Hoi,
Zo hier ben ik weer.
Caro: Jeetje meid wat een dingen allemaal die je zo in een korte tijd meemaak he? Wel fijn dat alles eruit is gekomen en er niets meer is achtergebleven. Ziekenhuis is je dus bespaard gebleven…Hoorde het inderdaad ook vaker dat je na een miskraam meer vruchtbaarder bent. Tuurlijk staat je hoofd hier niet naar maar wie weet gaat het onbewust toch heel snel en kan je genieten van een nieuwe zwangerschap. Wel een hele prettige gedachte dat je vaak kan komen voor een echo mocht je zwanger zijn. Dat geeft voor jezelf wel meer rust denk ik…
Kloos::; hahah je man nu wel helemaal zeker van het feit dat je echt zwanger bent!!! hahah… :dance:
Poeizie: Wat leuk joh dat je vriendin zwanger is…Altijd leuk om dingen dan van dichtbij mee te maken…Nu hopen dat jullie samen snel kunnen genieten en dan wordt het dubbel leuk die 9 maanden beurs!!
Hier nog steeds niet ongesteld!!! Vreselijke krampen in mijn buik en mijn onderste voel alsof er een mega ei op ontploffen staat. Voor de zekerheid er wel een testje tegenaan gegooid (moet die dingen ook niet kopen he? maar ja dacht gisteren bij drogist ach voor volgende maand ofzo) en hij was negatief…Nu maar hopen dat het gauw doorzet…Bah…
Vraag me echt wel eens af wat ik ooit verkeerd gedaan heb in mijn leven…Je mag niet oordelen over andere mensen maar ik was laatst met een familielid ergens wat drinken. Hadden elkaar al heel lang niet meer gezien maar blijkt dat ze dus een dochtertje heeft van 10.
Geen stabiel leven heeft. Drinken, blowen en vooral hoeren en snoeren…Werk niet want ja ze krijgt toch een uitkering en nu blijkt dat ze spontaan “ziek in haar hoofd is”. Ik kan hier toch zo slecht tegen…
Heb toch ook wel aardig mijn portie gehad in mijn leven. maar altijd gewerkt en ondanks alles toch mijn hoofd boven water gehouden en gewerkt. Vroeg me altijd af of ik dan toch zo’n slecht mens bent dat ik gewoon geen moeder mag worden???!!!
En dan krijg je van die achterlijke antwoorden van “je had zo’n leuke en lieve moeder geweest”. :sick: :sick: :sick:
Zo hahah frustraties nee hoor. Zal wel zijn omdat ik nog steeds niet ongie bent en die pijn zo zat ben…Loop de hele tijd al met kruiken…
Ga zo maar weer leren volgende week examen…Joepie
Groetjes Bianca
Kloos: Wat een mooie vier op een rij hahah…
Ben zo blij voor je meid!!! Helemaal leuk… :dance: :dance:
Liefs Bianca
Mooi kloos, super dat hij nu dik is.
Verder heb ik echt GEEN puf om mee te schrijven…sorry
Kloos; mooiiiiii!!! :inlove: Dat ziet er nog eens duidelijk uit zeg… meer kan je man toch niet verwachten he? Als dit niet duidelijk is… hihi
En ook al een Grey’s fan… me too!!! Kan me echt verheugen op de komende maandagavonden hihi.
Bianca; wat vervelend dat je zo’n pijn hebt… kan me voorstellen dat je toch stiekem er op hoopt. Hopelijk snel zekerheid! En ja, idd wat je zegt… sommige mensen lijken alles kado te krijgen in het leven en vragen nergens naar… Kan me goed voorstellen dat jij je soms afvraagt waar jij het dan aan verdiend hebt om (nog) kinderloos te zijn. Toch ben ik er van overtuigd dat al het goede wat je zelf probeert te doen ook vroeg of laat bij je terugkomt, beetje het karma-principe of hoe heet dat… Gewoon volhouden, en ooit zul je weten waarvoor je het gedaan hebt! :hug:
Ellen; bij mij was het ook een langwerpige bal. Ik heb me laten uitleggen dat aan de buitenkant de vliezen zitten, en daarin de placenta, vruchtwater en beebje. Dat is dus ook heel vroeg in de zwangerschap al zo. En idd, wat Sweatest ook al zegt: iedereen doet dit zoals het op dat moment goed lijkt… daar zijn geen ‘regels’ voor als je het mij vraagt!
Ik denk ook dat het een groot verschil is of je bij een gynaecoloog of een verloskundige loopt wanneer je dit meemaakt… (dit hoor ik ook in mijn omgeving) In een ziekenhuis benaderen ze het vaak toch meer ‘medisch’, wetenschappelijk, zakelijk of hoe je het noemen wilt. Terwijl een verloskundige het waarschijnlijk een stuk persoonlijker benadert. Maar ook daar zijn verschillen in natuurlijk…
Ja hier ook een Grey’s fan…
Mc dreamy…MMMMM…Ben nu gestart met de dvd serie. Netjes gekocht vanaf het begin…Nog tig dvd’s te gaan…hahah.
En anders maandagavonden geplakt zitten aan de buis…
Nog steeds geen ongie!!! Verdikkeme…Ondertussen wel een een a 4 tje uit mijn hoofd geleerd…Nog aardig wat op het examen voor volgende week…pff…
bianca kan me voorstellen dat je er zo ontzettend van baald
had het met mijn 2 zusjes (2ling) die waren perongeluk vlak na elkaar zwanger geworden zo in een dronke bui 18 jaar allebei geen vaste relatie
nog thuis wonend en een uitkering … maar daar kunnen ze weinig aan doen omdat ze arbeids gehandicapt zijn zoals dat mooi heet
nouja goed dat iedereen van de schrik bekomen was ik ook wel blij voor ze hoor … maar wij waren toen ook al een tijdje bezig om zwanger te raken en ik zat toen in het mmm … op de dag dat mijn neefje geboren is is tygo gemaakt … dat dan weer wel :inlove:
maar mijn moeder had ook zo gehoopt dat ik als eerst kon vertellen dat ik zwanger was… allebei stabiel leven ( wat je tegenwoordig stabiel kan noemen)
maar goed die kindjes zijn ook gekomen en doen het heel goed en gaan aankomend schooljaar ook alweer naar de basisschool
en zou ze niet meer uit mijn leven kunnen wegdenken hoor
geweldig vind ik het tante zijn :inlove:
Grey’s ja vind het wel leuk… ben meer een house fan
maar ik volg ook niet zoveel hoor
ik was eerst altijd van de GTST maar die heb ik ook al afgezworen
heb er het gedult niet voor geloof ik :roll:
Marjolein… lekker je rust nemen hoor… je hebt zo’n drukke week achter de rug en dan ben je ook nog zwanger wat heel veel energie vergd
dus lekker aan toe geven.
Caro… je klinkt erg sterk vind ik, jullie zullen zelf het beste weten wanneer jullie er weer klaar voor zijn.
wat fijn dat jullie een gedenk plekje voor jullie kleine :vlinder: hebben
Hier even boodschapjes gedaan, het is best lekker… het zonnetje schijnt dus mooie gelegenheid om even naar de overkant te lopen
voor tygo was ik al een tijdje opzoek naar beetje stevige schoentjes voor van de winter… nou die heb ik nu gevonden 2 paar voor 12 euro
geen geld vind ik
Ben geen merk iemand… ze zijn er zo uit gegroeit en vind wel dat ze er lekker in kunnen rauzen zonder te denken ahhh jakkes die schoenen
voor de rest wat aanbiedingen af gegaan… ondertussen was tygo in slaap gevallen in de buggy… dus die zit nu in de woonkamer met de gordijnen dicht
hij was zo aan het vechten tegen de slaap… dus ben blij dat hij nu toch toe heeft gegeven
dan heeft hij straks voor bij het eten weer wat energie opgedaan
Ja ik had het vanmiddag weer dat ik het hoorde van iemand die “geen zin heeft om te werken en een of ander figuur die er wel lekker uit zag met stappen zich in haar heeft weten te wringen en nu hoppa zwanger”. Dacht dat ik even op het flatgebouw ging staan om te kunnen gillen uit frustraties…ahum…maar goed me maar op het leren gestort…
Had me ook zo verheugd om een leuke tante (en oom) voor ons neefje en nichtje te zijn maar jammer genoeg denken mijn zwager en schoonzus er anders over…Ze wonen in Brabant…Je bent alleen goed genoeg als je dingen komt brengen van mexx, playmobiel of een of andere hype…Ze komen nooit hier langs want wij zijn vies… :think: . We hebben dus een hond en 2 katten…schijnbaar is het dan vies… :sick: :sick: :sick: .
Nou ben nog niet fieljejeppend van mijn galerij de woonkamer in hoeven springen omdat het zo goor was. Maar ja ik stofzuig elke dag. Maar goed…jammer maar helaas :naughty: toch vies in hun ogen…
hahah kan er alleen maar om lachen. En huilen want als je kinderen zo opvoed…zonder liefde voor dieren enzo dat zegt meer over hun dan over mij…
Ondertussen lekker gegeten en weer een stuk geleerd. Morgen gaat het nieuwe schooljaar weer beginnen. Wel fijn om iedereen weer te zien na de zomervakantie. Dus het hersenkraken kan beginnen…
Had liever gehad dat mijn ei “gekraakt” was hahahah.
Liefs Bianca
ja ik ken het hoor… er zijn ook mensen die ons vies vinden en hierdoor niet komen… mede door de huisdieren… 2 honden en 2 katten
ja ik word soms ook niet goed van de haren hoor… tis weer lekker de tijd van het jaar zeg maar en je kan dan maar beter een hond hebben die je moet trimmen als een rottweiler die dan 3 mnd lang ofzo haar kwijt moet
als ik thuis kom of smorgens beneden kom dan moet ik echt stofzuigen want anders zweven de plukken door mijn woonkamer :wall:
maar goed dat heb je met huisdieren.
heb trouwens wat op tell sell gezien… een eoa kam met mega lange stofzuigerslang eraan en een bak tussen je stofzuiger en de andere slang zodat daar het haar in gaat
en die slang is lang zat zodatje die in een ander vertrek kan zetten zodat de hond niet schrikt van de stofzuiger
nouja mijn honden hebben pech wat betreft de stofzuiger… als ik zeg hier komen jij dan moeten ze komen en stilzitten
ik stofzuig onze hond nu ook regelmatig :mrgreen:
maar goed het leek me wel wat …
we hebben dezelfde dag school trouwens bianca… ik moet morgen ook weer beginnen …
hey kan jij pingen? zullen we pingen? :mrgreen:
oh ik ben zo melig … haahahaah ik zit met die reclame in mijn hoofd
maar ik voel me wel een stuk beter als gister
ohhh wat een pijn zeg… nouja ondanks dat toch ook maar weer voor de zekerheid nog een keer geklust :mrgreen:
vanmorgen nog een beetje zeurderig en een beetje branderige bovenbenen
maar nu is het helemaal over… dat lucht zo op :dance:
en dan word je melig he :lol:
had ik ook toen ik net bevallen was van tygo
toen was er in ene een oase van rust… geen pijn niks… gewoon in ene alsof er niks was gebeurt
terwijl de vk en ass zaten te hechten daar beneden (kleine haarscheurtjes hoor) was ik met pat aan het grappen en kletsen alsof er niets gebeurt was
en toen hoorde we in ene de vk en ass grinniken … die zei jeejtje wat een verschil met net zeg… wat kan jij snel herstellen van iets :lol:
Hoi Poeizie,
Jammer genoeg kan ik niet pingen!!. Lastig he? Dus we moeten het maar zo doen hahah.
Nou met die haren Ik heb een kortharige hond…Dus weinig vlokken enzo…Het is een Ridgeback. Maar ach er zijn van die mensen die altijd wat te zeiken hebben hahah. :silenced:
Hier nog steeds pijn in mijn kop…Ongie nog steeds niet in aantocht…Wordt een mens toch ook gek van he? Ik heb zoiets kom dan nu ook maar op…Anders moet ik nog langer wachten tot de volgende ronde hahaha. Ongeduldig ben ik he?
Ja morgen weer beginnen…Moet om half tien beginnen ipv half negen…scheelt me weer een hoop file rijden!! en dan tot half 5…oeps!!
Ga denk ik nog een uurtje leren en dan ben ik er weer even klaar mee voor vandaag. Morgenavond weer verder…Hopelijk alles dan in mijn koppie voor volgende week woensdag…
Fijne avond nog!!
