Juni stoppers 2010 ... al 4 zwanger!

showforum was toch al geopend door iemand? Marjolein geloof ik…

showforum die is al door mij geopend hoor. :smiley:

Enn wat een lekker mannetje heb je!

VOlgende keer kan je beter je foto’s in het showforum zetten anders krijgen we bonje met de moderators :smiley:

ja is ook zo… dacht plak ze er ff onder

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=90815

Van mij mag het ook hoor, maar de servers vinden het niet zo leuk (zoiets) :wink:

oh tygo was trouwens de tuin uitgesneekt… pat had vergeten de poort goed af te sluiten

achter ons huis zit een speeltuintje waar ie niet veel kwaad kan … maar was hem toch even kwijd … grrrrr en dan in zijn taaltje brutaal doen tegen de grote jongens die daar waren :roll:

@poeizie wrote:

oh tygo was trouwens de tuin uitgesneekt… pat had vergeten de poort goed af te sluiten

achter ons huis zit een speeltuintje waar ie niet veel kwaad kan … maar was hem toch even kwijd … grrrrr en dan in zijn taaltje brutaal doen tegen de grote jongens die daar waren :roll:

Dat laatste vindt ik dan helemaal stoer van hem :inlove:

Waar wonen jullie ongeveer? Wij achter de benzinepomp…

Hallo ik wil me ook graag nog bij jullie voegen als het mag. Ik zat bij kloos bij de mei mamma´s en wij gaan ook voor een 2e. Ik heet Ariane en kom uit het Noorden van het land en ben sinds deze maand 34 jaar.

16 juni is bij mij de Mirena verwijderd en mijn cyclus is nu nog even helemaal van slag ben nu net weer ongi 2e cyclus van 16 dagen of de laatste was echt puur door verwijdering dan zou ik een cyclus van 32 dagen hebben afin lekker belangrijk zullen jullie wel denken hahahahaha.

Eerst zouden we het veilig gaan doen totdat ik mijn huis heb verkocht en naar het westen van het land zin verhuist maar de verkoop gaat niet zo snel en tja we blijven niet eeuwig vruchtbaar.

Ik had vorige week de hoop dat het meteen raak was last van de borsten, gerommel in de buik maar helaas ben gisteren wel weer bloed gaan verliezen. Het is niet overtuigend ongesteld maar ja wat wil je met een cyclus van 16 dagen.

Ik zal proberen wat terug te lezen om te kijken wie jullie allemaal zijn.

Groetjes

Ariane

gezellie Sanne :mrgreen:

meiden sorry geen tijd om te reageren…pff zucht…ben vanaaf bezig geweest met mn studie…heb een studie aangeboden gekregen van mn werk, maar er komt me toch een rompslomp werk bij kijken…het werk wat ik doe, zien ze als een soort stage en dan moet je dus praktijkopdrachten/theorie opdrachten en alles tegelijk doen…en dan gelijk afsluiten met een toets…zucht… :roll: het lollige is…de toetsen zijn klaar…alleen de opdrachten nu nog…

ben nu moe en ga lekker naar bed…

ennnuh wat zag ik een mooie foto voorbij komen…lekker ding zeg :inlove: :inlove:

marjolein al 2 testen gekocht…leuk…spannend ook weer…ook al ben je er niet 100% mee bezig…in gedachten natuurlijk wel…

rittel ook voor jou spannend de komende dagen…

nou kom morgen wel weer reageren…

trusten

:-*

Nee eigenlijks ben ik er helemaal niet zo mee bezig, maar onbewust toch wel.

Martin vroeg van de week s avonds in bed: ben je al zwanger? Ik huh hoezo? Nou dan hebben we dat ook maar weer gehad :? Mannen :think:

We zullen het wel zien…heb wel een enorme sterke geur, had ik bij Marlynn ook…maar dan denk ik is dat nu omdat ik denk dat dat zo is…of is het echt zo :?

Sanne

Welkom!

De regel is als je te laat ben je wel een liedje moet zingen… :mrgreen:

pfff dit weekend geen puf gehad om achter de pc te kruipen hoor.

Nieuwe meiden: welkom

@poeizie: mooi lijstje hoor, we beginnen een flinke groep te krijgen!

Hier komen de groene dagen er weer aan. Op een ander forum heb ik een pendel laten doen en die zei deze maand zwanger van een jongetje :lol: Geloof er niet zo heel hard in, alleen bij mijn dochter was het wel een soort van waar. Mijn nod was in mei en ze zeiden toen mei meisje, alleen heb ik voor mn nod getest en wist ik dus 30 april al dat ik zwanger was en het is idd een meisje geworden. Dus we zullen zien.

Mijn schildklier waardes zijn aan de beterende hand, maar de arts zei nog steeds dat het beter was om nog even anti conceptie te gebruiken :oops: Ach over 4 weken zal het wel in de normaalwaardes vallen (hoop ik) en nog steeds geen garanties dat het deze maand raak is natuurlijk. Achteraf was ik wel “blij” dat ik vorige maand niet zwanger was, had de vorige keer vanaf 8 weken echt zo’n last van misselijkheid en we gaan over 4 weken op vakantie, dus dan zou ik mn hele vakantie vreselijk misselijk zijn. Hopelijk deze maand wel raak en dan mn misselijkheid net als ik terug kom van vakantie :pray:

Donderdag moet ik met mn meisje naar de chirurg in het wkz. Dan gaan we bespreken wanneer ze geopereerd moet worden. Mijn dochter heeft gastro esphagael reflux (wat de helft van de baby’s heeft) wat zo erg is dat het inmiddels met 1,5 jaar nog niet over is en ze moet er nu aan geopereerd worden. Hopelijk hierna een rustige periode, want de afgelopen 1,5 jaar hebben we (ivm nog veel meer dingen) het ziekenhuis plat gelopen. Een paar opnames gehad en het zou wel fijn zijn als ze er voor ik heel erg zwanger ben van alle ellende af is.

Loesje

Wel spannend allemaal zeg die situatie met je dochter…brr

Hier net cb gebeld. Begin me wat zorgen te maken om marlynn.

Ik weeg haar namelijk thuis zelf regelmatig maar ze is in de afgelopen 2 maanden erg aan het afvallen. Ben haar al meer eten aan het geven…maar ze groeit 0,0

Ik wordt zo terug gebeld door de wijkverpleegkundige…ben benieuwd

Sanne: welkom hier.

Loesje, voor jou dus spannende tijden met de kleine meid. Mocht ik je niet meer spreken voor donderdag dan wens ik jullie allemaal heel veel sterkte in het ziekenhuis!! Het is toch heel wat als je kind dit ondergaat.

Hier nog steeds geen rood monster!! :think: Ben er nu wel klaar mee en heb zoiets van kom maar op dan hebben we dat ook weer gehad voor deze maand hahah.

Oh dat eten he met die warme dagen!! :sick: krijg ook geen prak door mijn keel. Probeer zoveel mogelijk maaltijden met sla in elkaar te freubelen maar ook dat heb je na een dag of drie wel gezien hahaha. En ik ben ook helemaal niet zo’n keukenprinses, mijn man is meer van de kook zeg maar hahah (af en toe letterlijk met zijn schildklier :stuck_out_tongue: )

Leuke foto’s joh Poeizie! Mooi mannetje hoor.

Ben jij trouwens al begonnen met de Persona of wacht je netjes die 2 maanden?

Hier dagje vrij vandaag maar niet op gang te komen. Zit nu nog steeds in mijn nachthempje hahah. Heb vannacht de ventilator iets te enthousiast bij me gezet, schijnbaar in een of andere (niet sexy) pose gelegen waardoor het laken van me is afgegleden en nu heb ik heel de nacht die ven op mijn rug gehad. Nu dus ongelooflijke spierpijn hahah. Ben ook zo stomme doos af en toe. :wall:

Voor de rest heb ik weer een stalker het weekend gehad. Mijn schoonmoeder!! Manlief heeft niet echt een goeie band met haar maar ze kan het presteren als je niet opneemt gelijk ongeveer 16 oproepen later nog steeds door te gaan met “het proberen”. Na 3 mobieltjes en een huistelefoon is ze vanmorgen alsnog doorgegaan met het proberen. Vraag me af hoe we dit ooit op moeten lossen. Ik heb al zo vaak gezegd en mijn man ook GEEN contact meer te willen hebben…Maar ik denk dat er geen bord maar een chinese muur voor haar hoofd hangt…

Dat wordt nog leuk als ik ooit zwanger ben… :twisted:

NOu ik ga dat lichaam maar eens van de bank af hijsen en onder de douche springen. De zon komt weer door en dan krijgen we er meteen zin in…

Trouwens marjolein al ongie of nog steeds niet? Spannend hoor!!!

Groetjes Bianca

Goedemorgen allemaal :-

Wat een ellende hier, nog steeds overal pijn, ben helemaal bont en blauw …

Maar goed, het is ff raar gelopen, niets aan te doen!!

Gister ff geen zin gehad om te posten, hadden het druk …

Hebben de Tour de France gekeken hier in Hellevoetsluis, was echt super gaaf …

Zijn daarna nog ff wezen kano’en, de kids met Papa dan, en ik lag lekker in het zonnetje …

Ben bijna niet meer ongesteld, vandaag de 6de dag, dus dat is mooi!

