Wauw Ineke, wat gaaf! Ik hoop dat je droom werkelijkheid is! Echt, dat zou helemaal super zijn!
Ik voel me prima hoor! Eigenlijk weinig kwaaltjes, maar volgens mij had ik dat de vorige keer ook in de eerste weken! Het echte misselijke kwam later, bah wat een strijd was het dan om te eten. Ik vind vooral brood en zoetigheid niet meer zo lekker, maar ik walg er nog niet echt van, dus ik heb niks te klagen!
Heej meiden!
Hier ook weer eens een berichtje van mij…Was weer een paar daagjes geleden geloof ik… :oops:
Allereerst: STEPHIE!!! VAN HARTE MEIS!!! Fijn dat het al met al nog zo snel is gegaan deze keer!
Wij zijn gewoon een errug vruchtbaar groepje met zijn allen…
Who’s next? Annemarie? Ineke?
Plut, ik hoop voor jou ook dat je vruchtbare dagen daar zijn…En zo niet? Nou, dan heb je in ieder geval plezier gehad toch?
Famke, wat fijn voor je dat je :twisted: er dan toch eindelijk zijn! Hoeveel dagen is je cyclus nu geweest? 35 ofzo?
Boefje, kermis he? Leuk! Bij ons duurt het nog even (een week of 6 geloof ik) Basten vind kermis helemaal niks trouwens (loopt de hele tijd met zijn handen over zijn oren dan), maar Aschwin is er niet vandaan te slaan gewoon!
Ineke, ik hoop dat je gevoel en je droom van gisteravond werkelijkheid wordt meid! Het zou wel heeeeeel leuk zijn zo net voordat je ouders komen he! Hier wordt keihard geduimd in ieder geval! (voor iedereen trouwens!)
En hoe het hier is? Nou…eigenlijk prima! Behalve een paar hele zere borsten en wat meer vermoeidheid dan anders gaat alles goed (gelukkig!). Ik begin langzaamaan te wennen aan het zwanger zijn. Ook wel prettig… Gisteren een shirtje besteld voor Basten met de tekst "Ik heb een leuk bericht, vandaar dit gedicht. Wat dat bericht zal wezen, kunt u op de achterkant van mijn shirtje lezen! En dan op de achterkant: Hoera ik krijg een brusje, want ik verwacht een broertje of zusje!
Ik zal er weleens een foto van maken als het binnen is. Zag er wel leuk uit en was voor een prikkie! Kon het niet laten!
Dat mag hij dus aan als we het aan de opa’s en oma’s gaan vertellen. Ik ben heel benieuwd hoe lang het duurt voor ze het in de gaten hebben! Maar dat duurt nog een paar weekjes…Het blijft nog even ons geheimpje! Ook de kids moeten nog even geduld hebben. Die vertellen we het net voordat we het aan onze ouders gaan vertellen, omdat die anders hun mond ook niet kunnen houden…
Morgen moet Basten naar het consultatiebureau…Hij moet 2 prikken…Ik vind dat altijd zoooooo zielig! Gelukkig is Basten over het algemeen een behoorlijke bikkel. Nou maar hopen dat dat morgen ook het geval is!
Meiden ik ga weer even verder (wasje doen)!
Dikke :-* Debbie
Hello!
Alles goed meiden?
Hier wel hoor! We vinden het nog steeds zo bizar!
Ik ga tellen vanaf de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid, dus dan ben ik nu 5 weken en 3 dagen.
Een echo zal het definitief uitwijzen!
Ik heb een hoop gelezen, maar ben alweer een hoop vergeten!
Dat krijg je met een verbouwing he hahaha!
Tot later!
Mijn duimen draaien overuren voor jullie allemaal! :-*
Neeeee Stephie…Da’s zwangerschapsdementie! (tenminste…dat maak ik mezelf wijs!)
Geniet ervan meis!
Hahaha ja Deb, dat kan natuurlijk ook! Hihihihihihi.
Ik ben me moe joh! Niet normaal. Ga straks een uitgebreid bad nemen, en dan lekker naar bed!
debke en stephie even ver zwanger ?? -misschien dan-
leuk joh!! :mrgreen:
STEPHIE GEFELICITEERD MEID !!! :-* :-* :-* STEPH KUNNEN JIJ EN DE ANDERE DAMES DIE ZWANGER ZIJN ONS ZOVEEL MOGELIJK HORMOONTJES STUREN ??? :dance: :dance: :dance: :dance:
Vang je ze?
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Debke, wat een leuk idee met dat t-shirtje. Wat een verrassing voor opa en oma…
Ineke, fijn dat het alweer wat beter gaat met andre… En dat gevoel en die droom!!! Ja da’s heerlijke voorpret hè? Dat steek je iig vast in je zak, zelfs al ben je niet zwanger :inlove: Maar goed, misschien is het wel je intuitie, zou ook leuk zijn natuurlijk :mrgreen: :thumbup:
Boefje: leuk hoor Kermis. Hier is dat altijd pas in oktober. Vorig jaar vond Matthijs er nog niets aan. Wie weet dit jaar wel. Alhoewl… wij zijn zelf niet zo heel erg van die kermisliefhebbers. Ik ben de herrie en al die chaotische lampjes altijd weer gauw zat :roll:
Hier verder niks nieuws te vertellen. Dit is al m’n 2e vrije dag vandaag en vanaf morgen moet ik 3 dagen achter elkaar werken, bah :roll:… Ach ja, moet ook gebeuren…
He bah Plut… 3 dagen achter elkaar… Wat doe je voor werk?
Ik ga ook even hormoontjes blazen! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Hoi meiden!
Wat een vrolijke stemming op het forum
Ben ook blij dat de onzekerheid voorbij is… achteraf valt het ook wel mee een cyclus van 37 dagen, maar ja das achteraf hè. Ik heb me ook voorgenomen om deze ronde wat rustiger te zijn en me ook maar wat meer te focussen op het afvallen!
Toch bedankt voor de hormoontjes !
Wat een grappig tshirtje Debke! Dat zullen ze vast prachtig vinden! Ook leuk zo voor Basten dat ie erbij betrokken wordt op die manier. Heeft je moeder het in de gaten denk je, dat je zwanger bent?
Nog niks aan de hand Ineke? Oh… ik hoop zo dat je droom werkelijkheid wordt! Hoe oud is André ook alweer? Gelukkig dat ie zich weer wat beter voelt!
Wat goed van je vriend Boefje, om z’n bul te halen op de universiteit! Kan me voorstellen dat jullie dat eventjes goed gaan vieren! Heeft ie het druk gehad met studeren? Welke studie ga jijzelf volgen dan?
Dan is het ook fijn hè Plut om te klussen in de “klusperiode” als je er ook echt zin in hebt Maandag en dinsdag vrij is wel lekker op zich, dan kun je thuis ook eventjes wat doen, of wisselen jouw werkdagen? Ik ben zelf nog 40uur p/w aan het werk en dat bevalt nog goed zolang er geen kleintje is. Dan ga ik of 2 of 3 dagen werken, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Wat is aan te raden volgens de moeders onder ons?
Heeft niemand trouwens meer een banner onder z’n bericht? Ik heb geen idee wanneer mijn volgende NOD is, dus ik laat em maar eventjes weg.
Nee Famke, ik heb geen banner om dezelfde reden als jij: Ik heb toch geen flauw idee wanneer mijn NOD is en zo’n banner maakt me dan alleen maar zenuwachtig :shifty:
Normaal gesproken werk ik op dinsdag, woensdag en vrijdag, maar deze week heb ik geruild met een collegaatje. Die twee dagen achter elkaar vrij is op zich wel lekker, maar ik zie wel tegen die 3 dagen achter elkaar op… Ik werk trouwens als secretaresse op een accountantskantoor Stephie… is weinig aan, maar goed, ik moet toch ergens mijn geld mee verdienen :roll:
Famke, als je kunt is volgens mij 2 of 2,5 dag werken ideaal! Ik ben ook op zoek naar zo’n baan, maar kan die nog niet vinden jammer genoeg…
Enneh, bedankt voor die hormonen hoor! Wie weet helpt het wel :mrgreen: :think:
Mijn borsten doen zo’n pijn…Volgens mij sinds zondag al…Zou ik wat hormoontjes op hebben gevangen van Stephie en Brechtje?
Ik was de hele maand zo cool erover, de tijd vloog voorbij, maar nu lijken twee dagen nog zo LANG…Is er iemand die mij nog een portie geduld kan opsturen?
Stephie, vertel eens hoe je omgeving reageerde? Of houden jullie het nog lekker even geheim?
Plut, succes de komende dagen, voor je het weet zijn ze om en heb je weer lekker weekend.
Famke, ik heb als het goed is nog wel een banner hoor. André is nu twee en een half. Over werken kan ik je niet adviseren, ik ben thuisblijfmoeder. Twee dagen klinkt in elk geval wel ideaal. Ik denk dat het net is wat je zelf graag wil en fijn vindt. Ik hoop dat je het tegen die tijd allemaal goed kunt regelen.
Oh, ik hoor mijn man thuiskomen. Lekker vroeg vandaag!
Meiden, even snel voordat ik moet gaan werken (en oma dus zo binnen kan lopen…)
IK BEN ZWANGER!!!
Kom vanavond nog wel even vertellen en bijlezen!!
Groetjes Annemarie
Annemarie!!! Geweldig! GEFELICITEERD MEID!!!
Geniet ervan he!
Ineke…geduld kan ik je niet sturen…heb ik zelf nou eenmaal te weinig van. Ik ben ook hartstikke nieuwsgierig naar jouw testresultaat straks als je :twisted: wegblijven (waar ik overigens een heel goed gevoel over heb…)
Ga je zaterdag testen?