Groetjes Bianca
ik ben morgen de 1ste 3 uur vrij … net een sms binnen gekregen van mijn mentor dat er een les uitvalt dus kan ook rustig aan doen
al moet tygo wel voor 9 uur op school zijn dus ben alsnog optijd op school want ik blijf niet heen en weer rijden natuurlijk :roll:
hey meiden,
Vanmorgen toch maar getest was gisteren heel emo en heb al een week last van licht buikpijn e.d. maar helaas geen streepje dus wacht ik de ongi maar gewoon af…
Verder even geen puff om overal op te reageren hoor…sorry.
Voor alle meiden in de spannende dagen ik duim voor jullie.
Groetjes
Sanne je bent nog redelijk vroeg hoor kan best zijn dat je een paar dgn overtijd pas pos test zolang je geen ongi hebt is er nog hoop hoor :hug:
@Sanne; Je bent idd heel vroeg, kan nog alle kanten op!
@Bianca; Ja huisdieren…pufff wat moet ik daar op zeggen. Ik ben echt een dierenvriend maar zie zo af en toe de vloer en de rest van het huis bij mijn schoonzusje (heeft 2 grote honden) maar wordt dan ook wel eens rillerig :shock: Ik weet dat zij 2x daags stofzuigt en de dweil erover haalt maar lijkt soms gewoon niet uit te halen. Als mijn nichtjes hier ook logeren vindt ik overal haren in die kleertjes. Ik moet toegeven dat ik daar ook niet graag mijn kleine zou brengen in de toekomst…maar goed, ik denk dat het gewoon maar net is wat je gewend bent.
Hier een bath day :? Wilde gisterenavond klussen maar werd voor de zoveelste keer weer afgescheept met een smoesje. Het leek of dit bij mij de druppel was die de emmer van frustratie hierover deed overlopen dus ben gaan huilen en heb alle frustratie eruit gegooid! Wij zijn nu 5 jaar bij elkaar waarvan ik hardop durf te zeggen dat ik een heerlijke relatie heb en gelukkig ben hiermee maar klussen de laatste paar jaar gewoon heel weinig met elkaar. Dit is nooit zo’n probleem geweest doordat we hier beiden niet zo’n behoefte aan hadden maar merk nu ik gestopt ben met de pil dit voor mij een groot probleem wordt/is. Je komt er nu ook gewoon achter hoe weinig behoefte we hier werkelijk aan hebben en daardoor wordt nu alles in twijfel gegooid. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik alleen vaker wil klussen om zwanger te worden en niet omdat ik hier behoefte aan heb. Manlief heeft dit blijkbaar dus ook niet en doet het dan ook gewoon niet, wat bij nader inzien terecht is. Maar goed, doordat ik nu zovaak afgewezen wordt, ga ik twijfelen aan onze ‘‘heerlijke’’ relatie waar ik het eerder over had. Is deze relatie dus wel zo goed? Leven wij als broer en zus? ect. ect. ect. Ik heb gisteren dus zelfs geeist om in sextherapie te gaan en anders mijn spullen te pakken! haha schrik er nu ook wel een beetje van hoor :think: Maar ja, ik weet het ook gewoon even niet meer…Ik heb voorgesteld om het er donderdagavond (dan zijn we beiden thuis) nog eens over te hebben en dan zien we wel…
Ben nog steeds thuis van het werk al voel ik me (lichaamlijk) wel alweer goed maar dacht dat het beter is om nog maar een daagje thuis te blijven voor de geloofwaardigheid op het werk.
Sanne: Het kan natuurlijk nog te vroeg zijn…ga nog even voor je duimen hoor
Bianca: Kan me voorstellen dat het weleens frustrerend is als sommige mensen wel kinderen hebben (die eigenlijk niet helemaal geschikt zijn) en het jullie gewoon nog niet lukt, terwijl jullie naar mijn idee hele goede ouders zouden zijn…ik heb stille hoop dat die 1% voor jullie gewoon weggelegd is
Jammer dat je trouwens niet zo van je nichtje en neefje kan genieten zoals je wil.
Ik heb 2 neefjes van me zus, daar kan ik echt van genieten. Ik was 18 dat ik tante werd en nog thuis wonend, dus vond het echt helemaal geweldig en nu nog steeds!! :inlove:
Heb ook een nichtje van de broer van me vriend. Maar die zien we niet zo vaak. En nu zijn broer en schoonzus ook nog eens uit elkaar, dus zal nu nog wel minder zijn. Is ook heel lang geen leuk kind geweest. Altijd huilen, al vanaf 6 maanden niet meer vast kunnen houden, helemaal vastgekleefd aan moeder, echt heel extreem. Zelfs opa en oma konden hun eerste kleinkind niet vasthouden…vond dat wel heel sneu voor me so. Nog nooit zo bij een kind gezien. Als ze binnen kwam konden we niks tegen haar zeggen, want dan was het meteen krijsen. Nu is ze inmiddels 5 en gaat het ietsje beter. Maar nog moet ze even ontdooien als ze binnen komt en je moet niet te gek doen. Beetje vreemd allemaal vind ik…
Poezi: Jee wat bijzonder dat je tweeling zussen op 18jarige leeftijd allebei onbedoeld zwanger zijn geraakt. Kan me voorstellen dat dat even een shock was. Maar gelukkig is het goed gekomen. Zijn ze toen op zichzelf gaan wonen of gewoon thuis gebleven? En de vaders ook nog in zicht?
Hier verder rustig. Vandaag en morgen lekker vrij. Nog 1,5 week dan weten we hier weer waar we aan toe zijn. Ik heb echt geen idee wat het gaat worden. Voel helemaal niks, maar ja dat zegt natuurlijk niks. Ben er moet ik zeggen wel deze maand een stuk minder mee bezig. Vorige maand echt een stuk meer. Maar volgende week komt vast de spanning wel een beetje…
Opaal: Moeilijke situatie lijkt me…helemaal nu jullie graag een kindje willen, en ja daar moet je toch echt samen wat voor doen. Wil hij wel echt een kindje? Want je kan toch ook zin maken? Of is dat te makkelijk gedacht…snap gerust dat je niet altijd zin hebt, maar soms als je je erover heen zet, is het toch vaak wel lekker. Echt even tijd voor elkaar.
Nou hoop dat jullie er samen uitkomen. Een gesprek hierover samen kan nooit kwaad. :hug:
@ellen84 wrote:
Opaal: Moeilijke situatie lijkt me…helemaal nu jullie graag een kindje willen, en ja daar moet je toch echt samen wat voor doen. Wil hij wel echt een kindje? Want je kan toch ook zin maken? Of is dat te makkelijk gedacht…snap gerust dat je niet altijd zin hebt, maar soms als je je erover heen zet, is het toch vaak wel lekker. Echt even tijd voor elkaar.
Nou hoop dat jullie er samen uitkomen. Een gesprek hierover samen kan nooit kwaad. :hug:
Hij wil heel graag een kindje, is super blij dat ik over die streep heen ben want daar had hij helemaal niet meer op gerekend. Wel is het zo dat hij ook zoiets heeft van ‘‘liever eind van het jaar’’ dus wordt nu niet echt gemotiveerd om te moeten klussen. Maar ben het ook wel met jou eens van dat zin maken, soms moet je er gewoon weer even doorheen na jaren van zo’n laag pitje. Ben daarbij het verleidings gedeelte ook een beetje kwijt hoor, wrijf een keer over zijn been en dan moet het maar gebeuren! haha niet echt opwindend dus! Heeft er nog iemand tips ??? Wij zijn altijd al wel luie klussers geweest, laten ons beiden graag veroveren voor dit spel zonder dat we er zelf teveel moeite voor hoeven doen maar zoals nu, had ik me een paar jaar geleden geen voorstelling van kunnen maken moet ik zeggen! Had in mijn vrijgezelle tijd meer sex dan nu! 8) Dit zeg ik uit frustratie ook wel eens tegen hem, kan ik ook beter niet meer doen denk…
Opaal: Haha ik denk dat mijn vriend daar ook niet zo blij wordt als ik dat zou zeggen…al zou dat bij mij ook niet kloppen hoor :lol:
Ja en hoe veroveren…wij zijn niet zo van de lange sex, dus veel doen voor het veroveren ook niet :oops: Maar begin met een lekkere massage…ja en dan moet je ergens eindigen he :mrgreen: Jullie moeten er gewoon weer even inkomen, maar komt vast helemaal goed :thumbup:
@ellen84 wrote:
Ja en hoe veroveren…wij zijn niet zo van de lange sex, dus veel doen voor het veroveren ook niet :oops: Maar begin met een lekkere massage…ja en dan moet je ergens eindigen he :mrgreen:
Oh das wel een goeie! Zal hem donderdag eens een flinke massage geven! :thumbup: Heb nog wel ergens van die exotische massageolie vanuit voorgaande jaren :drool: haha
kletsmajoren :mrgreen:
ff zien wat ik onthouden heb hoor :think:
opaal; lastig hoor…hier werkt op commando sowieso niet :? maar goed…ik merk altijd wel in mijn vruchtbare dagen dat ik super veel zin heb…en dat werkt wel erg in mijn voordeel…
maar misschien idd een massage? of een goed gesprek kan ook wonderen doen :-
ellen; afwachten maar weer
hoop voor je dat je je bij de mei mama’s kan aansluiten :- :-
sanne; niet teleurgesteld zijn meis :hug: je bent echt nog veels te vroeg…kan nog alle kanten op…probeer zaterdag of op je nod te testen…dan zie meer resultaat :- sterkte met afwachten van de laatste 2 dagen…moeilijk he :hug:
geniet je al een btje van je vrije dag?
