Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

hahahaha, debke, je hebt het er maar druk mee :wink:



Meis, ik kan het me goed voorstellen hoor, dat je het zo graag wilt kunnen zien. Had ik de vorige keer ook… En dat eerste bezoek aan de vk laat ook altijd zo lang op zich wachten hè??? Nof ff geduld :-*



Speciaal voor Stephie (en andere geinteresseerden ook natuurlijk :wink: ): mijn camera doet het weer!! Dus hier wat foto’s:

Debke, je mag mijn buikje wel ovenemen hoor! Er zit alleen geen baby in (voor zover ik weet), haha. Meid, weet wat je zegt. Straks heb je buik en beweging volop en kun je je niet meer voorstellen dat je ooit NIET zwanger was! Maar ik begrijp je wel hoor. Je hebt er toch een paar maanden naar uitgekeken, elke NOD flink gehoopt en nu het zover is lijkt alles wel net als anders. Maar dat is niet zo. Er groeit toch echt een beebje in je, kijk anders nog maar eens naar je test! Misschien helpt het als je vast een babypakje, slabbetje of anders een boek over zwangerschap aanschaft, dan is het meteen een stuk echter. Of nog leuker, lekker nadenken en zwijmelen over een mooie naam. En natuurlijk veel hier komen kletsen. Maar dat doe je geloof ik al… hihi.



Boefje, klinkt heel leuk zo’n puzzeltocht. Ik mis mijn fiets dan ook best wel. Maar om hier in de buurt te fietsen is echt gevaarlijk, vanwege verkeer en geen fietspaden. Zelfs op de speciale route waar alleen fietsers mogen komen (Silver Comet Trail) is hier twee weken geleden een vrouw vermoord, op klaarlichte dag. Dus daar is het ook al niet veilig meer. Stom land wat dat betreft…



Sophia, wat jammer van de duivels. Ik hoop dat de teleurstelling inmiddels wat gezakt is en je vol goede moede aan de volgende ronde kan beginnen. Wie weet is het deze keer wel raak! Ik ga weer duimen.



Famke, nog steeds niet ongi? Ik ben vergeten of jij wel vaker zo’n lange cyclus hebt. Zo niet, dan begin ik toch steeds meer te denken dat je stiekem gewoon zwanger bent. Nog maar eens testen?



Annemarie, is het nog gelukt met je verhuisdozen? Ik ben zelf dol op uitpakken en organiseren. Hoewel ik me wel kan voorstellen dat je het op een gegeven moment wel gehad hebt en je gewoon klaar wil zijn.



Plut, als jij zegt bruin bloed, dan denk ik meteen innesteling. Maar het kan net zo goed iets anders zijn. Ik heb wel eens gelezen dat bruin bloed duidt op oud bloed en dan kan het een staartje van je menstruatie zijn. Lekker duidelijk hè? Je lichaam is in ieder geval wel duidelijk met iets bezig en dat lijkt me toch een goed teken. Ik hoor zo vaak van vrouwen die vlak voor ze zwanger werden allerlei rare verschijnselen hadden. Dus niet zozeer als ze al zwanger waren, maar één a twee cyclussen van te voren. Wie weet…



Mirjam, waar zit je? Je bent toch niet stiekem zwanger hè??? Ik hoop natuurlijk van wel.



Zelf voel ik niets bijzonders. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu zwanger zou zijn. Maar goed, ik hou me vast aan de gedachte dat ik bij André pas op mijn NOD zelf iets voelde, namelijk pijn in mijn borsten. Ik dacht toen, dan zal ik vandaag wel ongi worden (hoewel ik anders nooit last had van gevoelige borsten) maar in plaats daarvan kreeg ik een positieve test. Dus…ik geef mezelf nog een week de tijd om iets te gaan voelen. En anders gaan we de volgende ronde in. Een mei baby vind ik ook prima.

PS Ik zie nu pas de foto’s Plut, omdat ik eerder nog niet ingelogd was…Wat een snoepje! Heel erg lief koppie. Maar dat hoor je ongetwijfeld regelmatig. Kan me goed voorstellen dat je er nog zo één wil, haha…

Plut wat een lekker ventje! Ook ik kan me heel goed voorstellen dat je er nog wel zo een wilt…



En meiden, over dat buikje…ik hoef niet zozeer een buikje voor het buikje hoor…Ik wil gewoon “iets” wat mij er nu aan herinnert dat ik echt zwanger ben. Er is nu eigenlijk heel weinig wat mij het gevoel geeft een beebje te dragen en dat vind ik jammer. Nee…jammer is niet het goede woord…Ik weet het eigenlijk niet. Het is heel tegenstrijdig. Maar goed, dat gaat vast weer over.



Ineke, ik heb al zoooooo vaak naar mijn test gekeken, dat geloof je niet gewoon. Maar misschien moet ik inderdaad maar iets “echts” gaan kopen…Goed idee eigenlijk! Kan dit weekend ook wel want Aschwin is dit weekend bij zijn vader. Aschwin en Basten weten natuurlijk nog van niks dus er moet hier nogal stiekum gedaan worden op het moment…

Nadenken over een naam is ook leuk! Ik ga zo op zolder maar weer op zoek naar mijn namenboek!



En Mirjam??? Hoe is het bij jou???

Wauw Plut! Gaaaaaaf die foto´s! Echt cool om je mannetje te zien!!!



Mirjam is even op vakantie.



Debke je moet echt je vent eens overhalen om mee te gaan. Ik ben een schouwburg freak, zat er vroeger elke week. Dat lukt nu niet meer, maar elke grote productie ga ik toch echt bekijken. Mijn vent ook een keer moeten overhalen, maar het is zo prachtig! Nu gaan we dus lekker samen en hij is even enthousiast als ik! The Lion King is ook een hele mooie om mee te starten, zeker weten dat ie het mooi vindt!



Debke ik heb jou gevoel ook een beetje, snap je eigenlijk volkomen. Nu heb je een positieve test en dan? Nog niet vertellen aan anderen, nog niet vertellen aan je kids, nog niet zwangerschapskleding shoppen, nog geen lieve beebkleertjes uitzoeken, niet eens naar de VK! Die eerste weken duren laaaaang, maar daarna zo´n heerlijke buik, ik heb dr enorm veel zin in! Ik zit trouwens wel al met mn knoop los, maar ik heb denk ik iets te veel chips gegeten… :oops:



Steph hoe is het nou??? Ik wil het zo graag weten!



Bruin bloed, tja, hoe ver ben je nu in je cyclus? Ik heb echt geen flauw idee!

Thanx Brechtje! Blij dat ik niet gewoon knettergek ben…

Ik zat net trouwens even een oude foto te kijken van mij een dag of 3 voor mijn vorige bevalling…Wat erg! Zo’n buik hoeft nou ook weer niet meer van mij…



Ach, we wachten af en zien vanzelf wat dit beebje gaat brengen!

Hi!



Wat een geweldig jochie heb je Plut! Heerlijk zo’n kereltje. Wat kan je lichaam soms rare dingen doen hè? Ik zou ook niet weten wat dat te betekenen heeft, ik hoop voor je dat het betekend dat er een kleintje in je groeit (of heel binnenkort gaat groeien!).



Hier nog geen :twisted: :twisted: te bekennen… Ik voel me ook niet zwanger, heb geen kwaaltjes tenminste, dus ga ook niet meer testen (maak ik mezelf een beetje gek mee). Eerst begon ik er heel erg onzeker van te worden. Voor mijn pilgebruik was ik ook welles 3mnd of zelfs wel een half jaar niet ongi. Mijn opa en oma hebben destijds 7jaar moeten wachten (hebben toch nog vier kids gekregen) en mijn ouders 4jaar, dus das niet zo’n fijn uitgangspunt… Alhoewel mijn zus twee meiden heeft en gelijk beide keren zwanger was. Wat dat betreft is elk lichaam weer anders en zal het wel meevallen, bovendien ben ik nog maar 26, dus nog alle tijd.

Ik ben nu ook op zo’n punt dat mijn lichaam gewoon ff omschakelen moet en dat we gewoon eventjes geduld moeten hebben. Het bewijst maar eens weer dat we dit niet kunnen sturen en dat beebjes echt wel kleine wondertjes zijn!!



Die heerlijke dikke buik komt vanzelf Debke en Brechtje, vooral bij de tweede of derde wordt ie veel eerder dik dan bij de eerste toch? Gaan jullie alvast maar wat moois halen voor de kleine! Een mooie knuf ofzo!



Wat eng zeg Ineke, dat verhaal van die vermoorde vrouw. 't Gebeurt overal, maar als het zo dichtbij komt is het wel angstig. Ik ga voor je duimen meid deze week!



Fijn weekend allemaal!

Lastig hoor, Famke! Hoe lang was je cyclus vorige keer? Hoe lang ben je gestopt met de pil? Ik blijf voor je duimen! Misschien moeten jullie ook doorklussen, wie weet heb je idd een heeeele lange cyclus en binnenkort nog je ei? Heel lastig iig! Dikke :-* voor jou!



Ineke spannend weer! Ik duim voor je!



Debke, alles komt goed! Ik heb net even op een ander forum gelezen bij meiden die 5 weken zijn, allemaal zoooo onzeker! We zijn niet gek, het hoort er blijkbaar bij!



Hoe zou het met Laura zijn?

Tsja Brechtje…daar moeten we het dan maar even mee doen voor nu! Ik las dat je je eerste kwaaltje gesignaleerd had…of eigenlijk twee…Was je cheeseburger lekker? :wink:



Ik heb ze ook wel hoor die kwaaltjes…Mijn borsten doen zeer. Niet leuk…en misselijk bij vlagen. Maar verder gelukkig geen hele gekke dingen. Al moet ik wel zeggen dat ik meer trek heb in hartige dingen dan normaal…Ben eigenlijk een echte zoetekauw.



Famke, ik duim ook gewoon door voor je hoor! Zeker na je verhaal over je vroegere ongi’s. Misschien moet je ei inderdaad nog wel springen! Je weet maar nooit!



En Ineke…het zou wel heel mooi zijn he…als je nu zwanger zou zijn! Leuk verhaal voor 10 september! Ik ga nog maar eens extra voor je :thumbup:

Haha ik ben ook een zoetekauw, niet normaal! Maar nu eet ik bijna geen koekjes meer. Gister zelfs een dag zonder koek! Volgens mij de eerste van het jaar! De cheeseburger was eigenlijk helemaal niet zo lekker, het was meer psychologisch ben ik bang…

Hey! Ik leef nog hoor, ben alleen een beetje druk momenteel vandaar dat ik even weinig op KOK te vinden ben. Ik lees wel iedere dag even mee en hopelijk heb ik volgende week ook weer tijd om wat meer te reageren. Fijn weekend en heel veel succes allemaal! :-*

geeft niet hoor leentje!! Succes met druk-zijn :mrgreen: :wink: :-*



STEPHIE??? ik maak me zorgen meid, laat es wat horen!!



verder niet zoveel te vertellen, het begint nu spannend te worden dusss…

Annemarie…hoe voel je je??? Al voortekenen???

Paar daagjes nog joh! Weet je al wanneer je wilt testen als de :twisted: wegblijven?



Leentje succes met de drukte zou ik zeggen! Jij ook een fijn weekend en tot volgende week!!!

Hai hai! Back in KOKland!

We zijn heel druk met verbouwen hier, vandaar dat ik niet altijd tijd heb om te komen kletsen!

