Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

hallo allemaal!!!

Marjan: wat vervelend met dat k*tw**f naast je en jammer van de :twisted: :twisted: alles komt tegelijk he? ik heb ook zo’n rotbuurman gehad, die zit nu anderhalf jaar in een inrichting en komt niet meer terug, ja ik woon daar nu gelukkig ook niet meer, maar heeft me veel moeite gekost om hem daar weg te krijgen, de hele flat had er last van die was ook echt gestoord die vent, das echt vervelend !!!

Truusje: lekkere vakantie gehad? en jammer van de :twisted: :twisted:

Leentje: gecondoleerd met je buurman en gefeliciteerd met je neefje, enne bijna nod spannend? gaan we binnenkort samen shoppen??? hope so :pray: :pray:

ineke: ik ben ook al zo aan het dromen zo van als je leuke dingetjes ziet in winkels, ik vind het geweldig, nooit gedacht dat ik het zo leuk vond om zwanger te zijn, ik ben ook een hele twijfelaar geweest, maar op een gegeven moment had ik zoiets van ik zie wel als het allemaal zover is!!! je weet toch pas hoe het is om een kind te hebben als je er 1 hebt en van verhalen daar kun je ook niet veel mee, want elk kind is anders en elk mens is anders allemaal zonder gebruiksaanwijzing!!!

Verder ben ik weer een beetje bij met de griep, heb nu alleen kaakholte-ontsteking en kan ik alleen oplossen door zoutwaterdruppels te gebruiken,want medicijnen die mag ik nu niet, alleen als ik koorts erbij krijg moet ik terugkomen bij de huisarts!!!

Weet je wat ik mijn buurvrouw zelfs tegen een vriendje van de kinderen hoorde zeggen? Ik hoop dat ze nooit kinderen krijgen…

Nou, ik hà d natuurlijk iets terug kunnen zeggen, wat ook heel gemeen is, maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik verlaag me niet tot haar niveau. Ik heb alleen medelijden met die kids.

Juul:beterschap, van de griep naar een kaakholteontsteking…ik hoop dat het snel over is.

Hi girls!!

Zo, weer ff bijkletsen… het zijn de laatste tijd lange middagen op mijn werk, zou wel even kunnen :zzz: En ik ben nu al een enorm warhoofd!

Had ik al gezegd dat we het goede nieuws aan onze ouders en 2 zussen hebben verteld? We hebben een bos bloemen voor iedereen gekocht met daarin een kaartje, Gefeliciteerd jullie worden pake/beppe of oom/tante.

Ze waren allemaal errug blij en verrast want te hadden het ‘nog’ niet verwacht. Normaal gesproken ben ik dus ook een enorme kletskous dus ze hadden verwacht dat ik allang verteld zou hebben dat we met de pil gestopt waren… Maar wel een aanrader hoor… die bos bloemen.

Verder gaat alles prima! Ben al bijna aan een nieuwe beha toe :oops: :smiley: maar verder gaat alles z’n gangetje, heb m’n banner toch maar even aangepast naar wat volgens de huisarts de datum is… ben ik een paar dagen verder hahahaha

alweer een heel verhaal geworden…

Wat een apart mens joh, die buurvrouw van jou?! Echt reuzevervelend!

Juul: beterschap toegewenst en rustig aan met die kleine in je buik!

Iedereen: meiden gewoon om de dag klussen!! hebben wij ook gedaan en is echt aan te raden!! En gezond eten dat verhoogd het libido!!

Leentje: gecondoleerd met je buurman… en een klein achterneefje erbij :inlove: , wat ligt blijdschap en verdriet dan weer dicht bijelkaar

Plut: je maakt het wel spannend zo hoor! Ik had ook nergens last van dus blijf hopen meis!

Succes met klussen Ineke!!! Mijn :thumbup: :thumbup: draaien voor je!

Hey Truusje! Fijne vakantie gehad? Ben je nog een beetje bruin geworden?

hmm das wel weer errug jammer dat ik niet meer kan zonnebanken :wink: Maar ja… dan maar wit de winter door!! :smiley:

Bedankt voor al jullie lieve woorden! :-* Ik voel me vandaag in ieder geval een stuk beter; verdriet en geluk liggen soms dicht bij elkaar…

Ineke: Hier nog zo’n dromer!

