Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

Marjan: Spannend, ik hoop voor je dat het een innesteling is! :pray:

Sandra: Welk merk ovulatietest heb je gebruikt? Ik heb die van Clearblue gebruikt en ben er wel tevreden over. Heb je je aan de bijsluiter gehouden? Bij Clearblue mag je bijvoorbeeld 4 uur voor het testen niet plassen en niet teveel drinken. Of misschien valt je eisprong buiten de ā€˜standaard’ periode en heb je op te weinig dagen getest?

Stephie: Altijd lekker als zo’n verbouwing achter de rug is en je eindelijk van het resultaat kunt genieten! Veel plezier/succes bij de VK vanmiddag, ben benieuwd…

Famke: Ik duim voor je meis!

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Vrijdag had ik een positieve ovulatietest en ik denk dat ik zaterdagochtend mijn eisprong heb gevoeld. Afwachten dus maar weer, maar denk niet dat het raak is aangezien ik weer lichtelijk pijnlijke tepels heb… PMS dus.

leentje: met die pijnlijke tepels had ik ook hoor en nu nog trouwens, ze zijn helemaal rood,auwie !!! dus zegt nog niks ik :thumbup: iig voor je!!!

lage Arnold Schwarzenegger stem

I’m back…

Hallo allemaal, daar ben ik weer. En ik blijf nog minimaal een maandje meekwebbelen, want ik ben weer ongesteld geworden. Ik had al zo’n vermoeden, was lekker dwars de hele week en had veel pukkels. Precies op zaterdag, waarmee mijn cyclus weer 28 dagen is en ik twee testen uitgespaard heb, want ik wilde op zondag testen. Al met al dus best mooi allemaal. Ik vind het ook echt niet erg deze maand. Alleen jammer dat ik mijn ouders niet kon verrassen.

Het was een gezellige week die om is gevlogen. En nu is het weer zo stil en leeg om me heen, dat is even slikken. Maar er is genoeg te doen, want ik ben heel erg veel aangekomen in de laatste week. Dat krijg je als je niet sport en wel mee-eet van alle lekkere dingen. Dus ik ben weer braaf begonnen met sporten vanmorgen. Vanavond weer hardlopen en dan moet het weer goedkomen.

Ik wilde deze maand eens gaan temperaturen om te zien of ik daaraan meer kon zien over mijn eisprong, maar ik ben het vanmorgen gelijk al vergeten…grrr…Kijken of ik er morgen wel aan denk. De thermometer ligt nota bene op mijn nachtkastje…

Ik heb wel alles gelezen, maar ik spring er nu maar gewoon in, anders wordt het wel een erg lang berichtje en ik heb over een half uur afgesproken om met mijn buuf, de tweeling en André naar de speeltuin te gaan. En ik zit nog in mijn sportkleren.

Volgens mij zijn Famke, Sophia en Truusje deze dagen aan de beurt, dus ik duim voor jullie dames!

Stephie, hoe was het bij de VK?

Ik ga even mijn nieuwe NOD uitrekenen en ik kom vanmiddag wel weer even aanwaaien. Ik heb jullie wel gemist, hoor!

he wat jammer nou ineke, op naar de volgende ronde dan maar !!! we hebben jou ook gemist hoor meid !!

Ineke wat jammer! Nieuwe ronde maar weer meis!

Fijn dat je er weer bent trouwens! We hebben je zeker gemist!!!

Wat is zo’n weekje dan snel om he…

Meiden…ik ben de rest eigenlijk een beetje vergeten nu…Sorry! Ik zal woensdag even wat meer tijd voor jullie vrijmaken, maar nu ga ik er een naar bed brengen! Het is de hoogste tijd voor dat meneertje!

Tot woensdag in ieder geval! Zal ik jullie ook meteen vertellen over mijn echo!

