Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

Jammer boefje dat de komende twee maanden niets gaan worden! En veel plezier vandaag natuurlijk!!!



Leentje het komt goed hoor meid! Ik was ook zo bang dat ik niet zwanger kon worden. Bij de eerste werd ik na drie maanden zwanger, heerlijk! Nu weer net zo angstig, zou het weer lukken? En ja hoor, het is gelukt! Het stomme is dat de angst zal blijven. Nu ben ik bang dat het mis gaat, straks ben je bang als je de kleine een keer niet voelt. Laat je niet te veel opjutten door je angsten, waarcshijnlijk lukt het jou ook echt!



Truusje wat raar! Misschien voor de zekerheid toch een test? Dat is nl het enige wat ik kan bedenken…



Debke het is idd hun probleem! Op mijn werk zullen ze ook niet blij zijn. De vorige keer is er ook lullig op gereageerd door mijn baas, maar ja,ik ga voor mijn eigen geluk en niet voor het geluk van mijn baas! Lekker vertellen straks zonder schuldgevoel en dan bekijken ze het maar!



De roze wolk is heerlijk! Nog een beetje wiebelig, omdat ik me vandaag in ene mega zorgen maak of het allemaal wel goed zal gaan. Tja, heb ik niks aan en het helpt ook voor geen meter, dus ik ga mezelf op positieve gedachten proberen te brengen! Maar het is heerlijk! Heel bijzonder om weer saampjes een geheimpje te hebben. Ik bel donderdag de VK denk ik, hopen dat ik daar snel heen mag weer!

hey meiden!



Heerlijk om te lezen dat eerste gevoel van zwanger zijn Debke en Brechtje! Kan me ook voorstellen dat het "angst"gevoel blijft… maar positief blijven denken hoor het komt vast allemaal goed!! Vooral wel mee blijven schrijven hoor!! Ik vind het erg jammer dat onze eerste zwangeren al zolang niks meer van zich laten horen, ben namelijk erg benieuwd hoe het met hun gaat.



Ik ben nog steeds niet ongi :? Hoop maar dat ze zich snel aanmelden, wordt hier ook wel een beetje onzeker van. Ik herken dat wel Leentje. We moeten ons nu nog niet zo bang praten hoor! Dat mag namelijk niet van mijn mannetje en gelijk heeft ie!!

Raar hoor Truusje, ik heb ook geen idee wat er aan de hand is… of weet je intussen al wat meer?

Famke, wat jammer van die negatieve test. Als je zo’n tijd niet ongi wordt, hoop je er echt op hè? Het gebeurt trouwens eigenlijk nooit dat je cyclus regelmatig wordt na het stoppen met de pil…



Debke, ik kan me best voorstellen dat je het spannend vindt om te vertellen op je werk gezien de reactie de vorige keer… 't Liefste wil je natuurlijk ook dat iedereen net zo happy is als jij… Maar goed, wat je zelf al zegt: 't gaat om jouw eigen leven, en dat kan jouw baas niet sturen!!!



Truusje, ik heb geen flauw idee wat dat nou kan zijn…



Boefje, jammer dat je je baby-plannen eventjes in de ijskast moet zetten… Hopen op een mooie cyclus dan maar :thumbup:



Ik ben vandaag een beetje uitgeblust; ik heb mijn eerste werkdag er weer opzitten en dat viel toch wel een beetje tegen eerlijk gezegd. Morgen weer, dus ik duik er denk ik maar vroeg in vanavond!!

Heej meiden!



Nou…de roze wolk is er (gelukkig) nog steeds, maar het begint te wennen. Langzaamaan ga ik beseffen dat ik toch echt zwanger ben. Gisteren ben ik al behoorlijk met mijn neus op de feiten gedrukt zeg maar…



Gisteren heb ik gewoon de hele dag moeten werken (best een pittige dag en behoorlijk last van misselijkheid gehad de hele dag door) en 's avonds zouden we bij mijn schoonmoeder gaan eten en dan nog een paar uurtjes naar de Efteling. Nou meiden, het was heeeeeel gezellig, maar je kon me gisteravond om een uur of negen echt opvegen hoor! Tsjonge wat was ik moe!!!



