Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

Oh Famke, wat gaaaaaaf! Van harte gefeliciteerd meid! Op naar de eerste 12 weken! Hoera!

Net de eerste echo gehad, Het kindje beweegt en het hartje klopt, dus dat is perfect. Er zit alleen bloed naast mn baarmoeder en daar ben ik toch wel van geschrokken. Ik zit nu nl aan de bloedverdunners en blijkbaar doen die al iets te heftig hun werk. Ik heb dan ook niet zo´n fijn gevoel aan de echo overgehouden, ik zou binnenkort een bloeding kunnen krijgen. Dat is niet helemaal wat je hoopt!

Hee brechtje, wat een dubbel gevoel voor je.

Fijn dat met de baby wel alles goed zit.

sterkte en een dikke :hug:

Sophia, hoe gaat het bij jou, je nod vandaag. Hoop dat de :twisted: wegblijven.

Nog niks!

Wel veel slijm, maar geen spatje bloed te bekennen! Vind het ontzettend spannend…

Ik blijf :pray: :pray: :pray: , dat het goed gaat, maar ik wil mezelf ook beschermen tegen een teleurstelling. :?

Het zou zo mooi zijn… :inlove: !

Kus Sophia

heel begrijpelijk, ik blijf ook voor je :pray: :pray: :pray:

Ik duim ook nog steeds heeeeeeeeeeel hard!

Dikke :-* Deb

ook hier wordt hard :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: voor alle NOD’ers en klussers!!

Hier nog maar wat :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Ze hebben mij ook goed geholpen!!

Wij zijn nog steeds in de jubelstemming!! Ongelooflijk gewoon! 't Is een heel raar gevoel als het dan ineens echt is! Volgend jaar met z’n drietjes!

En nu nog niks vertellen… das voor mij nog het moeilijkst :oops: Maar veel KOK’en dat zal vast schelen…

Wat vervelend zeg Brechtje, gelukkig gaat alles goed met jullie beebje! Hopelijk gaat de bloeding ook snel over zodat je echt kunt genieten!

dikke :-*

Net ongi geworden…

Had het ook eigenlijk wel verwacht: totaal geen symptomen en mijn gevoel zei ook dat het niet raak was. Toch was het een spannende dag, maar op naar ronde 5!

Moet zeggen dat de teleurstelling heel erg mee valt gelukkig.

De komende 2 rondes ben ik vruchtbaar in oktober. Toen we begonnen met zwanger worden dacht ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn in oktober, dus ik ben erg benieuwd!

Ook deze maand probeer ik er niet te veel mee bezig te zijn, dus ik kom wel meelezen, maar zal niet veel reageren.

Zwangere dames: geniet ervan! Klussers en afwachters: heel veel succes en op naar een positieve test!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs Sophia

Hè wat jammer Sophia

Gelukkig heb je de juiste instelling en nu maar hopen dat oktober jouw maand gaat worden.

verder weinig te melden

zo meteen maar weer eens lekker bankhangen met de afstandsbediening

Jammer Sophia!!

Ik geloof ook dat ik nog even moet wachten. Ik heb het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden. BLEH

Maar ja, volgende keer beter.

Van harte gefeliciteerd Famke! Geweldig nieuws. Geniet er maar lekker van meid. Ik ben heel blij voor jullie.

Debke, wat een prachtige echo-foto. En wat fijn dat alles goed was. Ik kan me voorstellen dat je van al die nare berichten in het april-mama-clubje erg onzeker wordt. Nu kan je lekker verder gaan met genieten!

Sophia, wat jammer meid. Heel goed dat je meteen doorgaat naar de volgende ronde. Misschien wel je laatste!

Marjan, ik duim nog even voor je door. Je weet maar nooit!

Hier erg weinig bezig met zwanger worden, in de zin van dat ik nog steeds dolgraag wil, maar het gewoon maar afwacht. Ik heb bijvoorbeeld nog niet eens uitgerekend wanneer mijn ovulatie zou moeten plaatsvinden. Maar Alex en ik gaan weer door zo’n extra verliefde fase heen, dus ik hoef er ook niet op te letten :inlove:

Mijn ouders weten inmiddels wel dat we aan het proberen zijn, dat kon ik echt niet meer voor me houden. Ik zie ze pas in maart weer en stel dat het dit jaar nog lukt, dan vind ik dat wel lang wachten voor ik het ze persoonlijk kan vertellen. Dus dan maar vast een beetje voorbereid, dan komt het ook niet als een grote schok over de telefoon.

Maar goed, ik loop weer op de zaken vooruit merk ik.

Hopelijk kun je ze snel goed nieuws vertellen Ineke!

Sophia wat jammer meid! Ik was juist aan het duimen geslagen…

Marjan, niet opgeven hoor! Gewoon blijven hopen!!!

Boefje hoe is het eigenlijk bij jou? Nog steeds niet aan het échte klussen begonnen? Wanneer wel weer?

Juul: Hoe is het? Toch niet echt griep hoop ik.

Sophia: Jammer van de ongi, heel veel succes aankomende ronde!

Ineke: Heerlijk zo’n extra verliefde fase, geniet er lekker van en hopelijk levert het je iets heel moois op :smiley: Ik duim voor je!

Hier een ellendig nacht achter de rug. Kreeg gisteravond last van migraine en heb dus de hele nacht met zware hoofdpijn gelegen. Ik wilde eigenlijk geen medicijnen nemen, maar heb dat vanmorgen toch maar gedaan en ben nu gelukkig van de hoofdpijn af maar voel me wel heel brak.

Sophia wat jammer joh! Heel veel succes in oktober dan maar! Ik hoop voor je dat oktober helemaal jouw maand wordt! Veel plezier vooral!!!

Marjan ik duim voor jou nog even vrolijk verder hoor! Geen bloed is hoop toch?

Ineke, als ik jouw verhaal zo lees heb je het errug gezellig thuis op het moment! Leuk hoor! Dat het maar iets heel bijzonders op mag leveren! Geniet van elkaar!

Kan me wel voorstellen dat je het je ouders alvast maar verteld hebt. Het is tenslotte geen nieuws wat je ze zomaar “uit het niks” verteld over de telefoon…

Juul hoe is het met jou? Heeft de griep je geveld of hebben de beruchte kwaaltjes toegeslagen?

En Famke, geniet met volle teugen meis! Hoe lang “mag” je van jezelf nog niks vertellen? En inderdaad…veel KOK’en helpt hoor! En vinden wij ook wel erg gezellig! :wink:

Brechtje, ik hoop voor je dat het bloed naast je baarmoeder door je eigen lijf opgenomen gaat worden zonder dat je een bloeding krijgt…Maar meis, je hebt in ieder geval gezien, dat het met je beebje hartstikke goed gaat! Met jou gaat het hopelijk ook snel weer stukken beter! Doe rustig aan he!!!

Boefje, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig (het zal eens niet zo zijn…)! Gaat er snel weer voor het echie geklust worden of ben je nog bezig die laatste kilo ofzo weg te werken???

Leentje voel je je alweer een beetje minder brak? Rust lekker uit vandaag hoor…Je hebt wat nachtrust in te halen dus ik zou zeggen: Truste!

Nou…hier verder niet meer zoveel te melden. Over een paar uurtjes begint hier de kermis, dus Basten staat al zo’n beetje in de startblokken! Morgen gaan we met mijn werk naar de Efteling. Van de ene kant heel leuk, maar ook vooral lastig. Op mijn werk weet tenslotte nog niemand dat ik zwanger ben en normaal ben ik nogal een achtbaan-beest zeg maar…Nu zal ik toch een stapje terug moeten doen…als het even kan zonder dat het teveel opvalt…Ideeën?

Ik ga nu ff lekker de zon in! Heeeeeerlijk!

:-* Deb

En nou is het weer weg. Ik word gek geloof ik. Ik had woensdag een test gedaan, maar die was negatief. Misschien toch veel te vroeg getest?

Oh, die zenuwen. En ik had me voorgenomen om er niet zoveel mee bezig te zijn. :shifty: :shifty: :shifty:

Marjan, hou vol meis! Ik denk inderdaad dat je test van afgelopen woensdag wat aan de vroege kant is geweest…

Ik zou in ieder geval wachten met testen tot morgen of overmorgen als ik jou was…

In de tussentijd? Nou…blijven hopen en duimen dat die :twisted: wegblijven en proberen leuke dingen te gaan doen ofzo? Even lekker de stad in, terrasje pakken, van de zon genieten, ach…wat dan ook!

Nog heel eventjes geduld en dan zul je het weten…

Succes! En ik duim me suf hoor!

Voor de zekerheid nog wat hormoontjes: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Dat ze maar mogen helpen!

:-* Deb

Lief van je!!!

Ik zit hier stiekum op mijn werk te forummen hihi.

En die geschiedenis maar wissen haha :lol:

Heej Marjan…Stiekumerd! Vergeet niet ook de Cookies en Internet bestanden te verwijderen! :wink:

Famke, gefeliciteerd meid!!! Joehoe, ik hoop dat we zo elke maand weer goed nieuws krijgen!

Sophia, jammer van je ongi. Maarrrr…oktober is natuurlijk wel een supermaand (dan is Teun geboren…) dus wie weet is het dan raak!

Oei Marjan, jij houdt het wel spannend hoor!

Haha Debke, ik moest erg lachen om je laatste berichtje…heb je er ervaring mee :wink: :mrgreen:

Zo, ik ven al een tijdje niet meer geweest. Had ook geen berichtjes meer gehad, dus snapte het al niet…Ik ga zo maar es effe het lijstje aanpassen!!

Hier verder alles wel oke. Nog steeds misselijk en overgeven, maar het beheerst de dag al een stuk minder dan twee weken geleden. Toen zat ik wel op m’n max geloof ik…

Met Teun is alles super, hij gaat als een trein…hij heeft bedacht dat als hij 1 jaar wordt hij toch echt wel al moet kunnen lopen, los staan, met een vorkje eten en uit een glaasje drinken… :eh: in ieder geval is hij die dingen nu heeeel hard aan het oefenen…en driftig als het niet lukt, jeetje zeg!! Ik vind het wel heel leuk om te zien maar van mij gaat het wel erg hard hoor…Hopelijk in april weer een gezond ukkie om opnieuw mee te beginnen :inlove:

Verder weinig nieuws…zie jullie later!

Groetjes Annemarie

hallo hier even een ego berichtje van mij, gaat al ietsjes beter, wel nog last van neus en keel, bleuh kan er snachts niet van slapen, ik ga zo douchen en mijn moeder helpen, had ik beloofd, es kijken hoelang ik het volhoud :? kom snel weer bijlezen,ok?