Iemand vroeg (wat ik me kan herinneren), waarom ik dan gee lieverdje ben …

Nouja, wie is dat wel?? :wink:

Niemand is perfect, en ik al helemaal niet, heb een hoop fouten gemaakt …

Maar ben vaak ook opvliegerig, en ben erg van het ‘wat ik in mijn hoofd heb, dat zeg ik maar gewoon’ …

Vaak kan ik het wel onder controle krijgen, en mijn vrienden weten hoe ik ben, dus dat is mooi …

Reageer later verder op iedereen, de mannen komen binnen met een nieuw zwembad …

Dus eventjes opzetten …

Fijne dag vandaag :-

Hallo,

Ik had een nieuw deeltje geopend voor juli, maar ben denk ik de enige die stopt deze maand :wink: Misschien dat juni en juli samen kunnen voegen? En dat ik hier mee kan schrijven?

Ik heet Claire en ben 29 jaar ik heb een dochtertje van 16 maanden Evy, en wij gaan nu voor een brusje.Wij wonen in de buurt van Nijmegen.

Woensdag gaat mijn spiraaltje eruit ben benieuwd of mijn cyclus snel op gang komt.

Weet alleen niet hoe ik het onderwerp kan sluiten?

Groetjes Claire

Welkom Sanne! Hopelijk lukt het snel voor jullie!!

@Claire: Als je lang genoeg wacht komen er écht wel Juli stoppers hoor … Maar tegen die tijd mag je hier gezellig meeschrijven hoor, gezellig juist!!!

Bij mij kwam mijn menstruatie een dag later, maar bij sommige is tie in de war, even afwachten dus …

Net de hele tuin aan kant gemaakt, was ook wel nodig …

Nieuw zwembad erin …

nou hier bij het cb geweest vanmorgen, ik moet bij de huisarts een verwijsbrief gaan regelen voor de kinderarts…jakkes bah! Ben dus even niet zo blij…

@claire: Ik ben ook pas ergens rond 14 juni begonnen met het juni topic en daar hebben we inmiddels al veel meiden. Juli is nog niet voorbij he :wink: Maar als er dan nog bijna niemand is zullen we ze samen voegen.

@marjolein: Is je kindje erg afgevallen of “gewoon” niet gegroeid? En heb je zelf een idee hoe het komt?? Het is de laatste tijd ook wel heel erg lekker weer geweest en dan eten ze een stuk minder. Onze dochter mest ik inmiddels vet met roomboter, volle melk en cakejes ipv koekjes. Ook krijgt ze standaard banaan als fruit. Soms gaat het niet om de hoeveelheden maar om de kcal :wink:

Moet als ik eerlijk ben ook zeggen dat het cb zich soms heel druk om niks maakt :silenced: .

Ik heb toen onze dochter 6 weken was de ge-wel-di-ge tip gekregen om mijn baby die afviel en de hele dag krijste van de pijn maar om de 2 uur te voeden terwijl ze na 1.45 uur pas in slaap viel van alle pijn in haar lijfje. En dat ze zoveel spuugde was normaal. Ben blij dat ik dat "advies"dus nooit heb opgevolgd. Kom er dus ook echt alleen voor meten/wegen en de inentingen, die ik ook nog eens niet volgens het schema van het vaccinatie programma doe :shock: :wink:

Dus maak je vooral niet al te veel zorgen (geloof me, ik weet hoe moeilijk dat is), de ka zal je misschien wel gewoon gerust kunnen stellen (hoop ik uiteraard en anders is ze iig een keertje goed onderzocht).

@bianca: mijn schoonmoeder komt na 3 jaar totaal geen contact zaterdag voor het eerst weer op bezoek :eh: :? Zit er ook niet echt op te wachten, maar mijn man is 2 maanden geleden met haar mee geweest naar haar psycholoog (ze wilde destijds niet mee, toen mijn man er bij 1 liep, “het verleden oprakelen was te moeilijk”, toen heeft mijn man gezegd, prima, maar dan hoef ik jullie ook niet meer te zien. Nu gaat zij er aan onderdoor omdat er geen contact is en mag mijn man weer komen opdraven :? ) en hebben besloten om 4x per jaar contact te hebben, waarvan 1x bij ons. Ze gaat dus ook voor het eerst haar kleinkind van 1,5 jaar oud zien. Ben blij dat het daarna een jaar lang niet meer hoeft :silenced:

Ladies!

t begint hier nu toch echt wel spannend te worden… vrijdag mijn NOD. Ik ben er alleen nog steeds niet uit wanneer ik zal gaan testen… adviezen zijn welkom!!

Dit weekend super druk geweest maar zo te lezen was ik niet de enige.

Nu weer even ritme inbouwen en lekker relaxen. Ik vind sowiezo de tijd rondom WK een rare tijd. Heb morgen weer een BBQ (kan geen bbq meer zien :roll: ) en daarna met vrienden WK kijken. Maar er moet natuurlijk ook nog gewerkt worden, tot 19.30 uur, daarna dus snel naar huis en weer naar mijn vrienden. Wel leuk maar erg druk allemaal!

@sanne en claire welkom, join the club van de juni stoppers! gezellig!

@ Jennifer, wat een toestand allemaal, enne veel plezier met je nieuwe zwembad!

@ marjolein: idd erg vaag verhaal met je eerste zwangerschap. Echt knap dat je tot na je NOD kan wachten… ikke ECHT niet! Spannend…

@ Loesje: veel sterkte voor jou en je meisje…ik ga voor jullie duimen!

Hopelijk snel positief bericht vanuit mijn kant! De testen liggen al klaar!

@rittel wrote:

Ladies!

t begint hier nu toch echt wel spannend te worden… vrijdag mijn NOD. Ik ben er alleen nog steeds niet uit wanneer ik zal gaan testen… adviezen zijn welkom!!

Dit weekend super druk geweest maar zo te lezen was ik niet de enige.

Nu weer even ritme inbouwen en lekker relaxen. Ik vind sowiezo de tijd rondom WK een rare tijd. Heb morgen weer een BBQ (kan geen bbq meer zien :roll: ) en daarna met vrienden WK kijken. Maar er moet natuurlijk ook nog gewerkt worden, tot 19.30 uur, daarna dus snel naar huis en weer naar mijn vrienden. Wel leuk maar erg druk allemaal!

@sanne en claire welkom, join the club van de juni stoppers! gezellig!

@ Jennifer, wat een toestand allemaal, enne veel plezier met je nieuwe zwembad!

@ marjolein: idd erg vaag verhaal met je eerste zwangerschap. Echt knap dat je tot na je NOD kan wachten… ikke ECHT niet! Spannend…

@ Loesje: veel sterkte voor jou en je meisje…ik ga voor jullie duimen!

Hopelijk snel positief bericht vanuit mijn kant! De testen liggen al klaar!

Haha nou misschien kan ik het ook wel niet hoor :wink: We zullen zien hoelang ik het volhoud.

Mijn dochter is echt aan het afvallen. We zijn haar al meer eten gaan geven en eet nu 2 boterhammen meer dan 3 weken geleden, maar ze valt nu echt af en zit nu bijna onder de groene lijnen van de curve. We zijn dit al een tijdje aan het aankijken, en nu vondt ik het gewoon genoeg…en daar was het cb het met mij over eens.

Echt zorgen maak ik me er ook niet om, ze is tevreden en ontwikkeld goed. Maar dat ze afvalt dat is gewoon iets wat niet goed is.

En schoonmoeders praat me er niet over! Ik kan er hier ook hele verhalen over mee praten. En sinds kort dus ook met manlief afgesproken dat ik niet meer naar hun ga. Ze zijn hier op marlynn dr verjaardag geweest ik heb een hand gekregen en dat was het verder wordt ik compleet genegeerd…en daar doe ik dus niet verder meer aan mee. Jammer voor hun want hun missen de opgroei van hun 1e kleinkind…en ik mis er niks aan! Marlynn heeft aan mijn ouders als de geweldigste opa en oma die erzijn dus ook die zal er geen gemis aan hebben.

Manlief heeft vanmorgen toch maar opgenomen want ze bleef bellen!!! Ik hou ook echt mijn hard vast van ik wil eigenlijk gewoon met een hoop mensen van die kant geen contact meer. Ze komen hier nooit. We zijn namelijk vies want een hebben een hond en we zijn ook te min want we wonen in een niet zo heel groot appartement. Maar goed het is allemaal verbouwd en nieuw. Maak elke dag mijn huisje schoon enz. Maar goed. het past gewoon niet in hun plaatje! En toen wij 5 jaar geleden de diagnose "voor altijd kinderloos"kregen en ik van de ivf met epilepsie op de gallerij lag heeft er nooit iemand naar ons omgekeken behalve mijn ouders en dan nu straks als ik misschien zwanger bent willen ze allemaal komen. nou dat hoeft voor mij dan ook niet meer.

Maar goed vandaag lekker luierdagje gehad. Hang een beetje op de bank en dan weer even iets voor school. Lang leve de vrije dagen hahah.

Jeetje marjolein dat is wel heftig dat ze niets aankomt! hopelijk komt er gauw wat uit dat je wat meer weet. Ben het inderdaad met loesje eens laatje niet te gek maken door het CB hoor. Gelukkig dat als moeder een sensortje ingebouwd heb gekregen dat je precies doorhebt wanneer het wel en niet goed gaat met je kind.

Claire: welkom hier!

Jennifer en hoe vinden de mannen het zwembad?

NOu tot horens weer he?

Oh ja voor de meiden waarvan de NOD in het zicht is? We duimen voor jullie!

Groejtes Bianca