bbbbrrrrrrrr prikken! nee zeg, hou op! :shock: :mrgreen:
ik test over een dag of 2 wel weerā¦
(en nu ga ik mezelf dus gek lopen maken hĆĀ© de komende dagen⦠:oops: :silenced: )
hier een matige nacht gehad
gister om 22 uur naar bed gegaan met knallende koppijn, pijn rechter kant van mijn buik (waarscheinlijk toch naderende eiprong), last van opspelende spataderen⦠auhtsh! heb ze in allebei mijn bovenbenen en als ik dan vocht vast houd en veel gedaan heb dan verga ik zowat
had pcm genomen maar om 3:30 uur werd ik weer wakker met hoofdpijn
kon gewoon er niet van slapen dus nogmaals pcm genomen en nog even wezen plassen en toen heb ik weer geslapen tot 7:30 omdat ik moest plassen
Tygo sliep nog dus ben zelf ook nog even in bed gedoken tot 8:30 uur toen hoorde ik tygo spelen in zijn kamertje
moest gister trouwens wel lachen
ik was richting bed gegaan en hoorde plots MAMAAAAAA
ik : ja wat is er schat?
tygo: mama⦠kijk⦠stinkie!
had hij zijn luier af gedaan en netjes opgerolt ⦠en idd er zat een stinkie in :lol:
nouja billen afgeveegd en schone luier om gedaan en ging hij weer terug naar bed.
nu vanmorgen gaf hij het ook weer aan en ook dat hij moest plassen en heeft hij op het potje geplast
dus volgens mij word het echt steeds meer en meer dat hij zelf bezig is met zindelijk willen wordenā¦
sweatest: Maar gaf hij na 10 minuten nog niks aan dan? hmmm wel onduidelijk zo heā¦zou zelf ook helemaal gek er van worden. Maar blijkbaar zit er toch wel wat, anders geeft hij na 3 kwartier toch geen tweede streep :think:
Had je nu een kruidvat test?
@sweatest7 wrote:
bbbbrrrrrrrr prikken! nee zeg, hou op! :shock: :mrgreen:
ik test over een dag of 2 wel weerā¦
(en nu ga ik mezelf dus gek lopen maken hĆĀ© de komende dagen⦠:oops: :silenced: )
ik had ook een fobie voor prikken
echt als kind heb ik de boel bij elkaar gegilt
maar ik heb onderzoeken moeten doen en daar MOEST ik ook voor geprikt worden en toen moest ik me er toch overheen zetten
en kijk gewoon niet als de naald erin gaat
mijn grootste overwinning was toen ik mezelf moest prikken voor vruchtbaarheids behandeling
zelf spuit klaar maken en mezelf in de buik prikken⦠ik belde mijn moeder om het te vertellen en die wist gewoon echt niet wat ze hoorde
en was ook meteen heel trots dat ik dat had gedurfd
nu prik ik ook ter controle af en toe mijn bloedsuiker
dus moraal van het verhaal het beste is om jezelf de confrontatie aan gaan om van je fobie af te komen :mrgreen:
nee, trekpleisterā¦zelfde ideeā¦ook met pipetjeā¦
na 10 min? geen ideeā¦moest later de badkamer in en toen zag ik hetā¦
vaag hĆĀ©??
:shifty:
en angten aangaan; ja dat ken ik,had mezelf opgegeven voor bloeddonorā¦1e keer ging te traag, 3x geprikt, blauwe en dikke arm. 2e keer ging veels te snel en ben toen flauwgevallenā¦
dus nee, heb de hoop opgegevenā¦
hey meiden, ben dr ook weerā¦na een lang weekend met drukke bezighedenā¦bruiloft was super gezellieā¦en gisteren lekker bij gekomenā¦
@sweatest; meis wat een onzekerheid zo! Wat poeizie zegt klopt welā¦er kan niet zomaar een streepje komen, dan moet er iig wel iets van hcg in je lijf zittenā¦hier had ik direct de volgende ochtend, binnen 2 minuten een streepā¦gelukkig dus geen onzekerheid⦠:eh: idd over 2/3 dagen maar weer testen en hopen dat er dan meer duidelijkheid is :-
en idd heb je een kruidvat test gebruikt?
poeizie; stoer dat je je angst overwonne hebt! Ik durfde het ook nooit zo goed hoor, maar ik ging op een gegeven moment niet meer naar de naald kijken en dan valt het allemaal wel meeā¦apart heā¦
bianca; wel fijn dat je een mooi korte cyclus hebt! Maar goed we willen ilever zien dat je snel zwanger raakt meis :- :-
marjolein; jammer dat je het hartje niet hebt gehoord maar goed woensdag weer een kans :dance: :-
mama me; mooie test hoor! Die is duidelijk, ben jij een mei mama of april mama??
caro; pff meisā¦weet niet wat ik moet zeggenā¦ik vind het echt rot voor je :hug: :hug:
(misschien wil je het nog neit horen, maar vaak ben je direct na het verliezen van een vruchtje direct heel vruchtbaarā¦gezien bij vrienden namelijk :-* :-* )
nou hierā¦alles zn gangetjeā¦zaterdag dus nog ff getestā¦en het was iets donkerderā¦dus ik ga er maar vanuit dat ik echt zwangerben :inlove: manlief gelooft t nog niet helemaal, die wil echt een donker streep zien hahaā¦maja ik heb nog 1 test over, dus doe ik die woendag om hem te overtuigen
verder alles zn gangetjeā¦moest zaterdag wel echt opletten, met wat ik mocht etenā¦lastig hoor!
Sweatest, wat vervelend die onzekerheid! Idd, over 2 dagen nog 'es een testje ertegenaan gooien⦠Succes met wachten!
Hier zijn vanmorgen de :twisted: :twisted: gearriveerd. Had al niet echt het gevoel dat het deze ronde raak zou zijn, dus ben niet echt teleurgesteld. Baal alleen zo van die ontzettende buikpijn, moet uitgerekend deze week ook 5 dagen achtereen werken :mrgreen: .
ohh dan heb je slechte ervaring met prikken
ik ben ook moeilijk te prikken en vraag ook altijd om iemand die ervaring heeft⦠ik wil aan mijn lijf geen polonaise
ik had in het flevo zh een man die mij altijd prikte
had zelfs zijn naam in mijn agenda geschreven zodat ik naar hem kon vragen
hij prikte altijd meteen raak.
sweatest; dan zou ik toch een testje van kruidvat doenā¦
tinkerbell; balen, maar je zag het zelf al aankomenā¦hopelijk volgende ronde :-* balen dat je zoān buikpijn hebt directā¦sterkte er mee met het werkenā¦
balen tinkerbell
heb je nieuwe NOD voor het lijstje?
daās een goed idee ja!
enne ik ben wel goed in angsten overwinnen ( bungeejump en parachutesprong) maar met naaldenā¦nee bbbrrrr⦠:mrgreen:
kloos; :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: mannen! hihi :mrgreen:
tink; :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: balen dat je nu ook nog zo veel moet werken zeg!
Zet 'em maar op 4 oktoberā¦
Even een snelle zwaai naar iedereen, kom vanavond nog wel even bijkletsen denk ik, ga nu poetsen, want dat komt er de rest van de week ook niet van.
PS: Jullie zijn lief! :inlove:
jij ook
:-*
poets zeā¦
nouja zeg⦠geloofd je man het nog steeds niet kloos
nou dan moet ik het maar even zeggenā¦
Beste meneer de man van kloos
te zwangerschaps testen van uw mevrouwtje geven toch echt aan dat jullie een lief klein kindje verwachten.
Uw mevrouwtje zal deze circa 9 mnd onder haar hart bewaken met haar leven.
U beste man van kloos zal uw mevrouwtje moeten bewaken voor enge invloeden van buitenaf
HET IS ECHT WAAR!!! JULLIE KRIJGEN EEN BEEBJE!!!
was getekent
Poeizie
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
en kloos doe nou gewoon zoān digi ding waar zwanger in komt te staan
je weet toch? !
:lol:
Tinkerbell: Toch balen :hug: :hug: :hug:
Sweates: Even kruidvat test doen en dan wel binnen genoemde tijd kijken he :lol:
KLoos: haha die man van jou heeft wel veel bevestiging hebben he :lol:
haha, die boodschap aan de man van kloos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik ben ff test-moe (kan dat?? :think: ) en ga/kan pas vrijdag weer testenā¦
uhhh blijkbaar wel :mrgreen:
is toch goed als je vrijdag pas weer gaat testen
dan moet ie toch eerder positief aangeven en moet ie duidelijk zijn
dus helemaal geen slecht idee hoor
hoop wel dat ik het volhoud tot vrijdag :shifty:
test-moeheid is al over :mrgreen: :lol:
@sweatest7 wrote:
hoop wel dat ik het volhoud tot vrijdag :shifty:
test-moeheid is al over :mrgreen: :lol: