@poeizie wrote:
heb het lijstje even aangepast
als er nog aanpassingen moeten komen roep maar even
Mijn NOD is 15 september

@poeizie wrote:
heb het lijstje even aangepast
als er nog aanpassingen moeten komen roep maar even
whaha tinkerbell had jou bericht nog niet eens gelezen⦠:-* maar hoop toch dat je gevoel geen gelijk geeft en dat je toch positief mag testen :-* :-*
bij de etos is nu 25% korting stickers plakkenā¦even kijken of ik dat ook op een zwangerschaps test mag doenā¦
@kloos wrote:
opaal dat werkt niet voor mijā¦ik heb geen idee wat mn cyclus isā¦en daar gaan ze uit van 28 dagenā¦
Hier nog steeds wat last van onderbuikā¦en vandaag aan rechterkantā¦Ik was er tot nu toe wel wat minder mee bezig als vorige maand, maar nu ik al die steekjes voel :lol:
ppppfffff hoe kun je jezelf gekmaken⦠:shifty:
vanmorgen een test gedaan van de etosā¦dacht dat ik een hĆĀ©ĆĀ©ĆĀ©ĆĀ©ĆĀ©l dus streepje zag :think: ā¦ter controle nog even zoān knetter-knal-megadure clear bleu test gehaaldā¦NIET ZWANGER!
Komt het omdat ik nu gestest heb en niet smorgens of ben ik het gewoon echt niet?! :snooty:
ga over 2 dagen wel weer testenā¦ik word hier gillend gek zolangzamerhand!!! :x
WAAROM HEB IK GEEN CYCLUS!!! :wall:
zo, nu dat uit de weg isā¦
KLOOS GEFELICITEERD!!!
stuur je nogt ff wat hormonsters rond???
Zit hier heel stilletjes te zijn
Tygo slaapt sinds dagen weer eens een keer tussen de middag
Wel es waar is hij op de bank ingestort maar zal mij een zorg zijn
Het regent dat het giet dus een prima dag om je rustig te houden en lekker te luisteren naar het tikken van de regen op de ramen :mrgreen:
Heb al de stofzuiger een zwaai door het huis geven en de miep uit en weer ingeruimt
Wasjes draaien ook zo om de beurt dus mag wel ff toch?
sweatest: Oh spannendā¦eigenlijk nog een beetje onduidelijk dus
poeizi: en lekker genoten van de rust?
ja heerlijk, tygo is net weer wakker
heeft bij elkaar een uurtje geslapen en is weer helemaal opgeladen
dus ga zo maar weer eens wat doen denk ik
oh heerlijk he dan even zoān uurtje. Vaak doe ik dat uur hier ook echt niksā¦de was enzo doe ik wel als ze wakker is. :lol:
zo eindelijk weer tijdā¦de hele middag mn dochter bezig gehoudenā¦geen idee waar die last van had, maar niks was goedā¦dus dan heb ik geen handen vrij om iets anders te doen helaasā¦
voor de niet zwangerenā¦hier komen wat hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
sweatest; hoe komt het eingelijk dat jij geen cyclus hebt? En wanneer ben jij voor het laatst ongie geweest? Kan me voorstellen dat als je geen cyclus hebt dat dit enorm frusterend is!!! :hug:
ellen; goed dat je dat kanā¦ik kan het heel slechtā¦ik ben altijd blij dat ik dan ff tijd heb om ff snel bepaalde dingen te doen die je anders niet kan doen met haar erbijā¦maar ergens moet ik ook leren om te relaxen tijdens dat uurtjeā¦is wel ook wel erg fijnā¦
spannend last van je onderbuikā¦duim voor je
mei maand is wel een hele mooie maand natuurlijk
poeizie; hjeerlijk dat je moppie ff geslapen heeft! Lekker tijd voor jezelf :-* irritant he dat het de hele dag regentā¦ik ga altijd wel even de deur uit mn meissieā¦en dat kon vandaag niet⦠:?
thanks voor de hormoontjes :-* ik ga morgenvroeg wĆĀ©ĆĀ©r testen :oops:
en hoe he komt? geen ideeā¦erfelijk? mijn moeder heeft het ookā¦geloof ik :shifty:
okā¦maar dan ben je gewoon heel onregelmatig? Ik bedoel je bent af en toe toch wel is ongie?
ik was ook altijd erg onregelmatigā¦maar afgelopen maand/dagen goed naar mn slijm gekeken en hoe ik me voelde, vandaar dat ik ook deze week gokte om te testenā¦wilde eigenlijk pas zaterdag testenā¦dus ben iets te vroeg haha⦠en dat terwijl ik maar 1x ongie geweest bent⦠:shifty:
sweatest: Ik ga voor positief morgen
Kloos: En hoe voelt het nou om zwanger te zijn :inlove: Kan je het al een beetje geloven?
Oh en ik vang er een paar :: :: :: :: :**: ā¦nog steeds wat last van steekjes rechts onder, soms zijn ze ook wegā¦het is wel beetje vroeg volgens mij :think: Naja we klussen de aankomende dagen gewoon nog even door :lol:
En ja mei is zeker een mooie maand :thumbup:
hier weer een teken van leven van mij⦠Ik lig even uit de roulatie⦠er zit sinds zaterdag een zenuw bekneld in mijn nek en dat doet ontzettend veel pijn. Nu ik achter de comp. zit doet het ook pijn dus ik hou t ff heel kort. Maar volgens mij heb ik wat gemist, of niet kloos? Ben je zwanger?? Sorry als ik het niet goed gelezen heb want ik kan niet zo lang achter de comp. zittenā¦
Zodra t wat beter met mijn nek gaat, ga ik weer ff schrijven.
verder gaat het met de zwangerschap trouwens prima! Ik heb nergens last van!! jeuh!!!
x Britt
Britt: Laten we dat dan zo houden :inlove: En verder sterkte met je nek :hug:
sterkte met je nek meis!!! en fijn dat je nergens last van hebt!!
ik ben zĆĀ©ĆĀ©r onregelmatig danā¦bij het klussen voor yaniek ben ik een half jaar niet ongi geweest. de eerste eisprong was toen ook gelijk raak.
ik houd nu ook mijn slijm in de gaten voor het klussenā¦en als ik zo bereken dat klopt het wel dat ik nu ergens kan testen
op mijn eerste test van vanmorgen is de streep nu wel zichtbaar⦠maar is die nu wel betrouwbaar dan??
@sweatest7 wrote:
op mijn eerste test van vanmorgen is de streep nu wel zichtbaar⦠maar is die nu wel betrouwbaar dan??
Sweatest ik zou gewoon net als opaal zegt nog een keer testen
Tis wel het beste om de dag
Misschien had je een wat latere eisprong
Op welke dag had je hem zelf gevoelt?
Vanaf dan moet je 14 dgn rekenen⦠Dan weet je zeker dat je voldoende hormoon hebt
Om positief te testen
Sweatest dat klinkt idd als zwanger heel veel succes met testen hoop voor je dat je snel een overduidelijke positieve test in handen mag hebben.
De juni-stoppers gaan goed :dance: