reserveren in je eigen tijd als je niet werkt maar ja dan moet je maar wel iemand kunnen vinden in je 'groepje 'die ook kan en wil.

Dat is dus echt weer k.u.t. geregeld. half november eerste examen.

Ja had stiekumpjes ook gehoopt maar ja de duiveltjes waren me weer voor…hmmm. Maar het is nog geen kerst :liar: hahaah.

We blijven positief meid. Gewoon ervoor gaan en zien wel waar het schip strand. Dat plannen van dan en dan ‘nemen’ we een kind daar ben ik gauw vanaf gestapt…

Hormoontjes komt u deze kant maar op…Nog genoeg meiden die zwanger willen worden hier!!! :pray: :pray: :pray:

groetjes Bianca

Poeizi: Oh dat zijn echt geen leuke berichten…helemaal als er wel een wens voor een 2de kindje is. Hoe is het verder met haar, wel hersteld van de ziekte verder?

er waren geen uitzaaiingen gelukkig, ze was er vroeg bij

maar was pas net thuis uit het ziekenhuis en nu dus aan het herstellen

het zal ook emotioneel nog wel een domper geven denk ik

voor mij als klasgenoot voelt het al verschrikkelijk en voel ik tranen opkomen … laat staan wat zij allemaal moet verwerken

@poeizie; dat klink heftig, pufff moet je idd niet aan denken zeg!

Je mag tegenwoordig dolgelukkig zijn als je gewoon gezond bent, als je zo de verhalen om je heen hoort. Zeker met kanker, echt niet normaal hoeveel mensen dit vloert in de omgeving…

Hier alles weer rustig, ben weer aan het werk en voel me weer goed. Gisteren nog een goed gesprek gehad met vriendlief door de telefoon. Hij is 2 dagen in Belgie voor zijn werk dus moest het met zijn stem doen helaas. Hij gaf gelijk aan behoorlijk onder de indruk te zijn geweest van mijn verdriet om ons klusleven, had hier over nagedacht en was het daarbij met me eens dat we hier aan moeten gaan werken. Gaf daarbij ook aan dat hij de momenten wanneer hij zelf zin heeft om te klussen te vaak voorbij laat gaan doordat hij dan zelf maar invuld dat deze momenten niet voor mij uitkomen. Heeft me beloofd om in het vervolg deze momenten aan te grijpen en geen aannames te maken en daarbij open te staan voor verleidingen van mij kant vandaan wanneer hij wat minder zin heeft hierin. Vanavond maar eens uitproberen dus! :mrgreen:

fijn dat je goed met hem hebt kunnen praten opaal

dat is echt zo belangrijk in een relatie

soms kan ik niet goed onder woorden brengen wat ik voel

of voel ik me ongemakkelijk… ook al zijn we al 9 jaar samen :?

op zo’n moment heb ik mezelf aangeleerd dit op te schrijven en laat ik dat pat lezen of ik stuur een mailtje of heb ook wel via msn gedaan ook via de telefoon…

op de een of andere manier kan ik me dan beter uiten, geeft voor mij een bepaalde afstand en staat hij niet in mijn “intieme zone” (bianca weet misschien wel waar ik het over heb :mrgreen: op het oogpunt van OAV )

zo heeft het wel bepaalde knelpunten in onze relatie weten op te lossen

Opaal: wat goed dat jullie toch met elkaar gesproken hebben. Zo zie je maar weer als je het meestal rustig benaderd (ik ben af en toe echt een viswijf maar daar bereik je toch een stuk minder mee :oops: ).

Fijn dat hij in ieder geval erover na denkt en jou tegemoet komt in dingen. Meid hoop dat het in ieder geval een stuk rust geeft.

Poeizie: Begrijp helemaal wat je bedoelt.

Net zoals jij schrijf ik soms dingen op voor Pat. Af en toe zit ik veel meer met dingen en weet ik gewoon dit niet tactvol te zeggen omdat ik dan zo vol zit met van alles en nog wat…Maar tot nu toe helpt het wel… :lol:

Vandaag een dagje vrij. Dan nog morgen en het weekend. En dan…Dinsdag beginnen op mijn nieuwe stekkie…oh heb er helemaal pijn in mijn buik van :sick: …Zag laatst al het verschil in werken. Hun doen het echt volgens de protocollen enzo en waar ik nu zit kloten ze maar een soort van aan. Dus ben echt bang dat ik als een of domme gans daar staat…

Hopelijk gaat het goedkomen.

Trouwens heb even gekeken naar mijn ei dat ook deze maand weer gaat komen…Als het goed is valt hij net voor het weekend dat ik vrij ben en dat het onze trouwdag is…Dus daar gaan we dan maar weer voor. hahah nieuwe maand nieuwe kansen… :dance: Het lijkt wel een soort van bingo…Hopelijk dan nu wel een keertje een prijs haahah :clap:

Meiden ik ga zo echt even wat doen. Loop nog in mijn pyjama…oeps!! Moet naar de Hema van die petit four-tjes halen voor de bewoners. Wil graag trakteren maar ja wat geef je mensen van de pg. Dus dan maar van die kleine gebakjes. Net leuk en wordt er ook niet zo mee gekliederd. Mijn ander collega gaat ook weg en die doet dan de gebakjes voor het personeel. Zo delen we de kosten en blijft het leuk…En dan vanmiddag weer leren voor het examen.

Kom vanmiddag nog wel even langswippen…

Groetjes Bianca

ja maar dan wel bingo met maar 1 kaart en dan nog 1 vakje open

en dan die ballen die maar langs waaien met de verkeerde nummers :wall: :mrgreen:

misschien moeten we een joker inzetten? :lol:

ik heb vandaag avonddienst… en mijn so hadden weer plannen om te gaan varen en niet door gegeven dus konden weer gaan schuiven

dit keer was pat aan de beurt en was het gelukkig geen probleem dat hij alleen in de ochtend een paar ritten deed

ritje om de kerk heen zeg maar

ben zooo blij dat we hebben besloten dat ik straks ga thuis blijven

dat gedoe allemaal iedere keer

nouja van het weekend ben ik vrij en dan staat er weer een drukke week te wachten.

ik wilde wat zeggen maar ben het glad vergeten :think:

nouja komt vast wel een keer boven drijven

@Bianca; Spannend volgende week! Ik was gewoon ziek van de zenuwen toen mijn eerste werkdag voor deze huidige wergever naderde. Achteraf gezien, viel het reuze mee natuurlijk maar begrijp jou angst van presteren wel.

@poeizie; Fijn voor je dat je dan kunt stoppen met werken, dit zal je veel rust geven waarschijnlijk. Voor mij zou het niks zijn hele dagen thuis, zou gek worden! haha Had met de afgelopen 2 dagen ziek zijn al moeite maar goed, daar is iedereen (gelukkig) weer anders in en houden het daarmee in balans :wink:

Hier al weer aardig in het werk ritme. Erg druk want heb 2 dagen in te halen.

Verder kan ik me altijd wel aardig verwoorden tegen anderen, weet presies wat ik wil zeggen en wat ik wil. Mijn vriend heeft daar meer moeite mee, weet ook niet altijd de juiste woorden te vinden waardoor ik dan ga trekken en hij dingen gaat zeggen wat er niks mee van doen heeft. Soms wel eens lastig voor mij om een ander in zijn waarde te laten daarmee.

By the way, mijn ei explodeerd vandaag! Voel het zo vreselijk goed en is daarmee ook precies op de uitgerekende datum. Zit dus ook deze maand weer op 26 dagen cyclus. Vanavond flink klussen! haha

Opaal: Maar goed dat hij dan vandaag weer thuis komt :lol: Precies op tijd!!! :thumbup: Goe dat jullie er ook even over hebben kunnen praten.

Poeizi: Wat een gedoe met de oppas dan zeg…wisten ze niet dat ze tygo hadden?

Bianca: Lekker een luier dagje en lang in pyama lopen.

Hier vanochtend weer wezen zwemmen met de kleine meid. Nu even broodje en dan lekker te bed. :zzz:

poeizie; meis wat heftig van je klasgenoot :hug: kan me voorstellen dat je dan weer met beide benen op de grond staat…super verdrietig dat haar baarmoeder is weggehaald zeg :cry:

sja en dat regelen en vrij nemen enzo is idd onhandig als je werkt…ik ben wat dat betreft blij dat mijn man altijd 1 middag heeft en we als we oppas nodig hebben en of een probleem hebbe het vaak alleen voor 1 middag geldt…dat is goed te overzien :slight_smile:

opaal; wat goed dat je een gesprek bent aangegaan! En idd vanaaf aan de klus :mrgreen: :mrgreen: succes meis :-*

ellen; zit je op baby zemmen? Leuk! Heb het ook 3 maanden gedaan, maar vond het toch te duur :oops: waren vaak maar een kwartier in het zwembad…vond dat zonde tijd/geld…dan ga ik liever zo saampjes eens een keer…wil je het met een volgende ook doen?

bianca; haha zo kun je het ook zien… :lol: wel gaaf dat het rond je trouwdag is…dan moeten de vlammen er toch vanaf springen?? :pray: :mrgreen: heerlijk dat je nog in je pyama loopt…doe ik hier veels te weinig…moet ik ook maar weer is invoeren haha :lol:

hier een zware nacht achter de rug…werd wakker van gegil…maar even kijken bij mn meisje en het stinkt toch zo erg in dr kamer :sick: :sick: had ze overgegeven…het hele bed zat er onder…en zij zelf ook :sick: dus haar uit bed gehaald, direct pyama uit, schoonmaken en andere pyama aan, alles uit het bed gehaald, verschonen en nieuwe bedgoed er op…en vervolgens haar tot rust gebracht…toen ze weer op bed lag…midden in de nacht alles afspoelen, want als het er in blijft zitten is helemaal goor :sick: en eindelijk na een uurtje naar bed…kon ik niet slapen… :doh: :? heel irrie…en vanochtend was ze natuurlijk wel dezelfde tijd wakker…

ik heb haar lekker in bad gedaan en toen begon ze weer te spugen…brrr…nou hoop ik dat dat de laatste keer is voor vandaag :pray: want het stinkt zo…maar goed voor haar vind ik het veel vervelender…

@ellen84 wrote:

Opaal: Maar goed dat hij dan vandaag weer thuis komt :lol: Precies op tijd!!! :thumbup:

Had gisteren al gezegd door de telefoon dat hij er zelf vanaf moest blijven daar in die hotelkamer! haha We hebben goed bruikbaar spul nodig vanavond! :lol: Oh, bedankt voor de tip zei hij toen lachend! :mrgreen:

Kloos: Ja ik zit op babyzwemmen met haar, al vanaf 5 maanden. Eerst in een ander zwembad, maar toen we verhuisd waren nu hier in het dorp. Maar een kwartier in het zwembad :shock: Hier niet hoor, ongeveer een uur. En daarna nog even koffiedrinken met z’n allen, erg gezellig dus. Ga even over 9-en de deur uit en ben rond 11:15 weer terug. Y vindt het ook erg leuk…al merk ik dat ze nu wel weer moet wennen na de vakantie. De liedjes vindt ze niet zo, maar speeltjes halen enzo en een beetje zelf door het water mogen vindt ze wel erg leuk :thumbup:

Ah en je meisie niet helemaal lekker :hug: :hug:

kijk een uurtje is nog wel leuk! Ik betaalde ruim 25 euro per maand…en dan was het officieel een half uurtje…maar goed voor je het zwembad in zat en je begon was er al een kwartier om :? en dat vond ik gewoon zonde…

Ja bij ons is het officieel van half 10 tot 10uur. (zeiden ze dat ik me aanmeldde) Maar beginnen altijd om 9:45, maar gaan wel door tot 10:15. En dan daarvoor dus even spelen en daarna ook nog even.

Opaal: Haha helemaal goed…hopelijk niet te lang gespaard, want dat is ook niet goed he :wink:

Hoi hoi,

Zo vandaag een rustig dagje gehad. Petit fourtjes gehaald en een zakje kersenbonbons voor mezelf :wink: .

