Juni stoppers 2010 ... al 4 zwanger!

@marjolein: wauw 2 boterhammen meer! Dan zou je toch niet verwachten dat ze meer afvalt nee. Weet je al wanneer je bij de ka terecht kan? Is wel zo fijn dat er dan idd naar gekeken wordt. Ik heb ook een beetje vertekend beeld door mn eigen dochter.

@rittel: nod op vrijdag vind ik echt waardeloos. Heb m t liefst op maandag, dan kan ik voor mezelf het testen op zaterdag nog wel goed praten omdat het dan weekend is blablabla. Maar ik heb mn nod nu ook op vrijdag (de 23ste pas, dus moet nog ff de groene dagen door :wink: ) maar denk wel dat ik maar tot die dag ga wachten nu. Of misschien op woensdag, dan ben ik nl. vrij :lol: Je hoort het ik ben er ook nog niet uit. Zou alleen niet eerder dan woensdag testen, grote kans dat je dan een negatieve test hebt die misschien nog wel positief wordt, en das dan weer zo’n teleurstelling. Of hele vroege testen kopen die kunnen geloof ik vanaf 4 dagen voor je nod, das morgen :wink: O en testen na veel alcohol kan geloof ik ook een vals positief, of iig een verkeerde test geven. Dus weet niet hoeveel er tijdens het voetbal/bbq ingaat maar dan zou je woensdagochtend dus beter niet kunnen testen. Succes met wachten

@bianca: ik wil niet al te nieuwsgierig zijn, maar je hebt diagnose “voor altijd kinderloos” gekregen??? Mag ik vragen wat je hebt, en probeer je nu via het ziekenhuis zwanger te worden, of laten jullie het gewoon zn beloop gaan?? Als ik te nieuwsgierig ben gewoon zeggen hoor :wink:

Had ik straks een heel verhaal getypt drukte marlynn op de uitknop…lekker handig!

Maar morgen ochtend moet ik met haar naar de huisarts…alweer :? Zo kom ik er NOOIT en nu 2x in de week :wink:

Wanneer je NOD is maakt toch niet uit :wink: of voor je gevoel?

Ik denk dat ik ongi ga worden, heb een opgeblazen buik en heb zo’n gevoel dat ik vannacht ongi ga worden…we zullen zien…

Hoi meiden, ten eerste allen bedankt voor het hartelijk welkom…we zullen zien hoe snel of traag het hier gaat, mischien ben ik het alwel. Had vandaag weer steken in mijn borsten daar begin het vorige keer ook mee en het bloeden zet niet echt door en is al bijna over alleen helderrood bloed…maar even aankijken als ik 's ochtends misselijk word toch maar even testen. Toch maar wat actiever stoppen met roken…ben ik al mee aan het werk 's weekends hooguit 2 a 3 sigaretten maar door de week op het werk is het weer mis…moet echt stoppen als ik zwanger wil worden. Nog meer rokers/ex-rokers onder ons?

Marjolein98 tja mannen ze blijven van een andere planeet komen he, hier is juist 1 die er van overtuigd is dat Pimmetje er aan zit te komen. Een grapje die eigenlijk al sinds de geboorte van ons dochtertje erin zit. Vrienlief wil graag een broertje voor Sanne maar als het weer een meisje word is het ook prima hoor als het maar gezond is. En een liedje… Visje,Visje in het water Visje, Visje in de kom, Visje, Visje kan niet praten Visje, Visje draai je om… Helemaal goed zo? Wat verevelend trouwens dat je dochtertje aan het afvallen is ken het gevoel zo goed, onze meid is sinds haar geboorte al een zorgekindje en zit haar hele leventje al op en onder de onderste lijn van het CB (niet die in het boekje die is hoger) maar wij lopen, vanaf dat Sanne 2 weken oud was al bij de KA na een heftig incident. Deze weet ons inderdaad altijd gerust te stellen op het gebied van haar gewicht, zolang je kindje vrolijk is en verder zich goed ontwikkeld is er niet zoveel aan de hand. Met dit weer wel zorgen dat ze niet uitdroogd en genoeg drinken binnen krijgt, Sanne krijgt ondanks dat het niet meer hoeft nog steeds flesvoeding voor wat extra kalorietjes al zijn we nu aan het afbouwen hoor. Maar goed dat jullie wel doorgestuurd worden afvallen is nooit een goed teken en ze kan best een virusje ofzo hebben opgelopen. In ieder geval sterkte ermee.

Loesje79 ook al zo’n zorgekindje :hug: een operatie klinkt erg heftig maar als het dan maar beter gaat, echte reflux lijkt me zo heftig. Wij hebben ook al meerdere opnames achter de rug en het brengt zoveel angst met zich mee.

Bianca77 spannende dagen voor je ik duim voor je. Balen zeg zo’n schoonmoeder ik hoop dat zaterdag een beetje mee gaat vallen voor je.

Jennifer, ik las je verhaal tjee je had echt je dag(en) niet zeg, heel veel beterschap.

Clairtje, succes bij het vewijderen van je spiraal, ik vond het reuzemeevallen en hier ook pas een dag later bloedingen/ongi weet nog steeds niet wat het was aangezien ik 16 dagen later weer begon te bloeden wat volgens mij geen ongi is/was. Ik ben benieuwd of ik nu eindelijk weer eens een normale cyclus ga krijgen tijdens de spiraal was ik meer ongi dan niet met enorm veel buikpijn ben zo blij dat ik dat onding kwijt ben.

Rittel, jij ook spannende dagen zal ook voor jou duimen.

Zo ik hoop dat ik nu iedereen heb gehad anders sorry het is niet bewust.

Groetjes

Ariane

@sanne wrote:

Hoi meiden, ten eerste allen bedankt voor het hartelijk welkom…we zullen zien hoe snel of traag het hier gaat, mischien ben ik het alwel. Had vandaag weer steken in mijn borsten daar begin het vorige keer ook mee en het bloeden zet niet echt door en is al bijna over alleen helderrood bloed…maar even aankijken als ik 's ochtends misselijk word toch maar even testen. Toch maar wat actiever stoppen met roken…ben ik al mee aan het werk 's weekends hooguit 2 a 3 sigaretten maar door de week op het werk is het weer mis…moet echt stoppen als ik zwanger wil worden. Nog meer rokers/ex-rokers onder ons?

Marjolein98 tja mannen ze blijven van een andere planeet komen he, hier is juist 1 die er van overtuigd is dat Pimmetje er aan zit te komen. Een grapje die eigenlijk al sinds de geboorte van ons dochtertje erin zit. Vrienlief wil graag een broertje voor Sanne maar als het weer een meisje word is het ook prima hoor als het maar gezond is. En een liedje… Visje,Visje in het water Visje, Visje in de kom, Visje, Visje kan niet praten Visje, Visje draai je om… Helemaal goed zo? Wat verevelend trouwens dat je dochtertje aan het afvallen is ken het gevoel zo goed, onze meid is sinds haar geboorte al een zorgekindje en zit haar hele leventje al op en onder de onderste lijn van het CB (niet die in het boekje die is hoger) maar wij lopen, vanaf dat Sanne 2 weken oud was al bij de KA na een heftig incident. Deze weet ons inderdaad altijd gerust te stellen op het gebied van haar gewicht, zolang je kindje vrolijk is en verder zich goed ontwikkeld is er niet zoveel aan de hand. Met dit weer wel zorgen dat ze niet uitdroogd en genoeg drinken binnen krijgt, Sanne krijgt ondanks dat het niet meer hoeft nog steeds flesvoeding voor wat extra kalorietjes al zijn we nu aan het afbouwen hoor. Maar goed dat jullie wel doorgestuurd worden afvallen is nooit een goed teken en ze kan best een virusje ofzo hebben opgelopen. In ieder geval sterkte ermee.

Loesje79 ook al zo’n zorgekindje :hug: een operatie klinkt erg heftig maar als het dan maar beter gaat, echte reflux lijkt me zo heftig. Wij hebben ook al meerdere opnames achter de rug en het brengt zoveel angst met zich mee.

Bianca77 spannende dagen voor je ik duim voor je. Balen zeg zo’n schoonmoeder ik hoop dat zaterdag een beetje mee gaat vallen voor je.

Jennifer, ik las je verhaal tjee je had echt je dag(en) niet zeg, heel veel beterschap.

Clairtje, succes bij het vewijderen van je spiraal, ik vond het reuzemeevallen en hier ook pas een dag later bloedingen/ongi weet nog steeds niet wat het was aangezien ik 16 dagen later weer begon te bloeden wat volgens mij geen ongi is/was. Ik ben benieuwd of ik nu eindelijk weer eens een normale cyclus ga krijgen tijdens de spiraal was ik meer ongi dan niet met enorm veel buikpijn ben zo blij dat ik dat onding kwijt ben.

Rittel, jij ook spannende dagen zal ook voor jou duimen.

Zo ik hoop dat ik nu iedereen heb gehad anders sorry het is niet bewust.

Groetjes

Ariane

Kan het geen innesteling zijn geweest???

Marjolein98 daar heb ik eerlijk gezegd ook al aan gedacht maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap niet alleen toen wat roze. Nu 3 dagen ligt bloedverlies, ik durf eerlijk gezegd niet te hopen dat het zo snel al raak zo zijn. de dag voor vewijdering geklust en vorige week meer ook niet door het bloedverlies…ach wel zullen zien wil niet te vroeg testen in ieder geval.

sanne, spannend dus voor je…wanneer is je nod dan…zou wel heel gaaf zijn als het direct raak is toch… :slight_smile:

marjolein+ he bah…afvallen wordt je niet vrolijk van…maar wat sanne al zegt…goed in de gaten houden en als ze maar wel alert e.d. is…heb je zelf al een idee wat er aan de hand kan zijn=

drinkt ze nu te weinig dan==sterkte alvast voor morgen bij de huisarts…

dames sorry…mijn tekens als vraagtekens, apestaartje, dubbele punten zijn verdwenen…dochter lief heeft vandaag aan de laptop gezeten en nu kan ik ze niet meer terug vinden…dus = is vraagteken hahaha :lol: als iemand weet hoe ik de symbolen weer terug krijg graag :pray: :slight_smile:

bianca, loesje vroeg het al…ik ben ook benieuwd wat dat voor jullie betekend…als ik-we te nieuwsgierig zijn moet je het zeggen hoor…je hoeft niks te vertellen…

schoonouders…sja…je moet het er maar mee doen he…ik mag niet klagen hoor…maar het is niet mijn eigen…dat zal het iig nooit echt worden…maar normaal, fijn contact hebben is wel prettig…ze zijn iig dolgelukkige opa en oma van ons meissie…en dat vind ik wel erg gaaf om te zien… :slight_smile:

clairtje van mij mag je mee schrijven hoor, maar het zal me idd niets verbazen als er vanzelf meer mee komen schrijven… :slight_smile: soms duurt het ff voordat mensen zich aanmelden…zo ik ook hier…een dag te laat volgens marjolein…werd gelijk afgestraft :cry: :lol:

nou meiden…het was me een dagje wel weer…geen zin om hier alles te schrijven heb dat net al bij de mei mama´s gedaan…sorry :oops: maar voor de rest alles goed…morgen weer aan het werk…helaas avonddienst dus ik kan geen voetbal thuis kijken…gelukkig is er op het werk wel tv :dance: :dance: dus ik ga niks missen hoor :naughty: veels te leuk om voetbal te volgen…ik hoop iig dat Nederland niet blundert door te gaan verliezen…ik bedoel als je van Brazilie kan winnen…dan moet morgen helemaal goed gaan toch… :think:

zo wat hebben we lekker gekletst vandaag … moesten we niet werken ofzo? :mrgreen:

marjolein: ow daar, trouwens wel een duur tankstation … wij wonen tegenover het winkelcentrum… echt 2 min lopen ofzo

wat eng zeg dat je meisje zo aan het afvallen is. misschien zo’n lekker taartje maken ? :mrgreen: nee dat is flauw

hoop dat ze er morgen uit kunnen komen wat er aan de hand is

clairtje en sanne welkom in ons midden

bianca… gets wat een stalker die sm … daar krijg je toch de kriebels van

ik ben trouwens nog niet begonnen met de persona… ga beginnen eerst volgende ongi heb de testen al in huis.

rintel spannend hoor! het word aftellen voor je

heb ik nog wat te liegen? is een rustig dagje geweest… heb gewerkt en thats it eigenlijk

morgen weer zo’n dag.

hey meiden ff een vraagje…durf het bijna niet te vragen :oops: :oops:

maar omdat ik al zo lang borstvoeding geef en ik nog steeds niet ongie ben geweest, ben ik eigenlijk benieuwd wat dit is…sinds een paar dagen verlies ik best wel veel vocht,slijm van onderen…heb alleen geen idee meer wat het betekend…kan het zijn dat er een nadere ongie aan zit te komen :think: :pray: ik ben al de hele borstvoedingsperiode niks verloren of iets dergelijks…en sinds ruim een week geef ik geen nachtvoedingen meer dus…misschien vandaar… :think:

misschien zit je regel er weer aan te komen… dat kan heel goed

vaak krijg je meer slijm als je eisprong naderd

dus dan zou je ook weer ongi kunnen gaan worden als je ei dan dus niet bevrucht word

@kloos wrote:

hey meiden ff een vraagje…durf het bijna niet te vragen :oops: :oops:

maar omdat ik al zo lang borstvoeding geef en ik nog steeds niet ongie ben geweest, ben ik eigenlijk benieuwd wat dit is…sinds een paar dagen verlies ik best wel veel vocht,slijm van onderen…heb alleen geen idee meer wat het betekend…kan het zijn dat er een nadere ongie aan zit te komen :think: :pray: ik ben al de hele borstvoedingsperiode niks verloren of iets dergelijks…en sinds ruim een week geef ik geen nachtvoedingen meer dus…misschien vandaar… :think:

dat had ik ook de eerste keer voor ik ongi werd…

kijk dat is hoopvol… :slight_smile: om te horen…ben benieuwd of het echt zo is…zal iig mn spullen mee nemen als ik ergens naar toe ga…zou je maar net gebeuren dan he…sta je op het werk zonder maandverband :? :mrgreen: hahaa…

thnx voor de antwoorden :-*

@kloos wrote:

kijk dat is hoopvol… :slight_smile: om te horen…ben benieuwd of het echt zo is…zal iig mn spullen mee nemen als ik ergens naar toe ga…zou je maar net gebeuren dan he…sta je op het werk zonder maandverband :? :mrgreen: hahaa…

thnx voor de antwoorden :-*

Toen ik dat had riep ik…wedden over 14 dagen wordt ik voro de eerste keer ongi…en 12 dagen later huppekee…:smiley: Toen kreeg ik als antwoord van een vriendin…jij bent goed in voorspellen :smiley:

@kloos: zou gewoon wat in je tas stoppen. Zo zwaar is het ook weer niet :lol: Hoop dat het idd doorzet, klinkt als of ongi of groene dagen. Ik zou zeggen ga ervoor, wie weet word je wel helemaal niet meer ongesteld!

Shift en alt tegelijk indrukken dan zou het weer goed moeten staan!

@poeizie: ja was ook heel hard aan het werk :shifty: , nu weer, maar je moet ook af en toe ff ontspannen, dan werk je daarna weer harder :wink:

@sanne: hier een al heel lang ex-roker. Ben inmiddels 5 jaar gestopt, wilde er echt vanaf zijn voor ik zwanger zou raken omdat ik niet wilde dat het niet lukte en dat ik toch zwanger zou zijn. Rookte pakje per dag, maar toen ik eenmaal de knop om had nooit meer een sigaret aangeraakt (en nu vind ik het stinken :shifty: )

Idd zorgekindje, onze dochter was 9 pond bij de geboorte (dus boven het lijntje) en is dwars door de curve heen naar onder de curve gegaan. Heeft daar altijd onder gezeten en 2 weken geleden zat ze voor het eerst weer op het onderste groene lijntje van het cb. Hier heeft de roomboter etc dus geholpen, maar mijn dochter is een echt reflux kindje. Eet tot ze geen echte honger meer heeft, dus met een halve boterham is ze meestal klaar. Vandaar dat we er alles aan doen om maar kcal binnen te krijgen. Ben benieuwd hoe lang we nu na de operatie weer moeten blijven. Horen we donderdag hoop ik.

@marjolein: nee maakt ook niet uit wanneer hij is, maar is idd meer een gevoel. Dat ik voor mezelf goed kan praten om een paar dagen eerder te gaan testen, omdat het dan weekend is. Als mn nod op vrijdag is, zou ik dus, als ik consequent zou zijn :wink: , juist een dag langer moeten wachten en dat doen we niet. Hoe was t bij de ha??

Goedemorgen!!!

@Bianca: En en en?? Al ongesteld?

Ik hou jullie niet meer bij hoor, vroeger kon ik dat nog wel, maar het wordt steeds drukker :oops:

Weinig tijd om hele verhalen te schrijven haha …

@Kloos: Zou idd kunnen hoor, en waarom zou je dat niet durven te vragen?

Is toch heel erg normaal?? :wink:

@Marjolein: Vervelend dat de kleine zo afvalt, hopelijk komt ze gauw wat aan …

Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn, maarja ben dan ook geen dokter haha …

Voor de rest ben ik het alweer vergeten haha …

Ben net wakker, en heb rot geslapen!!

Vanavond weer lekker voetbal kijken, heb er zin in, ben ook een beetje zenuwachtig haha …

Nog een paar nachtjes en dan gaat mijn man een paar dagen weg, voor het eerst in 10 jaar!

Pffff, dan moet ik alleen slapen …

Fijne dag allemaal!! :-*

Nou meiden, vanmorgen is onze rode zee opengebroken hahah. Aan de ene kant balen natuurlijk maar aan de andere kant wel heel blij dat ik na al die chemische troep van 5 jaar geleden toch nog een 'natuurlijke eisprong’heb gekregen. Best netjes voor de 1e keer om na 32 dagen ongie te worden. Dus nieuwe maand nieuwe kansen. Zit alleen te twijfelen of ik nu al met die persona moet beginnen of nog netjes een maand te wachten…Officieel moet je 2 maanden wachten maar ben gewoon zo verdomd ongeduldig.

Nee hoor jullie zijn helemaal niet te nieuwsgierig hoor. Eh. wel een verhaal maar ik ga het proberen in te korten. Manlief en ik proberen vanaf 2003 al zwanger te worden. Aangezien Patrick medicatie heeft voor de schildklier en voor zijn hart (heeft ook 3 radioactieve slokken gehad voor schildklier) zijn we na 8 maanden zelf proberen en geen zwangerschap direct doorverwezen naar het ziekenhuis. Zaadproductie was niet optimaal en ze konden bij mij geen ‘juiste’ eisprong vinden. Na deze diagnose en maanden later (elke 2 dagen naar het ziekenhuis voor bloedprikken en patrick elke week zijn zaad brengen) kreeg ik het beruchte middel Clomid want we zouden direct in aanmerking komen voor IVF. Jammer genoeg bleek ik allergisch te zijn voor het middel en zijn er zware bloedingen en epilepsie bij gekomen. Zo erg dat ze vreesden voor mijn leven. En dat van een maandje clomid!! Mijn rechter eileider is beschadigd maar de rest functioneert wel. Heb ruim 2 jaar geduurd voordat alle bijwerkingen en de epilepsie over waren.

Ik kreeg van iedereen de diagnose dat ik nooit zwanger zou mogen worden. Dus ik ging door diepe dalen…Heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld en dan heb je ook nog dat je moet herstellen. Mocht lang niet meer auto/motorrijden. en fietsen ging lastig laat staan het praten…Heb zelfs een stuk in een boek geschreven over ongewenst kinderloos!!

Twee maanden geleden kreeg ik migraine aanvallen (veel mensen in korte tijd verloren) dus ik gaf zoveel over in de ochtend en had enorme hoofdpijn. Mijn huisarts vroeg me of ik niet zwanger kon zijn. Mijn wereld en mijn maag draaide om…Zwanger dat kon toch niet. Ben sinds het ziekenhuis gelijk weer aan de pil gegaan.

Na vele gesprekken met de huisarts bleek dus…Hou je vast dames!! Dat er een verkeerde diagnose is gesteld. Ik kan dus wel zwanger worden. Wel een verminderd aantal procenten aangezien de helft maar werkt zeg maar en rekening houden met mijn man zijn zaad maar niet onmogelijk. Zolang er maar geen medicatie of hormonen worden gebruikt want dat is voor mij echt vragen om problemen. Dus ik had eigenlijk veel eerder Het natuurlijk kunnen proberen.

Mijn intuitie gaf me vorige maand aan dat ik het gewoon zo (natuurlijk) moest proberen en ik zou wel zien of het lukte…Dus besproken met manlief en die wilde er natuurlijk voor gaan. Het blijft lastig natuurlijk. We hebben allebei nog een trauma overgehouden aan de bloedingen dat er zowat 7 dokters in de beneden verdieping zitten te wroeten en het gordijn op het laatst wordt dichtgeschoven. Dus patrick heeft de hele bloeding en mijn aanvallen gezien. Dus vrijen is een rare gebeurtenis en moeten we echt weer proberen om nader tot elkaar te komen maar we hebben geduld en kunnen niet meer doen dan ons best.

Jullie begrijpen dat als ik zwanger bent dit echt dubbel gewenst is…!!

Zo heel verhaal zeg maar. Mochten jullie nog verdere vragen hebben schroom niet en vraag ze gewoon!

Vandaag weer een dagje vrij. Morgen weer beginnen tot en met zondag!!Dan heerlijk vakantie 3 weken. Leuke dingen in het vooruitzicht. !

Dacht vandaag uit te kunnen slapen. Gaan ze aan de overkant stellingen plaatsen om een schooltje te kunnen renoveren. Jammer dat dat om half 7 al begon dus ik was er vroeg uit. Wasjes gedraaid die hangen al buiten!

Vandaag weer een dag dat niks moet en alles mag!! heerlijk. ik hou d’r van hahah.

Nou meiden tot gauw weer.

liefs Bianca

wow bianca, wat een heftig verhaal zeg! Ik hoop van harte dat het snel lukt bij jullie!

Ik heb net toch al even een testje gedaan :oops: maar die was negatief. eigenlijk kan ik op z’n vroegst pas vanaf morgen testen maar toch ben ik al een beetje teleurgesteld. Eigenlijk wil ik pas op mijn NOD testen (a.s. vrijdag) maar ik ben bang dat ik dat niet ga redden… vindt het zo spannend!

Mijn meisje ligt nog steeds te slapen (10.45 uur) ze was ook echt moe de laatste dagen. Ik laat haar maar lekker uitslapen, dan haalt ze weer wat slaap in.

Fijne dag allemaal en ik kijk vanavond weer eventjes hier!

Groetjes Britt

bianca; meis wat een heftig verhaal… :shock: best wel raar dat ze niet beter hebben onderzocht…het moge dus duidelijk zijn dat je dus niet tegen bepaalde medicijnen kan…vind het wel heel stoer en knap van je dat jullie je nu toch nog openstellen om het alsnog op de natuurlijke manier te proberen!! Ik hoop echt dat het jullie gegunt is!!! :pray: :pray: :-* :-

rittel; niet meteen teleurgesteld zijn, je bent veels te vroeg joh…kan nog van alles gebeuren! :hug:

jennifer; sja…vind het altijd een btje rare vragen…heb er thuis nooit over kunnen praten…laat staan wat s.e.x is…dus sja…ben nogal een btje verlegen daarover…maar wel zeer geinteresseerd :wink: :mrgreen:

over het hele verhalen schrijven bij blijven, dat heb ik ook hoor sinds ik 1 kind heb…jij hebt er al 2…dus logisch…maar is wel leuk om gewoon bij te blijven…en je hoeft niet continue op alles te reageren toch :-

loesje in de tas stoppen doe ik straks gelijk ff…je weet het tenslotte maar nooit… :shifty: ennuh…ik dacht hetzelfde als jouw, toen jullie gisteren schreven dat er eventueel weer ritme in kwam…dus gelijk aan de slag met manlief :o :lol: …heb altijd voor de gein gezegd…weet je wat me heerlijk zou lijken…borstvoeding geven en dan op een bepaald manier afbouwen en dan zo door naar de volgende zwangerschap :o …dus wie weet… :pray: :mrgreen:

shift en alt werkt!!! THNX :-* :-

wat heftig zeg met je dochter…je hebt aardig wat voor de kiezen gehad…logisch dat je dan alleen maar denkt dat ze genoeg calorieen moet binnen krijgen! Hoe zwaar is ze nu? Mijn meisje eet net als jou dochter (ze heeft dan voor de rest geen problemen hoor…tis gewoon een lichtgewichtje)…die eet niet heel veel, maar van alles wat…en ik bied dr ook best wel veel aan overdag…vind het gevaar nu alleen dat ze niet echt ritme er in heeft…dus daar wil ik van de week toch meer op gaan letten…

marjolein; oh dat is wel heel grappig! Ik ga het ook bijhouden…van het weekend is het begonnen…dus dan zou ik over 2 weken ongie moeten worden…of niet… :shifty: :eh:

poezi; ik hoop het :pray:

nou meiden ik ga me ff snel klaar maken voor mn werkdag…heb net mn meissie naar de oppas gebracht…en dan eet ik zelf snel ff een warme maaltijd thuis…en dan met de bus naar het werk…waar ik mijn man dan weer zie…en die mag dan met de bus terug :mrgreen: zodat ik 's avonsd laat weer met de auto naar huis kan…helaas kan ik de voetbalavond niet thuis kijken… :frowning: maar gelukkig zijn er meerdere tv’s aanwezig…nu alleen ff zorgen dat ik de tijd kan creeeren om het voetbal te volgen :slight_smile:

fijne dag allen :-

Hallo

@marjolein er kwamen idd wat meiden bij! ben niet meer alleen :wink:

Blijf wel met jullie mee lezen en af en toe een keer posten!

Succes voor allemaal!!! Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn van een gezond kindje!!!

Groetjes Claire

Kloos

Werkze meis

Marlynn weegt nu 7740 gram en dit weegt ze dus al 3 maanden…Ze heeft bijna 8 klio gewogen…maar viel toen dus weer terug naar dit gewicht…

De HA was het heelmaal met ons eens dat ze te lang “stilstaat” ofwel dat ze weer is afgevallen dus wilde mij dorosturen naar de KA. Hij zei wel dat hij zich niet daadwerkelijk zorgen maakte omdat ze er gezond en tevreden uitzag. Precies dat wat wij ook denken…maargoed CB wilde consult ka dus doen we dat :smiley:

Ik wil ook heel graag over van het ene kindje naar het andere kindje met de bv…dus hopelijk lukt het me om als ik zwanger ben nog even door te blijven voeden…

We gaan voor je duimen kloos!

Rittel

Al getest :shock: mmhhh ik wil ook :wink:

Ik moet nu wel nodig plassen…haha! Mmhhh kijken of ik me zo kan beheersen op de wc :stuck_out_tongue:

Bianca

Jeetje meis wat een verhaal zeg! Jakkes. Ik heb dat soort situatie ook mee gemaakt met mijn patienten dan. Dat zijn echt GEEN leuke dingen!

Hier is vrijen ook nog een heel gedoe appart hoor…ik had na de bevalling nog heel veel pijn van onder. Ben vaginaal ingescheurd dus richting de baarmoedermond, wat niet zo vaak voorkomt en ook nog eens heel lastig te hechten was. Dus het is lelijk genezen en ze hebben zo’n 2 maanden (zoiets) geleden een stuk vlees vaginaal weggebrand…brrrr. Sindsdien wel veeeeeeeeeeeeeel minder pijn! Maar toch zit de angst voor die pijn nog tussen mijn oren…

Jennifer

Mijn man is regelmatig weg voor zijn werk…vindt het stiekem altijd wel lekker het bed voro mij alleen :smiley:

HOLLAND! HOLLAND! HOLLAND!!! :mrgreen:

1-0… 1-0 :dance:

zo ik ben ook eindelijk thuis hoor… pff wat een file

tjseeee wat een hevy verhaal bianca… hoop dat jullie snel het geluk mogen vinden

ik ga voor jullie duimen hoor :pray:

ben benieuwd wat de KA gaat zeggen marjolein… het zit je natuurlijk niet helemaal lekker als ouder … zelfs al doet je kind met alles mee

rintel je bent echt niet ongeduldig hoor :liar: :mrgreen:

ja je kan zo gek worden van het wachten he

ik weet nog toen via de fertiliteit poli liep om zwanger te worden en ik moest tempen, clomid gebruikte en ook testosteron en dat ik toen moest wachten met testen tot ik 5 dagen overtijd was

mennnnn dat duurt lang dan hoor :wall:

maar mijn temp bleef vanaf mijn eisprong stijgen dus dat was een teken dat er iets aan het veranderen was in mijn lichaam dus ergens begonnen al heel stilletjes belletjes te rinkelen

maar ik was wel echt super blij toen ik 6 dec. 2006 pos. teste :inlove:

nog 1 dagje werken en dan ben ik er weer 2 vrij… heb za tm ma avonddienst en dat is toch een heleboel gaos minder

eenplaats van 14 man/vrouw ben je dan met zijn 4tjes alles kan op zijn gemakkie … ja zijn wel diensten voor mij

maar neemt niet weg dat het ook in ene heel hectisch kan worden als er onvoorziene dingen gebeuren

maar goed dan is het ook zo van het word vanzelf een keer 22:00 uur en zet ik zo de knop op 0 en gaan met die banaan

maar over het algemeen is het vrij rustig in de avond

klop klop klop