Annemarie, gefeliciteerd!!! :inlove:
Super voor jullie! hoe voel je je??
Ik haat het van mezelf, maar elke keer als ik bij 1 van jullie zie staan: ik ben zwanger, dan denk ik als eerste: ik wil ook!!!
Terwijl ik anders nooit zo egoistisch denk en ben. Ik ken mezelf haast niet terug. Gelukkig is mijn volgende gedachte steeds: wat super leuk voor haar! Hoop dat ik het binnenkort zelf ook mag schrijven. Wordt alleen wel steeds banger dat ik straks als enige overblijf die niet zwanger is, snik…
liefs Sophia
Lieve Sophia…dat is toch heel begrijpelijk meis! Heeft niks met egoisme te maken volgens mij. Geeft alleen maar aan dat jij heeeeeeeel graag een beebje wilt en da’s niet iets om je voor te schamen toch?
Hier speciaal voor jou in ieder geval wat :: :: :: :: :: :: :**:
Dikke :-* Deb
Heeeeee Annemarie, super meis! Geweldig! Gefeliciteerd! :thumbup:
Sophia, logisch hoor meis! Ik weet er alles van, toen wij bezig waren voor Jaden vond ik het ook moeilijk als er weer een meid zwanger was. Ik gunde ze het natuurlijk super erg, maar ik wilde ook zo graag…
Daarom is de shock hier nog steeds aanwezig.
In ieder geval knuf voor jou!
Ineke mijn duimen draaien overuren…
Ik kom snel vertellen, ben nu alleen weer eens bij mijn mama en ben even stiekem aan het computeren hahaha! :-*
GEFELICITEERD ANNEMARIE :dance: :dance:
:!: :!:
Fantastisch meid, geniet er lekker van!
enne Sophia, ik snap je gevoel helemaal! Maar we geven de moed nou nog niet op hoor! Juni mama’s en juli mama’s en augustus mama’s enz enz enz moeten er toch ook zijn!
Wij gaan er eventjes een paar daagjes tussenuit dus tot zondag allemaal!
kus famke
oeps
banner alweer weg!
he meiden,
Bedankt voor jullie felicitaties! Kan me goed voorstellen dat sommigen jaloers zijn, dat heb ik zelf ook elke keer gehad hoor!! Ik zou zeggen: lucht je hart, dat lucht op :-*
Trouwens, iemand vroeg om m’n verhaal te vertellen, moet ik dat echt doen Ik dacht dat jullie toch wel wisten hoe het werk :mrgreen:
Nee, ik voel me prima, op wat gevoelige borsten en lichte misselijkheid na. Heb dat de vorige zwangerschap 9 maanden heel heftig gehad, hopelijk dit keer niet!
Ik heb maar weer eens het lijstje bijgewerkt, werd wel weer tijd (sorry Stephie en Debke :oops: )… ik ben maar meteen zo brutaal geweest om er een aantal vanaf te halen die sinds deel 1 niet meer hebben gepost. Volgens mij zijn zij ook niet meer actief op het forum, dus… (en nu past het lijstje er weer in 1 keer op, hoef ik niet meer te verkleinen, scheelt een boel werk)
Heee, maar ik zag dat Mirjam haar NOD ook al heeft gehad, hoe is het daar mee?
Enne, Famke: fijne vakantie! Hoe is het eigenlijk bij jou?
Groetjes Annemarie
Ojee… ik moet weer heel veel bijlezen zie ik…
Als eerste; Annemarie: GEFELICITEERD! :dance: :dance: :dance:
Famke: Gelukkig is de onzekerheid voor jou ook voorbij, veel succes voor de volgende ronde en veel plezier de komende dagen!
Ineke: Jij weet het ook weer lekker spannend te maken! Succes met het wachten, wachten, wachten…
Sophia: Herkenbaar… ik ben ook best wel eens een beetje bang dat het bij mij misschien wel helemaal niet gaat lukken, ik weet dat ik zo niet moet denken maar betrap me er toch nog wel eens op…
Verder heb ik eigenlijk weinig te melden. Het verschrikkelijke afwachten is weer begonnen. Ik denk dat ik maandag de eisprong al heb gehad want toen had ik 's middags last van buikpijn. Nou ja… wachten, wachten, wachten dan maar…
De krampen zijn hier na een bezoekje aan het toilet weer helemaal over… Misschien toch geen ongi krampen dan? Ach, gelukkig heb ik nog maar één of twee dagen om mezelf helemaal gek te maken, dus ik neem het er nog even van Borsten ook nog steeds gevoelig, mooi mooi mooi.
Weet je, eigenlijk is dit toch ook wel erg leuk, die spanning. Dat dacht ik gisteravond nog, als ik zwanger ben is het met die maandelijkse spanning ook voorbij. Daar komt natuurlijk wel andere leuke spanning voor in de plaats, maar toch. Als ik nou toch ongesteld word kan ik daar in elk geval weer naar uitkijken. En dat het tweede kindje komt, daar ben ik toch wel van overtuigd. Het is alleen de vraag wanneer.
Ik hoop dat de andere nog-niet-zwangeren onder ons ook een beetje in die richting kunnen denken. Dat er toch ook wel voordeeltjes aan deze wachtperiode zitten. Je bent al wel veel met baby’s bezig: voorpret! Maar nog niet misselijk, moe. Ik geniet nog lekker van een glaasje rum, anderen misschien nog van een sigaretje. Je broeken passen nog prima. En alles wat leuk is aan zwanger zijn, dat hebben wij allemaal nog in het vooruitzicht!
Er zijn toch geen meiden hier die echt een goede reden hebben om te denken dat ze niet zwanger zullen worden? Het gaat bij de één nu eenmaal sneller dan bij de ander. En iemand zal ook de laatste moeten zijn…Maar euh…volgens mij zijn we best een vruchtbaar groepje met z’n allen hoor, het gaat toch heel goed nu? Dat kan alleen maar een goed teken zijn, toch?
Ik denk dat het heel normaal is om een beetje afgunstig te zijn af en toe. We willen het tenslotte allemaal graag! Gelukkig kunnen we elkaar een beetje moed inpraten en steunen en meeduimen en geduldig proberen te zijn. Ik vind het in elk geval lekker om mijn hart te komen luchten. Mijn man zou al gillend gek geworden zijn als ik al deze verhaaltjes aan hem had verteld! haha Hier voel me tenminste nog steeds welkom
Mooi lijstje weer Annemarie! Ik hoop dat je het nog vaak zult moeten aanpassen… (en dan niet vanwege een nieuwe NOD hè?)
Geen idee hoe het met Mirjam is, ik hoop zwanger!
Ik ga weer verder poetsen, ik krijg de smaak te pakken! (een hele vroege nesteldrang misschien? hahahaha)
Wauw Ineke, wat heb je dat mooi gezegd (he, nou is er geen emoticon met 1 rollend traantje over de wang…) Nee, ik meen het serieus…
Ik hoop dat het bij jouw ook raak is, die borsten zijn natuurlijk wel een heel goed voorteken!
Mirjam: laat je nog wat horen meid??
En Famke: ik had er overheen gelezen dat je ongi was geworden…sorry!
Ga weer ff verder KOKken…
Ineke wat spannend meid! Verder wil ik me helemaal bij jouw verhaal aansluiten! Sophia, ik snap je volkomen meid!
Ineke: Mooi gesproken! :thumbup:
He lieve meiden!
Dat doet me goed, al die opbeurende lieve woorden. Vooral het stukje van Ineke heeft me aan het denken gezet. Ik heb namelijk helemaal geen reden waarom ik niet zwanger zou kunnen worden. Het is idd gewoon lekker genieten van de spanning elke maand met in mijn achterhoofd het idee dat ik echt wel een keertje aan de beurt kom. Zo zegt mijn gevoel al vanaf het begin dat het ergens in oktober gaat gebeuren. Vraag me niet waarom, maar ik ben erg benieuwd of dit ook zo al zijn.
En Famke: je hebt helemaal gelijk, juni, juli, augustus enz mama’s moeten er ook zijn!
Debke: bedankt voor die extra hormoontjes! Hopelijk zullen ze geluk brengen!
Leentje: we zitten in hetzelfde schuitje. Volgens mij was mijn eisprong afgelopen weekend. Ik heb trouwens wel 3 dagen last gehad van een soort stekende pijn rechts onder in mijn buik. Ik vraag me dus af wanneer mijn eisprong precies was, zaterdag, zondag of maandag. Ik duim voor ons allebei! :thumbup:
Ineke: spannend!!! Ik hoop echt voor je dat het raak is. Wanneer ga je testen als je niet ongi wordt?
Nou meiden, tot gauw.
Liefs Sophia :-*
Lalalalalalalalala…ik ben totaal niet zenuwachtig…ik denk er helemaal niet aan…het is een dag als alle anderen…ik voel me heel normaal…
Jullie geloven me toch wel, hè? 8)
Haha, meid ga de was doen, dan heb je iets anders aan je hoofd. Nog meer leuke klussen:
Ramen lappen
Stofzuigen
Vriezer ontdooien
Winkelen (die moet eigenlijk met stip op nr 1)
Zwemmen met je ventje
De hond uitlaten (hebbie die)
Moet ik nog doorgaan?
Sophia, ik had ook 3 dagen last van mn ei, ik ging uit van de laatste dag omdat het op die dag het ergst was, maar ik weet niet of dat klopt. Daarmee kwam ik op een cyclus van 28 dagen en anders hadden het er maar 25 geweest na een cyclus van 32 dus dat leek me ook wat stug. Fijn dat je weer de zaken op een rij hebt staan voor jezelf! Ik heb goede hoop!
Hallo meiden,
Ineke, redt je het nog een beetje?? Nog ff geduld meis :roll: :lol: :lol:
Sophia, ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt… Zou wel bijzonder zijn, toch??? 't is idd soms best lastig om niet al te teleurgesteld te zijn hè? Een kindje krijgen is ook zo’n bijzondere wens.
Hier is het allemaal erg raar momenteel; Ik was net een paar dagen van het bruinbloed verlies af, maar gisteravond begon het weer! En vrij hevig ook, dus ik dacht dat mijn ongi eraan zat te komen. Maar vanmorgen en vanmiddag weer helemaal niets en nu vanavond wel weer aardig wat :think: Ik begrijp er niets meer van :? Ik was er gisteravond helemaal een beetje depri van en nu weet ik gewoon niet meer wat ik ervan moet denken. Mijn lijf heeft nog nooit eerder zo raar gedaan :naughty:
Het gaat nog goed, nog niets te bekennen. Echter, pijn in mijn borsten is weg, wel af en toe wat krampen. Dus ik begin toch al iets minder enthousiast te worden. Nog even afwachten maar.
Plut, wat is het naar als je je eigen lichaam niet meer snapt hè? Ik kan je helaas niet helpen, heb ook geen idee wat het kan zijn. Ik hoop voor je dat er gauw duidelijkheid is. En dan het liefst via een positieve test natuurlijk. Ik weet dat je een onregelmatige cyclus hebt, maar zou dit echt geen innesteling kunnen zijn? Ik duim voor je, meid.
Ineke…meid je houdt ons wel flink in spanning!!! Ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: hoor!
Ik had dat ook he…met mijn borsten. Op vakantie heb ik last gekregen van zere borsten (vooral tepels) en dat bleef een tijdje zo. Eenmaal thuis was het na een paar dagen helemaal over…Dacht toen ook ieder moment ongi te worden. Maar je ziet het! Ik was hartstikke zwanger!
Overigens is de pijn in mijn borsten sinds vorige week weer terug…en hoe! Heb er nu echt last van…heel vervelend.
Plut, ik weet ook niet wat voor geintjes jouw lijf met je uithaalt…Misschien is het gewoon nog wel druk bezig een soort van ritme op te bouwen na het stoppen met de pil? Dat soort dingen kan altijd een tijdje duren he…
Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt voor je!
Sophia, het zou wel leuk zijn als je voorgevoel uit zou komen! Zou weer een typisch geval zijn van “niet sollen met vrouwelijke intuïtie!”. Maar van de andere kant hoop ik dat het niet uitkomt. Dat je niet tot oktober hoeft te wachten. Alhoewel oktober natuurlijk al wel dichtbij is…
Goedemorgen meiden!
Ik zit op mijn werk en er is echt weinig te doen, dus af en toe een berichtje tussendoor moet kunnen 8)
Ineke, spannend hoor… 't Kan idd nog van alles worden. Hier wordt iig ook :thumbup: :thumbup: hoor!
Debke: Ja, die pijn in je borsten, daar kun je behoorlijk last van hebben. Had ik bij Matthijs ook, zelfs rustig de trap oplopen was pijnlijk :roll: :lol:
Wta betreft dat bruinbloed: tja, het zou best een innesteling kunnen zijn (alhoewel het er bij Matthijs volgens mij anders uitzag…), maar het kan net zo goed nog de invloed zijn van de pil. 't Lastige is dat ik daardoor geen flauw idee heb waar ik aan toe ben. Is het nou een ongi of wordt het een ongi of juist niet? Ben ik zwanger en wanneer zou ik dan moeten gaan testen??? Nou ja, ik probeer geduldig af te wachten, spannend is het wel iig :mrgreen: :mrgreen:
Plut: Balen zeg al die onzekerheid bij jou! Ik hoop voor je dat het een innesteling was of dat anders je cyclus snel op orde is.
Ineke: En… al nieuws?
Debke: Vervelend die pijnlijke borsten, gelukkig is het voor een goed doel! Mijn zwangere vriendinnetje heeft ook vreselijk veel last van allerlei kwaaltjes, die is nu zelfs aan de medicijnen omdat ze niks meer binnenhield en dat terwijl ze de eerste zwangerschap nergens last van had.
Blegh, ik zit nu in die saaie afwacht periode… Komende 2 weken kunnen me niet snel genoeg gaan! Wel fijn dat ik geen pijnlijke tepels heb gekregen na mijn eisprong (of moet die nog komen? :shock: ). Vorige 2 keren had ik direct na mijn eisprong last van pijnlijke tepels waardoor ik dacht dat het misschien wel iets te betekenen had…
Nou Plut, wat dat wanneer testen betreft kan ik je wel wat vertellen. Ik heb altijd gehoord, dat je een dag of 8 na een eventuele innestelingsbloeding als je zwanger zou zijn in ieder geval een dikke vette positieve test zou moeten hebben.
Bij mij klopte dat precies!
Ik ga in ieder geval ook voor jou hard duimen draaien!!!