Ineke, jammer meis!!!
Boefje, ik had vorige cyclus ook iets soortgelijks, maar deze keer is het erger.
Boefje, als je zin hebt in een romantische film die niet flauw is: The Notebook. Echt, dat is een geweldige film. Jonathan houdt normaal gesproken helemaal niet van dat soort films, maar deze vond zelfs hij mooi… Heeft je man het naar zijn zin???
Hey Stephie, ik had bij mijn vorige zwangerschap ook zoveel pukkels… Ik werd er niet echt mooier op tijdens mijn zwangerschap :roll: Maar ja, zo’n kleintje in je buik maakt alles weer goed!!!
Ik voel me helemaal niet goed. Ik verlies nog steeds af en toe een beetje bloed, maar ben ook heeel erg moe, misselijk en duizelig. Ik had hier de laatste dagen al een beetje last van, maar vandaag nog erger. Ook nu flikkert het beeld voor m’n ogen en ben ik helemaal licht in mijn hoofd. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu al last zou kunnen hebben van zwangerschapsverschijnselen, als ik al zwanger ben. Misschien komt het wel omdat ik nu al een tijdje bloed verlies??? 'k Weet niet, maar helemaal gerust ben ik er niet op. Ik probeer maar even af te wachten hoe het morgen gaat, veel meer zit er niet op denk ik :evil:
Ineke: Jammer zeg!
Plut: Misschien heb je last van bloedarmoede? Ik heb ook wel eens bloedarmoede gehad en toen had ik dezelfde verschijnselen.
The notebook is inderdaad een erg mooie film! Inderdaad een aanrader voor degene die hem niet gezien hebben!
Heel jammer lieve Ineke…
Morgen meer van mijn kant. Nu ff geen tijd!!!
Ineke, jammer meis.Had het je zo gegund! Kwam het hard aan of had je het wel gedacht? Dikke :-* !
Plut: vervelend dat je je zo naar voelt. Houd het maar goed in de gaten en als je het niet vertrouwd gewoon even langs de huisarts gaan hoor. Hoop dat je je snel beter voelt.
Even over die pukkels: ik vind ze ook verschrikkelijk, maar als ik zwanger ben wil ik er wel 30, haha!! Nee, kan me voorstellen dat jullie ervan balen, het staat toch niet zo charmant.
Hier verder geen nieuws. Ik probeer alles wat ik voel te verwerpen door een reden te verzinnen, behalve zwanger zijn, zodat ik over 10 dagen niet al te veel teleurgesteld word. Maar ben zo benieuwd, elke keer weer!
Liefs Sophia
He, ik hoef nog maar 9 dagen, ik dacht 10! Het gaat sneller dan ik dacht! :thumbup:
xx
Daar ben ik weer. Ik vind boodschappen doen altijd zo leuk Het is ook vaak mijn enige uitje van de week. Onderweg kwamen we langs een yard sale en daar verkochten ze zo’n groot plastic speelding voor in de tuin, met een loopbrugje en twee glijbanen. Normaal zijn die nieuw zo’n 300 dollar, maar ik heb hem voor 30 meegekregen… Blij, blij, blij! Ik wil al zo lang zo’n ding voor André maar ze zijn gewoon te duur. Ik hoop al maanden dat ik een keer een tweedehands op de kop kan tikken en dat is nu gelukt! Straks even de hogedrukreiniger erop, even een likje verf (heb al speciale verf ervoor gekocht) en dan genieten maar! Ben heel benieuwd of André het net zo leuk vindt als ik
Tsja, ik was natuurlijk wel teleurgesteld vanmorgen. Had er toch wel erg op gehoopt. Maar ik denk altijd maar zo, beter zo snel mogelijk duidelijkheid. En de volgende vier weken gaan ook vanzelf weer om, daar hoef ik niets aan te doen! Wel even klussen ergens halverwege, hihihi.
Boefje, wat fantastisch dat je manneke zijn bul heeft gehaald, je zult wel beretrots op hem zijn! Geniet er maar lekker van, het huis voor jezelf hebben is zo af en toe best leuk.
Debke, veel plezier met al het kindergrut vanavond. Kan je vast weer even zien hoe het is met zo’n kleintje. Is Aschwin blij dat hij weer lekker kan voetballen?
Plut, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen, die duizeligheid is ook niks. Zou inderdaad best kunnen komen doordat je zoveel bloed verliest. Als het maandag niet beter gaat zou ik lekker de huisarts even bellen, daar is 'ie voor. Niet te lang mee blijven lopen hoor! Wel aan jezelf blijven denken.
