Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

Welkom bij alweer het vierde deel van de juni-stoppers!

Wij feliciteren Mama, Brechtje, Debke, Stephie, Juul en Famke met hun zwangerschap!!

Meiden, ik heb van iedereen met een ticker de NOD in het lijstje gezet. Als het niet klopt, laat me dan even weten!

Mooi mooi mooi dat nieuwe lijstje!

Thanx!!!

Hopelijk weer vele zwangeren in dit nieuwe deel! Zet hem op meiden! Mn duimen gaan weer overuren draaien!

super mooi lijstje hoor, fijn om te zien dat we al erg vruchtbaar zijn hier :smiley: :smiley:

brechtje, volgens mij ben jij helemaal hyper…zo blij. :lol:

geniet er van meid

en hopelijk weer veel zwangeren in dit deeltje!!

yayyyy…weer twee!!!

Debke en Brechtje, van harte gefeliciteerd meiden! Echt fantastisch nieuws, ik word er helemaal blij van. Het is jullie van harte gegund en ik hoop dat jullie een hele fijne en plezierige zwangerschap zullen hebben. En dan volgend jaar een gezonde en lieve baby erbij, wat een wonder hè? Ik hoop ook dat jullie blijven kletsen hier, lekker gezellig!

Het gaat nu goed hier hè? Ik hoop dat we elkaar allemaal aan gaan steken. Superlijstje Annemarie, ziet er goed uit! Bedankt voor het maken.

Hier weinig nieuws. Ik ben weer helemaal beter en begin morgen weer met sporten. Ik heb het wel een beetje gemist, eigenlijk.

Veel plezier met sporten Ineke!

Boefje, ik ben idd heel erg blij! Zo leuk, zo spannend! Ik vind het ook wel leuk dat ik nu een beetje weet wat een zwangerschap inhoudt. Ik bedenk me telkens kleine dingetjes van Storm en dan kan ik nu al voorpret hebben, echt enorm leuk!

Hallo meiden,

Hier zijn de :evil: :evil: weer helemaal weg! Nu maar kijken hoe deze cyclus eruit gaat zien. Voorlopig houd ik mijn NOD maar even op 9 september (dan ga ik uit van een cyclus van 6 weken, alhoewel mijn vorige dus 7 weken was), we zullen wel zien wat het wordt deze keer.

Dus voolopig iig geen klustijd, maar wanneer dan wel is me ook een raadsel eigenlijk :wink:

Sassie, ik las dat jij en je vriend hebben besloten uit elkaar te gaan. Veel sterkte :-*. Dat moet een flinke overgang zijn…

Brechtje, dat lijkt me idd ook zo leuk, dat je nu een beetje weet wat je te wachten staat… Voel je je goed?

Ik voel me nogal hieperdepieper, echt nog feest aan het vieren door het goede nieuws! Verder voel ik me prima. Ik heb wat snel last van mn buik, hij gaat zeer doen als ik snel loop of te veel hobbel op de fiets. Verder een vlaag van misselijkheid zo nu en dan, maar dat mag geen naam hebben.

Plut hopelijk heb je nu niet zo´n lange cyclus, lijkt me echt lastig! Zijn ovulatietesten niet wat voor jou? Of de persona? Dan weet je wanneer je ei gaat vliegen!

Een hele dikke streep :frowning: :cry:

Ben nu wel een beetje verdrietig…

We zijn nog maar pas bezig dus wat dat betreft nog kansen genoeg… maar toch is het jammer

Vooral ook omdat ik nog steeds niet ongi ben, ik hoop maar dat de :twisted: :twisted: gauw komen nu. Voordat ik aan de pil was, was ik ook al heel onregelmatig, ik hoopte zo met mijn vorige cyclus van 25 dagen dat 't over was… helaas niet dus.

Op naar ronde 3, dat ie dan maar gauw mag beginnen!

Wat heerlijk voor je Brechtje. Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden van de vorderingen van je zwangerschap.

Nou snap ik ook een beetje hoe je je voelt Plut… Ik hoop dat jouw cyclus ook korter zal zijn deze keer of nog beter dat je zwanger wordt deze keer!!

Succes met sporten Ineke, lekker hè ik zou ook weer moeten beginnen.

Ahhhh Famke, wat enorm jammer meid! Jemig! Dit is echt niet leuk! Al die spannening, zou het echt voor niets zijn? Ik duim stiekem nog even door.

Hele dikke kus voor jou!

he nee Famke, ik dacht echt dat… maarrrre…ik sluit me aan bij Brechtje en heb ook nog wel hoop voor je. :-*

Hoi meiden!

Ik kan nog maar aan een ding denken…En da’s natuurlijk dat wondertje wat hopelijk heel hard zijn of haar best doet goed te gaan groeien de komende tijd! Alle andere dingen moeten wijken op het moment!

Bedankt voor al jullie felicitaties hoor! Heel raar…Het wil nog maar niet helemaal tot me doordringen geloof ik. Het zwanger zijn bedoel ik dan. Ik moet er echt weer even aan wennen. Ik heb al wel 20 keer naar die test gekeken om te checken of het wel echt waar is…

Trouwens Brechtje, wat jij hebt (die last van je buik bedoel ik) heb ik ook een beetje. Alsof je lijf je nu al terugfluit als je eventjes te hard van stapel loopt. Dus wat dat betreft kan ik zeggen dat ik wel echt zwanger ben! En mijn hart is daar ook al helemaal van overtuigd, maar mijn hoofd wil nog niet helemaal mee…Komt vast goed!

Wel zijn er meteen een paar dingen door mijn hoofd geschoten als: Oh jee…en de verbouwing boven is nog niet klaar! En als nou de babykamer maar op tijd af komt! Ja…je kan je er maar alvast druk om maken als je al 4 hele weken zwanger bent :oops:

En zo zijn er nog veel meer dingen door mijn gedachten geschoten gisteren en vandaag…Kortom: ik gedraag me nu al als een echte zwangere!

Waar ik wel al als een berg tegenop zie is het te gaan vertellen op mijn werk. Ze nemen me daar mijn vorige zwangerschap van 4 jaar geleden nog steeds kwalijk, dus dit gaan ze niet leuk vinden…Maar ja! Da’s in principe natuurlijk hun probleem…

Voorlopig willen René en ik het in ieder geval nog even voor onszelf houden. Eerst maar eens een paar weken zelf genieten en de rest volgt vanzelf. Ik moet er ook nog over nadenken hoe ik het mijn ouders en schoonouders ga vertellen. Wil er eigenlijk wel wat leuks van maken, maar heb nog geen inspiratie. Jullie ideeën?

En Aschwin en Basten horen de eerstkomende weken ook nog niks over hun toekomstige broertje of zusje. Die kunnen hun mond toch niet houden (en neem ze het eens kwalijk!) dus ook die moeten nog even geduld hebben.

En kwaaltjes…daar heb ik nu in ieder geval nog niet al te veel last van. Behalve dan af en toe wat last van mijn buik. Oh, en mijn borsten zijn toch behoorlijk gevoelig…En misselijk ben ik ook af en toe…Hmm…toch kwaaltjes geloof ik! Maar voor een heeeeeel goed doel en echt last heb ik er niet van!

Plut, fijn dat je :twisted: weer weg zijn! Ik hoop voor je dat je volgende cyclus inderdaad wat korter is! En wat dat klussen betreft? Tsja…da’s lastig berekenen dan…Toch maar heeeeeeel regelmatig klussen dan, vervelend… :wink:

Famke, wat jammer meid! Maarre…zoland de :twisted: er niet zijn, is er hoop he! Ik blijf ook gewoon nog voor je :thumbup: hoor! En als je dan echt niet zwanger bent, hoop ik voor je dat de :twisted: een beetje opschieten!

Meiden, ik ga weer een poging doen wat zinnigs te doen (eten maken bijvoorbeeld…is toch erg, kom je thuis uit je werk, zet je als eerste de PC aan om hier te komen kletsen ipv aan het eten te beginnen…het moet niet gekker worden!)

Fijne avond!!!

:-* Deb

Debke en Brechtje, gefeliciteerd!!!

Famke, jammer joh!

En Debke, waarom namen je collega’s het je kwalijk dat je zwanger was? Wat raar… Als ze dat nu weer doen, tja dat is toch echt hun probleem, maar leuk is het niet.

Hi hi…zit hier nog steeds…René is pas over een uur thuis dus het eten kan nog even wachten!

Marjan, mijn collega’s hebben het me niet zozeer kwalijk genomen, maar mijn baas wel!

Ik werkte voorheen 40 uur per week en nu 24 uur. Daar zijn ze niet blij mee. Ze vinden ook eigenlijk niet dat dat kan in mijn functie. Nou ja, ze vinden vooral dat ik mijn directe chef belemmer in het uitvoeren van zijn functie omdat ik er niet altijd meer ben en hij dus een deel van mijn werk weer zelf zal moeten doen.

Nu zul je denken, OK, dan zoek je toch een tweede part-timer erbij? Mijn idee! Maar nu, 4 jaar later, is er nog steeds een gat van 16 uur per week. Ze gaan er van uit dat ik me uit de naad werk om dat gat zo goed mogelijk op te vangen. En zo lang dat goed gaat doen zij niet hun best om iemand anders te zoeken ter ondersteuning. Meestal lukt het aardig om 40 uur werk in die 24 uur te proppen (heeeeel hard werken en wat extra tijd investeren), maar dat gaat natuurlijk straks niet meer…

Ik ben vooralsnog wel van plan gewoon 24 uur te blijven werken, maar als ik met zwangerschapsverlof ga ontstaat er toch een groot probleem. Het wordt dus tijd dat er wat actie ondernomen wordt van hun kant en zij zullen mij kwalijk gaan nemen dat ik ze daar niet wat meer tijd voor gegunt heb (alsof 4 jaar niet lang genoeg is!)

Komt nog bij dat mijn baas er een is van de oude stempel. Vrouwen horen thuis bij de kinderen. Behalve als het mij aangaat. Ik moet werken tot ik er bij neerval en als er een keer wat is met de kids waardoor ik niet kan gaan werken krijg ik steevast de opmerking “waarom moet jij daar voor opdraaien? Kan René niet een dag thuisblijven?”. Kortom: niet fijn!

Het is dat ik het werk wat ik doe zo ontzettend leuk vind, anders was ik er al lang weggeweest! En meestal gaat het er best gezellig aan toe hoor! Denk nou niet dat mijn baas een echt boeman is, want da’s niet waar! Ik heb ook veel voordelen van mijn baan en eigenlijk kan ik daar alles maken (behalve zwanger worden dan :wink: ).

Ach…ik zie wel hoe dat gaat aflopen! Ik heb nog een paar weken de tijd om het nieuws voorzichtig te brengen als het goed is!

Deel 4 alweer! Helemaal leuk, nieuw lijstje met al 4 zwangere erop! Ik word helemaal vrolijk van het enthousiasme van onze kersverse zwangere dames en droom stiekem al van een positieve test, maar ook is daar dan wel weer een klein beetje de angst dat het misschien wel helemaal nooit gaat lukken… Moet ik niet doen, maar sluipt er toch een beetje in. Nou ik heb weinig tijd vanavond dus ik wens jullie alvast een hele fijne avond! :-*

Oja Famke… balen zeg, kan me voorstellen dat het nu even een flinke teleurstelling is. Hopelijk is de onzekerheid nu snel voorbij… en kun je weer vol goede moed aan jullie droom werken!

Debke…Misschien heb je t al ergens gezegd hoor, maar wat doe je eigenlijk voor werk?

Mama van Teun, ik ben blij dat er weer een lijstje is hoor, kijkt toch wel lekkerder. Mooi gedaan.

Jammer Famke…Hoop dat er snel duidelijkheid is, óf ongi worden, óf anders een positieve test.

Ik heb trouwens wat raars nu. Ik heb bloedverlies. Het is nog voor mn ovulatie, en mocht ie eerder zijn geweest kan het geen innesteling zijn, want we hebben niet geklust. En een cyclus van 12 dagen lijkt me wel heel erg kort, dus dat kan ook niet…Maar wat is het dan wel??

truusje, geen idee wat het zou kunnen zijn

famke, jammer van de test. laat die duivels dan maar komen he

hier zijn de duivels bijna weg, eindelijk want wat een rare dit keer.

maar goed, heb dus zitten rekenen en met mijn komende vruchtbare periode is mijn manneke erniet!! :shock:

Dus geef ik mezelf even een time-out wat klussen betreft want september zouden we zo ie zo overslaan. (komt heel slecht uit)

In de tussentijd maar veel oefenen :wink:

Blijf hier wel gewoon schrijven hoor :lol:

Nu maar hopen dat ik dus hele mooie cyclussen ga krijgen.

