oh het valt misschien wel op dat ik hang dagje heb he
tygo vermaakt zich met zijn nieuwe speelgoed
maakt puzzels, bouwd met zijn duplo enzo … heb er geen kind aan
het is echt zo’n dag van vandaag ff niks
pat heeft gister even de boel voor me opgeruimt
ik was zo niet in staat om wat uit te voeren door die pijn
dus dan zit ik ook wel rustiger
hier precies hetzelfde…heerlijk hé zo’n dag!!!
koffie??
heb trouwens ff een poll aangemaakt…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=92861
hahha lekker… koffie verkeerd :mrgreen:
zo meiden, jullie zitten dus ook niks te doen vandaag :naughty:
hier ook…er komt niks uit mn handen…heb net de was opgehangen en mn meissie op bed gedaan…heb een emmer met sop gemaakt om de badkamer te doen…en heb de kraan gepoets totdat ik dacht…neeh heb dr helemaal geen zin in :o dus ik hang nu lekker op de bank, met de laptop op mn schoot :dance: en ga ook echt niks doen vandaag…heb gewoon echt geen zin…slecht he…
poeizie hahahaha :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: sja mannen he…zucht :roll: :mrgreen: nou moet ik zeggen dat ik eerst ook niet overtuigd was hoor…maar ook pas sinds zaterdag dat ik het echt zeker weet voor mijn gevoel…apart hoor…
sweatest…blijft lastig met jou hoor :shifty: ik zou echt gaan voor de kruidvat test, 2 voor 5 euro…die geeft bij mij perfect resultaat…als je daar een streepje ziet…ben je voor mij 100% zwanger! Dus hop naar de kruidvat…ennuh test moe ben jen iet :naughty: :mrgreen:
ja ik moest ook heel erg aan het idee wennen hoor
mijn man had meteen een big smile toen ik de positieve test lied zien :mrgreen:
nu hoop ik dat ik snel weer pos. mag testen 8)
dus jij ook koffie? (of heb je al teveel koffie gehad vandaag ZWANGERE?
)
ja, dan toch maar naar de kruitvat, maar niet vandaag…als ik ze in huis heb ga ik testen…dan heb ik mezelf écht niet onder controle!! dan gaan ze op!!
(heb ik ook met chocolade :mrgreen: :lol: )
Yaniek slaapt nu, dus nu nog tijd…
o ik dronk normaal nooit koffie en toen ik zwanger was van tygo wilde ik in ene koffie
en nu drink ik dus vaker koffie
ik word gek van mijn kat… hij moet en zal bij me liggen
en hij is nogal lomp doordat zijn ene achterpoot niet goed werkt dus zet dan zijn klauwen in mijn arm… zucht
hij is ook nogal groot… ja maine coon he… hij is zo’n 9 kilo :roll:
nee geen koffie…blegh :sick: :sick: dat lust ik niet…ik drink de hele dag water…en dan 's avonds 1 glas fris…en nu moet ik er ff om denken dat ik af en toe wat optimel drink dat ga ik zo maar gelijk even doen…haha
ja doen hoor kloos… houd je helemaal niet van melk?
ik drink het weinig… maar toetjes vind ik dan weer wel weer erg lekker
en idd optimel
neee…melk lust ik niet, maar optimel wel…dus die moet ik nu gewoon elke dag nemen…en toetjes lust ik ook wel, alleen wil ik dat niet elke dag, omdat ik het zo dikmakend vind :lol: , maar goed, nu vind ik het niet zo erg 8)
Poeizi: Haha dat heb je even mooi verwoord naar de man van kloos :thumbup:
Sweatest: Dat was een korte test moe :lol: Enne hier schijntn het zonnetje, dus is het geen tijd een mooie wandeling te maken langs de kruidvat :mrgreen:
Kloos: Gewoon lekker genieten van het niks doen…
Ik drink elke ochtend 1 bak koffie…op he werk soms wel meer, maar toen ik zwanger was :sick: De gedachte alleen al maakte me misselijk…alleen als ik het dronk vond ik het niet vies hoor, dus op me werk dronk ik het wel, want dacht jee zometeen krijg ik vragen :lol:
Verder nu even rust…vanochtend wat wassen gedaan. Kleine meid licht nu even op bed en straks nieuwe kantoor van vriendlief even schoonmaken…ach ja en dan is de dag alweer om…
Hoi hoi meiden,
Ik heb alles van jullie gelezen maar ff geen zin om te reageren, voel me kei beroerd namelijk! Pufff…
Ben wel gewoon gaan werken omdat ik anders erg achter kom (waar ik mezelf weer mee heb) maar had veeeeel liever in mijn bedje gebleven vandaag
Verder een relax weekend achter de rug. Vrijdag uit het werk wat plantenbakken voor op ons terras gekocht en daarbij ook gelijk gevuld met planten. Zaterdag heerlijk wezen winkelen, wel alleen helaas want vriendlief had geen zin. Goed geslaagd overigens! Verder gisteren veel gehangen en nog een dutje gedaan tussendoor (was toen al niet fit) en s’avond naar de schoonfamilie geweest om friet te eten en gezellig samen te zijn. Veeeel te laat thuis natuurlijk (0:30 uur) want toen ik eemaal weer zat aan een wijntje ging het prima maar slecht geslapen en nu flink naar de klote! :doh:
hier geen zon… :? maar dan toch maar een wandelingetje maken straks??
jullie maken me het wel moeilijk hoor :naughty:
:hug: voop opaal, hopelijk voel je je snel weer beter
he wat naar opaal…
pat belde net ook al dat hij zich niet lekker voeld
en hij is geen mieperd wat dat betreft
maar goed hij kan er voor de rest weinig mee
hij zit nu in zeeland en moet daar straks lossen en daarna nog 1 klant en dan kan hij weer terug naar de zaak
hopelijk voor hem niet teveel file dan kan hij optijd naar huis
ik voel me nu eigenlijk wel lekker in mijn hoofd
wat een opluchting is dat toch altijd als je zo na zo’n hoofdpijn dan geen pijn meer hebt
geeft toch een boel verlichting
had vandaag een nieuwe mand voor onze honden willen gaan kopen bij de jumper in almere
dat scheelt echt een boel op manden in een reguliere dierenspeciaalzaak
maar het regende zo hard dat ik pat maar de auto had beloofd
vond het toch wel zielig als hij doorweekt zou zijn aangekomen op zijn werk
Nou ik had net zo goed thuis kunnen blijven want ik heb nog niet veel gedaan, zoek het gewoon echt niet… Zit een beetje op internet te surfen en dat is het! haha Ben me aan het orienteren geweest om minder te gaan werken, van de 40 uur naar 36 uur in de week maar dit kost me gewoon 175,- per maand! Dat vind ik toch best een hoop geld voor de vrijdagmiddag vrij :eh: De vrijdagmiddag is voor mij een drama om te werken omdat er geen Gemeente bereikbaar is en daarbij lijkt het me ook heerlijk die middag te gebruiken om door mijn huis te stormen met een poetsdoek zodat ik niet elk weekend aan de gang hoef maar op deze manier kan ik beter een poetsvrouw laten komen geloof ik! :o
ja het is net wat je wilt
ik ben voor mijn eigen gemoedsrust partime gaan werken toen in de beveiliging scheelde me dat 200 euro maar werkte wel 60 uur minder in de maand
viel opeens in een andere belasting schaal dus hoefde minder af te dragen
opaal; balen dat je niet lekker bent :hug: :hug:
kan me voorstellen dat je een middagje in de week vrij wilt…maar voor dat geld wil je ook wel blijven werken he :shifty: misschien is een schoonmaakster helemaal geen gek idee…laat je die elke week 3 uurtjes komen voor 10 euro per uur…dan heb je het geld er allang uit…en scheelt jou heel veel tijd en stress qua schoonmaken en als het financieel kan, ideaal lijkt me!
nou hier heb ik toch iets nuttigs gedaan :oops: :lol: …namelijk de verloskundige gebeld…kon het niet laten…denk dan kan ik iig ergens naar uit kijken…maar goed donderdag 23 sept mag ik voor een intake gesprek…2 weken later zal de echo dan wel komen…kijk er iig naar uit :inlove: ennuh ben bang dat ik straks op dezelfde dagen uit kom als mn meissie…dat vind ik wel jammer maja…ach kun je 2 verjaardagen in 1x vieren…is wel weer makkelijk voor familie
ja dat is zeker iets nuttigs kloos :mrgreen:
kan je streepjes zetten op de kalender :lol:
@poeizie wrote:
ja het is net wat je wilt
ik ben voor mijn eigen gemoedsrust partime gaan werken toen in de beveiliging scheelde me dat 200 euro maar werkte wel 60 uur minder in de maand
viel opeens in een andere belasting schaal dus hoefde minder af te dragen
Ja dan is het nog rieel maar 175,- in de maand minder voor een middag in de week vrij vind ik gewoon heel veel. Ik zou het super fijn vinden om vrij te zijn maar ben daarintegen ook weer heel erg van de centen moet ik zeggen! haha
@kloos wrote:
opaal; kan me voorstellen dat je een middagje in de week vrij wilt…maar voor dat geld wil je ook wel blijven werken he :shifty: misschien is een schoonmaakster helemaal geen gek idee…laat je die elke week 3 uurtjes komen voor 10 euro per uur…dan heb je het geld er allang uit…en scheelt jou heel veel tijd en stress qua schoonmaken en als het financieel kan, ideaal lijkt me!
Ja wij zijn er al meer naar opzoek geweest maar het is bij ons gewoon een drama om een goede, betrouwbare poetsvrouw te vinden. Heb er begin dit jaar 1 gehad die kwam op zaterdag, ik dacht dat is ideaal want zijn wij zelf gewoon thuis. Maar dan zit ik op de bank te kijken hoe zij mijn huis poetst, kan ik het beter zelf doen! Maar goed, ga toch maar weer eens rondspeuren hier of daar…