Sophia, ik leef met je mee hoor. Het lijkt nog heeeeeeel lang, maar voor je het weet is het zover. En dan wel positief testen hè? Eens ben je aan de beurt meid, en die dag komt elke dag dichterbij. Hou vol!
Nu moet ik echt even mijn ventje gaan helpen in de tuin. Door het bloedhete weer is het een beetje uit de hand gelopen met onkruid.
Lief trouwens dat jullie zo met mij meeleven. Ik ben alweer over de teleurstelling heen hoor. Ik kan vanavond in ieder geval weer lekker genieten van een glaasje rum
Ineke, jammer maar wel lekker dat je niet op je ongi hoeft te wachten nu.
en The Notebook ga ik opschrijven…
Filmpie was leuk, ga zo met een boek mijn bedje opzoeken.
Goeiemorgen meiden!
Nou…alle ukkies zijn weer verdwenen. Het was wel gezellig hoor met die kids!
Ineke, ik ben blij dat je er zo heerlijk nuchter tegenaan kijkt! Genoten van je glaasje rum?
Plut, niet te lang rond blijven lopen met dat soort kwaaltjes hoor! Als je je nog zo voelt morgen even langs de huisarts? Ben alsjeblieft voorzichtig met je eigen lijf meis! Je hebt er maar een he…
Hier verder alles OK. Ben alleen zoooooo verkouden! Mijn ogen doen er zeer van en mijn neus zit potdicht. Loop de hele dag met mijn mond open, omdat ik anders geen lucht krijg…charmant dus…
Voor vandaag heb ik lekker helemaal geen plannen. Ga lekker niksen dus…Heerlijk met een boek op de bank ofzo…
Boefje, jij weet jezelf wel te verwennen als manlief van huis is! Wat voor muurtje heb je geschilderd trouwens? In de woonkamer ofzo? En wat voor kleur? (ik? nieuwsgierig? neu…)
Ik ga een bak thee zetten!
Tot snel!
Debke, ik ben in de gang aan het schilderen geweest, het is een soort aubergine kleur. De kleur hadden we al in de woonkamer( 1 muur) en gang.
Had dus nog wat verf over dus vandaar
Als de kleine straks op bed ligt ga ik alles afronden en dan ziet het er weer strak uit.
Wat een vies weer is het hier zeg. De hele ochtend al regen en omweer.
Hoop wel dat het straks wat opknapt, wil nog voor een laatste keer over de kermis.
Debke, beterschap trouwens!
Boefje, ziet er mooi uit zeg :thumbup:
Wij hebben ook aubergine, maar dan echt de hele donkere variant zeg maar…
Ik voel me vandaag gelukkig wel iets beter, ben nog niet helemaal okay, maar niet zo duizelig meer iig… Hopelijk is het morgen weer helemaal weg.
Debke, vervelend dat je zo verkouden bent. Dan kun je je flink beroerd voelen hè???
Sophia, meis, nog ff geduld hoor!!! Wie weet wordt het een geweldige verrassing deze keer :lol: :lol:
Hoi meiden, ben ik weer eens!
Ineke: jammer van de :twisted: :twisted: !! Ik vind het knap dat je er zo goed mee omgaat hoor!!
En jeetje, boodschappen doen je enige uitstapje in de week, vind je dat niet erg? Heb je wel vriendinnen enzo? (niet dat ik een hele verkeerde indruk ga krijgen…hihi)
Sohee, Boefje, dat heb je mooi gedaan! Geeft zo’n trappenhuis net weer een extra dimensie! Wanneer kom je bij mij?? nee, hoor, hier is gelukkig alles net geschilderd.
Debke: beterschap :-
The Notebook, heb ik ook gezien. :thumbup: film!
Sophia, nu nog maar 8 dagen
Plut: ik zou er ook niet te lang mee doorlopen hoor! :-
Goh, ik ben eigenlijk toch ook benieuwd hoe het met Mirjam is!! En Marjan, ben je weer een beetje afgekickt van 't forum?? Dan mag je weer komen hoor :mrgreen:
Ik zit te wachten op bezoek, Teun begint nu net wakker te worden. Hij heeft maar liefst 3,5 uur geslapen!!! Normaal is dat zo’n 1,5-2 uur. HEEEERLIJK zeg…heb ook maar even m’n bedje opgezocht…tis voor het goede doel he :mrgreen: :inlove:
Verder voel ik me prima, af en toe wat emo-buitjes enzo… Had ik de eerste keer ook, gewoon in huilen uitbarsten om niks :roll: gaat wel weer over…hihi…
Fijne dag allemaal! Groetjes Annemarie
vind het zo leuk om al die zwangere tickers te zien hier.
alle as mama’s veel blijven schrijven hoor.
