Kloos :think: :think: :think:
ben dr al moet eerst omkleden/wassen en mn dochter ook in de kleren hijsen he…dus ik zit nu aan tafel aan het ontbijt…ikke forum en lieffie barbapapa aan t kijken…haha…
maareh…om 8 uur dus getest :shifty: :shifty:
en de streep was direct zichtbaar en duidelijk!!! Vergeleken met gisteren was het streepje van gister echt niks :o maar nu is die echt mooi!! Krijg hem ook op foto…zal hem straks ff laten zien
alleen manlief gelooft t nog niet…die vind het licht…al vind ie wel dat er duidelijk verschil is :?
oh ja en binnen een minuut zag ik het streepje al komen :inlove: :inlove: :inlove:
YEAH!!! :dance:
WE ZEIDEN HET TOCH!!! volgende keer niet meer twijvelen hoor :naughty: :mrgreen:
nee maar gefeliciteerd meid! wat zei je hubbie?
ik zeg voorzichtig dat ik eindelijk verlost lijk te zijn van weer 2,5 week bldvls … dinsdag was alleen nog een beetje oud en daarna ook gestopt met inlegkruisjes… want had er gewoon een naar gevoel bij daar onderin
tot nu toe gaat het goed :shifty:
maarum tinkerbell gister was jou NOD toch?
tenminste volgens mijn lijstje wel
Joehoe Kloos!!! :dance: Gefeliciteerd meid, we zeiden het toch!
heb het lijstje even aangepast
als er nog aanpassingen moeten komen roep maar even
ik ben heel gemeen hihihihi
kloos je testjes zijn echt wel positief hoor :mrgreen:
[/code]
KLOOS JOEHOEEEEEEE!!! Weer een mei-mama. Told you so hahaha
Hoop je over 8 dagen te kunnen volgen hoor.
Hier voelt het wel zwanger maar wil me zelf niet gek maken. Heb al een aantal dagen dat herkenbaar onrustig gevoel in de buik dus
Kloos: JOehoe weer een zwangere erbij :dance: :dance: :dance: Op naar de meimama’s :inlove: Gefeliciteerd!!!
bedankt meiden :-* :-
zelf geloof ik het nog niet helemaal… :roll: dus morgen maar weer een test halen om op zaterdag mn man te laten overtuigen (en mezelf ook een btje :shifty: )
poeizie; ik wilde hem hier nog posten…dus heel goed van je :mrgreen:
zien jullie bij de 1e test ook een streepje? ik kreeg die niet echt op de foto namelijk :think:
sanne; spannend meis
ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!!!
:-
ellen; was ik op tijd met melden?? :mrgreen:
@kloos wrote:
zien jullie bij de 1e test ook een streepje? ik kreeg die niet echt op de foto namelijk :think:
Ik zie op beiden testen een streep hoor! haha geweldig!
ik zie hem wel hoor kloos hij is idd vaag maar streepje is er wel hoor
en een streep is een streep :dance:
ow kloos mannen willend dat soort dingen zwart op wit
koop dan gewoon een digitale van CB die het in woord aangeeft
dan kan hij er niet meer omheen hoor
poeizie dat is idd nog een idee…maar ik ben bang dat ik dan niet genoeg hcg heb…en het zijn best dure testen…zonde om te verprutsen toch :oops:
vraag me alleen af hoe ik eventueel moet rekenen qua zwangerschapsduur…heb echt geen flauw idee :shifty: :shifty: zal wel net voor de 4 weken zijn denk ik :think:
CB is heel gevoelig schat… en dan zou ik meteen een nemen met indicator
dan kan je meteen zien hoever je bent :mrgreen: ik heb er hier ook 1 liggen samen met een paar hele goedkope
als ik dan een positieve test heb dan ga ik die ook doen
@kloos wrote:
vraag me alleen af hoe ik eventueel moet rekenen qua zwangerschapsduur…heb echt geen flauw idee :shifty: :shifty: zal wel net voor de 4 weken zijn denk ik :think:
Hier kun je het berekenen.
http://www.sensitest.nl/zwangerschapschijf.php
Kloos: Haha ja je was opt ijd, want heb pas na het zwemmen gekeken :oops: Was vanochtend een beetje laat, dus moest opschieten, dus geen tijd meer gehad om hier te kijken :lol:
Maar inderdaad gewoon even de cb test halen, die geeft zaterdag echt wel zwanger aan hoor :inlove:
Joehoe Kloos!!! :lol: Gefeliciteerd! Tis een echte, duidelijke, prachtige tweede streep! Hoe veel duidelijker wil die man van jou het hebben? :mrgreen: Poeizie heeft gelijk, koop een digitale CB met indicator, dan ist direct duidelijk! Enne, kost ff wat geld, maar dat is het waard hoor!
Oh oh oh wat ben ik blij voor je! :inlove: Hihi, nu ik nog, maar heb zo’n voorgevoel dat het deze maand bij ons nog niet raak is hoor.
ellen gelukkig maar…
opaal dat werkt niet voor mij…ik heb geen idee wat mn cyclus is…en daar gaan ze uit van 28 dagen…
ik hou het maar op 4 weken iets er voor of iets er na dan zal ik wel goed zitten… :think: begin mei ergens uitgerekend…
maar goed eerst zaterdag maar weer is afwachten :shifty: tinkerbell dan kan ik tegelijk met jou testen :mrgreen: als jij dan ook positief test