Leentje…dat zijn echt de ergste weken van de maand he! Je hebt er dan zelf helemaal niks meer over te zeggen! Je kan niet meer doen dan afwachten…zenuwslopend…Maar: er komt een keer zo’n wachtperiode van een week of twee die wordt afgesloten met een knalfeest! Ik hoop voor je dat jij heeeeel snel dat knalfeest mag vieren in ieder geval!
Ineke…ik kan bijna niet wachten tot je wakker bent…Nog een paar uurtjes geloof ik…Volgens mij is het bij jou nu half zes 's ochtends ofzo…
Ja, Leentje, die 2 weken duren soms best lang hè? Maar hoe dan ook wacht je voor een goed doel, toch??
Debke, ik weet niet of ik al zo snel ga testen hoor… Eerst maar eens even afwachten of het niet toch een ongi is en dan moet ik er nog eventjes over nadenken. De vorige cyclus had ik ook bruin bloedverlies en was ik niet zwanger, maar wel pas weeeken later ongi… :think:
Heej!
Ben ik toch vandaag ruim anderhalf uur bezig geweest om de assistente van de VK alleen al te pakken te krijgen! Niet normaal meer toch, telefoon was aan een stuk door in gesprek.
Maar goed, uiteindelijk is het toch gelukt iemand te pakken te krijgen…
Het resultaat? Een eerste afspraak gepland voor 2 oktober…ja…dat duurt nog heeeeeeel lang. Wel alvast het een en ander doorgenomen en ik moet een afspraak gaan maken in het ziekenhuis voor een termijnecho. Het liefst hebben ze, dat die tussen 12 en 20 september gedaan wordt (en da’s dan alweer best lekker dichtbij!).
Ik moet in ieder geval aankomende week even bij de VK langs om het een en ander aan papierwerk op te halen. En dan ga ik ook meteen daarna bellen voor die termijnecho! Kijk er al helemaal naar uit
Ooow, Debke, leuk hè, al die voorpret. En dan begin september al die echo :inlove: :inlove: :inlove: Heerlijk, dat duurt nog maar 2 a 3 weekjes joh!!! Kun je je spruitje al lekker zien zwemmen daarbinnen :lol: :lol:
Goedemorgen! Het gaat nog goed hier…Ik had echt verwacht met bloed wakker te worden, maar nee. Vorige maand was ik ook een dag te laat, dus wat dat betreft is vandaag net zo spannend als gisteren. Ik merk nu wel aan mezelf dat ik me probeer voor te bereiden op (nog) niet zwanger, want ik wil niet al te teleurgesteld zijn. Ik probeer dus maar vooral te genieten van al deze spanning en het antwoord zal nu ook snel komen.
Debke, wat heerlijk dat je al een afspraak hebt kunnen maken. Nu begint het ook meteen steeds echter te worden hè?
Leentje, ik hoop dat die twee weken gauw voorbij gaan voor je. Probeer wat leuke dingen te plannen, dat breekt de periode een beetje in gedeeltes.
Plut, ik snap dat je nog even wil afwachten. Waren die testen maar gratis hè, dan kon je gewoon elke ochtend testen. Heb je bij dat bloedverlies ook ongi-gevoelens?
Ik kom vandaag nog wel een paar keer langs en zodra ik wat weet laat ik het natuurlijk even achter hier!
AAARRRRRGGGGHHHH…Ineke…wat zenuwslopend…(voor mij in ieder geval wel ). Wat ben jij een bikkel zeg…Respect!
Owwww Ineke wanneer ga je testen??? Ik ga jullie nl even gedag zeggen. We gaan er even tussenuit, op naar het warme weer en ik wilde zo graag weten of je zwanger bent!!!
Meiden hele dikke kussen, knuffels en succes van mij! Ik zal jullie missen en hoop op heeeeeeeel goed nieuws als we weer terug zijn!!!
Veel plezier Brechtje! Lekker genieten he!
Hoe lang ga je weg???
Debke: Jee wat een drukte bij de VK… babyboom volgend jaar?! Maar in ieder geval over een paar weekjes al een echo, spannend… leuk, leuk, leuk!
Ineke: Wauwie, echt knap dat je nog niet naar een test gegrepen hebt!
Brechtje: Heel veel plezier!
Hoi!
Ineke! Spannend!!
Ik ben net thuis maar heb meteen de computer aangezet om te kijken hoe het met je was! Helaas moeten we (samen met jou) nog even geduld hebben… Oww, ben zo benieuwd!
Brechtje: veel plezier en geniet er lekker van samen! Wanneer kom je weer?
Debke: spannend joh, de eerste echo. Ben erg benieuwd naar de foto’s! Kan me voorstellen dat je het lang vind duren. Ik ben al net zo ongeduldig en ik moet nog 10 dagen!
Plut: ik leef met je mee, :-* . Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid en dan het liefst in de vorm van een posi test!
Leentje: lekker winkelen heeft mij vandaag goed gedaan, om het wachten wat aangenamer te maken. Wie heeft er nog meer goede wachttijdtips?
Kuzz Sophia
Dat bedoel ik! Ineke…Tijd voor een testje meid? Wij worden hier met zijn allen zenuwachtig terwijl jij daar een beetje de bikkel uit gaat lopen hangen!
Nee hoor…groot gelijk! Wij hebben nog wel geduld :liar:
Meiden…ik verveel me…ik heb nergens zin in en eigenlijk ook nergens puf voor…maar toch wil ik wat doen en ik weet niet wat. Om gek van te worden…
Ik ga maar een spelletje spelen denk ik…en lekker vroeg mijn bedje in!
Truste allemaal voor straks!
:-* Deb
Oh, wat leuk, iedereen leeft met me mee! Nou, nog geen duivels te bekennen hoor. Ik heb wel het gevoel dat het eraan zit te komen. Maar dat is meer een psychisch gevoel dan lichamelijk.
Ik ben net even met mijn buuf en André naar een consignment sale geweest, een soort rommelmarkt in een kerk, waar alleen baby-kinderartikelen verkocht worden. Voornamelijk kleertjes. Raar maar waar, maar dat leidde even af van mijn zwanger vs ongi spanning. Ik heb een leuke winteroutfit voor André gekocht en een Mrs. Potatohead (van Toy Story). De Mr. Potatohead heeft hij al.
Even stiekem geneust bij de positiekleding, maar zag niet zo snel wat leuks. Ik heb vorige keer eigenlijk alleen twee positiebroeken gekocht en een paar shirts. Omdat ik een vrij grote cupmaat heb draag ik toch al vrij wijde tops en die konden gewoon de hele zwangerschap mee.
Maar goed, was heerlijk om er even uit te zijn, al was het maar twee uurtjes. André vond het ook leuk, was heel zoet. Wat wil je ook, buuf heeft een dvd speler op de achterbank! Thuisgekomen nog steeds geen duivels, woohoo.
Brechtje, ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je heel veel plezier wensen! Ik ga dus morgenochtend testen als de duivels wegblijven (duh), maar dat is voor jullie dus 's middags vanwege het 6 uur tijdsverschil.
Sophia, nog wat tips van dingen die leuk zijn om te doen en de tijd wat sneller doen gaan:
Online spelletjes
Legpuzzels
Brieven schrijven
Foto’s uitzoeken
Lezen
Film kijken
Kasten uitmesten
Ik geloof dat Brechtje laatst ook nog wat tips had. Ik kon toen alleen die hond uitlaten niet doen, want we hebben geen huisdieren.
Welterusten Deb, ik wou dat het hier al tijd was om naar bed te gaan! Dan is het sneller ochtend, hihi…Ik lijk wel een kind op de vooravond van z’n verjaardag…
Ik was hier nog even om naar Ineke te spieken, maar nee hoor, wat een bikkel! Laat mij gewoon 2 weken in spanning zitten… Jammer maar helaas. Ineke ik zal morgen aan je denken meid! Ik hoop het echt onwijs voor je!!!
Thanx voor alle veel plezier wensen, komt vast goed. Over een week of 2 zijn we weer in het land!
Ineke, Go Girl!!! Spannend hoor…
't is niet alleen de prijs van die testen die me tegenhoudt (ookal zijn ze flink aan de prijs, ja :roll: ), maar vooral het feit dat ik al zoveel negatieve testen heb gehad toen we probeerden voor Matthijs, dat ik die dingen gewoon echt niet meer zien kan… Ik ben een beetje test-moe geloof ik.
Leuk zo’n ‘rommelmarkt’, zeker als je nog wat scoort ook!! Hier in de buurt schijnt een heel leuk 2e hands winkeltje te zijn, wil ik ook graag eens naar toe om wat rond te neuzen…
Ik heb trouwens niet echt ongi-gevoelens, tenminste… Mijn buik voelt een klein beetje kramperig, maar toch ook weer niet echt en ik ben een beetje depri en licht geraakt. Kan best van een (komende) ongi zijn, maar normaal gesproken is het dan veel heviger. Momenteel geen bloedverlies trouwens, maar tot vroeg in de morgen nog wel :roll: :wall:
Brechtje, als je dit nog leest: fijne vakantie!!!
Sophia, ik ga altijd poetsen als ik niet meer weet wat ik doen moet… Snijdt het mes meteen aan 2 kanten: het huis is schoon en de tijd vliegt voorbij :mrgreen: :mrgreen:
Nou meiden, ik ga zo lekker naar beneden, naar mijn vent!!
Hallo meiden
Brechtje, mocht je dit nog lezen, heel veel plezier op vakantie.
Ineke, wat een spanning zeg. ik blijf voor je duimen
Plut, je lijkt wel een beetje op mij vorige maand. Een week lang kleine beetjes bloed en oud bloed verliezen maar het is niet echt een ongi te noemen
Na 1 week werd ik dus wel ongesteld. Ik zou dus nog even wachten met testen en misschien volgende week als het zo aanblijft.
Mijn manneke is weg, die zit op Lowlands te feesten. Mag ook wel na het halen van zijn bul.
Dus ik ben alleen met mijn kleine ventje maar vind het niet erg hoor. Vandaag gewerkt en na het werken meteen maar wat films gehaald.
Dus toen de kleine in bed lag, ben ik InsideMan gaan kijken, goede film trouwens.
Ik vermaak me dus prima
Debke, fijn dat er een afspraak staat en het is zo oktober (en ik kan het weten want dan gaan wij weer klussen dus de tijd moet wel heel snel gaan)
Brech, heel veel plezier meis! Geniet er van!
Zo Boef, je man lekker op Lowlands! Super dat hij zijn bul heeft gehaald!
Ineke, wat houd je ons in spanning zeg! Ik duim nog steeds!
OOOO Plut bij jou ook al spannend! Leuk! Ik duim ook voor jou!
Hier gaat het goed. Ik heb erge last van pukkels, en dat haat ik. Ik ben best ijdel zeg maar. Maar goed, het is voor een goed doel! :-*
Ineke!!! Kom meis! Wakker worden! Het is bij jou al zeker…ff rekenen…5 voor negen ofzo…Hou ons niet langer in spanning!!!
Hier gaat het redelijk vandaag. Vanochtend was ik net zo’n dweil, maar nu gaat het wel weer. Net even lekker in het zonnetje genoten van de warmte en op het voetbalveld gezeten (ja…ook dat is weer begonnen).
Ook al samen met mijn liefie de benedenverdieping gepoetst en vanavond passen we op mijn neefje (net 5) en mijn nichtje (volgende week 1). Nog wel een hoop te doen vandaag dus.
Stephie hier ook pukkels…bergen zelfs. Om niet goed van te worden! Mijn gezicht is zoooo vet. Ik was me een ongeluk, maar het helpt voor geen meter…
Boefje, Inside Man vond ik ook erg goed! Wat heb je nog meer gekeken?
Ik zit ook met spanning te wachten op een berichtje van Ineke!
Debke: Vervelend die pukkels. Ik ben niet zwanger (of wel?!) en heb nu zo’n dikke pukkel op mijn kin, jakkie! Ik kan het niet laten om er af te blijven wat het er natuurlijk allemaal niet beter op maakt.
@Debke wrote:
Boefje, Inside Man vond ik ook erg goed! Wat heb je nog meer gekeken?
Red eye
en ik heb net Jarhead en Fatigue gehaald voor vanavond en morgen tussen de middag (als mijn boef slaapt dus)
Tja, loop erg achter met films kijken en mijn vriendje heeft meestal de afstandsbediening in zijn beheer :roll: :roll:
Ik vermaak me dus wel prima.
Heb ook nog net een muurtje geschilderd, haha, weet manlief niets van. :mrgreen: :mrgreen:
Ineke, je maakt het spannend
Ik ben helaas vannacht ongesteld geworden. Een cyclus van 30 dagen is toch best netjes. Ik ben nu van 42 naar 26 naar 28 naar 29 naar 30 gegaan, dus er zit wel een iets stijgende lijn in. Ik zet mijn banner dus maar even op 29 dagen.
Gelukkig zijn er weer een heleboel dames aan de beurt voor een NOD de komende twee weken, dus het wordt toch weer snel spannend! Ik duim voor iedereen.
Ik heb nu weinig tijd om dat we zo boodschappen moeten doen, maar ik kom vanmiddag wel even verder kletsen.