Thanks! Hmmm, heb zere boobs⦠en kan minder hebben van L. :x Merk ook dat ik meer slaap nodig heb dan bijv. 2 weken terug⦠Maar kan natuurlijk ook allemaal aan komende ongi toegeschreven worden⦠:? Weet het echt nietā¦
jullie hebben weer lekker veel gekletst
zo ik ben weer thuis van een dagje werken⦠ben nu 4 dagen vrij
kan ik ff uitpuffen
ja de taart is even uitgesteld want puntje bij paaldje kan in ene niemand meer woensdag
dat had ik ook wel kunnen weten maar had het al een tijd geleden met mijn moeder gepland, toen kwam ze er zelf mee om het op zijn eigen verjaardag te doen en nu in ene kan het weer niet
dus was al aardig pissed, want mijn zussen zouden met haar mee rijden
nouja een collega had aangeboden om zaterdag voor mij te werken
dus kunnen we het toch alsnog dan vieren.
spannend hoor tinkerbell⦠hoop met je mee dat het deze maand raak zal zijn⦠zou wel leuk zijn weer een zwangere op de lijst
kloos ik eis morgen ochtend vroeg verslag! ik kan niet langer meer wachten :naughty: :mrgreen:
ik word nog steeds niet goed van mijn cyclus⦠gaat op en af⦠er is geen touw aan vast te knopenā¦ik ben echt aan het aftellen tot 8 sept.
Hey Meiden!
Ik ben even helemaal niet meer bij hier, maar wou even vertellen dat ik vandaag een positieve zwangerschapstest had :inlove: :dance:
Geweldig hĆĀ©!!!
wow mama me; wat super!!! Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :-* was het vandaag je nod dag?? Geniet er maar lekker van!!
poeizie; jaja komt goed :mrgreen: wel balen dat het ineens niet door kon gaan voor morgenā¦maar desalniettemin wens ik je een super leuke dag toe met je grote knul :-* :-* en dan zaterdag dubbel feest!!
tinkerbell; spannend hoorā¦ik heb het zelfde als jouā¦af en toe symptonen dat het zou kunnen zijn, magoed kan net zo goed ongie zijn :roll: :shifty: dus we moeten maar geduldig afwachtenā¦als ik morgen niks weet dan ga ik zaterdag samen met jou nog een x testen ok
hey mama me ! gefeliciteerd meid!!!
zet het er weer bij op het lijstje
geniet ervan !
ellen vergeet helemaal te vragen hoe jou dag was? Nog lekker verwend?
Ohhhwww Mama Me, GEFELICITEERD! Wat leuk, zit je lekker op een roze wolk? :inlove:
Poeizie, balen is dat zeg, als alles zo verschoven wordt, gelukkig kan je het dan zaterdag vieren! Ga je er morgen wel een leuke dag van maken met jullie gezinnetje?
Opaal, heerlijk, zoān meevaller! Spend it, shop till you drop! :mrgreen:
Ellen, leuke dag gehad vandaag? En vanavond nog druk?
Marjolein, trek je alles nog? :mrgreen:
Kloos, hoeist met je mannetje? Wel beter voor jou dat je met de auto kon :mrgreen: Hoop zo voor je dat je morgen 2 streepjes hebt, spannend hoor! Hoe laat ben je wakker, dan zet ik de wekker :lol:
En anders inderdaad zaterdag 4 streepjes :mrgreen: .
Zit er even een beetje doorheen, een hele dag 4 kinderen verzorgd en vermaakt Dus nu lekker met een bakje koffie kokken
Fijne avond allemaal!
tinkerbell; kan me voorstellen dat je af bentā¦4 kids lijkt me best pittig, maar oh zo leuk ook wel :inlove: dus lekker relaxen nu en op de bank hangen! Uhmā¦ik ga testen als ik moet plassenā¦vannacht moest ik er om 4 uur uitā¦mn meissie voeden en dus ook plassenā¦dus ik leg de test alvast in de badkamer hahaā¦en zet je wekker maar niet johā¦dan begint je dag zo gebroken :mrgreen:
met manlief ging het wel beter, heeft de hele middag niks gedaan en mn dochter laat opgehaald bij de oppasā¦dus die heeft het er ff van genomenā¦nou ja morgen mag die weer gewoon aan het werk natuurlijk 8)
Mama me; Super gefeliciteerd!!! :dance: Marre, jij hebt wel een super korte cyclus als je nu al in ronde 4 zit of nie?
Mama me
Gefeliciteerd! :inlove:
Of ik het allemaal nog trekā¦ik trek heel hard
Heb net alle kleurtjes staan kneden voor alle taarten deze week :s
Zijn er een beetje te veel :think: dat moet ik dus nu even anders gaan doen nu ik zo moe ben.
Snap er niks van dat ik zooooo moe ben
Welke bruidstaart bedoel je?
Ik had er 1 afgelopen zaterdagā¦die staat al op mijn website (2 naast elkaar) En ik heb er 1tje voor donderdag. Die moet grijs wit en roodā¦met bloemetjes en vlinders. Ben benieuwd naar het eindresultaatā¦kan me er nu nog niet echt een leuke mooie voorstelling van maken.
Kloos
Ik ga heel hard voor je duimenā¦geef jij nog steeds een nachtvoeding??? pppffff
goh marjolein hoe zou dat nou kunnen :think: :liar: :mrgreen:
kloos! het is ochtend! kom op met dat verslag :mrgreen:
:dance: kloosje :dance:
Kloosje,Kloosje,Kloosje,Kloosje,Kloosje,Kloosje,Kloosje,Kloosje,Kloosje,
Kloosje,Kloosje,Kloosje,Kloosje !!!
:roll:
hey meidenā¦
marjolein zit me te plagen hoorā¦niet naar luisteren :naughty:
het volgende is het gevalā¦en ja ik weet het ik ben niet zo slim bezig :doh: :doh:
vannacht om 4 uur melde me dochter, dus ik braaf voeden en ik moest me toch plassenā¦en sja dus ik wilde perse testenā¦want dat had ik mezelf beloofdā¦ik netjes plassen in een bekerā¦en met zoān pipetje druppeltjes op de test doenā¦maar ik zag niksā¦en heb ff gewachtā¦duurde een eeuwigheid en ik was zo moe dat ik naar bed ben gegaan, want sja ik zag toch niksā¦(denk achteraf dat het hooguit 2 of 3minuten zijn geweest dat ik gewacht heb) vervolgens werd ik vanochtend wakkerā¦en wil ik de test weggooien, maar niet voor ik nog 1x heb gekekenā¦en wat zie ik tot mn verbazing :think: een hele lichte streep⦠:shifty: :shifty: maja aangezien het ruim 3 uur later isā¦geloof ik het niet echt meerā¦maar heb al zitten babbelen met marjolein en die denkt van welā¦
durf nu niet weer te testen, maar ga het vrijdag of zaterdag pas weer doenā¦dus ik zit in 2strijd en ga er maar van uit dat het niksā¦terwijl het op zich wel kan :roll:
ik weet dat toen ik testte van emi dat ik een mega rode streep hadā¦dus toen was ik er van overtuigdā¦en die zag ik gelijk alā¦(niet gek, achteraf al ruim een week overtijd) dus daar ging ik nu ook vanuitā¦maar jaā¦lastig dus! :shifty:
Tja ik blijf erbij :inlove: ZWANGER!!!
Want ik heb nog nooit een indrooglijntje gehad na een paar uur!!
En een streepje is een streepje :mrgreen:
haha je bent lief :-*
en ik heb ook al eens eerder getest, omdat ik zo misselijk wasā¦en dat wilde ik zeker weten al dacht ik toen dat kan nietā¦paar maanden terug hoorā¦en toen zag ik na een paar uur ook geen streepjeā¦maja je weet het niet he⦠:shifty: :shifty:
Ik weet het welā¦en ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief :mrgreen:
En en enā¦ik weet het als allllller eerste :inlove: Ik als tweelingzus, jippie :dance: :dance:
Nou ik denk ook dat wij weer een zwangere in ons midden hebben!! Meestal wordt zoān streepje toch juist minder als je echt niet zwanger bent. Een vriendin van mij heeft het mee gemaakt. Zij testen zoals dit staat beschreven en daarbij was niks te zien maar liet de test in de douche achter. Zij is gaan werken en kwam sāavonds thuis, wil die test in de prullenbak deponeren en ziet tot haar grote verbazing een licht streepje! Zij heeft nu een dochter van 4 jaar oud! haha Het is dus niet zo vreemd hoor Kloos! Haal nog even een test vandaag joh
KLOOS!!! Wow, voorzichtig gefeliciteerd! Ff snel, later meer