Hey dames!!
Daar ben ik ook weer eventjes. Ik kon me namelijk alweer niet inhouden en heb gisteren een testje gedaan, negatief natuurlijk :wall: 28 dagen was het gisteren en het gemiddelde is nu 32, dus zou ik vrijdag pas kunnen testen (ja toch?), de vorige cyclus was 37, beter is het om toch maar netjes tot volgende week te wachten… dom dom dom :oops:
Ik voel ook niks, geen ongi voorgevoel, maar ook geen zwanger kwaaltjes… Afwachten dus maar. Tsja, hoe maak je jezelf gek…
Leuke vakantie gehad Plut? Is ook zomaar weer voorbij zeg!
Wat grappig zeg Truusje, die vragen van je broer! Misschien heeft ie er wel een zesde zintuig voor, wie zal het zeggen! Ik hoop dat ie gelijk krijgt!
Fantastisch Brechtje, een kloppend hartje!! Ik dacht dat altijd dat ze dat pas in week 10/12 konden horen? Mooi dat alles goed gaat!!
Gisteren vertelde onze ex buurvrouw (zijn vorige maand verhuisd) dat ze al voor de derde keer een miskraam had gehad… Ze hebben al wel twee kleintjes, maar dat maakt natuurlijk niks uit. Ik vind het zo sneu voor hun! En dan bedenk je je maar weer eens hoe wonderlijk het allemaal is dat het allemaal goedgaat!
hahahahaha Marjan, ik stel me het al helemaal voor om m’n man achterna te zitten in de klusweek, hier jij!
Dikke :hug: voor jou Leentje! Ik begrijp wat je bedoelt… maar toch probeer ik mezelf steeds maar in te praten dat we nog maar net 3 maandjes aan het proberen zijn en dat dat toch eigenlijk nog niks voorstelt (ik weet’t, zo voelt het absoluut niet). Maar 't is wel een beetje waar… Positief denken meid! Doen wij ook :? Proberen wij ook
Ik :thumbup: :thumbup: extra hard voor je deze week Ineke!! Ik hoop het zo voor je en ook voor je ouders, dat zou wel hartstikke fijn zijn!
Hoe is het verder met jou Stephie en je kwaaltjes? Of valt het mee.
Geniet maar lekker van je zwangerschap Juul! 't is je gegund!
Gelukkig dat je je weer wat beter voelt Debke! Daar willen wij ook nogges naartoe, naar de Apenheul, 't schijnt idd geweldig te zijn.
Kun je je klus time out nog wat volhouden Boefke? Nog maar eventjes volhouden toch?
oh ja en ik kom uit Friesland (dorpje vlakbij Drachten)
hoi famke, het hoeft niet te zijn dat je iets voelt hoor, ik heb nu ook nergens last van, dus er zijn nog kansen ik :thumbup: :thumbup: voor je, ik geniet er zeker van, al realiseer ik me wel dat er nog vanalles mis kan gaan en dat vind ik wel weer heel eng!!! hopen de de 7 onzekere weken zo voorbij zijn
Ow ja hier nog wat hormoontjes voor je: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: hihihi hopleijk heb je er iets aan!!!
Marjan: Ik ben een stadsgenootje van Juul
Juul: Ik vind de ovulatietesten nu wel even prettig. De vorige maanden was ik me in de klusweek zo aan het focussen op kriebeltjes die de eisprong konden zijn, nu let ik er totaal niet op. Ik doe zo’n testje als ik uit mijn werk kom en dan heb ik weer rust (of er moet geklust worden hihi, maar heb nog geen positief ovulatietestje gehad). Ik zie dat je de 17e voor de 1e keer naar de VK moet, leuk en spannend joh!
Brechtje: Dank je, lief! Wat super dat je vandaag het hartje al gehoord hebt!
Plut: En heb je het een beetje leuk gehad?
Famke: Tja al dat afwachten is gewoon vreselijk en dan wil je gewoon zo snel mogelijk testen. Misschien was je nu inderdaad gewoon nog te vroeg en heb je volgende week alsnog een positieve test in je handen. Ik duim voor je!
Met mij gaat het nu wel weer beter. Ik weet niet, het was gewoon een flinke dip :oops:. Het verlangen naar het zwanger zijn, de drukte + een beetje vervelende kwestie op mijn werk en herinneringen aan dierbaren die ik een paar jaar geleden in september verloren ben , dat werd me allemaal even een beetje teveel. Gelukkig heb ik wel weer wat leuks om naar uit te kijken, want eind oktober gaan we lekker nog een weekje op vakantie, woehoe! 8)
@juulisjuul wrote:
Leuk accent trouwens![]()
Ben je de eerste :lol:
Meestal worden we voor boeren uitgemaakt. Nee alle gekheid op een stokje. Ik vind het zelf verschrikkelijk :lol: .
Nog eens een vraagje; ik heb het gevoel dat mijn ovulatie eerder is dan theoretisch gezien zeg maar. Dat het ipv 14 dagen na je 1e menstruatiedag 12 dagen of zo is. Kan dan? Of is dit nou een heeeeeele domme vraag :lol: :oops:
Marjan: Het schijnt dat heel weinig vrouwen maar echt op dag 14 hun ovulatie hebben, dus dat kan zeker ja. Ik ben nu bezig met ovulatietesten om te ontdekken hoe het bij mij zit (en een grotere kans te maken )
hoi leentje: als je je daar prettiger door voelt (ovulatietesten) dan moet je het zeker doen !!! Verder ben ik ook erg benieuwd en kan niet wachten tot 17 oktober, maar ik begin volgende week weer met rijlessen en 4 oktober rijexamen, dus heb ik wat afleiding tot die tijd !!! Lekker dat je op vakantie gaat, waar ga je heen? Let op: dan ben je heerlijk ontspannen en dan raak je misschien wel zwanger !!! heb ik weleens gehoord!!!
