Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

Daar ben ik weer na een weekje rennen en vliegen! Gisteren heb ik helemaal zwijmelend over de babyafdeling van de V&D gelopen :inlove: ! Ik heb voor mijn zwangere vriendinnetje een leuk cadeautje gekocht en moest me inhouden om niet de hele afdeling leeg te kopen :oops: ! Ik hoop echt dat ik er binnenkort voor een eigen beebje mag rondlopen! Ik zit in ieder geval alweer in mijn vruchtbare dagen :smiley: . De afgelopen keer ben ik maar 2 dagen ongi geweest en daarom hou ik er maar rekening mee dat dit wel eens een kortere cyclus zou kunnen zijn, het doelgericht klussen is dus al in volle gang :oops: :smiley:



Sandra: Jee, 8 dagen ongi… dat is lang zeg!



Stephie/Annemarie: Spannend bij jullie! :pray: :thumbup:



Famke: Ik hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten als je oma en moeder destijds!



Plut: Leuke foto’s!



Nou, volgens mij vergeet ik nu een heleboel mensen, sorry daarvoor! Fijne zondag allemaal!

Dat is mooi hè! Babyspulletjes kopen Leentje! Twee dagen ongi… dat is wel erg kort. Is dan de cyclus korter denk je? Dat heb ik namelijk nog niet eerder gehoord… maar er zit idd wel wat in.



Klus se Sandra en Sophia! :thumbup: :thumbup: !!! Hopelijk gaat’t lukken en zijn julle volgend jaar meimama’s :!: Net zoals Stehpie en mama van Teun!! en wie er nog meer hun NOD hadden natuurlijk!

Elke maand een paar zwangeren, dan komen we er wel!



Geniet se Debke en Brechtje!



Hier verder geen nieuws helaas…

Hallo hallo!

Ben nu even bij mijn mama, maar wilde dit toch met jullie delen.



Ik ben ZWANGER!!!



Ik kan het niet geloven joh! Ik heb al drie testen gedaan, en alledrie positief! Gaaf he?



Kom later kletsen! :-*

Oh wauw Stephie!!! GEFELICITEERD! :clap: :clap:

Stephie, geweldig nieuws!!

van harte meid

En dat is 5!!!



Gefeliciteerd Stephie, super! :inlove:



Hoe voel je je? Was je bij je moeder om het grote nieuws te vertellen of zomaar?



Hier verder geen nieuws, maar wilde even op Stephie reageren.



Liefs Sophia

Liefjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



Ik zei het al, een streep is een streep…



Love you…



Kus kus kus…



ps dit bericht is voor steph… 8)

Stephie!! Da’s toch snel gegaan hè???



Gefeliciteerd meis :-*

Wauw Stephie, gefeliciteerd!!! Ik wist het wel!!!



nu hopen dat het voorgevoel bij mezelf ook klopt…nog niet ongi maar ik wacht nog even met testen… jullie horen gauw meer!!



groetjes Annemarie

Bedankt lieve meiden! Ik ben zo blij… Enne, Annemarie, ik duim voor je hoor! Heel hard! :-



Lous, lief, love you too! Zo gaaf he? Volgend jaar kom je lekker bij mij op kraamviste he? Dikke kus! :-

Helemaal geweldig Stephie, ik ben hartstikke blij voor je! We steken elkaar wel aan hè, gaat nu echt lekker met de vruchtbaarheid hier.



Ik duim nog steeds voor jullie allemaal. Verder gebeurt hier weinig. André is vandaag een beetje ziekjes. Hij hoest al een paar dagen, maar niet veel. Vandaag is hij begonnen met overgeven, dus ik was me rot. Zielig hoor. Ik heb hem lekker in een campingbedje in de woonkamer gelegd, zodat ik hem een beetje in de gaten kan houden en daar ligt hij nu heerlijk in te slapen. Hij heeft verder geen koorts, dus ik denk dat het gauw over zal zijn.



Ben zelf iets meer gefocussed op afvallen en sporten dan op zwanger worden. Het wil alleen niet erg. Het sporten wel, maar het afvallen niet. Dus dan hoop ik stiekem toch weer dat ik zwanger ben, zodat ik niet meer verdrietig hoef te zijn dat er niks af gaat. Ik voel me alleen totaal niet zwanger, dus ik denk niet dat het raak is. Binnen een week weet ik het, dus ik hoef niet lang meer te wachten.



Hoewel ik op zich nu wel weer geduld heb, zou ik het toch wel leuk vinden om of deze maand of volgende maand zwanger te worden, want dan kan ik het mijn ouders persoonlijk vertellen. Ze komen in september weer. Anders moet ik wachten tot ik ze in maart zie. En stel dat het dit jaar nog gaat lukken, dan vind ik dat wel lang. Waar je je al niet druk om maakt…eerst maar eens zwanger worden!

Stephie: GEFELICITEERD MEID!!! :dance: :dance: :dance:



Gaat echt goed hier! Hopelijk snel meer meiden met goed nieuws! :pray:

breek in



Stephie van harte meid :-* :-* bijna weer tegelijk uitgerekend, net als de vorige keer :wink:



En alle andere meiden, veel succes :-*




breek uit

goeiemorgen allemaal!



En een zeer vrolijke ochtend voor mij, want ik ben ongi geworden!! Is deze keer toch echt om blij van te worden hahaha!



fijne dag meiden!

Steph, GEWELDIG nieuws joh!!!

