Nog steeds niks… heb ook niet het gevoel dat de :twisted: :twisted: :twisted: al staan te trappelen, maar dat kan natuurlijk ineens omslaan. Dat geduld dat lijkt maar zo hoor Debke, het kost me de grootste moeite om de test braaf in de kast te laten liggen. Om wat afleiding te hebben heb ik me vandaag maar flink op het huishouden gestort, ben ik ook nog gelijk nuttig bezig! :lol:
o jee leentje, zei je daar op het huishouden storten??? hihihi ik heb terwijl ik toen nog niet wist dat ik zwanger was alle kleerkasten uitgemest en druk bezig geweest, misschien toch hoop !!!
Sandra jij houd de spanning er ook aardig in, hihi :mrgreen:
Nou meiden ik blijf jullie volgen hoor!! enne ik ben bij de arbo geweest gister,moet weer aan het werk helaas
met mijn geduld is het ook niet zo goed gesteld… Het is dat ik mijn man heb beloofd dat we morgen samen gaan testen…
Weten jullie trouwens of het nou wat uitmaakt of je met ochtendurine test of niet? Op mijn test (clear blue) staat dat je op elk moment van de dag kan testen.
Sandra
Hallo meiden!
Had ik gister een heel bericht getikt, komt Matthijs voorbij, ramt wat op het toetsenbord en weg was m’n berichtje :mrgreen: Daarna natuurlijk geen tijd meer gehad… Ik weet dus niet meer precies waar ik gebleven was en jullie hebben al zoveel extra berichten getikt, dat ik maar gewoon weer hier inspring hoor
Brechtje en Debke, gefeliciteerd met de 12 weken grens :dance: :dance: Wat gaat het snel zeg!! Hoe reageerden je collega’s Brechtje??
Boefje, leuke dag gehad vandaag??
Leentje en Sandra: :thumbup: :thumbup: :thumbup: . Sandra, in ochtendurine zit in principe een hogere concentratie hcg, dus als je het zeker wilt weten is 's ochtends testen toch wel beter.
Mirjam, ik ben zo benieuwd hoe het bij jou is???
Hier verder nog steeds niets… ook nog geen test gedaan. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen plan de campagne, ik laat het even voor wat het is, tot ik er echt te onzeker en zenuwachtig van wordt… Nou, lunchpauze is voorbij, ik ga dus maar weer even werken
hoi sandra, ik heb ook niet met ochtendurine getest, ik heb 1 keer savonds laat en de andere keer smiddags om 4 uur getest en dat met gewone testen van eigen merk!!
Sandra, in principe is ochtendurine geconcentreerder en dus kun je daar eerder een positieve test mee in je handen hebben, dan met andere urine.
Clearblue is als het goed is gevoelig genoeg om op ieder moment van de dag mee te kunnen testen. Zeker nu je NOD al voorbij is zou dat moeten kunnen. Als je nog een of twee dagen voor je NOD zit en je zou per se willen testen zou ik dat met ochtendurine doen.
Dus als je het echt niet meer kan opbrengen om tot morgenochtend te wachten, kun je ook eerder testen hoor! Wel zorgen dat je dan van te voren niet te veel drinkt. Dan is je urine ook wat geconcentreerder.
Plut, ik heb ook zo’n donderstraaltje rondlopen! Fijn he! Zit je midden in je verhaal…weg! En dan heb je geen zin meer om helemaal van voor af aan te beginnen.
Werk ze nog!
Hm. misschien dat ik dan toch vanavond al ga testen… Ben zoooo nieuwsgierig…!!!
wij ook !!! HIHIHIHI :mrgreen:
Wat Juul zegt! Volgens mij zijn wij nog veeeeeeel ongeduldiger dan jij!
Spannend Sandra, ik ben benieuwd! Ik ga vanavond in ieder geval niet testen… Mijn mannetje is vanavond namelijk niet thuis dus ik moet nog even geduld hebben…
Je geduld wordt dan aardig op de proef gesteld Leentje…en dat van ons ook
Maar Sandra en Leentje…ik heb wel het idee dat jullie er een goed gevoel over hebben…Of zie ik dat verkeerd???
Hallo hallo! Alles goed lieve meiden?
Hier op zich wel hoor! We zijn de magische 12 weken voorbij…
Wat een spanning weer hier! Meiden ik duim op volle toeren voor jullie!
En ik heb eigenlijk al zo weinig geduld :lol:
Ik heb echt geen flauw idee of het raak is. Ik heb de afgelopen week wel wat kriebeltjes in mijn buik gevoeld en pijnlijke borsten (die heb ik nu nog) maar dat zou in mijn geval ook pms kunnen zijn. Ik heb eigenlijk wel altijd een regelmatige cyclus, maar nu nog steeds niet het gevoel dat ik ongi moet worden… En… ik weet door de ovulatietest dat we op het juiste moment geklust hebben! Tja, we wachten het nog maar even af, misschien melden de :twisted: :twisted: :twisted: zich alsnog vanavond of morgen…
Al 3 die de 12 weken hebben bereikt, gefeliciteerd allemaal!
Oh Leentje…ik hoop het zo voor je meis! Het klinkt goed in ieder geval…
Nog heel eventjes geduld dan maar…
Stephie fijn he, dat die 12 weken voorbij zijn! Gefeli in ieder geval!
Ja, inderdaad alle 3 gefeliciteerd met de 12-weken-grens!
Ik heb er wel een goed gevoel over, ondanks het feit dat mijn ovulatietesten 2 weken lang geen streep gaven, niet eens een heeel licht streepje…
Ik heb wel het idee dat ik, ongeveer 6 dagen nadat mijn eisprong had moeten zijn, een innestelingsbloeding heb gehad.
Ik weet het dus eigenljik ook gewoon niet meer, we gaan het vanavond wel zien!
Sandra
oowww Sandra wat spannend…ik ben er vanavond niet grr…
nou ja, lees het morgen wel. Dan hoop ik ook meteen nieuws van Leentje te lezen :mrgreen:
Daarna zal ik een nieuw deeltje openen, oke?
Groetjes Annemarie
Nieuw deeltje is wel een goed idee Annemarie! Maar dan inderdaad maar even het (hopelijk goede) nieuws van die twee meiden die ons hier al de hele dag in spanning houden afwachten!
Sandra, leuk dat je er ook zo’n goed gevoel bij hebt! Maakt het wel weer extra spannend…
Ik ben er ook niet vanavond bedacht ik me net…Heb een verjaardag van mijn zwager…
Kom morgen snel weer even spieken dus!
Sandra succes vanavond! Ik zal in ieder geval aan je denken!
En Leentje, als jij morgenochtend besluit te gaan testen ook heeeeeeel veel succes alvast he!
Nou…dat was mijn aandeel voor vandaag…Heb nog behoorlijk wat te doen (moet nog koken en om 6 uur moeten we weer met zijn 3-en bij de kapper zijn. Dan moet er ook nog een kado gekocht worden voor mijn zwager en moeten we nog naar zijn feestje…)
Tot morgen dus!
Dikke :-*
meiden die de 12 weken grens gepasseerd zijn: gefeliciteerd!!! :mrgreen: kan niet wachten tot ik ook zover ben!!! pffffff die onzekerheid he? :?
sandra en leentje: jullie weten het wel spannend te houden, ik heb er een goed gevoel bij!!!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
P.S. ik heb ook zonder mannetje getest, was een leuke thuiskomer voor hem hoor!!!
Ik blijf maar op pagina verversen drukken, want het wordt nu toch wel spannend…
Volgens mij heb ik gelijk gekregen en is mijn eisprong iets eerder dan dag 14 gekomen. Maar goed dat we ook eerder begonnen waren met klussen. Ik heb eigenlijk wel weer zin in die spanning, zal ik ongi worden of niet…
Maar eerst zijn Leentje en Sandra aan de beurt. Ik duim me gek hier, meiden!