Mijn kleine boef ligt met 38.4 verhoging op bed.

Hopelijk is hij morgen wel opgeknapt om naar het kdv te gaan.

Ik heb morgen nl vrij om een dagje te fietsen met mijn schoonzusje.

Even afwachten tot morgenochtend dus

Plut, ik hoop echt dat je volgende cyclus korter is. Zeven weken lijkt me echt een marteling. Vooral die onzekerheid elke keer weer. Ik wens je veel succes met het gokken van je klustijd. Misschien is een ovulatietest inderdaad iets voor jou. Dan heb je meteen ook een beetje een idee wanneer je NOD dan zou moeten zijn.

Famke, ik snap dat je een beetje verdrietig bent. Je was ook zo veelbelovend overtijd. Echt een rotstreek dat de test niet meewerkt. En ja, zolang je ongi niet komt blijf ik ook nog even voor je doorduimen. En anders…er is nog genoeg gezelschap voor de volgende ronde!

Debke en Brechtje, hoe bevalt het op die roze wolk? Het is echt superleuk om jullie berichtjes te lezen, dat heet dan voorpret!

Deb, niet te druk maken over je werk hoor. Ze zoeken het maar uit, hun probleem. Misschien is dit juist wel de druppel dat ze eindelijk iemand erbij gaan zoeken. Je zal straks toch met zwangerschapsverlof moeten…

Leentje, houd moed hoor. Ook jij bent straks zwanger en dan is het het wachten waard geweest. Nog even geduld. Dikke knuffel voor jou.

Truusje, ik zou het echt niet weten. Vooral dat het nog voor je ovulatie is, vind ik zo vreemd. Twaalf dagen is heel kort hoor. Weet je heel erg zeker dat je vorige menstruatie ook echt een menstruatie was? Als dat namelijk een innesteling was dan zou je theoretisch zwanger kunnen zijn en dan is een bloedinkje weer niet zo vreemd. Nou goed, zoveel verstand heb ik er natuurlijk ook niet van. Misschien even aan je huisarts vragen?

Boefje, sterkte met je kleine boef. Ik hoop dat hij morgen weer opgeknapt is, zodat je lekker kunt gaan fietsen.

En euh…klussen als je mannetje er niet is, is wel erg lastig. Ik hoop dan dus ook maar op een mooie cyclus voor je. En oefenen blijft leuk!

Verder geen nieuws, vandaag druk met huishouden, sporten en spelen met André. Ik vermaak me wel prima. Begin een beetje nieuwsgierig te worden naar volgende week. Zouden de duivels wegblijven? Ik ga in ieder geval niet meer testen tot ik echt overtijd ben. Nog twee weken dus. (waarin ik nog mooi even mijn fles rum kan opmaken…hihi)

Heej meiden!

Hier even een kort berichtje van mij. Ga zometeen naar mijn werk (commercieel medewerker binnendienst bij een producent van diergeneesmiddelen overigens, heel uitgebreid, ik doe inkoop, verkoop en planning) en heb de rest van de dag geen tijd om hier te komen kletsen! Vanavond gaan we bij mijn schoonmoeder eten en dan gezellig nog een paar uurtjes naar de Efteling.

Hier alles OK in ieder geval. De roze wolk bevalt heel goed!

Leentje, het komt vanzelf in orde hoor! Op wat voor manier dan ook!

Meer morgen, moet nu weg!

Mijn boefje is opweg naar het kdv nu, hij was vanmorgen 36.8 dus alles lijkt ok.

Ik stap zo op de fiets en ga lekker veel fietsen vandaag (goed voor de lijn).

We gaan een fiets-puzzeltocht maken voor de familiedag.

Hopelijk veel voorpret vandaag.

tot later