Marjan: Wat leentje zegt dat klopt, je kunt het beste dan om de dag klussen ofzo, heb ik ergens gelezen, suc6 ermee !!!
Ik heb me voorgenomen om te gaan temperaturen of testen te kopen als het nu niet lukt. Al zijn we net begonnen, maar ja :lol:
Ik voel dus echt een soort van pijn in mijn onderbuik en verlies dan veel meer afscheiding. Dus eigenlijk kan ik wel precies zeggen wanneer. Of ik moet Rogier eens RedBull geven, kunnen ze vliegen :lol: :lol:
hahahah red bull !!! Ben benieuwd marjan, ik blijf jullie in ieder geval allemaal op de voet volgen hier, ik zit nu ook wel bij de mei mammas maar daar ken ik nog niet zoveel mensen, das best jammer,maar dat komt vast wel!!!
Plaats eens wegwijzers daarbinnen, Marjan, blijkt ook te helpen, dan weten ze de zwemroute!
Ik had trouwens geen echo, ze hebben het via de doptone gehoord, dus ik ben echt een mazzelaar!
Hoi allemaal
Hier weer even een berichtje van mij.
Probeer wat minder bezig te zijn met zwanger te worden, door veel afleiding te zoeken en niet meer zo vaak hier te zijn. Vandaar dat ik maar af en toe zal reageren.
Juul: van harte gefeliciteerd met je zwangeschap!!! Ben superblij voor je! Hopelijk heb je een fijne zwangerschap en krijgen jullie over een maandje of 8 een heel mooi kindje! :inlove:
Alle andere zwangeren: stuur me even wat hormoontjes alsjeblieft, kan ze wel gebruiken!!!
Veel liefs Sophia
Komen ze Sophia: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Heb me net aangemeld voor moeder voor moeders, leuk he? kan ik andere vrouwen ook mee helpen, een fijn idee vind ik dat !!!
Vorige week op t idee gekomen om er toch maar n weekje tussenuit te gaan, we waren nog niet weg geweest. Volgende week om deze tijd zitten we op Kreta…tralalala. Denk dus niet, Hé, Truusje is overtijd, maar dat is dan niet zo…nou ja, kan wel natuurlijk. …maar ik ben er dan gewoon niet. Gister geboekt :dance: :dance: :dance:
Lijkt trouwens al wel of ik 2 dagen ongesteld ben, zulke krampen…pfff, veel afscheiding ( sorry), maar moet maandag pas worden. ( lekker midden in vakantie )
Dames…succes met zwanger worden…en zijn natuurlijk.
hey truusje, ik had ook heel veel afscheiding, hele vieze, en zie het resultaat, dus wie weet hihi :mrgreen: geniet van je vakantie meid, je hebt het verdient :-*
Truusje, veel plezier op Kreta. Leuk toch zo’n onverwachte vakantie. Geniet er maar lekker van.
Sophia, heel begrijpelijk hoor.
gelukkig snappen we het allemaal en is het helemaal niet erg als je hier wat minder bent.
Ik heb ook verder weinig te melden. Super relaxte maand aangezien er hier niet geklust wordt en ik dus geen wachtweken heb straks.
Ga zaterdag weer een stuk van het pieterpad lopen dus daar ben ik lekker mee bezig. Tevens opzoek naar een leuke studie, meer voor de hobby zeg maar. Om lekker bezig te zijn (en afleiding voor de wachtweken die nog gaan komen)
Was met een studie voor mijn werk bezig maar dat zet ik even op een laag pitje, ben niet gemotiveerd meer.
Hallo meiden,
Ben ik ook weer eens! Wat gaan jullie snel zeg!!!
Juul, ik word helemaal happy van jouw net-zwanger posts… Daar raakt een mens toch helemaal optimistisch van?!
Boefje, ook wel even lekker, zo’n time-out… Ik ben ook heel relaxed, maar dat komt gewoon omdat ik toch geen flauw idee heb waneer ik zou moeten testen, ik doe dus maar wat, hihi! 't Leuke daarvan is, dat ik mss de eerste paar weken zo oversla… (alhoewel, met Matthijs voelde ik ook al heel snel van alles en dat voel ik nu allemaal niet.)
Truusje: lekker hoor, ff naar Kreta! Ik ben benieuwd hoe je terug komt!
Sophia meis, dikke :hug: . Bepaal maar lekker je eigen tempo…
Leentje, fijn dat je de ergste dip weer gehad hebt… 't Kan je soms echt zomaar aanvliegen hè? Ik gooi het er altijd maar op dat die stomme hormonen weer een spelletje met me spelen :lol:
Verder gaat alles zijn gangetje. Nog steeds wat bloederige afscheiding. Dat ben ik nu echt helemaal zat, maar ja, niets aan te doen. We’ll wait and see
Wij hebben ook een stuk minder geklust hoor, deze maand. Even iets minder ermee bezig, ja ik ben nog te vinden hier op het forum, want ik wil jullie natuurlijk ook in de gaten houden :drool: :lol:
Maar we waren al wel namen aan het verzinnen :lol: :lol:
En Truusje; heeeeel veel plezier!!! Ik hoop dat je met goed nieuws terugkomt :: :: :: :: :: :: :: ::
Hoi,
ben nieuw hier
Ben sinds juni gestopt met de pil en zit nu in mijn 4e ronde alweer.
Welkom Noezie!
Ik las bij voorstellen dat je in juni getrouwd bent! Grappig, wij ook en hopen ook op een lief klein beebje!
en Marjan, al leuke namen verzonnen?
Fijne vakantie Truusje! Kreta is helemaal geweldig!