Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

kloos ik denk het ook hoor :inlove:

gewoon even je pies een paar uur op houden en gewoon weer ff testen :mrgreen:

ik heb hier testen liggen die kun je aflezen tussen 5 en 10 min

dat is ook best lang trouwens want die van de etos kan je met een min. aflezen :roll:

Nou ja zeg kloos gewoon nog een keer testen…kom ik hier speciaal om te kijken voor jou…is het nog niet duidelijk :naughty: Dus ik zou zeggen…TESTEN!!! En niet zaterdag natuurlijk he, maar nu :lol:

Morgen kom ik weer meer, heb nu me nicht te logeren en gaan even uit voor kadootje voor me neefje, die is zondag jarig. En vanavond werken!

Kloos, JAHAAAAAAA dat klinkt wel als zwanger hoor maar kan me je voorzichtigheid voorstellen hoor idd over een paar dagen nog een keer testen, geloof dat het hormoon zich in de eerste weken elke dag verdubbelt dus dan weet je het helemaal zeker duim echt voor je hoor.

hallo meiden,

Wat fijn, weer een zwangere in ons midden! Gefeliciteerd mama me, enne… Kloos ook denk ik :wink:

Helaas ook weer een zwangere minder… :cry:

Ons kindje leeft niet meer, het is met 7 weken gestopt met groeien. Ik zou nu 9 weken en een beetje zijn.

Afgelopen weekend kreeg ik opeens een vreemd voorgevoel, niets kon mijn zorgen meer wegnemen. Maandagmiddag ben ik begonnen met wat bloedverlies, en gisteren hebben we een spoedecho gehad om te kijken hoe het er voor stond… niet goed dus… :cry:

De wereld stort dus eventjes in voor ons… We wachten een weekje af of het uit zichzelf komt, gezien het bloedverlies dat toeneemt heb ik daar goede hoop op. Zo niet, dan zal ik volgende week naar het ziekenhuis moeten voor een curettage.

Het heeft helaas niet zo mogen zijn voor ons, en we moeten dit nu een plekje zien te geven. Als ik me beter voel dan meld ik me wel weer… want tja, ik blijf natuurlijk een juni-stopper!

oeps die had ik helemaal gemist. Gefeliciteerd Mama me, geniet lekker van het zwanger zijn :dance:

Caro meid wat naar voor jullie :hug: Wat hebben jullie een rotweekend achter de rug, ik hoop echt dat op natuurlijke wijze het mag gaan verliezen en dat het geen curretage hoeft te worden. Het is nu vast eerst even flink rouwen en bijkomen van deze grote domper :hug: Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

caro dat meen je niet :cry: :cry: :cry: verschrikkelijk zeg…wel apart dat je het al aanvoelde…heel veel sterkte meis…en ik hoop dat je het een plekje kan geven :hug: :-* :-

meiden bedankt voor jullie support…maar ik blijf toch nog wat terug houdend hoor…je weet het tenslotte maar nooit…denk toch om mijn gevoel een btje meer zekerheid te geven, dat ik morgenvroeg ga testen en dan niet midden in de nacht :wink: hopelijk is het dan direct duidelijk… :shifty: :shifty:

poeizie!! Meis ben helemaal vergeten jou moppie te feliciteren… :-
:-* :-* hebben jullie al een leuke dag gehad of heb je er helemaal niks aan gedaan, aangezien jullie het pas zaterdag vieren?

opaal; dat berichtje van je vriendin geeft wel moed…ben benieuwd of dat voor mij ook mag gelden :pray:

Caro wat verschrikkelijk :cry: :hug: weet niet wat ik zeggen moet

maar wens jullie heel veel sterkte

we hebben vandaag niet heel veel gedaan maar toen pat terug kwam van zijn werk hebben we klein gebakje met 3 brandende kaarsjes erin , kadootjes en gezongen

hij was helemaal blij en is nog druk aan het spelen met zijn kado

het is een politie bureau van duplo geworden met auto met sirene en politiehond en een heuze boef met buit erbij :mrgreen:

voor de rest ook nog een doos met 2 puzzels van mickey mouse en zijn vriendjes… hij is daar zo ontzettend fan van de laatste tijd

en een dvd ervan…

Caro, wat heftig! Hoop dat jullie dit inderdaad een plekje kunnen geven! :hug: Veel sterkte de komende tijd!

