Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

Sweatest, klinkt toch wel veelbelovend :smiley: Welke test heb je gebruikt?

Enne, Poeizie, onze titel klopt niet meer toch? We zitten al aan de 6 met Kloos erbij, of reken ik nu verkeerd? :think:

Ik heb al m’n testen al opgebruikt :oops: , veuls te vroeg dus allemaal zo negatief als wat. Zie het wel, als ik maandag nog geen ongi heb koop ik nieuwe!

helaas :cry: …vanmorgen weer getest en nu helemaal niks…

gek, heb de test van gisterenmorgen nog en daar zit écht een dun streepje op! ik heb met etos-testen getest…

denk dat ik maar een nieuwe test ga kopen (welke?) en dan dit weekend nog maar 's probeer…

is toch gek dit? kan toch niet?

spannend tinkerbell

En Sweatest

Ik zeg zwanger!

sweatest meis dat is wel heel onregelmatig :shock: probeer de testen van kruidvat eens? Die zijn echt heel gevoelig en geven duidelijk aan of je wel of niet zwanger bent. Dan moet je wel die 2 voor 5 euro nemen, met een pipetje! Ik ga deze vanmiddag ook nog kopen voor morgen…ff voor de zekerheid :slight_smile:

duim iig voor je dat het wel raak mag zijn :pray: :pray: :pray:

tinkerbell; meis kon je de spanning niet aan tot morgen :hug: balen dat je testen nega zijn, maar goed je bent nog steeds niet ongie, dus het kan alle kanten op :pray: wel stoer dat je pas maandag testen gaat kopen!! Duim voor je meis :pray: :pray: :-

sanne; jaaaah en nu jij nog…heb je al wat gevoel?? :shifty: :shifty: een weekje geduld he?

rittel; wat vervelend meis :hug: :hug: beterschap en hopelijk heb je er snel minder last van…we zien je vanzelf weer terug hier :-
:-*

ellen; ik ga het steeds meer geloven, want hier en daar voel ik een vlaag misselijkheid… :shifty: maar ik ga het pas echt serieus geloven als ik morgen weer een positieve test heb :shifty: :shifty: :wink:

succes met klussen meis…hopelijk schuif je snel aan :pray: :pray:

man oh man…wat een balle weer zeg…ik word er toch echt wel een btje chag van…ik ga met mn meissie altijd even naar buiten en nu is dat onmogelijk…maar goed…als het straks nog steeds regent ga ik haar gewoon in de kinderwagen zetten met hoes dr om heen en pakken we de bus om naar de stad te gaan…ik moet nog echt testen halen voor morgenvroeg en kado kopen voor de trouwerij morgen…en ik wil er gewoon ff uit zijn…zat gisteren ook al de hele dag binnen :?

oh ja marjolein laat je het vanaaf nog ff weten?? ben benieuwd :pray: :-*

ik = ook benieuwd!

en bedankt trouwens voor de tip! ga straks nog ff naar de kruitvat…

(kun je test-verslaafd zijn??? :silenced: )

hihi sommige mensen wel :mrgreen:

ik heb er gelukkig geen last van…al hoewel ik het nu nog wel 1x zeker wil weten, maar dat komt omdat ik van de vorige keer gewend ben om een donker streep te zien…dus die wil ik graag morgen zien :wink: 8)

word vervolgd dus… :clap: :wink:

Hoi meiden!

Jeetje zeg wat is er een hoop geschreven. !! Moest even bijlezen hoor vanaf pagina 14 ofzo…Maar ik las dat er een heleboel gebeurd is:

Mama me: Gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:

Kloos: jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :thumbup: .

Dat jullie maar een hoop hormoontjes deze kant op mogen sturen!!

Geniet er lekker van he?

Caro: Jeetje zeg meid wat een verlies zeg… :cry: . Ik wens jullie heel veel sterkte toe en neem de tijd dit een plekje te geven. Ik hoop dat het 'vruchtje’uit zichzelf loskomt.

Verder heb ik het mega druk gehad. Moest nog op mijn nieuwe werk langs voor mijn rooster en ik heb de hele maand september alleen maar dagdiensten dus dat is wel heel fijn!! Verder wordt er daar ook geen nachtdiensten gedraaid als je nog niet gediplomeerd bent…Dus dat ik ook wel heel prettig :thumbup: .

Met mijn ouders is het nog steeds K.U.T. praten nog steeds niet tegen elkaar. Ben er dus deze hele week maar niet geweest want ik kan er gewoon niet tegen. Het vreet energie van me dit…Je bent er toch stiekumpjes heel erg mee bezig…Trouwens ik ben er voor mijn gevoel wel uit Qua vervolgopleiding. Ik denk dat ik toch voor de doktersassistente ga. Dus dat is alweer een opluchting dat ik dat voor mezelf weet.

Volgende week ga ik weer starten met school. De hele dag weer in de schoolbanken…van 8.30 tot 16.30 uur dus best pittig.

Voel al twee dagen erg kramp in mijn buik. Een ongie gevoel lijkt het wel dus ik reken deze maand maar nergens meer op. Verder ontzettende veel vreet aanvallen en lag ik gisteren al om kwart voor acht op bedje…Maar ja het is ook van dat depri weer. bah…het lijkt gewoon wel herfst niet normaal meer.

Poeizie: Wel een beetje laat maar in ieder geval nog gefeliciteerd met Tygo! Hopelijk een leuke dag gehad?

Hier hard aan het leren! Ga vanavond met een groepje meiden van de kraam studie nog. Lekker uit eten in Rotterdam. Dus weer even wat anders aan mijn hoofd…

Nou meiden, tot gauw weer. Zal proberen wat sneller te komen hoor anders moet ik zoveel bijlezen!

Voor de meiden die binnenkort bij de NOD zitten incl. myself…Succes.

Groetjes Bianca

Weet even niet meer wie het vroeg over de titel

Kloos is idd nieuwe zwangere in ons midden maar we hebben er ook helaas een sterretje bij :frowning:

hier beetje bezig met huishouden

Straks naar marjolein :dance: en mijn toekomstige kraamverzorgster/ naam genoot ontmoeten :mrgreen:

Ze heeft me mega nieuwsgierig gemaakt hoor :slight_smile:

Sweatest: Oh die verschillende esten maken het wel onduidelijk zeg…nou ben benieuwd morgen :pray: :pray:

Poeizi en Marjolein hoe was jullie ontmoeting? En is de taart mooi geworden…ben benieuwd, wel even showen he :lol:

En Marjolein ging je niet deze week naar vk voor een echo???

Bianca: Veel plezier vanavond, gezellig!! Even je gedachten bij wat anders dan je ouders :hug:

Kloos: Het is inderdaad een stelletje rotweer…al is het hier wel al vanaf een uur of 11 droog, en volgens mij heeft het daarna niet meer geregent, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen, want heb gewerkt, dus niet hele tijd naar buiten gekeken.

En morgen dus even een mooie duidelijke test :inlove:

Hier m’n eisprong denk ik gehad, vanaf maandag tot donderdag wat krampjes en gisteren dus echt steekjes aan 1 kant en vanaf vandaag wat licht gevoelige (…). Heb ik vorige maand ook allemaal gevoeld…maar hoop dat het dit keer eindigt met een mooi test :pray: Maar ja weer 2 weken geduld :?

ik heb besloten dat ik morgen iig niet ga testen…wacht zeker nog tot maandag…

loop mezelf anders steeds maar zenuwachtig te maken…

nou ellen, dat word klussen!! :lol: tot over 4 dagen dan maar?? :lol: :mrgreen:

sweatest: Haha dan zou ik nu te laat zijn hoor als ik me eisprong al heb gehad :lol: Maar we de afgelopen dagen goed benut hoor :thumbup: :mrgreen:

hihi, zat niet goed op te letten…

Marjolein: Ben benieuwd of het een tweeling wordt zoals je in het begin had gezegd…als ik deze keer zwanger ben dan denk ik dat het een tweeling is :lol:

Zo he he ik zit ( voor even dan )

De taart is heel mooi geworden en tygo had stiekem gegluurd en zei

Ohhhh clubhuis! :inlove: ( thema is mickey mouse clubhouse)

Hij was. het er ook helemaal niet mee eens dat hij de koelkast in moest

Marjolein en mama van marjolein heel erg bedankt

zal morgen ofzo even laten weten hoe hij gesmaakt heeft :mrgreen:

Heb er zelf nog geen foto’s van dat zal moeten wachten tot morgen

Maar wellicht heeft marjolein er een om te showen

Maar ze is druk met haar taartjes hoor dus geen idee of ze tijd heeft

Hier met ovu testen aan de slag gegaan en toch redelijk in de richting gemikt kwa gevoel

Haf een heel licht streepje dus zit wel wat aan te komen

Het voelt er ook naar net als mijn slijmpjes en bmm die voel ik heel duidelijk open staan

Dus nu maar om de dag klussen en hopen op een wonder :smiley:

Caro hoe gaat het met jou meis?

Sweatest zo lang er geen ongi is is er nog hoop … Er zijn meiden die pas na 10 dgn overtijd pos hadden getest dus kijk nergens meer van op

En als je onregelmatig bent is het sowieso moeilijk inschatten helaas

Hier nog geen echo gehad.

Er waren hier 2 vk praktijken in zeewolde.

Die ene was er sinds 2 jaar zoiets maar ze heeft al haar clienten een brief gestuurd dat ze per direct stop en naar het buitenland is vertrokken.

Niemand weet waar ze is en ze hefet dus al haar clienten in de steek gelaten…Mijn verloskundige praktijk vangt nu al die mensen op…met het gevolg dat ze gister avond en vandaag extra spreekuren hebben…dus ik word aan de kant gezet :wink: Misschien dat het vanavond gaat gebeuren…en anders misschien morgen…

Oohja Tygo zijn taart staat op mijn site :wink:

Marjolein, da’s lekker zeg, voor die andere vk praktijk! Die hebben in ieder geval genoeg klandizie :smiley: . Maar jammer dat jouw echo daardoor in 't gedrang is gekomen :naughty: … Hoop dat je alsnog snel terecht kunt!

Enne, leuk taartje weer!

Poeizie, druk aan het feestvieren? Hoe smaakt ie? :mrgreen:

:oops: En dat was ik, die over de titel begon :oops:

Bianca, fijn dat je nu een keuze hebt gemaakt, dat geeft wel rust hè! Succes met je school weer volgende week! En hopelijk gaat het snel ook weer beter tussen je ouders. Lijkt me heel moeilijk om dat als kind te zien gebeuren :hug: . Wat betreft die ongi-krampjes, kan nog alle kanten op hè :thumbup:, maar inderdaad wel goed om nergens vanuit te gaan, dan kan het altijd meevallen en is de teleurstelling iig niet zó groot.

Sweatest, wat een verwarring! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is niks :hand: En ja, ik ben ook testverslaafd. Zelfs zo erg dat ik al m’n testen al veel te vroeg opgemaakt heb, met als gevolg dat ik nu het misschien wel zin heeft om te testen niks meer in huis heb :doh: .

Ellen, lekker geklust? :mrgreen:

Kloos, balen hè, als je zo gedwongen binnen zit! Op een gegeven moment komen de muren gewoon op je af. Heb je gister de bus nog gepakt?

En heb je nou vandaag een bruiloft? Veel plezier! Wij hadden er gisteravond eentje, was erg gezellig (we hadden het bruidspaar voor het laatst gezien op onze eigen bruiloft, ruim 4 jaar geleden :oops: ).

Enne, je bent echt gewoon hardstikke zwanger hoor! Een streep is een streep, ook een lichte. Had bij L. ook pas 5 of 6 dagen over tijd een vette streep, eerder een lichte.

Ben even een beetje :? … Heb 2 weken geleden op zaterdag ah einde vd dag een LH-piek geconstateerd mbv ovulatietesten. Was er dus vanuit gegaan dat m’n eisprong ergens rond zaterdag/zondag was. Lees nu echter net nog eens de bijsluiter, daar staat dat de ovulatie plaatsvindt 24 tot 48 uur nÔ de LH-piek… Dat zou dus betekenen dat ik op z’n laatst maandag ongesteld moet worden. Grrr, nog langer wachten! Weet het even niet meer hoor. Aan de ene kant denk ik niet dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant hoop je het toch :think: .

feestje was gezellig

was maar voor een paar uurtjes want allemaal nog kleine kindjes die snel moe zijn dus dan is vroeg de rust weer weder gekeerd

de taart was erg erg erg lekker… was een goede keus die frambozenvulling het maakte hem echt lekker fris

ze vonden hem ook allemaal erg mooi en tygo was ook nog steeds helemaal blij

heb nu alleen beetje hoofdpijn… maar dat gaat ook wel weer over voor ik een jongetje word :mrgreen: