NEDERLAND!!! KAMPIOENEN!!!
Sorry kan het niet laten haha …
Echt super geweldig, nu nog winnen Zondag, hopelijk tegen Duitsland …
Dan kan ik de jongens in de keuken uitlachen omdat mijn poule dan klopte!!
Slaap lekker allemaal … Wij gaan aan de klus (lichtelijk aangeschoten), dan is het errug lekker :oops:
hahaha jennifer :mrgreen: :mrgreen: succes ermee :dance: :dance: :dance:
YEAHHHHHHHHhhh Nederland is door!!! Whaa nooit verwacht…maar toch gebeurd…bijzonder hoor!! :dance: :dance:
Hey meiden,
Nog even een stukje reageren voordat ik ana het werk ga.
Geweldig he dat Nederland door is toppertjes zijn het :dance:
Jennifer dus druk aaan het werk geweest gisteren :mrgreen: Vriendlief zit sinds de hele week in een hotel elders in het land voor zijn werk dus hier komt het er niet van ook al is het bloeden nu helemaal over.
Poezie klinkt als een hectische baan respect hoor. Ik heb gewoon een kantoorbaan, wat ook best hectisch kan zijn hoor zeker doordat ik fulltime werk naast het moederschap, heb mischien vandaag een gesprek over mijn verlenging van het contract dus duimen dat ze akkoord gaan met een dag minder werken, heb met mijn vriend al overlegt dat als ze niet mee wil werken ik geen verlenging ga tekenen en een baan elders op ga zoeken. Mag ik trouwens ook bij op het lijstje?
Marjolein, Marlyn is ook zo’n klein meisje Sanne woog 21 juni ook iets van 7,7 KG bij de KA die heeft ook maanden onder de 7 KG gezeten, zij bleek toen het RS-virus te hebben en later weer een luchtweginfectie. Tja als we ons zelf niet lekker voelen eten we ook niet zoveel. Maar ja KA was niet zo blij met haar gewichttoename maar wilde er verder niets mee doen, ze willen ons niet onnodig nog ongeruster maken. Heb je al een afspraak bij de KA?
Clairtje fijn dat je niet meer Remi bent als Julistopper, veel klusplezier.
Kloos, zou idd wel fijn zijn direct door naar de volgende zwangerschap, ik al voor je duimen. Ik gok op weer een mei-mamma of mischien al april mamma
Rittel, lastig he om niet te vroeg te testen…ik heb mij voorgenomen om niet eerder te testen dan dat ik 32 dagen niet ongesteld ben geweest, aangezien ik mijn NOD niet weet…ben benieuwd of ik dat ga halen hahahahaha.
Bianca, jammer dat het deze ronde niet gelukt is. En tjee wat een heftig verhaal zeg, hoe kunnen ze zo voorbarig zo’n diagnose stellen :hug: en wat vreselijk dat je zo erg reageerde op die medicijnen. Ik vind echt dat je het verdient hoor om heel snel zwanger te worden, na wat je hebt meegemaakt :hug: Ik en meerderen die gaan al voor nog een kindje dus eigenlijk vind ik wel dat jij gewoon vooraan mag komen te staan :lol: , ging het maar zo gemakkelijk he.
Hey maar ik kom vanavond nog wel even verder reageren, Sanne is een beetje aandachtbehoeftig en we moeten zo weg. Fijne dag allemaal en tot snel
marjolein, ben je ongesteld geworden? ben erg benieuwd. En heb je je in kunnen houden op t toilet toen je moest plassen?
Ik ga vandaag NIET testen heb ik besloten, knap hè!? Misschien morgen, 1 dag voor mijn NOD. Ik ben veels te bang voor een valse uitslag en anders bras ik al mijn testen er nu al door…
Ik reageer straks nog ff op de rest!
Groetjes Britt
hoi meiden,
marjolein; hoe is het bij de huisarts gegaan?? En al ongie?? :shifty: :shifty:
rittel…spannend he… :shifty: ik zou ook niet steeds testen en me toch bedwingen voor het testen steeds…kost je anders handevol geld…en daarnaast raak je daar alleen maar van gestresst…heel veel sterkte met wachten :thumbup: :thumbup:
sanne; wat ben je weer actief zo op de vroege ochtend! Hoe is het afgelopen met je contractbespreking?? Ik hoop op goed nieuws
Je gokt op weer een mei mama of april mama voor je zelf of voor mij??
:mrgreen: ik hoop voor beide!!
nou hier geen nieuws…ben aan het werk…ik zag wel dat het weer mooi weer wordt dit weekend! Dus al vrienden uitgenodigd voor aanstaande zondag…lekker bbq-en en samen voetbal kijken
Kloos zou wel leuk zijn he als we allebei dezelfde maand (mei) uitgerekend zouden zijn, ik hoop in ieder geval idd voor ons allebei en natuurlijk ook voor alle andere meiden hier dat het snel raak is. Contractbespreking ging vandaag niet door, de heren hadden het weer veel te druk…mischien morgen we zullen zien. Lekker BBQ goed idee hoor :thumbup:
Rittel goed van je hoor, te vroeg testen is ook niet erg handig tenzij je een dozijn testen in de la hebt liggen natuurlijk. Zelf zit ik ook dat ik geen idee heb wanneer ik moet testen aangzien ik nog niet echt een NOD weet omdat ik na het verwijderen van de spiraal 5 dagen bloed en slijm heb verloren en 16 dagen later weer wat helder bloed en een heel klein beetje oud bloed, geen idee of ik nu vanaf verwijdering spiraal moet rekenen of vanaf afgelopen vrijdag. En dat terwijl de borsten vaak pijn doen, ik een raar fladderend gevoel in de buik heb en mega moe ben…kan natuurlijk ook allemaal de hormonen zijn wat nog uit mijn bloed gaat…kijk ik maak mezelf ook al aardig gek :doh:
Loesje dus ook een ex-roker…heb vandaag geen pakje meer gekocht en ben nu een paar ur gestopt, ben echt veel te bang dat ik alwel zwanger ben wil dat een nieuwe spruit niet aandoen, Morgen op het werk de grootste uitdaging maar ik wil nu echt stoppen. Vervelend zeg dat dat ondergewicht in 1 keer weer terug komt zeker omdat ze eindelijk op de onderste lijn zat, mar ja je kunt je kindje ook niet dwingen om te eten. Moet zeggen dat sinds Sanne van alles mee eet als wij aan het warm eten zijn terwijl ze zelf op de creche al een potje olvarit op heeft ik het idee heb dat ze al wat begint aan te komen, we hoeven eind juli pas weer naar het CB en ben erg nieuwsgierig hoeveel ze dan weegt. Ik hoop dat jullie donderdag idd wat duidelijkheid krijgen over de operatie en hoop voor jullie dat ze dan niet al te lang hoeft te blijven, ervaring hier leert dat ze met meer virussen terug komt dan waar ze mee heen ging.
Zo en nu lekker met een kopje koffie op de bank hangen ben zo moe he, vanmorgen kwam Sanne al om 5 uur en ik dacht laat me maar niet meer op bed gaan dan verslaap ik me namelijk. Maar 5 uur was vanmorgen wel errrughhh vroeg. Fijne avond allemaal en tot snel maar weer.
Hee hallo!!
En meiden al ongie? Spannend joh als de NOD steeds dichterbij komt en je dus nog steeds niet ongesteld bent!! . Ik duim hard hoor!
Hier loop ik dus echt leeg van mijn ongie. Was vanmorgen om 5 uur opgestaan moest werken maar voordat ik aan de koffie kon om 11 uur was ik al door anderhalve pak maandverband heen!! Dus het is weer een heftige ongie!! Zat vanmorgen te twijfelen om aan mijn persona te beginnnen maar ja dat is dan eigelijk weer een maand te vroeg en er staat niet voor niets 2 maanden wachten…En dan moet ik in mijn vakantie steeds urine opvangen s nachts enzo…Dacht ik zie het over een maandje wel weer. en wie weet is het dan niet meer nodig hahahah :dance:
Vandaag weer een dagje gewerkt…Weer een afstrepen van de lijst. Nu nog 4!! Snak zo naar de vakantie!! Op zich vandaag weer lekker gewerkt. We waren met zijn drieen dus het liep aardig door. Morgen weer crisis met de bezetting dus dan weer met zijn tweeen!!Maar ja ik maak me niet meer druk. De mensen worden toch wel gewassen is het niet om 8 uur dan wordt het half negen!
