Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

@poeizie wrote:

heb het lijstje even aangepast

als er nog aanpassingen moeten komen roep maar even

Mijn NOD is 15 september :wink: (staat overigens onder in mijn berichten)

whaha tinkerbell had jou bericht nog niet eens gelezen… :-* maar hoop toch dat je gevoel geen gelijk geeft en dat je toch positief mag testen :-* :-*

bij de etos is nu 25% korting stickers plakken…even kijken of ik dat ook op een zwangerschaps test mag doen… :slight_smile:

@kloos wrote:

opaal dat werkt niet voor mij…ik heb geen idee wat mn cyclus is…en daar gaan ze uit van 28 dagen…

Je kunt de aantal dagen zelf instellen maar goed, als je dit niet weet, houd het op natuurlijk!

Hier nog steeds wat last van onderbuik…en vandaag aan rechterkant…Ik was er tot nu toe wel wat minder mee bezig als vorige maand, maar nu ik al die steekjes voel :lol:

ppppfffff hoe kun je jezelf gekmaken… :shifty:

vanmorgen een test gedaan van de etos…dacht dat ik een hééééél dus streepje zag :think: …ter controle nog even zo’n knetter-knal-megadure clear bleu test gehaald…NIET ZWANGER! :cry:

Komt het omdat ik nu gestest heb en niet smorgens of ben ik het gewoon echt niet?! :snooty:

ga over 2 dagen wel weer testen…ik word hier gillend gek zolangzamerhand!!! :x

WAAROM HEB IK GEEN CYCLUS!!! :wall:

zo, nu dat uit de weg is…

KLOOS GEFELICITEERD!!!

stuur je nogt ff wat hormonsters rond???

Zit hier heel stilletjes te zijn

Tygo slaapt sinds dagen weer eens een keer tussen de middag

Wel es waar is hij op de bank ingestort maar zal mij een zorg zijn

Het regent dat het giet dus een prima dag om je rustig te houden en lekker te luisteren naar het tikken van de regen op de ramen :mrgreen:

Heb al de stofzuiger een zwaai door het huis geven en de miep uit en weer ingeruimt

Wasjes draaien ook zo om de beurt dus mag wel ff toch?

sweatest: Oh spannend…eigenlijk nog een beetje onduidelijk dus :pray:

poeizi: en lekker genoten van de rust?

ja heerlijk, tygo is net weer wakker

heeft bij elkaar een uurtje geslapen en is weer helemaal opgeladen

dus ga zo maar weer eens wat doen denk ik

oh heerlijk he dan even zo’n uurtje. Vaak doe ik dat uur hier ook echt niks…de was enzo doe ik wel als ze wakker is. :lol:

zo eindelijk weer tijd…de hele middag mn dochter bezig gehouden…geen idee waar die last van had, maar niks was goed…dus dan heb ik geen handen vrij om iets anders te doen helaas…

voor de niet zwangeren…hier komen wat hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

sweatest; hoe komt het eingelijk dat jij geen cyclus hebt? En wanneer ben jij voor het laatst ongie geweest? Kan me voorstellen dat als je geen cyclus hebt dat dit enorm frusterend is!!! :hug:

ellen; goed dat je dat kan…ik kan het heel slecht…ik ben altijd blij dat ik dan ff tijd heb om ff snel bepaalde dingen te doen die je anders niet kan doen met haar erbij…maar ergens moet ik ook leren om te relaxen tijdens dat uurtje…is wel ook wel erg fijn…

spannend last van je onderbuik…duim voor je :pray: :pray: mei maand is wel een hele mooie maand natuurlijk :wink:

poeizie; hjeerlijk dat je moppie ff geslapen heeft! Lekker tijd voor jezelf :-* irritant he dat het de hele dag regent…ik ga altijd wel even de deur uit mn meissie…en dat kon vandaag niet… :?

thanks voor de hormoontjes :-* ik ga morgenvroeg wéér testen :oops:

en hoe he komt? geen idee…erfelijk? mijn moeder heeft het ook…geloof ik :shifty:

ok…maar dan ben je gewoon heel onregelmatig? Ik bedoel je bent af en toe toch wel is ongie?

ik was ook altijd erg onregelmatig…maar afgelopen maand/dagen goed naar mn slijm gekeken en hoe ik me voelde, vandaar dat ik ook deze week gokte om te testen…wilde eigenlijk pas zaterdag testen…dus ben iets te vroeg haha… en dat terwijl ik maar 1x ongie geweest bent… :shifty:

sweatest: Ik ga voor positief morgen :pray: :pray:

Kloos: En hoe voelt het nou om zwanger te zijn :inlove: Kan je het al een beetje geloven?

Oh en ik vang er een paar :: :: :: :: :**: …nog steeds wat last van steekjes rechts onder, soms zijn ze ook weg…het is wel beetje vroeg volgens mij :think: Naja we klussen de aankomende dagen gewoon nog even door :lol:

En ja mei is zeker een mooie maand :thumbup:

hier weer een teken van leven van mij… Ik lig even uit de roulatie… er zit sinds zaterdag een zenuw bekneld in mijn nek en dat doet ontzettend veel pijn. Nu ik achter de comp. zit doet het ook pijn dus ik hou t ff heel kort. Maar volgens mij heb ik wat gemist, of niet kloos? Ben je zwanger?? Sorry als ik het niet goed gelezen heb want ik kan niet zo lang achter de comp. zitten…

Zodra t wat beter met mijn nek gaat, ga ik weer ff schrijven.

verder gaat het met de zwangerschap trouwens prima! Ik heb nergens last van!! jeuh!!!

x Britt

Britt: Laten we dat dan zo houden :inlove: En verder sterkte met je nek :hug:

sterkte met je nek meis!!! en fijn dat je nergens last van hebt!!

ik ben zéér onregelmatig dan…bij het klussen voor yaniek ben ik een half jaar niet ongi geweest. de eerste eisprong was toen ook gelijk raak.

ik houd nu ook mijn slijm in de gaten voor het klussen…en als ik zo bereken dat klopt het wel dat ik nu ergens kan testen

op mijn eerste test van vanmorgen is de streep nu wel zichtbaar… maar is die nu wel betrouwbaar dan??

@sweatest7 wrote:

op mijn eerste test van vanmorgen is de streep nu wel zichtbaar… maar is die nu wel betrouwbaar dan??

Jaha, hetzelfde als bij Kloos dus! Zouden we er dan weer een zwangere bij hebben!? :dance: Ik hoop het meid, morgen of overmorgen nog een keertje testen zou ik zeggen :pray:

Sweatest ik zou gewoon net als opaal zegt nog een keer testen

Tis wel het beste om de dag

Misschien had je een wat latere eisprong

Op welke dag had je hem zelf gevoelt?

Vanaf dan moet je 14 dgn rekenen… Dan weet je zeker dat je voldoende hormoon hebt

Om positief te testen

Sweatest dat klinkt idd als zwanger heel veel succes met testen hoop voor je dat je snel een overduidelijke positieve test in handen mag hebben.

De juni-stoppers gaan goed :dance: