kwam een leuk plaatje tegen… moest er erg om lachen en zo het lijstje gemaakt :mrgreen:
ons show forum
kwam een leuk plaatje tegen… moest er erg om lachen en zo het lijstje gemaakt :mrgreen:
ff nieuwe banner gemaakt… de ander ging een beetje te snel :mrgreen:
Meld
Heb je ook al aangegeven dat het vorige deel gesloten moet worden?
Moet je even een pbtje sturen naar Ruud…of 1 van de andere moderators…
oja moet ik ook nog even doen
Mijn NOD is 27 Juli … :D:D Leuk lijstje trouwens!!
Goedemiddag trouwens …
Het was me het nachtje wel weer, aardig laat geworden …
Maar het was om eerlijk te zijn een rot nacht!
Zonder reden ben ik door een uitsmijter op de grond gegooid, waardoor ik dus nu pijnlijke en blauwe knieen heb, en heeeeel erg pijn in mijn rug …
Vanochtend gelijk aangifte gedaan!
Ik ben af en toe ook geen lieverdje, maar je hoeft niemand zo te behandelen, en zeker geen vrouw!!!
Hoe is het met jullie?
Ik heb me ziek gemeld op werk, kan vandaag ff niet meer …
Ook in de brandnetels gevallen, en met mijn voet tussen de deur toen ik net naar het politiebureau ging haha …
Gaat lekker vandaag met mij he!
Nog steeds aan het bloeden, zakt gelukkig wel af …
Tis vandaag de 4de dag, dus kan aardig kloppen met een menstruatie …
Fijne dag allemaal :-*
Geweldig lijstje ziet er mooi uit joh!! Ode aan de mensen die dit dus wel kunnen hahah.
Jeetje Jennifer wat een toestand zo allemaal zeg.! Niet normaal meer dat je gewoon op de grond gekwakt wordt. Tegenwoordig denken ze ook dat ze alles kunnen maken! En dan ook nog de brandnetels en je pootje tussen de deur. Alles komt in 3-en!! :wall:
Nou nog steeds niet ongesteld aan deze kant…Ook niet zwanger hoor!! Weet het zeker want er moet wel geklust worden om zwanger te raken!! :oops: . Vandaag weer een heftig dagje achter de rug. Zware discussie over iemand die overleden was vorige week en een collega die de persoon niet wilde afleggen want anders moest ze overwerken!! Dus de sfeer werd er niet beter op. Dezelfde collega die mij niet wilde begeleiden als ik wat vroeg aan haar. Ik kreeg dan een antwoord van: “ik heb geen zin in leerlingen!” Goh nooit gedacht dat je met zoveel collega’s je ook zo eenzaam kan voelen. Maar goed ik doe het voor de bewoners en nog 1 week dan heb ik vakantie en dan na mijn vakantie een maand nog en dan eindelijk weg daar!!
Zo jongens de hitte is een beetje verdreven met het regen buitje van vanmiddag!
Ga zo heerlijk pannekoekjes eten! Manlief bakt ze dus ik kan zo aanvallen…
Nou meiden tot horens weer!
Groetjes Bianca
hoihoi…
mooi lijstje poeizie!
bij mij mag je de leeftijd 27 vermelden en nod geen idee…ben nog steeds niet ongie geweest…kan me niet eens meer herinneren wanneer voor het laatst :o hopelijk word ik ook niet ongie…en heb ik eerst een eisprong die gelijk zorgt dat ik zwanger wordt :o :mrgreen:
wat een hitte vandaag en gisteren he. Hebben jullie kindjes er zo last van? Mijn meissie wel…erst wilde ze niks, doodmoe en lekker in bed gelegd. Nu is ze aan het gillen dat ze niet wil slapen… hmm nog ff aan horen en anders gaat ze maar ff spelen en daarna naar bed…
Nog nederland gekeken gisteren?? Leuk he :dance: :dance: helaas moet ik met de halve finale werken gelukkig hebben we wel een tv…dus hoef ik maar weinig te missen
@jennifer; he balen…alsof alles dan tegen zit op zo’n dag he…
oh ja moest nog liedje zingen he…uhmm :think:
" Zag 2 beren…broodjes smeren…lalalallalalalalalalalla…wat een wonder…lalalallala…"
goedgekeurd?? :shifty: :shifty: 8)
@bianca; heerlijk he zo’n buitje met de hitte…koelt het tenminste.hier hebben alle ramen en deuren wagenwijd open staan
wat een collega’s heb je zeg :shock: belachelijk hoor…heb je daar alleen stage of ook je echte job?
nou ga nog ff relaxen hier…ben zo moeee…
kloos : :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tsjee jennifer wat een pech… idd komt allemaal in drieën
bianca wat een gedoe zeg met zo’n collega
afleggen word hier niet meer gedaan, tenzij er om gevraagd worden
zo was er een mevrouw die had aangegeven dat ze graag door 2 van mijn collega;s afgelegd wilde worden als ze zou komen te overleiden
die 2 collega;s waren er die dag niet maar zijn speciaal voor terug gekomen om het toch te doen
kijk dat noem ik nog eens respect hebben
hier staat het nogsteeds als opdracht om te doen maar is dus beetje lastig om te doen
mijn begeleidsters zeiden al van dan ga je een keer met die mensen meekijken hoe dat gebeurt en meehelpen
maar ik sla de plank steeds mis… ze gaan altijd de wel bekende pijp uit als ik er niet ben
en word er ook niet voor terug gebelt dus nouja het is geen must dus misschien ergens voor mijn 67ste kom ik het wel eens tegen denk ik :mrgreen:
@poeizie wrote:
kloos : :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tsjee jennifer wat een pech… idd komt allemaal in drieën
bianca wat een gedoe zeg met zo’n collega
afleggen word hier niet meer gedaan, tenzij er om gevraagd worden
zo was er een mevrouw die had aangegeven dat ze graag door 2 van mijn collega;s afgelegd wilde worden als ze zou komen te overleiden
die 2 collega;s waren er die dag niet maar zijn speciaal voor terug gekomen om het toch te doen
kijk dat noem ik nog eens respect hebben
hier staat het nogsteeds als opdracht om te doen maar is dus beetje lastig om te doen
mijn begeleidsters zeiden al van dan ga je een keer met die mensen meekijken hoe dat gebeurt en meehelpen
maar ik sla de plank steeds mis… ze gaan altijd de wel bekende pijp uit als ik er niet ben
en word er ook niet voor terug gebelt dus nouja het is geen must dus misschien ergens voor mijn 67ste kom ik het wel eens tegen denk ik :mrgreen:
@ marjolein98: wanneer ga jij testen?? onze NOD scheelt één dag!
Ik wil maandag gaan testen… 2dgn voor mijn NOD
nouja het staat nog in mijn pob boek als opdracht maar hij is niet verplicht
nu ik mijn derde jaar in ga zitten we te puzzelen hoe doen we het straks als ik eenmaal gediplomeerd ben
moet iig dichterbij huis gaan werken. maar dan… tygo moet dan ook dat jaar naar de basisschool… echt zo superlastig.
mijn man is smorgensvroeg al rond 4 a 5 uur weg en komt dan vaak ook nog eens 20:00 uur thuis ofzo
dus het halen en brengen zal op mij neerkomen, maar ja ik zal ook optijd weg moeten aaaaaarggg
nouja zal wel geregelt zijn voor ik een jongetje ben
oh wij reanimeren trouwens niet… tenminste niet in het huis waar wij werken… mogen we niet
Wat leuk alweer nieuwe juni stoppers.
Vorig jaar was ik ook een juni stopper en uiteindelijk ben ik ook een juni mama geworden.
Veel succes meiden.
@rittel wrote:
@ marjolein98: wanneer ga jij testen?? onze NOD scheelt één dag!
Ik wil maandag gaan testen… 2dgn voor mijn NOD
ik was 2 jaar geleden een juni stopper, vorig jaar een juni mama en nu weer een juni stopper
@poeizie wrote:
oh wij reanimeren trouwens niet… tenminste niet in het huis waar wij werken… mogen we niet
Hallo meiden,
Bij ons mag geloof ik alles haha. Nee hoor ook reanimeren hoort erbij. Ik ga het nu in het 3e leerjaar 'leren’op school. De mensen die bij ons op de PG afdeling een reanimatie-toezegging hebben dragen een SOS armbandje. Niet dat je iemand tot leven gaat wekken die eigenlijk niet meer wilt. Vandaag op een andere afdeling gestaan. Moet zeggen dat dit prettiger is qua collega’s. hahah.
Nu heerlijk twee dagen vrij!! Voel nu niks meer van het rode monster in aantocht. Sinds een dag of vier heb ik ook dat ongie gevoel niet meer. Morgen zou het moeten zijn…Ik hoop niet dat ik richting de 40 dagen ga hoor !!
He marjolein wat leuk joh dat je een juni stopper was en ook een juni mamma…Dat is wel heel apart zeg!
Heb zelf de hele tijd het gevoel dat ik pas in december zwanger bent ofzo…Waarom weet ik ook niet maar iets in me zegt het steeds…Ach ja ook goed. Als ik maar zwanger wordt :lol:
Rittel en Marjolein het gaat spannend worden voor jullie he de komende dagen!! Ga voor jullie duimen hoor.!!
Meiden ik ga even douchen en wat eten, ruik altijd zo raar als je uit je werk komt met al die ouderen en al die def en urine geurtjes :sick: haha
Kom vanavond nog even meekletsen hoor.
Groetjes Bianca
ow op die fiets ja dan is het anders
mijn moeder zit ook steeds van je moet verder leren en dan in het zh gaan werken
nou ik moet er eerlijk gezegt niet aan denken :roll:
heb mij 3 jaar geleden voorgenomen deze opleiding te doen en dan rust in de tent te houden … nog 1 a 2 kindjes erbij en dan is het klaar
ik ben het studeren hierna wel ff zat hoor.
aardappeltjes staan op en ik heb drumsticks in de oven … snijbonen erbij … maar wat is het warm… geen idee waar ik aanbegonnen ben heb zelf helemaal geen trek. maar goed heb ook nog 2 mannen te voeden
al denk ik dat tygo vol zat zit voor vandaag
hij had in ene een vreetbui vanmiddag… 2 keizerbolletjes met worst en 1 keizerbroodje met vlokken :shock: mijn man en ik zaten met open mond te kijken… en naderhand nog vragen om een gewone boterham he :o
nou echt niet ! :naughty:
paar fotootjes van van het weekend
Meld
Mooi lijstje hoor! :thumbup:
Wat een leuke foto’s poeizie :inlove:
Mischien ook wel tijd om een showforum te openen!?