Marjan: Jee zeg, jullie krijgen dus echt stank voor dank van jullie buurvrouw. Ik kan me voorstellen dat je je daar erg ellendig door voelt. Ruzie is gewoon niks en als je elkaar dan ook nog zo vaak ziet omdat je buren bent is het helemaal ellende. Sterkte ermee, ik hoop dat er snel een oplossing komt…

Juul: Lijkt me pijnlijk zo’n kaakholte ontsteking. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent! En ja, morgen nod. Ik ben benieuwd, ik heb wel weer allemaal kwaaltjes maar dat zou net zo goed pms kunnen zijn dus ik heb echt geen flauw idee of het raak is of niet. Ik hoop in ieder geval van wel want ik heb ook zin om te beebshoppen! :smiley:

Famke: Die bos bloemen is inderdaad een leuk idee, ik zal het onthouden…

sandra en leentje, hoe gaat het met jullie, spannende dag vandaag

mirjam, ik hoop op goed nieuws van jou

Hier nog niets

Hier nog geen :evil: :evil:

officieel was mijn nod gister, maar om mezelf niet gek te maken had ik hem op vandaag gezet… En nog niets dus…

Wel al 4 dagen hoofdpijn en af en toe misselijk. Niet 's ochtends maar vooral rond de middag… Zou dat een goed of slecht teken zijn??

En bij jou Leentje?

Sandra

Hier ook nog niks, alleen af en toe beetje draaierig gevoel in mijn buik, maar daar heb ik de hele week al last van. We houden het dus nog even spannend! :stuck_out_tongue:

nou meiden, ik ga flink duimen dan voor jullie…

en misselijk kan de hele dag door hoor. dus je kan ook alleen smiddags misselijk zijn.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

voor Sandra en Leentje!!!

Oei oei spannend meiden!!! Ik duim me gek!!!

Marjan, balen hoor, die situatie. Zo jammer dat buren je woonplezier kunnen bederven! Maar maak je niet te druk hoor! Het is niet je moeder, dan had je een groter probleem gehad!

Ik ben vandaag 12 weken, heerlijk! De magische grens voorbij!

Sandra en Leentje, ook hier in de VS wordt aan jullie gedacht! Durven jullie al aan testen te denken? Of kijken jullie het nog een paar dagen aan?

Marjan, ik wens je sterkte met je buurvrouw. Het klinkt allemaal heel akelig. Ik hoop voor je dat er gauw een oplossing komt.

Getsie Juul, nou nog een kaakontsteking ook! Dat is pech hebben, zeg. Beterschap meisje.

Famke, wat leuk dat jullie het verteld hebben. Leuk als ze zo verrast zijn hè? Ik weet nog hoe ik het mijn familie vertelde. Ik woonde dus net zes maanden in Amerika, waarvan alles zes getrouwd, en niemand wist dat we aan het proberen waren. Het was per ongeluk in één keer raak, dus het was nogal plotseling. We zitten nu in juli 2003. Mijn vader zou in februari 2004 het commando overdragen en met pensioen gaan en het was de bedoeling dat Alex en ik daarvoor naar Nederland zouden vliegen. Dus ik bel mijn moeder en zeg, “Ik denk niet dat we dat gaan redden”. Dus zij zegt “Dan betalen wij het wel”. “Nee mama, dat is het niet, ik mag dan niet meer vliegen” “Maar waarom dan niet…of…of…oh!!! Ben je zwanger???”

Ik daarna mijn oma bellen. “Oma, ik heb een verrassing” “Jij bent zwanger!” Mijn oma had mij veel sneller door, haha!

Brechtje, gefeliciteerd. Mooie mijlpaal. Nu wachten tot 'ie gaat schoppen! Altijd weer een fijn gevoel als je in de safe zone terecht komt, lijkt me. Weet inmiddels iedereen in je omgeving het?

Ik ga nog even verder duimen en alvast de keuken leegruimen voor het geval er gedanst kan worden…

Liefs, Ineke

Haha, veel dansplezier!!!