Juul: Je hebt gelijk. Heb even op internet het een en ander over pms opgezocht en blijkt dat die klachten (pijnlijke tepels o.a.) komen doordat je lichaam na de eisprong progesteron aanmaakt voor een eventuele innesteling… Dat is dus niet specifiek iets wat bij pms hoort want dat doet het in geval van een zwangerschap dus ook. Ik heb dus weer wat hoop voor de ronde :smiley:

Ineke: Welkom terug! We hebben je gemist! Jammer van de ongi, maar wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Succes voor de volgende ronde! Ik was ook van plan om te temperaturen, maar ook bij mij ging het in de eerste week al mis, vandaar dat ik maar ovulatietesten heb gekocht.

Debke: Veel plezier/succes bij de VK morgen!

hoi leentje, ik ben blij dat je weer een beetje positief word en ik hoop dat je ook snel een posi test mag hebben, kunnen we gezellig samen shoppen voor de beebs :inlove: verheug me er nu al op !!!

Oja ben ook blij dat je je avater veranderd hebt, dat andere plaatje vond ik zo zielig :frowning: , deze is leuk en vrolijk en het gaat bij jou ook allemaal goed komen,meid !!!

Hallo allemaal,

Ik ga voor je duimen deze week Leentje! Hoop voor je dat het raak is!

En Truusje?? Hoe is het met jou?

Succes met je echo morgen Debke!

Jammer Ineke!! Had toch echt gehoopt dat het raak zou zijn! Nou ja volgende ronde dan maar hè!

Hier alles nog rustig, wel een onbestemd gevoel vandaag maar dat kan ook van de aankomende ongi komen natuurlijk.

Ik denk dat ik in het weekend pas weer test… ben zo bang voor weer een negatieve test… en als dat zo is vraag ik me af of ik wel een eisprong heb met een cyclus van 37dagen of meer??? Kan iemand me dat vertellen?

Famke misschien zijn ovulatietesten wel een uitkomst voor jou! Ik duim keihard voor je!

Zet hem op Leentje, niet opgeven meid! Alles komt goed!!!

Ineke welcome back! Leuk dat je er weer bent, helaas geen posi test, dus ik duim weer verder :slight_smile:

Boefje, stoer dat het je is gelukt! En nu idd het volhouden! Nog een heel moeilijk iets! Maar wel echt super dat je zo hebt doorgezet! Ik heb diep respect voor je!

Ik knap elke dag een stukje op, ik voel me eigenlijk al weer heel wat, maar moet verplicht 2 weken rust houden. Ik mag niet naar buiten, niet eens mn eigen boodschappies doen en dan komen de muren al gauw op je af. Ach, het is niet anders. Morgen haalt mn moeder me op, dan ga ik met Storm bij haar in de tuin spelen, is weer even wat anders. vanmiddag gaat Storm naar mn schoonouders. Hij komt telkens aanzetten met zn schoenen en hobbelt dan naar de deur. Nee lieverd, mama mag niet met je mee… Dus straks maar ff bij opa en oma dollen in de zandbak!

Juul: Ik verheug me ook al op het shoppen voor de beeb, maar eerst ā€˜even’ zwanger worden… Kan bijna niet wachten tot het zover is! Mijn nieuwe avatar is inderdaad veel vrolijker, dat past veel beter bij me dan dat zielige girafje :smiley:

Famke: Ik hoop zo voor je dat het raak is! Als je twijfels hebt over je eisprong is het misschien een idee om te gaan temperaturen in de volgende ronde (die hopelijk niet nodig is!). Als je braaf iedere dag even je temp opmeet moet je kunnen ontdekken dat je temp rond de eisprong stijgt. Maar nogmaals; ik hoop niet dat het nodig is en dat je het weekend een positieve test in je handen houdt!

Brechtje: Verplicht rust houden zou ook niet echt iets voor mij zijn. Gelukkig knap je wel al een beetje op. :hug:

Stephie: Hoe was het gister bij de VK?

Tja… en hoe gaat het met mij? Nou, de hormonen gieren weer door mijn lichaam. Ik had vanmiddag zelfs last van ongi krampjes en wat lage rugpijn, het moet niet gekker worden! :?

Hallo meiden!

Ineke, jammer dat je toch weer ongi bent geworden, 't was toch leuk geweest als je je ouders zo’n speciaal afscheidscadeautje had kunnen geven…

Sandra, 't kan best zijn dat je de ovulatietesten te vroeg of juist te laat hebt gedaan. Heb je een regelmatige cyclus?

Stephie, fijn dat je alweer kunt genieten van je woonkamer en keuken! Hoe was het bij de vk???

Boefje, bij mij is nog steeds geen cyclus te ontdekken. Gelukkig is het bloeden weer gestopt, maar ik heb wel aardig wat afscheiding. De vorige cyclus 49 dagen, nu zit ik op dag 52! Nou ja, we zien wel…

Debke, morgen de echo hè!! Spannend hoor!

Famke, ook met een lange cyclus kun je gewoon een ei-sprong hebben. Bij een cyclus korter dan 21 dagen kan dat niet, omdat het eitje geen tijd heeft gehad om te rijpen, maar langer maakt in principe niet uit voor een eitje.

Brechtje, wat vervelend zeg dat je rust moet houden. Dat valt echt tegen hè? Sterkte d’r mee!

Leentje meis, wat je voelt kan nog van alles zien, we’ll see!!

Hier nog steeds geen ongi te bekennen zoals ik al schreef, dit is alweer dag 52 :shock: .

Plut; Is jouw cyclus al 52 dagen? Dat is lang zeg. Ook tussentijds helemaal geen bloed verloren?

Hier nog steeds rozig slijm. Al vanaf zondag. Als het een innesteling zou zijn, kan dat zo lang duren? Verder voel ik niets, wel veel puistjes :frowning: , misschien toch een voorbode van de menstruatie :cry:

Gisteravond lekker naar de bios geweest. Pirates gezien, erg leuk en heb natuurlijk zitten blindstaren naar Johnny Depp :smiley:

stephie, hoe was het gisteren?

@boefje wrote:

Gisteravond lekker naar de bios geweest. Pirates gezien, erg leuk en heb natuurlijk zitten blindstaren naar Johnny Depp :smiley:

mmmm :inlove: :inlove: :inlove:

Bedankt voor de reacties en tips voor de ovutesten. Ik las inderdaad op een site dat je niet met ochtendurine moet testen… heb ik dus wel gedaan…

En nu vandaag een heel klein beetje roze bloed… Zou dat wat betekenen? Zit op dag 19 dus echt nog te vroeg voor de :evil: :evil:

Ik heb een vrij regelmatige cyclus tot nu toe, 24, 26 en 27 dagen, dus ik verwacht mijn ongi nog niet…

Blijft toch elke keer spannend!

Sandra

Nou Sandra, kunnen we elkaar de hand schudden. Ik zat op dag 22. Nu nog steeds een beetje roze slijm op dag 23. Zou a.s. za pas ongi moeten zijn. Cyclus gem op 28 dagen

Spannend!!!

:vlinder:

Mijn :thumbup: :thumbup: draaien voor jullie Marjan en Sandra en natuurlijk alle anderen!!

Jij hebt idd ook een errug lange cyclus Plut! Dan heb ik nog niks te klagen… wordt je er niet vreselijk onzeker van? Mag ik vragen hoe het destijds bij Matthijs is gegaan?

Fijne dag bij je moeder vandaag Brechtje!

Aan de ene kant wil ik ook wel temperaturen of ovutesten gebruiken, maar aan de andere kant wil ik zo graag ā€œspontaanā€ zwanger worden!

dikke :-* famke

Meiden, straks ga ik even de tijd nemen om bij te lezen en uitgebreider te reageren, maar eerst:

WIJ HEBBEN EEN SUPERECHO GEHAD!!!

Echt…alles zat er op en aan en een heel mooi kloppend hartje gezien. Ook is die wurm al flink aan het bewegen!

Geweldig om te zien!!!

Ben helemaal blij nu!

Later meer dus!

:-* Deb

Debke: Helemaal super! :smiley: :smiley: :smiley: