Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

hoi meiden, heb gister leuk gewinkeld, maar nog niks gekocht voor de beeb, ik wacht daar nog even mee, ik wil zowieso morgen of overmorgen naar de ha, i.v.m. de infectie want die antibiotica heb ik natuurlijk nog niet ingenomen, en wil het ook nog door hem bevestigd hebben dat ik zwanger ben, want ik merk nog steeds niks, ja alleen dat ik nu weinig slaap en heb superhonger elke keer!!! hahahaha

O ja ik hoop wel dat er nog meer meiden zwanger zijn deze maand, want iedereen van de junistoppers zit bij de maart/april mammas en ik ken (nog) niemand bij de mei mammas !!! dus meiden die bijna hun nod hebben: ZIE JULLIE BINNENKORT!!! :? :?

Hier nog wat extra hormoontjes: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Wauw Juul! Van harte meid!!! Wat super gaaf!

Ik heb in mn eerste zwangerschap ook bloed verloren, maar heel vaak blijkt er dan niks aan de hand te zijn. Een beetje bloed zegt dus niks!

he brechtje leuk je weer even te zien, en ik kan het echt moeilijk geloven, na 3 maanden al zwanger te zijn, maarja ga deze week toch naar de HA

Spannend, mijn ouders zijn inmiddels geland! Gauw nog even een verhaaltje dan. Ik zal deze week weinig hier zijn, want het moet nog wel even een geheimpje blijven dat we aan het proberen zijn. Aangezien onze computer in de (open) keuken staat kan ik dus even niet open en breed op deze site verschijnen!

We waren eergisteren bij de buren 's avonds en Brock van 28 maanden komt naar mij toe, legt zijn handjes op mijn buik en vraagt “Ineke baby?”. Dus ik zeg “nee, jouw mama heeft een baby in de buik, Ineke heeft van zichzelf zo’n mooie buik!” Maar hij bleef volhouden dat er een baby in mijn buik zat. En dat is toch gek, want ik zie hem heel vaak en hij weet dus best dat ik gewoon een buikje heb ondanks mijn verwoede sit-ups, hahaha. Ze zeggen wel eens dat kleine kinderen een zesde zintuig voor dit soort dingen hebben…

Ik vond het in elk geval wel leuk om even te vertellen, straks krijgt hij nog gelijk ook! Ik voel me verder heel normaal, beetje pijnlijke borsten soms, maar dat had ik vorige maand ook. Ik zal er de rest van deze week weinig mee bezig zijn, veel te veel afgeleid door mijn bezoek natuurlijk! En dan zien we het volgend weekend vanzelf…

Tja, Ineke nog 7 dagen voor je Redday, dus wie weet.

Straks heeft hij nog gelijk hihi :lol:

ja spannend ineke, ben benieuwd, dan zijn we samen mei mammas!!!

hier vangen: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray:

ineke, heel veel plezier met je ouders. En ik hoop dat je ze nog goed nieuws kan meegeven als ze weer naar huis gaan.

Juul, al naar de ha geweest?

Hier alles ok, druk weekend achter de rug maar wel erg leuk. Nu weer een beetje bijkomen en zo maar weer eens wat in huis gaan doen.

Wauw Ineke wat gaaf! Hopelijk heeft die kleine het goed!!!

En veel plezier met je ouders!

Hoi lieve lieve meiden! Ik verwaarloos jullie echt, schadalig!

Ik heb het alleen te druk met de kleine, het moe-zijn en de mega verbouwing. Gelukkig is het nu echt bijna klaar, en komt ons leven hopelijk in een rustiger vaarwater. En dan kom ik lekker weer kletsen hoor!

Wat lees is, Juul is zwanger? Wat gaaf meissie! Super leuk! :-*

hallo meiden,

Stephie: je leest het goed!!! hahahaa hoe is het verder met je?

ik ben al bij de ha geweest, heb nu een soort zalf die je in moet brengen gekregen tegen de infectie, heb daar nog een test gedaan en die was ook positief!!! en heb al leuke dingetjes van mijn vriendin gekregen, die is nu 23 weken!!!Ik moest het wel vertellen, kon het gewoon niet meer voor me houden, maar de rest vertel ik het pas over een paar weken!!!

Oh Juul wat wordt ik toch spontaan vrolijk van je berichtjes zeg! Ik vind het zoooooo leuk voor je!

Hier gaat alles ook nog steeds wel lekker eigenlijk…Ben nu al een klein weekje van alle heel vervelende hele grote kwaaltjes af. Ik hoop maar dat het blijvend is!

Ineke, ik wil je nog even heeeeeeeel veel plezier wensen met je paps, mams en broer! Ga maar lekker genieten deze week en ik ga ook voor je hopen dat Brock het goed heeft…Zou leuk zijn om je ouders mee naar huis te geven…

Ik heb verder weinig nieuws te melden…Saai he? Heb een leuk weekend achter de rug (zondag in Apenheul geweest, grappig hoor!) en vandaag weer flink gewerkt.

Ben nu wel een beetje aan het aftellen al. Nog 9 daagjes en dan heb ik een eerste echo! Ben wel benieuwd hoor! Weet ik ook eindelijk wat de uitgerekende datum zal zijn (ga nu steeds van 13 april uit).

Ladies, ik ga weer even wat anders doen!

:-* Deb

Ineke: Wat leuk dat je ouders er zijn, heel veel plezier saampjes! :smiley:

Stephie: Maak je niet druk over ons, lekker aan jezelf denken! Ik weet hoe vermoeiend al dat verbouwen is (en voor jou met je zwangere lichaam dus extra zwaar), toen wij ons huis kochten hebben we het ook van boven tot onder opgeknapt!

Hier gaat het wel, zit niet helemaal lekker in mijn vel… Druk, stress… Het kwam er gisteren even allemaal uit (tranen met tuiten, lekker emotioneel dus voor een niet-zwangere :oops: ). Ik heb trouwens zaterdag zo’n doosje met ovulatietesten gekocht, kijken of het me lukt om zo mijn eisprong op te sporen…

Zo, ik kruip lekker op de bank met een mok koffie. Fijne avond allemaal!

Ineke: veel plezier met je ouders. Waar komen ze vandaan eigenlijk?

Leentje: Ik hoop dat het snel beter met je gaat! :hug:

Juul, nogmaals gefeliciteerd. Als de HA het heeft getest is het wel een echte bevestiging :smiley: . En ik hoop dat je snel van je vervelende kwaaltje af bent.

Wij zitten hier net in de klusweek :lol: . Hebben jullie nou ook het gevoel dat je echt je vriend/man achterna zit (b.w.v. dan hé?! :lol: ). “En nu mee…!” :lol: :lol:

hoi debke, gelukkig voor je dat je van de kwaaltjes af bent!!

marjan: ik hoop het ook das echt lastig van die vieze afscheiding, je voelt je de hele dag vies, bah

Leentje: probeer er niet teveel mee bezig te zijn meid, dan maak je jezelf gek, ga leuke dingen met vrienden doen, en zoek lekker afleiding, heb ik ook gedaan, en zie het resultaat, ik denk als je aan die ovulatietesten gaat beginnen dat je er weer teveel op gaat focussen, het klinkt misschien makkelijk gezegd, maar ik had op een gegeven moment zoiets van ja ik zie wel, ik geniet er nu gewoon van de tijd die je nog met zijn tweeen bent, want dat is dan de eerste 20 jaar niet meer zo, toch? Ik hoop dat je iets aan mijn raad hebt meid, en ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: doe lekker rustig aan meid :hug:

Even wat anders, waar wonen jullie eigenlijk. Als je het niet wil zeggen is het ook goed hoor :smiley:

Ik kom uit Hengelo ov

hoi marjan, ik neem aan dat je mij bedoelt, ik kom uit nijmegen dus das niet zo heel ver weg, de vriend van mijn moeder komt ook uit die omgeving almelo geloof ik, maar heeft in hengelo gewerkt!!! Leuk accent trouwens :wink:

Ff kort…

Leentje, dikke kus voor jou!

Vandaag een kloppend hartje gehoord! Wauw wat gaaf!

Hééééé Juul, onwijs gaaf voor je meid. Gefeliciteerd hoor.

Ik moet zeggen dat ik er erg weinig mee bezig ben op t moment…zelfs in de klusweek. Schiet natuurlijk ook niet op op deze manier…haha.

Wat grappig Ineke, dat je buurjongetje het misschien wel aanvoelt.

Mijn broer ( = verstandelijk gehandicapt) vraagt de laatste tijd ook steeds of ik zwanger ben, en of ik ongesteld ben geworden. Heel raar, net alsof hij ook voelt dat ik er mee bezig ben ofzo.

Marjan, ik kom uit Alkmaar

Hallo! Ik ben weer terug hoor!!

Brechtje, wat super, blijf bijzonder he, als je zwangerschap met zo’n prachtig, kloppend hartje wordt bevestigd!!!

Leentje, meis, dikke :hug: voor jou… Is soms best lastig hè?

Hier weer een klein beetje bloedverlies (bah, was er net weer een weekje vanaf…) en verder heeeel druk, ben er dus snel weer vandoor!

hallo allemaal !

Brechtje: Leuk he het hartje horen, heb je ook al een echo gehad? Ik kan niet wachten tot ik ook naar de vk kan !!!

Truusje: ik maakte me al zorgen, heb je al zo lang niet gezien hier!!!alles goed verder?

Bijna nod, spannend!!! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: voor je

Plut: hoe was de vakantie meid?