Zo merk je dan toch dat je lijf echt even met andere dingen bezig is. Maar het is voor een goed doel, dus ik vind het allemaal wel prima! Ik doe het gewoon wat rustiger aan!



Zometeen duik ik lekker onder de douche en dan ga ik boodschapjes doen. Vanavond komt een oud-collegaatje van René eten dus er gaat flink gekookt worden vandaag!



Boefje, wat jammer dat je nu even een paar maandjes extra geduld moet hebben! Maar joh, die zijn ook weer om voordat je het in de gaten hebt!

Fijn dat het met je uk weer beter gaat. Is het gelukt met het uitzetten van de fiets-puzzeltocht? Veel gelachen?



Famke, ik hoop voor je dat je onzekerheid gauw weg is…Dit is ook niet echt leuk voor je.



En Truusje…ik snap er ook niks van! Misschien moet je er toch maar een testje tegenaan gooien. Gewoon voor de zekerheid…



Tot straks meiden!

Zo! Gedoucht, boodschappen gedaan, ijs gemaakt (of althans…het staat te bevriezen) en de kip voor de soep (paprika-tomatensoep met kip) staat op! Ook al een wasje gedraaid dus al best wat werk verzet vandaag.



Ik had daarstraks toch getypt dat ik het rustig aan zou doen??? :oops:

Maar ik voel me prima vandaag! Het lijkt alsof ik energie voor 10 heb (hoop dat dat zo blijft…)



Ik ga ff snuffelen op het www om ideetjes op te doen om iedereen het goede nieuws te vertellen!

Debke kom je trouwens bij de aprilmama´s schrijven? Ik mis je daar nog!

Brechtje…je hebt gelijk…Heb ik gewoon nog niet bij stilgestaan…Duh!

Ga zo meteen een berichtje daar neerpennen!

Gisteren een hele leuk fiets-puzzeltocht uitgezet. Erg veel voorpret gehad.

Vanavond gaan we naar de Lion King, heb er erg veel zin in.

Debke, we hebben heel veel op de kalender staan tot half september dus die wachttijd vliegt zo om hoor, en dan hopelijk heel snel raak. Tja, als ik nu 2 goede, regelmatige maanden heb weet ik tegen die tijd wel precies wanneer te klussen!!!

Hoi Dames!



We zijn er weer, helaas niet met goed nieuws. De dag van vertrek zette het bloeden door en werd ik gewoon ongesteld. Alle kwaaltjes en symptomen verdwenen als sneeuw voor de zon. Ik heb het gevoel dat er iets mis is gegaan met de innesteling ofzo, zou dat kunnen?

Het gevoel van teleurstelling en opluchting liepen een beetje door elkaar. Aan de ene kant vond ik het heel erg jammer, maar aan de andere kant ging het ook wel heel erg snel. We gaan nu gewoon vrolijk door en zien wel wat er gebeurd de komende maanden.



O stom, vergeet ik Brechtje en Debke helemaal!!



GEFELICITEERD!!! Echt super leuk voor jullie! :inlove:

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en dat de rest van de meiden jullie snel volgen.



Leentje, volgens mij zitten we in het zelfde schuitje. Jaloers op de meiden die al zwanger zijn, net de ongi achter de rug en op naar de volgende ronde. Veel succes! :thumbup:



Sassie: wat erg voor je dat het uit is. Maar idd, beter nu, dan over een paar maanden met een dikke buik. Doe het rustig aan en denk goed na over hoe je nu verder wilt. :-*



Ik heb wel bijgelezen, maar ga niet op iedereen reageren van de afgelopen week, sorry.



Ik zal mijn banner even aanpassen. Aangezien ik na 21 dagen weer ongesteld werd, weet ik eigenlijk niet hoe het de komende maand allemaal gaat, maar ik ga maar gewoon uit van 26 dagen, net als anders.



Liefs Sophia

Jammer hoor Sophia! Maar 't is idd nog maar de 3e ronde! Succes deze keer maar weer!



Ik ben nog steeds niet ongi… heb mijn banner aangepast naar 30dg. Dan lijkt het wat korter over tijd… tjsa je doet wat. Als ik volgende week nog niet ongi ben, gooi ik er nog maar een testje tegenaan al denk ik niet dat dat verschil maakt, maar ja, je kan niet weten.



Ik duim voor een regelmatige cyclus voor jou Boefje! En heel veel oefenen natuurlijk!



En debke, op babybrabbel staat ook een hele waslijst met leuke vertelideetjes.



Hoeveel dagen was jouw cyclus ook alweer Plut?

Sophia welkom terug! Jammer dat je geen goed nieuws mee naar huis hebt genomen! De innesteling kan idd fout zijn gegaan. Heel veel succes de komende ronde!!!



Famke misschien lekkerder gevoel deze ticker. Tja, ik ken iemand die pas een week overtijd posi testte, dus er is altijd een kansje, maar ja, dat moet je nu maar geduldig afwachten. Ik heb met je te doen, meid!



Boefje, leuk die tocht! Mogen wij mee? :slight_smile:

Sophia, leuk dat je er weer bent! Jammer dat je nog niet zwanger bent meis…Maar op naar de volgende ronde! Gewoon weer heeeeeeel hard je best doen :wink:



Famke, nog geen :twisted: he…Ik kan me voorstellen dat je je banner even aangepast hebt. Anders zit je jezelf er alleen maar gek mee te maken.

Ik blijf de komende dagen nog gewoon voor je :thumbup: hoor. Je weet maar nooit!



Boefje, die wachttijd zal inderdaad best omvliegen…Ik hoop in ieder geval dat je een paar lekker regelmatige cyclussen tegemoet gaat. Dat maakt het voor straks in ieder geval lekker makkelijk!

Veel plezier bij de Lion King straks!



Nou meiden, hier is alle zin om wat te doen weer verdwenen…Ik loop rond als een kip zonder kop…En toch moet er echt nog wat gebeuren! Ik ga zo eens een poging doen te stofzuigen!

Debke, meis! Doe toch rustig aan!!! Je lijf moet nu voor 2 werken hoor :inlove: . Wat geeft het nou als je huishouden een beetje achter loopt, 't is belangrijker dat je nu eventjes goed voor jezelf zorgt…



Sophia, welkom terug! Jammer dat de ongi alweer was gekomen. Op naar de volgende ronde!!!



Famke, mijn cyclus was deze keer 48 dagen…



Verder weinig te vertellen, tja, de klusdagen zijn hier nog laaang niet in zicht :roll: :mrgreen: :wink:

Hee meiden,



Famke…ik vind het toch wel vreemd hoor dat je nog niet ongi bent…is je cyclus wel vaker onregelmatig? anders zou ik idd nog maar eens testen binnenkort…wie weet?!



Sophia, jammer van je ongi…op naar de volgende ronde… :-



Debke: jee, jij bent een echte KOKverslaafde of niet?? Ik zie zoveel berichtjes :wink: Wel leuk hoor, dat je hier nog gezellig meekletst! Vooral blijven doen, werkt misschien wel positief!



Plut: dat moet toch ook wel frustrerend zijn als je cyclus zo onregelmatig is! Ik vond het al vreselijk dat ik in juni en juli een rare cyclus had, maar die week maar 7 dagen af van m’n normale cyclus. Suc :thumbup:



Boefje, veel plezier bij The Lion King! leukleukleukleuk…!!



Mirjam: morgen je NOD!?!? Hoe voel je je??



Steffie: hoe is het met je??? al ongi??? Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is! Laat je even wat horen! :-




ik ga nog maar es effe wat doen, er staan hier nog een aantal van die verhuisdozen met onbestemde inhoud :evil: bah dat haat ik…

verder bevalt ons huis heeel goed…fijne nieuwe keuken met mijn droomfornuis (ik vind koken erg leuk) en een lekker royaal grote tuin met ruimte voor wat kleinvee en een paard :dance: staat op de planning voor volgend jaar (samen met een baby natuurlijk :wink: :inlove: )



groetjes Annemarie

Jaaaa Steph hoe is het???



Annemarie klinkt erg leuk, zo´n huis!!!

Ik heb een vraagje… ik ben dus nog steeds niet ongi

Zou het kunnen dat mijn eisprong nog moet komen? want deze is normaal gesproken toch 14 dagen voor de menstruatie? Of geldt dat niet als je onregelmatig bent en moeten we gewoon wachten tot de volgende ongi zich aandient?



We klussen gewoon rustig door :smiley: Maar ben wel benieuwd of jullie dat ook weten…



Klint errug leuk Annemarie! Dat lijkt mij ook heerlijk, wat beestjes bij huis (is ons tuin te klein voor). En nog een kleintje erbij volgend jaar, ik :thumbup: voor je!



Oke, 48 dagen dus Plut, dan heb ik nog even te gaan… ik zit nou op 34. En gewoon blijven klussen hè ongeacht dat het voor het echie is of niet. Klussen is altijd goed :inlove: en’t werkt errug ontspannend :wink:



Lekker blijven genieten hè Debke en Brechtje! Stofzuigen kan altijd nog!!



Was de Lion King leuk Boefje?



en en en Mirjam en Steffie… ik ben zoooo benieuwd!!



'k Ga maar weer ff verder werken

succes iedereen!

groetjes

Zo zeg, wat heb ik genoten gisteravond. Echt super. Geweldig, onwijs.



Famke, ik was afgelopen maand dus een week te laat, ondanks dat ik wel een heel klein beetje bloed verloor vanaf de nod dag. Maar heb duidelijk mijn eisprong gevoeld dus die was niet een week later.

Ik zou zaterdag weer testen, dan ben je toch ruim een week overtijd?

Vervelend he, dat je nu niet op je lichaam kan vertrouwen.



Sophia, dat gevoel met misgaan met innesteling had ik ook een beetje de afgelopen maand, omdat ik zo raar ongi werd. Zou best kunnen.



stephie…al nieuws?

Boefje, leuk zeg! Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat The Lion King echt heel erg goed is…



Famke, volgens mij is je ei-sprong eigenlijk altijd ongeveer 14 dagen voor je ongi, maar het kan ook wel gebeuren dat je een ei-sprong hebt maar dat er geen ongi op volgt. Ik weet niet precies hoe dat zit, maar dat vertelde mijn huisarts mij toentertijd. Dus volgens mij kan klussen nog best zin hebben :wink:. Het beste is om proberen er een beetje relaxed onder te blijven (is lastig, dat weet ik hoor), dat helpt je sowieso het beste om zwanger te worden…



annemarie, die laatste dozen zijn altijd het vervelendst hè? Maar zo te horen heb je wel een droomhuisje…



Stephie en Mirjam???



Ik verlies alweer bruin bloed, ik snap er helemaal niets meer van, wat kan dat toch zijn?? Dit heb ik eerder nooit gehad en de vorige keer was dat veel later na de start van mijn cyclus…

Annemarie…IK? KOK-verslaafd??? Hoe kom je daar nou bij! :wink:



Nee, ik kom hier inderdaad graag! Erg gezellig!



Maar goed…nu heb ik dus eigenlijk ff geen tijd voor KOK (en valtaf, en MSN) dus ik ga er weer vandoor!



Morgen meer gezwets van mij! (of heeeeeel misschien straks nog even…)



Fijne avond!

Ik kan het ook niet laten he…



Meiden ik ga even klagen…



IK WIL EEN BUIKJE!!! Ik wil aan mezelf kunnen zien/merken dat ik zwanger ben! Tuurlijk heb ik wel wat kwaaltjes (al wordt de misselijkheid minder) maar ik wil iets concreets! Ik wil of een buikje of een hartje gehoord hebben…Ik moet mezelf er nog steeds de hele tijd aan herinneren dat ik zwanger ben en dat wil ik niet! Ik voel me daar ook een beetje rot door…Net alsof ik probeer het te verdringen. En dat slaat natuurlijk nergens op! Ik wil niks liever dan een kindje…



Zo…da’s dat weer. Genoeg gezeurd nu.



Boefje, leuk dat je zo genoten hebt van de Lion King. Ik heb al vaker gehoord dat die geweldig moet zijn…Ik moet René toch maar eens overhalen een keer mee te gaan naar het theater!



Stephie hoe is het bij jou? Zit je nu al aan de 5-weken cyclus of nog net niet?? Wanneer ga je testen (als je nog niet ongi bent)???



En Mirjam ook voor jou wordt het spannend… :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Plut, ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt…Ik wou dat ik je kon vertellen wat het was…



Maar goed…ik was dus een spannend boek aan het lezen (languit op de bank) en daar ga ik nu in verder!



Tot morgen meiden!