Famke, volgens mij heeft mijn moeder geen flauw idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik denk dat ze daar ook gewoon absoluut niet op rekent. Dus dat zal echt een complete verrassing zijn denk ik. De enige die denk ik niet compleet verrast zal zijn is mijn schoonzusje…Die is in ieder geval op de hoogte van ons eeuwige getwijfel over wel of niet een derde kindje en zij kent mij en René ook veel te goed dus zij wist waarschijnlijk eerder dan wijzelf dat dat derde kindje er echt wel zou komen…
En wat werken betreft…Tsja…ik kan alleen maar zeggen dat ik 3 dagen per week werk. Op maandag, dinsdag en donderdag (dit met voorbedachte rade in verband met schooltijden…hier is de basisschool iedere woensdag en vrijdagmiddag vrij namelijk). Mij bevalt dat prima! Tijd genoeg om heerlijk te moederen maar ook tijd genoeg om lekker met andere dingen bezig te zijn. Ik vind mijn werk (meestal) erg leuk dus dat helpt er natuurlijk ook aan mee, dat ik straks ook nog graag 3 dagen blijf werken. En tot nu toe is mijn moeder altijd oppas geweest (ik weet natuurlijk niet of ze dat voor frummel nr. 3 ook nog wil doen…) en da’s ook heel handig…Maakt je lekker flexibel!
Ik kom straks weer even spieken hier! Nu ga ik even een ontbijtje in elkaar flansen!
Annemarie, meis!!! Gefeliciteerd!!!
Wat ontzetten leuk zeg!! 't Gaat hier wel als een speer zeg…
Ineke, helaas ben ik ook geen ster in geduld hebben. Ik red het momenteel nog maar net met mijn eigen portie :mrgreen: :roll: . Ga lekker leuke dingen doen met André, dan vliegen de dagen vast om. Ik :thumbup: :thumbup: in ieder geval voor je hoor… :-*
Wow Annemarie wat cooooooooooooooooooooool! Van harte gefeliciteerd meid! Jeetje wat leuk! Kom je gauw je verhaal droppen hier???
Ineke wat spannend!!! Geduld? Ehm nee, dat heb ik niet, sorry, ik hoop dat een ander je wat geduld kan sturen! Maar wel echt spannend! Wanneer wil je gaan testen?
Ik werk nog maar 1 dag! Ik heb een tijdje 2 dagen gewerkt, maar door allerlei omstandigheden werd het beter om maar 1 dag te werken. Ik vind het ideaal, ik geniet enorm van het thuis zijn, maar wil ook nog werk hebben, gewoon om contact te hebben met volwassenen en ook om een beetje op eigen benen te staan (wel een heeeel klein beetje). 2 Dagen zou ik het allerbest vinden. Zo ben je wel echt aanwezig op je werk, maar vooral ook aanwezig thuis, want zo´n hummel maakt een hoop in je los…
Annemarie, van harte gefeli met je zwangerschap
dames we zijn echt een vruchtbaar groepje he
Ineke, jij de volgende?? nog beetje geduld (ik zal het naar je toe blazen :: :: :**: )
Hier gaat alles lekker zijn gangetje. eindelijk weer wat mooier weer dus ga zo lekker buiten zitten met een boekje
Ik werk trouwens 18 uur, verdeeld over 2 dagen en om de week nog een ochtend. Bevalt me prima.
Stephie, gaat het? lekker in de wolken meid!?
Je hebt wel zo je vriendinnetje afgelost he, heel mooi moment zou ik zeggen. De een bevallen en de volgende zwanger.
Annemarie, van harte gefeliciteerd meid! Ik was al erg nieuwsgierig naar je en wilde net gaan vragen of iemand al iets wist. En nu ben je ineens zwanger, echt geweldig! Dat is nummer zes al, hè?
Ik weet nog zo net niet of ik nummer 7 zal zijn, want ik heb vandaag ineens wat krampen. Ik zou dus best eens ongesteld kunnen worden morgen. Nou ja, jammer dan.
Alex kon zich weer eens niet inhouden en kwam thuis met testen. Maar ik heb ze ver weg gestopt. Ik wacht echt nog twee dagen. Zaterdagochtend lijkt me vroeg genoeg. Allemaal bedankt voor de porties geduld!
Ik ga maar eens flink aan de poets vandaag, dan doe ik nog iets nuttigs terwijl ik wacht
Ineke…ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: me suf (ok, tussen mijn dutjes door dan…ben niet op mijn best vandaag…)
Knap hoor, dat je nu (juist nu er wat onzekerheid begint te komen) besluit niet te testen! Zelfs nu Alex alvast wat testen voor je heeft meegenomen.
Ik moet ook nog poetsen, maar ik kan het niet opbrengen vandaag…Over een uurtje is René thuis…Kan hij me mooi even helpen.