Hoi!
Lekker even een paar daagjes naar Noord Holland geweest, daar zijn mijn ouders nl op vakantie. Gezellig geshopt in Alkmaar, een paar mooie bruine laarzen gekocht!! Ook zijn we naar de kermis geweest in Hoorn, errug druk en wat groot! Net een pretpark…
De :twisted: :twisted: zijn ook weer vertrokken dus we zijn alweer aan het "oefen"klussen geslagen!
Fijn is dat hè Annemarie, je bed even opzoeken op zondagmiddag! Doen wij stiekum ook welles, heerlijk eventjes bijslapen enzo maar dan alvast voor het goede doel
Lekker blijven genieten van je zwangerschap, wanneer ben je precies uitgerekend?
Plut, vervelend zeg, dat je je niet helemaal lekker voelt… idd niet te lang meer rondlopen, misschien is het wel heel snel op te lossen, maar hopelijk gaat het vanzelf weer over!
Waar is bij jullie de kermis boefje? (heb je misschien vast al eerder gezegd, maar ik ben het eventjes kwijt…) 't Is hier vandaag wel droog, maar wel veel wind en een beetje triest buiten. Hier de laatste dag van de bouwvakantie in het Noorden. Morgen weer wat drukker op de weg…
Beterschap Debke met je verkoudheid! Is misschien je weerstand verminderd nu je zwanger bent of heeft het daar niks mee uit te staan?
Mijn zus haar schoonzusje heeft vorige week trouwens een jongetje (de derde) gekregen. Een dikke 10 ponder! Wel met de keizersnee gelukkig voor haar!
Jammer zeg Ineke!! Was je al eerder gestopt met de pil dan? Tenminste aan je aantal cyclussen te zien? Is altijd leuk zo’n speeltoestel, handig die yard sales bij jullie!
Notebook is echt een aanrader idd!! Zelfs mijn mannetje had aan het einde de tranen in z’n ogen, en dat zegt wel wat!
Ik ga voor je duimen de komende week Sophia, hoop dat jij deze keer aan de beurt bent!!
Ben ook benieuwd naar de andere meiden, Marjan, Mirjam, JuulisJuul… Hoe gaat het met jullie?
groetjes famke
en niet te vergeten Sandra en Truusje!
Wel gezellig mee blijven kletsen hoor! Ook al is het dan zo nu en dan. We leven graag met jullie mee!
Hee girls! Ik ben er weer even! Zoals jullie weten zitten we midden in de verbouwing, en hebben we het extreem druk.
Ik heb nog 1 weekje vakantie, en dan is de koek weer op! Jammer! die 7 weken zijn voorbij gevlogen!
Ineke, wat jammer meis! :-
Plut, het zou heel goed kunnen hoor! Houd je het wel in de gaten? Misschien is je HB wel te laag!
Famke, een leuke paar dagen zo te lezen! Fijn meis! Wat voor laarzen heb je gekocht?
Annemarie, zo Teun heeft lekker geslapen! Hoe was het met je bezoek?
Boef, gave kleur joh!
Debke, heb je lekker genoten van je rustige dag?
Wij gaan misschien zo nog even naar de Mac met Jaden. Nu nog even een capuccino drinken… :-
he allemaal,
Ik heb de laatste tijd niet zoveel gereageerd, heb het druk gehad met extra werken en ook met leuke dingen doen.
Ben ook bezig geweest met een ovulatietest, ik heb alleen nu 6 dagen getest achter elkaar en nog geen LH piek gemeten… Geen idee wat dat nou betekend, te laat begonnen met testen, of te vroeg, of helemaal geen ovulatie gehad deze maand… Dacht dat het meer zekerheid zou geven, maar ik word er dus alleen maar onzekerder van.
Ik ga er maar van uit dat het dus niets wordt deze maand als ik geen ovulatie heb.
Morgen de laatste test, maar ik kan me niet voorstellen dat dat nog wat wordt. heb nu 2 cyclussen zonder pil gehad, allebei 26 dagen, dus lijkt wel regelmatig. Nou ja, ik wacht mijn menstruatie maar af, dan weet ik of ik goed getest heb.
Word beetje moe van de onzekerheid en van mezelf… :roll:
Sandra
Debke, neem het er maar even lekker van vandaag. Zo’n zware verkoudheid put je toch gauw uit. En je hebt je lijf nu niet meer voor jou alleen Beterschap hoor. Neem maar een sinaasappeltje, daar knap je van op.
Mooi kleurtje, boefje. Je mannetje zal wel opkijken dat je het zo mooi opgeknapt hebt. Ik hoop voor je dat het nog lukt met de kermis.
Plut, fijn dat je je iets beter voelt. Wel in de gaten blijven houden, hè?
Dat is inderdaad het betere werk Annemarie. Even lekker slapen 's middags, ik hoop dat je vaak de kans krijgt om dat te doen deze zwangerschap. Lekker huilen lucht op hoor. En is ook zo normaal als je net zwanger bent. Ik stuur een virtuele doos tissues naar je!
Overigens heb ik hier inderdaad (nog) geen echte vriendinnen. We gaan wel heel vriendschappelijk met onze buren om die een tweeling hebben van André’s leeftijd. We gaan daar vaak kaarten in het weekend en zij komen ook wel eens bij ons eten.
Omdat ik geen rijbewijs heb kom ik nergens en ontmoet zo weinig mensen. Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor. Ik heb echt heel bewust gekozen voor dit leven. Als je gaat emigreren en alles achter laat dan duurt het een tijd voordat je een nieuwe vriendenkring hebt opgebouwd. Ik had alleen gehoopt dat ik iets meer aansluiting zou kunnen vinden met de familie van Alex, maar helaas accepteren ze mij niet helemaal. Pech gehad. Gelukkig wonen ze ver weg en word ik er niet steeds mee geconfronteerd. Verder ben ik dol op ons huisje en heb mijn handen vol de hele dag aan het onderhouden ervan en dan natuurlijk voor André zorgen.
Ik zou eigenlijk gewoon snel mijn rijbewijs moeten halen, maar dat gaat hier niet zo makkelijk als je al wat ouder bent. Er worden hier op de middelbare school rijlessen gegeven, dus meestal heb je je rijbewijs dan op je 16de of 17de. Een rijschool heb ik nog niet kunnen vinden en zonder lessen durf ik de snelweg niet op. Ik kan wel mijn permit gaan halen (schriftelijke test) en dan mag ik met iemand die al een rijbewijs heeft gaan oefenen, maar ik weet niet of Alex de meest geschikte instructeur is. Hij heeft weinig geduld en schreeuwt nogal snel. Daar word ik in de auto behoorlijk zenuwachtig van. Maar ik vind ooit nog wel een oplossing hoor
Famke, klinkt gezellig allemaal. Leuk dat je laarzen hebt gevonden. En gefeliciteerd met je nieuwe neefje hoor, wat een flinke knul zeg! Ben je al bij hem gaan kijken?
Stephie, succes met de verbouwing, het wordt vast hartstikke mooi. Probeer ook nog even te genieten van je laatste weekje hoor!
Ik ga maar eens kijken of wij nog wat gaan doen vandaag.
Sandra, wat jammer dat de ovulatietesten alleen maar meer onzekerheid hebben gebracht. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Twee keer achter elkaar 26 dagen is wel heel mooi regelmatig. Dat is zeker een pluspunt. Ik hoop dat je weer zo mooi op tijd ongi wordt en dat je de volgende ronde wel duidelijk een eisprong kunt merken. Niet opgeven hoor, het komt vanzelf gooed. Ik duim voor je.
Famke, ik ben in maart gestopt met de pil. Maar begin april kwam mijn man ineens zonder werk te zitten en zijn we gauw aan de condooms gegaan. Sinds juni heeft hij weer een baan en toen hebben we de condooms weer aan de kant gegooid. Officieel ga ik nu dus de derde ronde in.
Hallo meiden!
Wat een gezelligheid op een regenachtige zondag!!!
Wij zijn vanmiddag naar de verjaardag van mijn broertje geweest. Was heel gezellig, Matthijs ligt nu nog in de kamer naast me na te kletsen. Is altijd zo’n schattig gehoor…
Ik voel me (lichamelijk) nog steeds wel beter dan gisteren eigenlijk, maar ik zit gewoon niet zo erg lekker in m’n vel… Ik baal er gewoon ontzettend van dat ik steeds kleine beetjes bloed blijf verliezen en word er ook erg onzeker van. Jonathan vindt dat ik naar de dokter moet, maar ik heb er niet zo’n zin in. Die heeft wrs ook geen flauw idee wat het is en zal wrs zeggen dat het vanzelf wel over gaat oid… :roll: 't Is ook allemaal zo vaag, bah!
Famke, zo te horen heb je het leuk gehad!
Stephie, lekker gemact???
Sandra, balen dat die ovulatietesten geen duidelijkheid hebben gegeven…
En Ineke, nog wat leuks gedaan verder??