Kloos, ik begrijp je voorzichtigheid hoor! Eerst zien dan geloven :mrgreen: Maar ik neig ook wel sterk naar zwanger voor jou, heb nog nooit een streepje kunnen ontdekken op een test die eerder geen streepje liet zien.

Poeizie, fijn dat Tygo zo blij is met z’n cadeaus! Gefeliciteerd!

Ben een vreselijk hormonster :evil: :evil: :evil: Kon me niet bedwingen en heb net getest, negatief natuurlijk, is ook nog te vroeg.

En daarna de frietpan aangezet, heb een vreetbui :twisted:

tinkerbell :hug: :hug: je bent idd nog wel iets te vroeg, dus het kan nog alle kanten op…hier heb ik ook continue vreetbuien hoor :? :?

welke test heb je sowieso gebruikt? :slight_smile:

Jeetje Caro, wat verschrikkelijk! :shock: Ik wens jou en je partner heel veel sterkte de komende tijd :hug:

Dankjewel lieve Kloos :smiley: . Dipsticks van sensitest.

zet klaagmodus even aan

Weet je, als ik dan bedenk dat ik van het weekend gewoon ongesteld ga worden wordt ik helemaal :evil: … waarom moet je daar 2 weken last van hebben? Ben deze hele week al zo emo, zit om niks te janken.

zo, klaagmodus uit

Waar heb jij de hele tijd zin in? Ik pizza :mrgreen:

chocolade :drool: :drool: :drool: continue tot ik er misselijk van wordt en neutrale chips om te dippen ook erg lekker :drool: :drool: :drool:

maar probeer me af en toe te beheersen, want ik was net blij dat ik 2 kilo kwijt was…maar als ik zwanger ben zou ik het niet erg vinden natuurlijk he :angel: :mrgreen:

ennuh nog niet denken aan zondag! Heb je wel afleiding voor die tijd?

Oooohhhhh ja, chocolade :drool: :lol: . En chips, en dippen :mrgreen: Kortom, alles wat lekker vet is, daar hebben we zin in!

Moet vrijdag nog werken, zaterdag nog niks gepland. Ach ja, L. geeft genoeg afleiding. Vind het trouwens wel een prestatie dat jij nog iedere nacht voedt joh :clap: ! Ben wel erg blij met m’n (meestal) ononderbroken nachten.

Wat zegt hubbie trouwens van je test?

En wat goed trouwens, 2 kg eraf!

whahaha :lol: nou die zegt…het is niet duidelijk positief…en hij vond dat ik maar opnieuw moest testen :wink: dus heb beloofd dat ik dat morgenvroeg zou doen…ik ga denk ik gelijk met hem wakker worden…

daarnaast vind ie het raar dat ik niet 5 minuten gewacht hebt vannacht :eh: naja…ach ik zeg dr maar niks over…weet wel dat ie gelijk heeft :wink: hoop gewoon op een positieve test morgen :pray:

Caro: Wat erg voor jullie zeg :hug: :hug: Weey helaas wat je meemaakt :cry: Hoop dat het uit zichzelf los gaat laten…heel veel sterkte :hug:

Kloos: Je houdt wel de spanning erin he…ik zeg POSITIEF!!!Kom morgen voor het zwemmen (moet met Y weer zwemmen) kijken wat de test is, dus wel op tijd melden he :lol:

Tinkerbell: Ah jammer, maar ja zegt natuurlijk nog niks…we wachten het nog even af

Poezi: Gefeliciteerd met je zoon!!!

Kloos? :think: Ben verder niet nieuwsgierig hoor… :mrgreen:

kloosje :snooty: waar blijf je nou :naughty:

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: