Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

Woehoe GELFELICITEERD Juul!!! :dance: :dance: :dance: Ik ben zo blij voor je! Laat het lekker tot je doordringen en geniet er lekker van meid! :-*

ik vind het zo raar, met die infectie en ik voel me helemaal niet anders heb geen kwaaltjes, ik geloof het echt niet, ik heb die test al 100.000 keer bekeken!!! en ik wil samen met leentje zwanger zijn, hahahaha kom op meid, klusze deze maand!!!

Juul: Zou je je banner niet eens aanpassen :wink: :smiley:

Ik moet helaas nog even geduld hebben (en dat heb ik niet). Mijn klusweek staat weer voor de deur. Ik ben nu aan het temperaturen om zo mijn kansen iets te verhogen. Ik wil ook zwanger zijn, dan zouden we samen naar de zwangerschapsgym kunnen hihi

GEFELICITEERD JUUL!!! :dance: :dance: :dance:

Fantastisch meid! En 't is zeker geen vaag streepje! Je bent superzwanger!

dames allemaal bedankt voor de felicitaties!!!

Leentje: Deze zijn speciaal voor jou :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: bij mij hebben ze schijnbaar ook geholpen!!! wij gaan gewoon samen naar de gym, ik wacht op je meid :hug: en mijn banner zal ik veranderen maar de datum weet ik niet precies!!!

de rest van de meiden: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: allemaal hormoontjes !!!

JAHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE GEFELICITEERD JUUL!!!

yes yes yes yes!!! Weer een zwangere in ons midden!! Oh, ik ben zooo blij voor je!!

Enne, ik heb nu bij beide zwangerschappen aan het begin een schimmelinfectie gehad…misschien door de swingende hormoontjes?

Geniet er lekker van meid, het is je gegund… En alle andere dames ook!! :-* :-*

groetjes Annemarie

jullie moeten me helpen, mijn laatste ongi was op 5 augustus, wanneer ben ik nu uitgerekend??? :oops: :oops: :oops: :doh: :doh: :doh:

Juul, op deze site kun je het uitrekenen:

http://www.verloskundigenpraktijkhouten.nl/newframe.htm?/datum.htm

groetjes Annemarie

Ik kom net thuis van mijn werk en meteen gekeken.

JUUL, GEFELICITEERD MEID!!!

Je wordt mamma :dance: !!!

Geniet ervan!!!

Nou de rest nog hihi

help , ik heb een klein beetje bloed verloren vanavond, is dat erg? ik hoop niet dat ik alsnog ongi word :frowning:

Juul, een klein beetje kan geen kwaad, kan nog een innesteling zijn.

had ik ook in de 5e week.

en ik had ook nergens last van tot op de dag van de test, toen moest ik de hele dag naar de wc. Pas na 5 weken werd ik een beetje misselijk. Dus geen symptonen hoeft niet te zeggen dat je niet zwanger bent.

Bleh, kan niet slapen. De kleine man begon om 2 te huilen en was gelukkig na 15 minuten weer in slaap. Alleen ben ik dus over mijn slaap heen.

Morgen maar een siesta houden

hallo daar, is er nog niemand wakker? hahhaahha nou boefje ik dacht dat ik vannacht de laatste online was!! :lol:

heb vanmorgen weer een test gedaan, (ik vond het bloedverlies toch eng) die had ik toch gekregen van de etos en deze is ook posi :dance: :dance: :dance:

Weten jullie wat ik nu moet doen met de kattenbak verschonen, ik heb al meer dan tien jaar katten en ze zijn niet jong meer, dus kan het dan kwaad als ik hem zelf verschoon?

Juul: Ga het nu maar geloven, je bent hartstikke zwanger!!! :smiley: :dance: :smiley:

Ik heb gelezen dat je als je zwanger bent je handschoenen aan moet doen als je de kattenbak verschoont.

ja balen, ik heb er nu geen in huis en moet hem zo verschonen, maarja misschien heeft de buurvrouw er een paar liggen, ja ik kan het nog steeds niet geloven, ik denk dat ik het pas geloof als ik een echo gehad heb ofzo

Juul, ik denk idd dat je je niet zo’n zorgen moet maken om een beetje bloedverlies. Dat hoor ik ook wel vaker.

De kattenbak voorlopig met handschoenen verschonen, en als je de eerste keer naar de vk gaat, kun je je laten testen op toxoplasmose (hihi, ik kon even niet op de naam komen…plasmotoxose dacht ik… :wink:) Als je hiervoor al antistoffen hebt (wat zeer waarschijnlijk is omdat je al heel lang katten hebt) dan kan het geen kwaad in de zwangerschap. Maar nu nog even goed uitkijken hoor!

Groetjes Annemarie

ok annemarie bedankt voor de tip!!!

Ik ga strax lekker shoppen, zou ik het kunnen laten om al iets voor de baby te kopen??? denk het niet :? :? hahahahahha

IK BEN ZOOOOOOOOOO BLIJ!!! :dance: :dance: :dance:

Ik zou lekker al iets kopen ja, ook om al een beetje het gevoel te krijgen dat je echt mama wordt. En tja… wat is er nou leuker dan shoppen voor je eigen beebje?! Heel veel plezier! :-*

Joepie!!

Juul, gefeli meis!!!

ben speciaal op vakantie nog ff komen checken… Nou, ik ga d’r gauw weer vandoor…

leuk hoor plut dat je eraan dacht, geniet van je vakantie !!!

Hee Juul, ik zei tegen mijn vriend dat je al wilde shoppen, hij moest heel hard lachen en zei, dat ik waarschijnlijk de hele Prenatal zal leegkopen, ook al zou ik nog maar een dag zwanger zijn. Nou ja zeg, hoe komt 'ie erbij. :lol: :lol: