Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

Ja klopt ben 16-06 getrouwd :wink:

Ben sinds vanmorgen van mijn ongie af dus we gaan weer lekker aan de klus :inlove: :inlove:

En ik hoop natuurlijk dat er veel meer zwangeren bijkomen hierzo :mrgreen: :wink: :vlinder:

Aan alle klusdames: succes :thumbup: :thumbup: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

En alle NOD-ers: hormoontjes :
: :: :: :: :: :: :: :**:

Hopelijk komen er weer gauw een paar zwangere dames bij !!!

Zo…nu ik ook weer eens…Is tenslotte alweer een tijdje geleden!

Noezie, welkom hier en dat je maar snel een posi-test in je handen mag hebben!

Hier alles wel ok…behalve dan die vermoeidheid…die gaat maar niet over! Maar goed, de misselijkheid is zo goed als weg en ik deins gelukkig ook geen 3 meter meer achteruit als er ook maar iemand in de buurt van mijn borsten dreigt te komen, dus ik mag niet klagen!

Verder ben ik (veel te) druk aan het werk. Kan gewoon niet anders op het moment. Het is veel te druk op kantoor…

Ik ben zo’n muts die moeilijk ā€œneeā€ kan zeggen, dus ik ben bang dat mensen daarom ook wel makkelijk wat werk bij mij dumpen. Het wordt dus toch tijd dat ik daar echt wat aan ga doen…

Verder hebben wij eerder deze week een lang weekend Center Parcs geboekt voor de kerstdagen. Heerlijk! Hebben we vorig jaar ook gedaan en da’s ons zo goed bevallen, dat we het dit jaar nog eens over doen. We gaan naar een park in Duitsland. Heb er nu al zin in…

Truusje ik zag dat je op vakantie gaat! Ga er van genieten meis! Ik hoop dat je lekker niet ongi wordt op je vakantie! En daarna ook een heeeeele tijd niet meer natuurlijk…

Sophia, gewoon reageren als je daar zin in hebt en als je daar geen zin in hebt, lekker niet doen! Geeft niks hoor! En die hormoontjes kan je krijgen hoor! Komen ze: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

En Ineke? Heb je het een beetje naar je zin met je ouders en je broer? Vast wel! Kom je snel weer vertellen hoe het was? En ook of je ze de zo gehoopte verrassing mee naar huis hebt kunnen geven natuurlijk! Nog een paar daagjes! Ik weet dat je dit nog even niet leest, maar toch :thumbup: :thumbup: ik heel hard voor je!

Wat een heerlijk weer trouwens he! Ik ben gewoon een groot deel van de ochtend op pad geweest met de fiets! Heerlijk in het zonnetje! Ben druk op zoek geweest naar iets wat mij misschien weer een klein beetje van al die VERSCHRIKKELIJKE pukkels af kan helpen…Echt meiden…ik zit helemaal onder! Baal er vreselijk van!

Ik heb dus een gezichtscrub ingeslagen, een maskertje wat speciaal voor dit soort problemen is en een lotion…Nu maar hopen dat het helpt…Al was het maar een heel klein beetje! Jullie goede tips misschien? Alles is welkom!

Aankomende woensdag mag ik dan ook eindelijk voor het eerst ons hopelijk kerngezonde beebje gaan bekijken…Ik kan niet wachten! Maar stiekum ben ik ook wel een beetje heel erg zenuwachtig. Heb al zoveel rotverhalen gehoord…Duimen jullie voor me woensdag?

Ik ga nog even lekker de tuin in! Genieten van het zonnetje!

Fijn weekend allemaal en geniet van alles!

:-* Deb

hoi debke ik gebruik tea tree produkten van the body shop, stinkt maar werkt wel, ik gebruik de face wash en de moisture gel daarvan, ze drogen wel goed uit, maar ik kan er niet vanaf blijven, dus komen ze elke keer weer terug :? enne zeker :thumbup: ik voor je woensdag :mrgreen:

Joehoe… ik had zojuist een positieve test, ovulatietest wel te verstaan! De komende 48 uur zal dus mijn eisprong plaats vinden… Komt dat even goed uit zo in het weekend :smiley: Ik had hem trouwens al eerder verwacht, de vorige maanden dacht ik iedere keer in het begin van mijn vruchtbare week de eisprong te voelen. Blij dat ik deze testen heb gedaan anders hadden we misschien al de hele week druk geklust en nu geen zin meer gehad…

Truusje: Heerlijk een weekje Kreta. Wij gaan over 5 weekjes een weekje naar Italië :smiley: Heel veel plezier en hopelijk kom je zwanger terug!

Boefje: Veel plezier morgen met het Pieterpad lopen, het is er in ieder geval mooi weer voor!

Plut: Wat balen dat dat bloeden maar niet wilt stoppen, ik hoop echt voor je dat je daar nu eens snel van afkomt!

Marjan: Namen verzinnen, leuk! Voor een meisje weten we het al, maar voor een jongetje vind ik het zo moeilijk…

Noezie: Welkom hier!

Juul: Bedankt voor de hormoontjes!

Debke: Bij jou ook al zo druk op het werk, balen hé. Bij mij is het niet anders, heb zelfs op mijn vrije vrijdag gewerkt en dat moet ik de komende 3 weken ook nog. Leuk dat je met kerst naar Center Parcs gaat, leuk om naar uit te kijken! Spannend woensdag, ben heel benieuwd en natuurlijk ga ik voor je duimen dat alles in orde is!

Nou dames, ik moet aan de klus vanavond :inlove: :mrgreen: :inlove: dus fijne avond allemaal! :-*

leentje, veel plezier :wink: :wink:

hahaha, Leentje, veel succes meis!

Super dat je je ei nu opgespoord hebt… Wie weet heeft het wel effect :dance: :pray:

Debke, fijn dat de misselijkheid nu (bijna) helemaal over is… Nu die vermoeidheid nog :pray: 't Is idd heerlijk weer hè?? Ik heb ervan moeten genieten vanachter mijn bureautje, maar ja, de centjes moeten ook binnen komen, toch? :roll:

Dus jullie hebben het ook druk op het werk? Hier ook, mega! Maar ik werk niet zo heel veel meer extra sinds Matthijs er is… Ik vind 3 dagen gewoon echt de limiet, eigenlijk :snooty:

Noezie: welkom hoor! Leuk, ook zo kort getrouwd… Wie weet wordt 't gauw bezegeld (zoals ze dat vroeger altijd zeiden… :wink: )

Marjan, namen verzinnen… Komen jullie er een beetje uit? Hier is dat altijd een ramp! Ik vind een hele hoop namen leuk, maar manlief is nogal kieskeurig :lol: :lol: :lol: Pff, voordat wij eindelijk een naam hadden bedacht, waren we al 7 maanden verder :roll: :shock: :lol:

Vandaag nauwelijks bloed gezien… hopelijk is het nu over. Had soms wel wat ongi-gevoelens… Als het dit weekend komt, is deze cyclus net zo lang als de vorige… Ach, we zien wel :roll: :lol: Verder weinig interessants te melden. Ben heeel erg moe (en gisteren te lang op het forum blijven hangen :shifty: :zzz: )

Noezie, welkom hier en heel veel plezier!

Graapig dat jullie ook al met namen bezig zijn. Meisjesnamen zijn hier ook makkelijker dan jongensnamen. We willen een stoere jongensnaam, noem eens wat dames hihi

Ik vind jongens namen makkelijker.

Wij gaan voor Bram als t een jongen wordt…vind ikal jÔÔren een leuke naam, en mn man gelukkig ook toen ik t vertelde.

Truusje: Bram vind ik ook een geweldige naam, helaas heet m’n neef al zo en daarom zal 't hem niet worden!

Meisjesnamen zijn bij ons juist wat lastiger…iemand een leuke meisjesnaam die bij Teun past (liefst korte naam)???

Nou meiden, ik heb even geen energie om verder te reageren, wilde alleen even melden dat we het goede nieuws vandaag toch maar verteld hebben aan m’n ouders en schoonouders. Ik ben zo ziek en moe dat we 't niet echt meer konden verbergen…hihi…

Teun had een trui aan (wist ik veel dat 't zo’n mooi weer zou worden!!!) met de tekst ā€œstraks ben ik niet meer in m’nā€ā€¦en dan een badeendje afgebeeld. Had Noui van de oktobermama’s 2005 gemaakt. Echt supergeweldig! Mijn ouders hadden het meteen door, nou echt, huilen van blijdschap!! M’n schoonouders deden er maar liefst een kwartier over!!! Ik geloof dat ze een beetje een kater hadden van een feest van gister. Ze vonden het natuurlijk ook leuk.

Zal wel een foto posten, maar Teun is nu bij m’n schoonouders.

Verder niet zoveel nieuws te melden. Gisteravond groot feest van m’n ouders gehad, ik had het buffet verzorgd (was al heel lang beloofd…) en ik ben blij dat het voorbij is!!

Ga nu even lekker bijslapen mmmmm…

Sorry meiden voor dit ego berichtje, ik kom gauw weer bijlezen hoor!!

Liefs Annemarie

Wauw wat gaaaaaf Annemarie! Klinkt goed, dat shirt!

Hier even wat gezondheidsproblemen en daardoor ff geen zin in KOK, ik heb ook niet alles bijgelezen en duik zo lekker op de bank. Met de kleine gaat het vast wel goed, donderdag de eerste echo, dus ik ben heel benieuwd, wel weer spannend hoor!

Ook ff een ego bericht van mij, later weer wat meer gezelligheid van mijn kant…

brechtje en annemarie, doe maar lekker rustig aan hoor.

ben benieuwd hoe het met ineke is…???

heb weer heerlijk gewandeld vandaag, was ook heerlijk weer.

verder lijkt mijn cyclus totaal niet op de vorige 2 maanden en zie dat maar als positief. Hopelijk nu eindelijk een normale cyclus.