En ja, ik heb het streepje mogen bewonderen, en je had echt geen bril nodig hoor hahahaha, hij was super …

En ik vond het een hele eer, dat je de 2de test op mijn wc hebt gedaan hahaha :mrgreen: :mrgreen:

Ik voelde me gister -nog steeds- helemaal super, vind het echt geweldig!!!

Misschien zijn we saampjes weer zwanger :inlove:

Nou…echt Super Stephie. Gefeliciteerd joh.

Hallo!!!



Tjonge, we zijn volgens mij allemaal hotel-de-botel van alweer de 5de zwangere in ons midden :lol: :lol: ! Hopelijk komt de rest er gauw achteraan…



Famke, fijn dat je ongi bent geworden… Hoe lang was deze cyclus nu??



Ineke, wat rot dat Andre ziek is… Is altijd zo sneu, zeker wanneer ze beginnen over te geven hè??? Geef hem maar een dikke :-* Enneh… als je eenmaal geduld hebt, ben je vaak zó zwanger, let maar op!!! :wink:



Hier gaat alles zijn gangetje, gisteren had ik me toch ineens zin om te klussen!! Niet normaal meer, Jonathan was er helemaal verbaasd van :mrgreen: :mrgreen: ! Zou dat betekenen dat dit mijn vruchtbare dagen zijn?? Zou wel mooi zijn, want ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus… Nou ja, we’ll see!

Famke, fijn dat de onzekerheid nu ook weg is zeker?



Ineke, beterschap met de kleine man



Plut, ik hoop dat het inderdeaad je vruchtbare periode is… :pray:



Stephie, ben echt zo blij voor je, zeker dat het nu redelijk snel is gegaan he.



Annemarie, nog steeds geen ongi??



Ineke, ik ben nu ook meer bezig met afvallen dan met zwanger worden, is ook wel een fijn gevoel hoor want ik was er vorige maand toch echt meer mee bezig dan goed voor me was.



Verder gaat hier alles zijn gangetje.

De kleine man ligt op bed, dus kan ik ongestoord even achter de pc.

De kermis is hier in de buurt weer begonnen, 10 dagen groot feest, dus gisteren met de kleine man erover heen en hij vond het geweldig. Hij is in 3 atracties geweest en toen was het mooi geweest.

Volgend weekend nog een rondje en dan is het weer over.



Mijn vriend gaat vanmiddag zijn scriptie inleveren op de universiteit en meteen zijn bul aanvragen. Groot feest dus binnenkort hier.

Eigenlijk wilde we pas beginnen met klussen als hij klaar zou zijn dus komt het wel mooi uit zo.

Nu hij klaar is kan ik weer naar school, gelukkig maar een halfjaartje en dan hopelijk weer een certificaat erbij.

STEPHIE!!! Hoera! Wauw wat gaaf dat je zwanger bent! Haha, op het andere forum hadden ze je gelijk door, want daar heb ik het eerst al gelezen! Maar ook hier wil ik je graag feliciteren! Wauw wat enorm leuk!



Alvast van harte boefje!!! Leuk!



Famke fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Hoeveel dagen waren het nu in totaal?

Ik ben nog steeds helemaal blij vanwege Stephie’s bericht! Echt geweldig. Nu de rest nog!



Famke, wat fijn dat je uit de onzekerheid bent. Wel erg raar, zo’n lange cyclus. Maar nu kan je tenminste de volgende ronde in. Veel plezier en succes!



Plut, ik hoop dat je gevoel klopt en dat jullie een prachtig kindje gaan maken deze week. Is dat geen mooi idee?

Ik heb André even lekker extra geknuffeld en ik denk dat het geholpen heeft. Hij wilde vanmorgen gelukkig zijn flesje pap wel weer. Hij heeft sinds gistermiddag niet meer overgegeven en al zijn drinken en wat crackertjes binnen gehouden. Hij lijkt in ieder geval al een stuk vrolijker. En zijn autostoeltje is weer lekker gewassen, dat is wel weer een voordeel natuurlijk.



Boefje, wat leuk, de kermis. Hij keek vast zijn ogen uit! Spannend voor je vriend, met zijn scriptie. Wel leuk dat al dat harde werken nu eindelijk een mooi resultaat gaat opleveren. Heb je zin om zelf weer te gaan leren? Ik weet dat je er vorige keer heel fanatiek in was. Ik vind dat knap hoor, als je ook nog een hummeltje thuis hebt rondlopen. Ik ben zelf al zo trots als ik mijn huishouden draaiende weet te houden om André heen. Aan lezen kom ik niet toe, laat staan studeren!



Brechtje, hoe voel je je nu? Nog niet misselijk hoop ik?



Gisteravond wist ik het zeker. Ik ben zwanger. Pijnlijke borsten, opgezette buik, maar hetgene waardoor ik er echt van overtuigd was: een allesoverheersend oergevoel van binnen dat er echt iets groeide. Ik lag in bed, lekker tegen mijn lief aan die heerlijk lag te snurken en ik voelde me ineens zo ontzettend gelukkig en blij. Ik verwachtte bijna dat ik de baby zou voelen schoppen op dat moment. Toen in slaap gevallen en de hele nacht gedroomd over zwanger zijn, bevallen en baby’s.

Nu ben ik weer in de gewone wereld beland en weet ik dat het net zo goed niet raak kan zijn. En dat geeft niets, want ik vond dat moment van gisteravond gewoon heel fijn. Echte voorpret. Zaterdag ga ik testen, mocht mijn menstruatie uitblijven. Voor die tijd zeer beslist niet!