Oh meiden heb dat vaker van die dagen dat ik zo lang in mijn pygmo loop hahah slecht he? We hebben natuurlijk geen andere kindertjes rondlopen hier en als ik vrij ben en om acht uur ofzo mijn bedje uitkom keutel ik altijd eerst in huis enzo…Zo slecht want dat is echt aangeleerd haah telkens als ik vrij ben ken ik geloof ik geen andere modus!!!

De laatste 3 dagen gaan morgen in…oh zo spannend…Zat trouwens nog even in mijn cao te kijken want ik ga telkens wat meer verdienen aangezien ik een instroom leerling ben. Vroeg mezelf af wat ik nou echt ga verdienen als ik gediplomeerd vig-er ben. Dat binnenkort maar eens vragen aan mijn nieuwe praktijk begeleider. Heb al die jaren geleerd om van 1000 euro enzo met het salaris van mijn man goed rond te komen dus alle extra’s kunnen we zo wegsluizen naar de spaarrekening!!!

Jeetje Kloos wat waardeloos dat je dochtertje zo ziek was…Oh overgeven dat ik vind ik voor die kleintjes altijd zo sneu. Ja die lucht dat went echt nooit he? ook al is het je eigen kind :sick:.

Opaal: Ja dat wordt toch 'nemen’hoor je man hahaha om maar even in mijn termen te blijven. Hopen dat het raak is!! En inderdaad hij moet wel van zichzelf afblijven . Alle zaadjes heb je hard nodig :drool: :drool: .

Kreeg net een gebakje van de buurvrouw. Haar dochter is 25 jaar bij dezelfde werkgever!! En we hebben een goeie band met elkaar dus dat is wel fijn haha. En maar afvragen waar die dikke kont vandaan komt :liar:

Poeizie: We gaan de joker inzetten hoor deze maand hahah.

Groetjes Bianca

Hoi meiden, kom alleen even zwaaien hoor, vriendlief zit weer ver weg te werken en Sanne had gisteren een zware nacht…

Hier nog geen ongi gezien of gevoelt dus voor de zekerheid toch maar alvast iets onder doen en anders komend weekend toch nog een testje er tegen aan :roll:

Fijne dag meiden

Hoi hoi,

Hier een heeeel gelukkig vrouw! :inlove: Gisteren flink geklust of beter gezegd…DE LIEFDE BEDREVEN! :mrgreen: Was wat zenuwachtig door alle commotie van van de week maar kan jullie melden dat het perfect was met alles erop en eraan! Na nog wat gepraat te hebben achteraf, ben ik erachter gekomen dat vriendlief ook gewoon heel onzeker was over dit alles en het daarom maar liever uit de weg ging. Gelukkig gaf hij aan dat dit helemaal niet nodig is geweest en nu het ijs echt gebroken is dus op naar een passievol klusleven zal ik zeggen! :drool:

opaal: Ja kijk meid zo kan het ook!!! Ben blij voor je dat het allemaal goed uitgepakt heeft. Toch geeft het vrijen dan net even een andere ‘touch’ he als je zoveel met elkaar hebt meegemaakt!!

Nou laat die hormonen, zaadjes en alle liefde die jullie hebben maar vollop gaan. En snel zwanger mogen worden!!! :wink:

Hier nog even aan het bijkomen van een woede aanval…oh ik ben zo boos!!! :twisted: . Onze hond een Rhodesian Ridgeback (heel lief maar totdat hij merkt dat het vrouwtje in gevaar is of raakt!!) van 70 kg. ligt net zoals elke avond niets vermoedend op zijn kleedje te slapen naast de baasjes in de slaapkamer. Totdat een van de vriendjes van mijn (niet zo volwassen buurman). Even opdaten: woont hier net: is veel te netjes en te bekakt en praat veel te veel met een R…En denkt dat hij het hier wel even kan gaan maken…in een gewone volksbuurt dus hij zit hier echt verkeerd! oh ja we wonen op een galerij en als hij langsloopt zegt hij en zijn vrouw niets he? zijn net 30 ofzo maar vinden zich VEEL TE GOED voor ons, de buurt ). Terwijl hij en zijn vriend voorbij lopen en iets te hard praten slaat onze hond aan en blaft 1 keer. (nu blaft hij nooit alleen als er voor hem gevaar is!!). Gaat die vriend op de galerij om 23 00 uur een beetje ‘woef woef’ zitten zeggen voor dat raam…Nou onze hond ontplofte…hij heeft 10 minuten staan blaffen en grommen en heel erg waaks door het huis heen gelopen. Als ik gelijk de voordeur had opengedaan had het wel eens heel anders met zijn vriendje af kunnen lopen…Wat is dat toch voor kinderachtig gedoe…Er hangt echt een mega bord bij de voordeur dat we deze hond hebben en dan nog zo raar doen. Ga er echt wat van zeggen. Dat hij mijn hond met rust moet laten s avonds. Ik laat hun toch ook met rust!!! Bah dit soort ‘studerende, hoog in de bol’ figuren begrijpen het geloof ik niet echt…

Zo dat is eruit hahah Ja kom niet aan mijn hondje hoor want dan …ben ik tot alles in staat!!! :evil: :evil:

Vanavond avonddienst tot 22.00 uur dus het valt nog mee. Alleen gelijk morgen ochtend weer een dagdienst van 07.00 tot 15.30 uur oeps…Maar ja nog tm zondag dan is het klaar op deze locatie…

Groetjes Bianca

opaal: Ja kijk meid zo kan het ook!!! Ben blij voor je dat het allemaal goed uitgepakt heeft. Toch geeft het vrijen dan net even een andere ‘touch’ he als je zoveel met elkaar hebt meegemaakt!!

Nou laat die hormonen, zaadjes en alle liefde die jullie hebben maar vollop gaan. En snel zwanger mogen worden!!! :wink:

Hier nog even aan het bijkomen van een woede aanval…oh ik ben zo boos!!! :twisted: . Onze hond een Rhodesian Ridgeback (heel lief maar totdat hij merkt dat het vrouwtje in gevaar is of raakt!!) van 70 kg. ligt net zoals elke avond niets vermoedend op zijn kleedje te slapen naast de baasjes in de slaapkamer. Totdat een van de vriendjes van mijn (niet zo volwassen buurman). Even opdaten: woont hier net: is veel te netjes en te bekakt en praat veel te veel met een R…En denkt dat hij het hier wel even kan gaan maken…in een gewone volksbuurt dus hij zit hier echt verkeerd! oh ja we wonen op een galerij en als hij langsloopt zegt hij en zijn vrouw niets he? zijn net 30 ofzo maar vinden zich VEEL TE GOED voor ons, de buurt ). Terwijl hij en zijn vriend voorbij lopen en iets te hard praten slaat onze hond aan en blaft 1 keer. (nu blaft hij nooit alleen als er voor hem gevaar is!!). Gaat die vriend op de galerij om 23 00 uur een beetje ‘woef woef’ zitten zeggen voor dat raam…Nou onze hond ontplofte…hij heeft 10 minuten staan blaffen en grommen en heel erg waaks door het huis heen gelopen. Als ik gelijk de voordeur had opengedaan had het wel eens heel anders met zijn vriendje af kunnen lopen…Wat is dat toch voor kinderachtig gedoe…Er hangt echt een mega bord bij de voordeur dat we deze hond hebben en dan nog zo raar doen. Ga er echt wat van zeggen. Dat hij mijn hond met rust moet laten s avonds. Ik laat hun toch ook met rust!!! Bah dit soort ‘studerende, hoog in de bol’ figuren begrijpen het geloof ik niet echt…

Zo dat is eruit hahah Ja kom niet aan mijn hondje hoor want dan …ben ik tot alles in staat!!! :evil: :evil:

Vanavond avonddienst tot 22.00 uur dus het valt nog mee. Alleen gelijk morgen ochtend weer een dagdienst van 07.00 tot 15.30 uur oeps…Maar ja nog tm zondag dan is het klaar op deze locatie…

Groetjes Bianca