ff testen…
Echofoto van vanochtend dus! Met een zwaaiend beebje!
WAUW!!
Super zeg!
Gefeliciteerd!!
Zo…nu ff wat uitgebreider!
Famke, Sandra en Marjan, voor jullie breken nu toch wel weer spannende dagen aan!
Wat innestelingsbloedingen betreft…ik had het ook. Op dag 23 van mijn cyclus om precies te zijn. Dat duurde een dag en het was heel minimaal bloedverlies. Een week later testte ik positief!
Plut, misschien een beetje rare vraag, maar heb je niet per ongeluk een ongi gemist door al dat tussentijdse geklooi met bloedverlies? Of heb je al eerder van dit soort cyclussen gehad? Ik geloof dat je zoiets wel al eens verteld had…
En Famke, ik zou me vooralsnog niet al te veel zorgen maken over of je wel een eisprong gehad hebt hoor! Volgens mij is dat vaker een probleem als je juist een hele korte cyclus hebt. Maar deze ronde draaien mijn duimen weer hard voor je! Ik hoop voor je dat je van het weekend inderdaad kunt testen en dat je dan een mooie positieve test in je handen mag hebben! Succes meis!
Boefje, fijn dat het er voor jou wat betreft je cyclus zo goed uitziet! Enne…ik las dat jij ook de pepernoten weer ontdekt hebt? Ik heb van het weekend ook een zak weggewerkt…Van die pepernoten met een laagje chocolade…Heeeeeeeel slecht voor mijn plan om te proberen niet al te veel aan te gaan komen deze zwangerschap…
Brechtje, :hug: voor jou! Rusten is heerlijk, maar niet als het verplicht is…Sterkte meis!
Hmm…nou ben ik de rest weer vergeten! Het moet niet gekker worden met mij!
Ineke, hoe is het met jou? Al aan het temperaturen begonnen?
Nou, ik ga even de was doen! (moet ook gebeuren he!)
@Debke wrote:
Boefje, …ik las dat jij ook de pepernoten weer ontdekt hebt? Ik heb van het weekend ook een zak weggewerkt…Van die pepernoten met een laagje chocolade…Heeeeeeeel slecht voor mijn plan om te proberen niet al te veel aan te gaan komen deze zwangerschap…
:lol: :lol: :lol: :lol: die vind ik nu juist ook het lekkerst
maar oooo zo fout
gefeli met je echo, super hoor.
Jemig de grote groep NOD´s komen er weer aan. Spannend hoor, zet hem op meiden, tijd voor posi testen!!!
Debke, van harte hoor!
HIEP HIEP HIEP HIEP HIEP HIEP HOERA
WIJ WORDEN HEIT EN MEM!!!
Ik kan het nog steeds niet geloven maar er staan nu toch echt twee dikke strepen!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Famke!!! GEFELICITEERD MEIS!!! Wat geweldig voor jullie! Ga het maar geloven hoor! En vooral: ga genieten!
Dikke kus voor jullie!
Famke wat super voor je!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:GEFELICITEERD MEID!!! Geniet ervan!
Debke: Lief dat zwaaiende beebje!
Leentje, ja schattig he…ik ben hartstikke verliefd!
JJJAAAAAAAAAAAA!!!
Gefeliciteerd aanstaande mem!!! Super!!
Hoe voel je je? Last van ditjes of datjes of helemaal niks?
Ik zit nog een beetje in spanning. Morgen mijn NOD!
Denk dat het niets is deze keer, want ik voel niets. Heb wel af en toe ongi-krampjes, maar dat zet nog niet door.
Ben benieuwd! Duimen jullie voor me?
x Sophia
o, ja, Debke!
Mooie echo meid! Mag je best trots op zijn.
x
Oh Sophia…ik duim me te pletter hoor! Ga je morgen testen als de :twisted: wegblijven of wacht je nog even?
Wat een spanning en sensatie weer hier! Heerlijk!
Debke: En terecht dat je verliefd bent!
Sophia: Spannend, ik duim voor je!
Komende dagen weer een hoop NODers, spannend!
Oja… iemand ervaring met homeopathische middeltjes tegen pms klachten? Ik word er namelijk gek van! Gisteren ongi achtige krampen, vanmiddag draaierig gevoel in de buik, nu buikpijn, veel afscheiding… grrr…
Famke: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Debke: wat mooi! Wat kan je dat al goed zien!!! :inlove:
Sophia: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Het wordt een spannende week!!! :shifty:
O ja nog een vraagje, de vorige keer kreeg ik op zaterdagavond een beetje bloed en brak het van maandag op dinsdag pas door. Als de :evil: :evil: nou wegblijven, wanneer kan ik dan testen, zondag al of dinsdag of nog later?
Famke, van harte meid. gefeliciteerd met de positieve test.
superrrrrrrrrr
Sophia en Marjan, ik blijf duimen voor jullie…
Marjan, je kan testen wanneer je zelf wilt, persoonlijk zou ik wel testen na de dag van je langste cyclus, om teleurstelling te voorkomen.
leentje, ik heb een hom. boekje in huis, zal eens kijken.
Famke!!! Gefeliciteerd meis :dance: :dance:
En Debke, wat heb jij een prachtige echo!!! Is om helemaal van weg te smelten :inlove: :inlove:
Leentje, mss is het wel geen pms, maar iets heel anders :silenced: Iig weet ik geen middeltjes tegen pms…
Debke, over mijn cyclus: ik weet zeker dat ik geen ongi gemist heb, dat tussentijdse bloedverlies was maar zo weinig… En daarbij ben ik het wel gewend dat mijn ongi steeds uitblijft… 't is heel vervelend, maar jammer genoeg niets aan te doen.
Bij Matthijs was ik al 4 maanden niet ongi geweest toen ik opeens een positieve test in handen had, dus ik weet dat het niet onmogelijk is, maar wel heel lastig… :evil:
Marjan, ik weet niet zo heel erg goed wanneer je nu zou kunnen testen. Ik ga meestal maar van mijn langste cyclus uit… Maar ja, ik heb niet zoveel ervaring met een ‘normale’ cyclus.
FAMKE GEFELICITEERD!!!
ben je nog een mei mamma of juni?
debke: kei-lief die echo van je, kan niet wachten tot het bij mij zover is :inlove:
Dames:kom morgen weer checken, want heb nu ook nog een griep onder de leden en voel me dus zwaar klote kruip lekker onder de wol, toedels!!!