bianca; ik sluit me helemaal aan bij ellen wat ze zegt over je kinderwens :hug: :-* :-* ik gun het je ook verschrikkelijk meis!!
poeizi; ok…apart dat dan beide zussen onverwachts zwanger waren :eh: maar fijn dat ze de kids gehouden hebben en er nu van genieten :-
caro; dank je wel :- en idd meer kan mn man niet wensen, dus hij gelooft het nu ook echt
hoe gaat het nu met jou?? wel heftig om alles mee te maken en te zien…ik duim voor je dat je snel zwanger mag worden voor een nieuw wondertje! En bovenal nogmaals veel sterkte met het geven van een plekje :-* :-*
nou…verder kan ik niet terug lezen…dus laat het hier bij…hier geen nieuws, behalve dat ik nu een dag eerder naar de vk mag…kon die donderdag helemaal niet, dus gauw gebeld om te switchen…mag ik een dag eerder 8) altijd leuk natuurlijk! aftellen maar 8)
Hee,
Nou vanmiddag op school zijn de rode :twisted: :twisted: doorgebroken. Toch ongesteld bah…maar goed. Had me er al wel op ingesteld…
Had toch liever gehad net zoals mijn klasgenootje dat ze kon melden dat ze net 4 maanden zwanger was!!!??
Op naar de volgende ronde…ahum…klussen tot ik er bij neer val…of tot de vellen eraan hangen.
Neem hem gewoon of tie nou wil of niet… :oops: Geintje
Opaal: ik kan me jullie situatie helemaal voorstellen. Wij hebben om eerlijk te zijn jaren geen sex meer gehad nadat ik moest herstellen van mijn kinderloos heid en dat gezeik erom heen. Het is vaak een issue geweest voor mij en minder voor hem. Er was geen ander in het spel maar de zin was er gewoon niet maar de liefde voor elkaar wel…Manlief had echt geen zin meer. En ja hij had dus wel een soort van trauma opgelopen door de behandelingen die ik moest ondergaan toen. Dus ja wat doe je als vrouw dan…!!! Veel gesprekken aangaan en niet pushen dat werkt gewoon niet…Maar rustig inderdaad zoals hiervoor al voorgesteld werd een massage…samen eens een keertje douchen. Het moet echt weer groeien. Praat erover met elkaar dat het voor jou wel belangrijk is…
Sinds een half jaar hebben wij weer een beetje het licht gezien en het gaat rustig maar gestaag.
Inderdaad lijkt het soms of je met je broer leeft maar het is de vraag of je dingen kan en wilt veranderen. Voor ons is de situatie ook misschien anders aangezien Pat van mij ook hartproblemen heeft maar er moet ergens als je allebei wilt wel een middenweg zijn…
Hoop dat je die vindt
Maar het blijft altijd een lastig iets hoor. Wij hingen toen we net een relatie hadden nog net niet in de lampen maar ja :think: haha
Vandaag dagje school gehad. Was wel weer leerzaam. Geleerd om injecties te zetten. Best leuk hoor en intensief. Moet nog een hoop oefenen…
Volgende week examen over verst. gehandicapten dus het wordt een druk weekje hahah.
Nou meiden fijne avond nog en tot horens…
Groetjes Bianca