Ik heb vandaag wat bloedverlies, vanochtend een beetje rozig en nu iets bruinig. Maar mijn redday is pas zaterdag. Sinds ik ben gestopt met de pil was mijn cyclus netjes iets van 28 dagen, maar ja dat is ook nog maar 2 keer geweest sinds ik ben gestopt. Kan het nou niet even nog wachten? :evil: :twisted:

Marjan, zullen we maar met zn allen duimen voor een innesteling?!

Lekker Boefje dat wandelen! Hoe gaat het met je gewicht?

Heel dom misschien hoor, maar wat zijn jullie ervaringen met de innesteling? hadden jullie dat ook een week voordat je ongi moest worden? En hoelang kan dat aanhouden?

Brechtje: lief van je! :hug:

Maar ik hou mezelf voor dat het gewoon een erg vroege menstuatie is. De vorige keren had ik ook een kleine bloeding voordag de echte menstruatie kwam. Maar ja, een week te vroeg?! Het klussen stond deze maand op een laag pitje hihi

Deze maand weer ovutesten gedaan, helaas weer geen positieve test te bekennen…

Iemand een idee wat dat kan betekenen?

Hee girls!

Hoe is het ermee?

Hier wel goed hoor!

De verbouwing zit er redelijk op, dus er kan weer geleefd worden in mijn woonkamer en keuken! Het is zooooo mooi geworden!

Vanmiddag voor het eerst naar de vk… Spannend! Ben benieuwd!

Brech meis, wat naar van je problemen! Sterkte!

Meer heb ik nog niet kunnen bijlezen… :oops: :-*

Hoi allemaal!

Heb je foto’s gemaakt van de verbouwing Stephie? Welke kleuren hebben jullie gebruikt? Succes bij de vk! Komt je ons even vertellen hoe het is geweest?

Hè bah wat vervelend Sandra! Kun je er niet wat info over vinden op internet. Het heeft ook te maken met geconcentreerde plas toch? Weinig drinken en tenminste 2uur niet plassen voordat je test ofzo Als je op google intikt, ā€œgeen positieve ovulatietest en nuā€ dan krijg je wel wat info van diverse forums! Hoop dat je daarwat aan hebt!

en en en en Ineke, ik ben toch zo benieuwd!!

Ik ga ook voor een innestelingsbloeding duimen Marjan! Heb daar zelf nog geen ervaring mee…

Hier gaat alles z’n gangetje. Zit vandaag op dag 35, vorige keer was 37 dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren…

Famke, spannend voor jou dus. Ik ga duimen voor je

Steph, veel plezier bij de vk vandaag, ik hoop dat je een hele mooie hartslag gaat horen.

Fijn dat de verbouwing nu echt bijna af is. Lekker om weer gewoon in je huis te wonen zeker

Sandra, ik kan je niet helpen want ik heb geen ervaring met ovulatietesten.

Marjan, ik had bij de eerste een week voor mijn nod wat bloed verlies dus het zou een innesteling kunnen zijn. Helaas moet je gewoon even wachten nog

Brechtje, ik hoop dat de komende 2 weken snel voorbij gaan. Veel plezier met de echo in iedergeval.

En met mijn gewicht gaat het redelijk, zit al 2 maanden op mijn streef alleen begin ik nu wel weer meer te snoepen dus ik meot mezelf even streng toespreken dat ik toch alles met mate moet eten en dus niet weer terug vallen in een hele zak perpernoten in 1 middag!! (oeps)

Annemarie, wat leuk dat je ouders de trui meteen doorhadden, leuk he dat ze dan zo emotioneel worden van blijdschap.

Weer helemaal bijgekomen van het feestje?

Plut, hoe gaat ie met jou cyclus??

Juul, komen de klachtjes al of zit je nog op je roze wolk??

Ineke, ik hoop dat je het erg leuk hebt gehad met je ouders (en je broer toch??) Hoop snel een leuk nieuwtje van je te horen :pray:

Ik denk dat ik vandaag mijn eitje heb gevoeld, dat zou haast betekenen dat ik weer op 28 dagen zit. Voor zover ik kan nagaan lijkt het weer erg op hoe het ging voor de eerste zwangerschap. positief dus.

hoi dames, hier ben ik weer even!!!

Brechtje: wat vervelend dat je je niet lekker voelt :hug:

boefje: ik hoop het ook voor je dat je een normale cyclus hebt nu.enne ik zit nog op de roze wolk, wel af en toe last van misselijkheid en last van de rug en buik,maarja dat hoort erbij !!!

marjan: hopen op een innesteling :pray: :pray: spannend,meid!! ik had wat rozig slijmverlies op mijn nod dag en een paar dagen later een klein beetje bloed verloren.

Sandra: helaas heb ook ik hier geen ervaring mee, misschien weet leentje het? die gebruikt ze nu ook. suc6 ermee

stephie: wat leuk dat de verbouwing er bijna op zit, fotoos please, hahaha succes bij de vk, ben benieuwd !!!

famke en ineke: jullie weten de spanning er wel in te houden hoor!!! :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie.