Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

Succes meiden!!! Hier toch nog een paar :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: voor de zekerheid!!!

Gefeliciteerd Debke, Stephie en Brechtje!! Super dat jullie voorbij de magische 12wk grens zijn :dance: :dance:

Voor ons is’t nog eventjes spannend en onzeker hè Juul!! Maandag over 3 weken heb ik de echo, daar kijk ik echt naar uit! Hopelijk een kloppend hartje en een klein beebje met alles erop en eraan! :inlove:

Maar eerst nog ff :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor Sandra en Leentje!!

negatief

Nee hè… dat was natuurlijk niet de bedoeling Sandra! Misschien was het nog iets te vroeg? Ik duim nog even voor je hoor.

Maar hier vast een knuffel voor de eerste teleurstelling: :hug:

Bah Sandra, wat balen… hopelijk was het inderdaad nog te vroeg om te testen :hug:

sandra, wat balen. hier nog een :hug:

en zolang de :twisted: er niet zijn, is er nog een beetje hoop toch.

Hier een onwijze leuke middag/avond gehad. Uitreiking was erg leuk, onze boef stal de show daar :inlove: :inlove: , ging tijdens de persoonlijke uitreiking een stoel naast papa schuiven en ernaast zitten :inlove: :inlove:

sAvonds lekker chinees gegeten met z’n 13-en, super gezellig dus.

Morgen nog een leuk feestje.

stephie en debke, gefeli met de 12 weken!!

balen sandra, hopen dat het te vroeg was en dat die rotduivels wegblijven 9 maanden lang !!! en nu is het weer wachten op leentje!!! je weet ons geduld ook wel op de proef te stellen meid :wink:

Vangen: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: hoop zo dat ze helpen !!! :pray: :pray:

1 streepje, 2 streepjes… :shock: :shock: :shock: Ik ben ZWANGER!!! :dance: :dance: :dance:

Ik kan het bijna niet geloven, maar ik word echt mama! :mrgreen: Hihi, daar zit ik dan midden in de nacht. Ik moest heel nodig plassen (geen wonder, dat hoef ik 's nachts nooit) en kon gewoon niet meer wachten met testen… Ik ben zo happy! :dance: :dance: :dance:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

07-06-2007 zou ik mama moeten worden als alles goed is! :mrgreen: :smiley: :mrgreen:

Wauw!!! Leentje, gefeliciteerd!!!

Meiden, wat gaat het hard hè???

Geniet maar lekker hoor, van dit geweldige nieuws :-*

Sandra…wat jammer meis…Maar inderdaad: geen :twisted: is hoop! Er zijn zoveel meiden die pas veeeeeel later positief testen. Gewoon nog even afwachten dan maar…

Leentje! Geweldig!!!

GEFELICITEERD MEIS!!!

Ga maar lekker genieten van die enorme grote roze wolk!

Dikke :-* Deb

YESSSSSSS GEFELICITEERD LEENTJE!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: EN IS JE HUBBIE OOK BLIJ???

ECHT SUPER VIND IK HET VOOR JE!!!

WAUWIE!!! GEFELICITEERD LEENTJE echt super voor jullie!! en nu genieten geblazen!!!

jammer Sandra… Maar ook hier blijf ik nog eventjes voor je :thumbup: :thumbup: zolang de :twisted: wegblijven is er nog hoop hoor!! Ik testte eerst immers ook negatief… dikke kus

Bedankt! Tja het is echt een grote roze wolk, ik kan het eigenlijk nog niet helemaal bevatten! :smiley:

Woohoooo!!! Echt fantastisch! Van harte gefeliciteerd Leentje.

Ik ben heel blij voor jullie.

En het gaat inderdaad heel goed nu. Sandra, jouw tijd komt echt ook. Is het niet deze maand, dan wel een volgende maand.

Komt goed hoor Leentje! Bij mij heeft het ook wel even geduurd voordat ik echt besefte dat ik toch echt zwanger ben…

Heb je nog een beetje geslapen na je positieve test? Je was er wel heel vroeg bij he…

Nee, heb daarna geen oog meer dicht gedaan, ben uiteindelijk om half 7 opgestaan maar heb vanmiddag nog 2 uurtjes geslapen (was hard nodig).

Leentje, gefeliciteerd!!! Super meid, ik ben blij voor je…!!

Sandra, jammer van de negatieve test. Maarr…geen ongi kan nog vanalles betekenen! Succes meid!

Ik zal even nieuw deeltje openen zo.

Groetjes Annemarie

Yes, deel 5 is up and running…