Morgen krijgen mn collega´s het te horen en verder weet zo´n beetje iedereen het. Tja, ik draag ook al positiekleding, niet te geloven hoe mn buik groeit, dus ik hoef niks meer te zeggen, mn buik verraadt het al!

Meiden, hoewel ik met toch echt had voorgenomen hier deze week eens flink te komen kletsen is het er niet van gekomen…

Ik maak het goed hoor, echt waar!

Nu nog niet…morgen OK?

Wilde nu even laten weten dat ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: ben voor jullie hoor, Sandra en Leentje!

Wanneer komen de testjes bij jullie uit de kast???

Maandag naar de VK trouwens. Ben benieuwd of er een hartje gehoord gaat worden…Je weet maar nooit tenslotte. Als ik bij de VK geweest ben en alles is goed, ga ik het echt vertellen op mijn werk. Heb vandaag op het punt gestaan om het gewoon te gaan zeggen tegen mijn baas, maar toen ik terugkwam na mijn pauze om 3 uur was hij opeens verdwenen…Dat schoot dus niet op. Dan moet het dus nog maar eventjes wachten.

Mijn buik is ook nog steeds niet echt aan het groeien dus wat dat betreft heb ik nog wel even…

Maar zoals gezegd morgen meer! Ga hier weer eens wat achterstallig opruimwerk aanpakken…

Dikke :-*

alle nod-ers vangen: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

ben benieuwd wie erbij komen???

oooowwww…ik vind het spannend, Leentje en Sandra!!!

Wanneer zouden jullie willen gaan testen?

Succes meiden,

Groetjes Annemarie

Nog niks…

In ieder geval bedankt voor alle hormoontjes en het duimen, daar kan het in alvast niet aan liggen als het niet zo mocht zijn! :-*

Ik wacht nog even geduldig :liar: af en laat het testje dus nog even in de kast liggen. Mocht ik het weekend nog niet ongi zijn dan gooi ik er een testje tegenaan!

brechtje, tijd voor een buikfoto hier zou ik zeggen :mrgreen: :mrgreen:

lekker hoor dat de eerste 12 weken weer voorbij zijn. Ook lekker dat bijna iedereen het weet zeker, vond het zo moeilijk de eerste keer om mijn mond te houden soms

Morgen naar Amsterdam, krijgt mijn vent z’n Bul, daarna lekker chinees eten, biertje erbij nu het nog lekker kan.

Zaterdag feestje hier, dus lekker druk hier de komende dagen.

Hier ook nog geen :evil: :evil:

Ik ga morgen testen als het dan nog nodig is. Vanochtend moest mijn man om 5.00 uur weg, dus dat was niet zo’n goed moment, dus we hebben nog even geduld tot morgen.

De test wel alvast gehaald gisteren.

Iedereen bedankt voor het :thumbup: en de :: ::

Sandra

Sandra en Leentje…jullie weten de spanning wel op te bouwen zeg! Wat een geduld kunnen jullie opbrengen! Petje af hoor!

Zijn jullie mijn banner trouwens? Ja! Hier ook op 12 weken! Maandag naar de VK en als dan alles goed is gaat hier flink gefeest worden!

Nu ga ik me weer proberen te storten op mijn eetgedrag…Da’s de laatste weken namelijk niet zo goed…Heb er gewoon de energie niet voor gehad om “braaf” iedere dag te koken enzo…Heb de afgelopen weken daarom vooral gezorgd dat ik via vitaminepreparaten toch echt wel alles binnen kreeg wat ik nodig had. Dit heeft als resultaat dat ik al fijn 1,1 kg aan extra gewicht kado heb gekregen…

Vanaf nu ga ik mezelf weer “verplichten” goed voor mezelf (en natuurlijk vooral ons beebje) te zorgen. Ik ga zometeen mijn “eetplan” voor de komende week in elkaar zetten (dit deed ik ook altijd toen ik nog aan het lijnen was en dat beviel me prima!) en morgen de nodige boodschapjes in huis halen. Heb gewoon weer zin om lekkere receptjes bij elkaar te zoeken enzo!

Ik ga dus aan de slag! Tot later!

:-* Deb