Net een uur op bed met mijn hond liggen kroelen. Kwam erachter dat hij een opgezet plekje heeft in zijn lies!!! Durf niet naar de Dierenarts. Ben er zo vaak geweest dat hij echt een trauma heeft opgelopen!!vorig jaar zaten we er om de drie weken ivm een auto immuunziekte dus je begrijpt dat het een gedoe was om dat beestje ( nou ja 70 kilo!) in de auto te hijsen…hahah. Dus ik kijk het nog even aan. Mocht het gaan groeien dan kan ik altijd nog…en wie weet een vetbultje ofzo…Hij is tenslotte 5,5.
Ik ben ook zo’n doos he?
Nou meiden ik ga nog even douchen na deze plakkerige dag. Voor de meiden die in de klus periode zitten…Succes hahah
Ik val straks in een diepe
tot morgen weer.
Groetjes Bianca
Ff snel reageren, ben te moe om alles te lezen…doe ik morgen wel weer
Hier nog geen Ongi en geen test gedaan. Mijn cyclus duurt meestal tussen de 28 en 30 dagen. Vandaag is dag 28 dus ik wacht rustig af…ik verwacht toch niks…en vandaag met manlief afgesproken dat ik pas mag testen als hij erbij is…
Vorige keer wisten mijn ouders het al voor hij het wist…
Volgende week vrijdag moet ik naar de KA
Marlynn heeft hier niks onder de leden wat betreft verkoudheden etc etc. Ze is ook nog nooit ziek geweest…en het is niet dat ze minder eet…ze eet juist super goed!
Rittel
Goed van je hoor vandaag niet getest…ben benieuwd naar morgen…
Hoe zwaar was sanne bij de geboort?
Hoe zwaar was sanne bij de geboort?
Marjolein, Sanne was 2905gram ze is altijd al een klein guppie geweest maar ik ben dan ook met 38 weken ingeleid wegens een veel te hoge bloeddruk. Dus daardoor was ze in de buik al minder goed gegroeid en ze heeft geen kans gehad de laatste groeispurt van de zwangerschap nog mee te krijgen. Mooi trouwens dat je nog redelijk snel met Marlynn bij de KA terecht kunt.
gaaaaaap wat is het nog vroeg
had gehoopt zo op mijn vrije dag dat tygo een beetje zou uitslapen
niet dus… en dat terwijl ik hier op de bank al in slaap was gevallen toen tygo door mijn man naar bed gebracht werd
dat was 19:30 uur ongeveer… ik was zoooo moe en nog steeds
maar ja misschien moet ik ook even wakker worden
tygo is alweer druk bezig met puzzelen, hij is echt helemaal gek van puzzelen , hij kan het ook nog eens goed.
hij had laatst van een kindje die naar de kleuterschool ging een puzzel gekregen… hij had daar al zo’n soort puzzel van en die maakt hij zelfstandig en dat zijn 45 stukjes en deze ook.
hij kijkt echt naar de plaatjes en als hij een paar keer geholpen is kan hij het helemaal zelf… dan weet hij veiloos waar ieder stukje hoord
ga straks maar even een stofzuiger en dwijl door het huis heen halen en de afwasmachine in en uitladen.
ik wou dat ik een paar kaboutertjes had :roll:
Hier nog geen ongi :roll: Gevoelige tepels en een rommelende buik…
Nog geen test gedaan…zei tegen mijn man zal ik testen…toen zei hij wordt nog maar gewoon even normaal ongesteld… :shifty:
Poeizie
Wat knap zeg dat hij zo goed kan puzzelen! Lynn zit hier ook al lekker in de box te spelen.
Heb je wel een beetje leekker geslapen?
Ik heb al 2 nachten ontzettend gedroomd…waarvan 1 over een babykrijgen ging.
HAd ook een smsje van een vriendin eergister, ik heb gedroomd dat je zwanger bent…ooohjee :eh:
Sanne
Was dan idd een klein popje. Marlynn was 3170 en ik ben met 39 weken ingeleid ivm stuitligging.
@marjolein: Het is idd wel raar dat ze afvalt! Ik zit op mn werk, dus kan ff niet opzoeken hoe zwaar mijn dochter met 1 jaar was, maar ze heeft haar geboortegewicht pas verdubbeld toen ik met 14 maanden bij het cb was (nu was t een 9 ponder hoor :lol: Achteraf gelukkig maar, want als ze 6 pond was geweest had haar gewicht elke keer vee kritieker geweest, nu had ze nog wat reserve van me meegekregen) En van 14 naar 17 maanden is ze echt super gegroeid omdat ik haar dus letterlijk aan het vetmesten ben, wat dus echt werkt! Misschien kun je dat nog proberen, ff overleggen met de ka vrijdag.
:eh: plotseling koude voeten bij je man
@poeizie: Mijn dochter is ook helemaal gek van puzzelen. Heb gister nog een paar nieuwe puzzels gekocht, ze vind het echt prachtig en week ook heel snel waar ze alle stukjes moet leggen (is nog maar zo’n houten knopjespuzzel)
@rittel: Zo moeilijk om niet te testen. Ik wilde gister alvast extra vroege testen gaan bestellen, maar ze waren uitverkocht. Nu zit ik in mn groene dagen dus heb ik nog 2 weken de tijd. Hoop dat ze snel weer binnen zijn.
Heb al 2 dagen niet geklust, was zo moe, maar hartstikke slecht natuurlijk in de groene dagen. Vanavond maar weer ff aan het “werk”
ojee marjolein… ben nu wel benieuwd of het uit komt
en wat zijn mannen toch rare wezens he … je bent bezig om zwanger te worden gaan ze de goden verzoeken dat je ongi moet worden :wall:
afwasmachine staat te draaien… nu de rest nog. :roll:
@poeizie wrote:
ojee marjolein… ben nu wel benieuwd of het uit komt
en wat zijn mannen toch rare wezens he … je bent bezig om zwanger te worden gaan ze de goden verzoeken dat je ongi moet worden :wall:
afwasmachine staat te draaien… nu de rest nog. :roll:
HIj hoopt op maanden klussen paar keer per week…zou natuurlijk wel heel sneu zijn voor hem als het in 1x raak zou zijn

hoezo? ik had juist meer zin hoor toen ik eenmaal zwanger was
pat wist niet wat hem overkwam :oops: :mrgreen:
@poeizie wrote:
hoezo? ik had juist meer zin hoor toen ik eenmaal zwanger was
pat wist niet wat hem overkwam :oops: :mrgreen:
Ik niet hoor…
hihihii…wat een verhalen weer :mrgreen:
marjolein is de zin niet iets meer toegenomen? Bij mij na een lange tijd gelukkig wel iets meer…kan altijd nog meer, maar ach
wat is de uiterste datum dat je wil gaan testen??
poeizie, dat is wel erg vroeg…als je vrij bent :? naja…je moet het van de positief kant bekijken…je hebt zo wel een lange dag voor de boeg :mrgreen: anders is je dag ook zo voorbij…
hier lekker ff achter de laptop…heb net vanochtend de weekboodschappen op de fiets gedaan en dan heb ik het wel ff gehad hoor…haha…moppie ligt heerlijk te slapen…en ik heb dan eindelijk eens tijd om niks te doen…want normaal ben ik weer aan het poetsen of wat dan ook…
kloos jij hebt je boodschapjes dus ook weer in huis
ik heb net even gestofzogen en de boel gedwijlt
haalde de bank naar voren en zag dat er een kat tussen de bank en de muur had zitten braken
zo een heel spoor halverwege het behang naar beneden :sick:
gelukkig hebben we afneembaar behang dus heb het redelijk schoon gekregen
maar zucht heb ik dus weer :roll:
hier ligt tygo te vechten tegen de slaap… hij wil niet naar boven in zijn bedje en ligt nu te lummelen op de bank
heb alles uit staan zodat er geen afleiding is voor hem… dus hij zal zo wel pitten