Maar nu even nieuws van mij hoor!

Raar maar waar, maar ik ben dus nog niet ongestled. Dat is best vreemd te noemen, aangezien het al maanden toch echt wel tussen de 4 of 5 weken zat, en nu gaan we dus over de 5 weken heen.

Ik heb besloten om tot maandag te wachten, en dan een test te doen!

Ik ben heel benieuwd… Ik voelde me gister zwaar beroerd en moe, dus wie weet…

Ik hoop het!



Plut, wat een heerlijk mannetje zeg! Wat is hij groot geworden! :inlove:



Ik kom later sociaal doen, ga nu even winkelen. Moet ook gebeuren he? :-*

Stephie spannend!!! Hier wordt :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

oooooh Stephie…ik hoop het echt voor je…ik heb zo’n voorgevoel, laat het please waar zijn!! :wink: hoop snel wat te horen…

Stephie, wat spannend joh! Zou echt heel leuk zijn… Lukt het met verbouwen??





Leentje, jij ook zo druk?? Geeft niet hoor, we ‘zien’ je wel weer als je weer wat meer tijd hebt, toch??





Debke en Brechtje, leuk hoor, die zwangerschapsverhalen. Dat is om vrolijk van te worden :lol: :lol:



Famke, lastig hè, zo’n onregelmatige cyclus… Jammer genoeg kun je niet veel meer doen dan ermee leren leven en geduld hebben (= best lastig als jee graag een kleintje wilt :roll: :wink: ). Maar je beseft idd nog wel extra dat zo’n kleintje in je buik echt een wonder is, ja! Dat denk ik nog heel vaak als ik naar Matthijs kijk.



Ik denk niet dat mijn bruin bloed een innesteling is ofzo. Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus, dus dan kan ik eigenlijk nog niet zwanger zijn, toch?? Wat het wel is weet ik gewoon echt niet, ook omdat ik dit de vorige keer toen ik zwanger wilde worden niet heb gehad… Misschien is mijn lijf nog aan het ontpillen ofzo???



Tjee Ineke, wat een eng idee, dat er iemand vermoord is op dat fietspad. Zou ik dan ook niet zo graag rijden nee.



Meiden bedankt voor de complimentjes voor Matthijs, ben zelf natuurlijk ook helemaal weg van hem, maar ja, da’s logisch, ik ben niet voor niets zijn mama natuurlijk :inlove: :-*

hoi!



Stephie: Spannend! Is wel een goed teken natuurlijk, over de 5 weken heen. Ook hier wordt er voor je geduimd!



Plut: dag 13 een innesteling is idd vreemd. Hoe lang is je cyclus normaal?



Mama van Teun: ook voor jou: :thumbup: !! voel je al iets wat kan duiden op een ongi of een zwangeschap?



Debke: wanneer was je van plan om het je zonen te gaan vertellen? Heb je daar al een leuk ideetje voor?



Famke: Wie weet ben jij heel snel zwanger vergeleken met je oma en moeder. Je weet nooit hoe raar het kan lopen. Hoe is het nu met je?



Hier gaat alles z’n gangetje. "t is net alsof het zwanger worden niet zo’n grote plek meer heeft. De eerste maand was ik er elke minuut van de dag mee bezig, nu nog maar een paar keer per dag, haha! Heb een soort van rustig gevoel gekregen, zo van: het komt wel goed. Heel vreemd, kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen.

Heb volgens mij vandaag mijn ei-sprong, dus we kunnen er weer tegen aan!



Fijn weekend verder allemaal.



Kuzz Sophia

Steph wat spannend! Ik duim keihard!

PFff, het blijft ook spannend hier voor iedereen!



Hier zijn de :evil: :evil: eindelijk bijna weg… deze maand 8 dagen ongi geweest, heb er nu genoeg van!

Gelukkig nu bijna weer tijd voor de eisprong, toch de leukste tijd van de maand!