Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

Hè Opaal, balen dat je je zo rot voelt! :hug: voor jou! Kan je vanavond lekker op tijd naar bed? Goed voor jezelf zorgen hè :-* . En een schoonmaakster, wat lijkt me dat de ultieme luxe :inlove: zucht. Maar je moet het inderdaad zo treffen! Succes met de zoektocht…

Kloos, die man van jou :naughty: gelooft het pas als 't kind geboren is zeker :mrgreen: Whaha Poeizie, goeie boodschap :thumbup: .

Lekker dat je ff lekker op de bank bent gaan hangen ipv de badkamer schoonmaken :-* Even aan jezelf denken :angel: .

Poeizie, stuur Pat maar ff langs dan, als ie in Zeeland zit :wink:

Sweatest, die testmoeheid was gauw over :naughty:, hihi, maar dat is je vergeven hoor! Ik zou gek worden van die onzekerheid, :hug: voor jou dus!

Ellen, al klaar met het kantoor? Is het bij jullie aan huis?

Pffff, heb al heel wat gedaan, maar moet nu nog de badkamer en de WC en beneden nog dweilen… Maar zelfs het konijn heeft alweer een schoon hok! :smiley:

nouja zeg! het spoeld hier gewoon! :shock:

het lijkt wel alsof ik onder de negeria waterfalls woon :o

hier nog een zonnetje! :think: …je mag die waterval daar ook gewoon houden hoor, vind het wel lekker zo :stuck_out_tongue:

mja we zitten bijna in septemberrrrrr he

de R van Regen

het is gewoon frisjes aan het worden brrrr

zit hier ook met mijn fleecedekentje over en een warm kind op schoot :lol:

gezellig :inlove:

gcvrf5dced rfgbg puby

= van yaniek :mrgreen: :lol: :inlove:

Net naar de vk geweest; kindje bleek toch al te zijn’ontsnapt’, m.a.w. de vruchtzak was leeg. Terwijl ie dinsdag wel nog op de echo te zien was… stiekem er tussen uit gepiept dus… Voor de rest zag het er ‘goed’ uit, niks achtergebleven. Echo was ook goed, alles is schoon dus niet alsnog naar het ziekenhuis. Gelukkig blijft dat ons bespaard!

We hebben het ‘huisje van het kindje’ (zo noemde de verloskundige het heel lief) een plek gegeven in onze tuin, decoratie-vlinder en lantaarntje erbij gezet, dus we hebben een mooi gedenkplekje voor ons piepkleine kindje dat helaas niet door mocht groeien…

Enne…weet niet meer wie dit schreef

caro; pff meis..weet niet wat ik moet zeggen...ik vind het echt rot voor je
(misschien wil je het nog neit horen, maar vaak ben je direct na het verliezen van een vruchtje direct heel vruchtbaar...gezien bij vrienden namelijk )

Dit vertelde de verloskundige ook inderdaad! Ze zei: ik weet natuurlijk niet of jullie daar al aan toe zijn, maar doordat je toch die hormonen in je lichaam hebt gehad en die zijn er nog wel een beetje, is je lichaam wel ontvankelijker voor een zwangerschap...dus ik zou niet al te lang wachten als jullie dat aankunnen, voegde ze toe. We hebben nog gevraagd of het klopt dat er dan ook verhoogde kans is op een tweeling, maar dat bleek een fabeltje. Dus....ik denk dat we dit niet tegen dovemansoren gezegd laten zijn, hoe moeilijk misschien ook... de wens is vele malen groter dan de angst!!! En die angst zit er over een aantal maanden ook nog, dat zal niet veel veranderen. Manlief heeft het er wat moeilijker mee, die is er nog niet helemaal uit, maar ik verwacht dat die ook snel verder wil. Nooit ter vervanging van, dat kan gewoon niet...
Mocht het ooit weer zover komen dat ik zwanger raak, dan moet ik het meteen melden bij de vk en dan krijg ik al met 7 wkn de eerste echo, en vervolgens met 9 weken, met 11 weken en met 13 weken. Een hele fijne gedachte. Ik hoop dat we hier snel weer een beetje aan gaan durven denken... komt goed!

caro:Heel veel sterkte met dit allemaal verwerken :hug: Gelukkig is het wel uit zichzelf losgelaten en hoef je niet naar het ziekenhuis. Heb je niet gemerkt dat het eruit kwam? Ik heb toen echt 1,5 uur weeen gehad en uiteindelijk kwam alles eruit, was geen pretje

Hier na mk ook meteen weer verder gegaan voor het volgende wonder…alleen de eerste maand erna nog niet echt mee bezig geweest, maar daarna wel weer…alleen nog zonder resultaat :? Maar ja het komt weer als het er de tijd voor is he… Nogmaals sterkte :hug: :hug: :cry:

Pfff, Caro, wat een rollercoaster aan emoties zijn jullie doorgegaan de laatste tijd… :hug: Wat fijn dat de vk zo meelevend en invoelend was. En wat goed dat je je niet laat leiden door angst! Het klinkt alsof jullie :**: een prachtig plekje heeft gekregen. :-* Hoop voor je dat je man ook gauw weer eraan toe is en dat jullie volgende zwangerschap voorspoedig mag verlopen! :pray: .

En Ellen, wat lijkt me dat ook zwaar om mee te maken zeg … :hug: Ook voor jullie hoop ik gauw op een positieve test en daarna een prachtig gezond beebje!

@Ellen: Ik heb idd ook soort van weeen gevoeld, vrijdagmiddag al, zo’n 3 uur lang…vond het heel gemeen pijn doen hoor! Maar verder kwam er niks toen nog, dus ik had de hoop al opgegeven dat het uit zichzelf zou komen. Zaterdag de hele dag voelde het ‘van onderen’ alsof ik een blauwe plek had. En 's avonds verloor ik zomaar opeens het vruchtzakje of hoe dat dan ook heet…het ‘rolde’ er zomaar opeens uit zeg maar. Volgens de vk is het vrijdag losgelaten, maar is het nog los blijven liggen op de baarmoedermond, en dat voelde ik zaterdag dus. Volgens de vk is het net als een bevalling verlopen bij mij, eerst weeen, dan vliezen breken (niet gemerkt), dan kindje eruit (niet gemerkt) en als laatste de placenta met vliezen en al.

Caro: Bij mij was het in de nacht en heb de wc afgewisseld met het bed. Op bed kon ik de weeen beter opvangen. En elke keer als ik weer opstond om naar de wc te gaan kwamen er wat bloedproppen uit, ben er heel wat verloren. Uiteindelijk na 1,5 uur ging ik weer in bed liggen en stopte de weeen. Ben toen niet meer uit bed gegaan en uiteindelijk nog wat geslapen. Dacht dat alles er wel uit was. Tot ik 2,5 uur later weer op stond en verloor toen een hele bal. Beetje langwerpig en doorzichtig. Denk dat dat de vlies was, die was dus nog helemaal intakt. Maar daar hebben ze in het ziekenhuis niet naar gekeken. Heb het wel daar achter gelaten, want wist niet zo goed wat ik ermee moest doen :oops:

is toch ieder z’n goed goed recht wat er met een :**: gebeurt…hoef je je nooir voor te schamen of schuldig onder te voelen…

dikke :hug: voor jullie!

Jee wat een rust hier…iedereen op tijd naar bed gegaan gisteren :lol:

uh nee toch niet

ik had gisteravond vriendin aan de lijn… die vertelde dat ze zwanger is :inlove:

dus we moesten ff lekker kletsen natuurlijk… en nu loop ik achter want ik ben nu de enige nog met de 1ste dus we moesten aan de bak :lol:

dat moest ze even melden hahahhah

we hebben meteen maar even afgesproken dat we hoe dan ook naar de 9mnd beurs gaan… net als voorgaande jaren overgens :mrgreen:

ze is eind maart uitgerekent

gister hele dag last gehad van mijn onderbuik, rug, liezen

nu gelukkig niet meer zo nadrukkelijk aanwezig

wel nog last van mijn spataderen

hoop echt dat mijn steunpanties snel klaar zijn

oh poeizie wat leuk voor je vriendin :inlove: nou moet jij ook snel he! zou leuk zijn als je samen kan zwangeren…

ellen; gisteren was greys op tv…dus sja… :wink:

nou meiden ik ga jullie nog 1x spammen met een foto van mijn testen…eindelijk kan ik zeggen dat ik het 100% geloof!! :inlove: mijn man wil een donker lijntje en die heeft hij gekregen!! :inlove:

wat een verschil eigenlijk met de vorige testen he…

Woehoe Kloos! :mrgreen: Wat een mooie! Nu kan ie er niet meer omheen hè :lol: Geniet er lekker van meid! :-*

hahahahahaha geloofde hij het nu wel kloos? :inlove:

Caro@ heel veel sterkte meid! :hug:

Kloos@ wat een mooi rijtje zo! haha

Hier vandaag ziek thuis, trok het echt niet om vandaag 3 uur lang richting Groningen te moeten rijden pufff… Ben ook echt zo lam als wat en flink verkouden inmiddels. Blij waren ze er niet mee op het werk maar goed, daar heb ik geen zaak aan, ziek is ziek!

nou zo is dat opaal

beterschap hoor meid :hug:

hier doen ze bij pat zoooooo moeilijk als hij een vrijedag nodig heeft

ze wachten tot het laatste nippertje… ik heb pat op zijn rechten gewezen maar hij is zo koppig daarin