ja erg he, ik ben spontaan misselijk, zal ook wel van de zenuwen zijn, hahahah nee er staat verder niks in de beschrijving, ik ga denk ik morgenvroeg nog eens testen, er zaten er toch 2 in de verpakking, ik had gewoon van het etos merk, ik kan het me bijna niet voorstellen, ik voel me helemaal niet anders daarom, en er stond 3 tot 7 seconden in de straal houden, heb tot 5 geteld, hihihi
Ik doe het in een potje hihi en hou dan de test erin. Ik kan toch niet 7 sec plassen?! hahahahaha :oops: :lol:
Ik lees het morgen wel. Ga voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Probeer wel te slapen meid :hug: :shifty:
Juul… wat super spannend! Ik :thumbup:
voor je dat je zwanger bent! Ik ga nu lekker naar bedje, maar kom morgen zeker weer even langs hier, want ik ben toch wel erg benieuwd! Truste
! :-*
Owwww, wat spannend Juul!! Tsja, ze zeggen vaak een streep is een streep… Ik gok er toch op dat je morgenochtend een duidelijkere streep ziet!
Ik plas trouwens ook altijd eerst in een potje, ik vind dat al moeilijk genoeg richten, laat staan precies op zo’n staafje… hihi…
Die tuinbroekjes zijn hier overigens heel populair. Meestal heeft hij er wel een shirtje of truitje onder aan, maar ik vond dit voor de foto een keer leuker. Wat een boef, hè?
Juul…ik hoop zo dat je morgen vet positief test! Kan bijna niet wachten…
hallo, heb net een test gedaan en volgens mij heb ik hem verknalt of issie kapot, hij geeft nu helemaal niks aan !!!heb ik weer zoiets!!!
Juul als je test helemaal geen streepje geeft is hij inderdaad kapot! Als ik jou was zou ik maar heeeeeeeeeeeel snel een nieuwe gaan halen!!!
Zoals Ineke ook al zei, een streepje is een streepje! En de testen van Etos schijnen toch vrij betrouwbaar te zijn hoor! Als het nog een heel licht streepje was, kan ik je in ieder geval afraden een predictor-test te kopen. Die reageren wat later dan de gemiddelde test.
Die van het Kruitvat schijnt wel weer heel snel te reageren en betrouwbaar te zijn…
Meid mijn duimen draaien overuren hier hoor!
:-* :-* Deb
ja ik word er helemaal zenuwachtig van!!! het was een iets lichter streepje dan die andere, en die van vanmorgen gaf helemaal niks aan, zou ik bij de apotheek een goeie kunnen halen??? van hun merk ofzo?
maarja ik zie wel, ik ga er strax nog wel 1 halen, maar ik ga nu werken, dus ben ik pas rond half 6 weer hier om het te vertellen. Tot strax!!
Juul! Volgens mij is een streepje een streepje hoor!!! Oh, bah en nu ben ik er vanavond niet om te kijken wat de uitslag is :evil: :evil:
Oh, ik moet weg, wordt geroepen… succes meis!!!
Juul ik zit hier om half zes braaf achter de pc te wachten op je reactie hoor!
Een iets lichter streepje he…een streepje is een streepje!!!
Werk ze vandaag!
Hier gaat het nog steeds redelijk. Gisteren heb ik weer gewerkt en ik heb een heeeeele drukke dag gehad. Maar die ben ik dit keer probleemloos doorgekomen. Ik durf zelfs te zeggen, dat ik gisteravond zowaar nog een ietsiepietsie energie over had! Zou het dan toch echt allemaal weer de goede kant op gaan???
Ineke, wat een schatje is het toch! Alex en jij moeten wel heeeeeeel erg trots op dat ventje zijn!
Brechtje en Annemarie wat vervelend dat jullie je zo beroerd voelen! Annemarie ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen dat ze je op moeten nemen in het ziekenhuis meis…De vriendin van de vader van mijn oudste is ook zwanger en die was ook extreem misselijk (met overgeven). Totdat ze na een tip van een vriendin 's ochtends op bed (al liggend) een appeltje met suiker weg ging knabbelen…Misschien kun je het ook eens proberen? Als je zowel 's avonds net voor je gaat slapen nog wat knabbelt (toastje ofzo) en 's ochtends als je net wakker bent en nog in bed ligt, heeft je bloedsuikerspiegel niet zoveel last van schommelingen. En die schommelingen schijnen de grote boosdoenders te zijn…
Boefje lekker met de crosstrainer in de weer geweest? Leuke apparaten zijn dat he? Ik heb er ook een en die wordt ook nog met regelmaat ff goed afgebeuld (al moet ik toegeven dat dat ding het toch altijd langer volhoudt dan ik ).
Leentje, lekker doen waar je jezelf het beste bij voelt! Wij duimen wel door hoor! En als je zin hebt om te komen kletsen zien we je vanzelf wel langskomen!
Ik ben vast nog een heleboel vergeten, maar dat komt dan later wel meiden!
:-* Deb
Juul, wat spannend
een streep is een streep hoor
en een kapotte test altijd mee terug gaan naar de winkel, ik hoor nog wel eens dat je dan een nieuwe krijgt, kan het altijd proberen.
Ik zweer bij de DA test. (hahaha, nog maar 1 test mee gedaan en die was positief, had toen om 17.30 gestest en dus niet smorgens)
en hier ook eerst in een bekertje plassen en dan de stick erin
En Juul? Nog een test gehaald?
Juul laat ons niet langer in spanning!!!
Is Juul soms aan het feesten met haar lief???
Meid, the suspense is killing us!!!
hallo iedereen, daar ben ik dan eindelijk!!! ik heb van de winkel een nieuwe gekregen, maar heb er voor de zekerheid ook nog 1 van een ander merk gehaald die heb ik strax gedaan en ja hoor: 2 STREPEN!!!, ik kan het echt niet geloven, volgens mij nept mijn lichaam me nu nog !!!
KAN IEMAND ME KNIJPEN ??? :?
JAAAAA GEFELICITEERD!!!
Als je maar vaak genoeg op pagina vernieuwen drukt komt er vanzelf goed nieuws!!!
Ik ben ZOOOOO blij voor je Juul! Je wordt mama!!! Van harte!!!
Ik ga even een vreugdedansje door de keuken maken.
Echt geweldig.
Knuffels voor jou!!!
PS Ik heb van mijn moeder geleerd dat ik geen zwangere dames mag knijpen…
Het is echt zo meid! Ga lekker genieten…Ik dans nog even verder…(André kijkt mij heel raar aan)
Juul, gefeliciteerd meid
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Weer een zwangere onder ons
hoera!!!
ik geloof het gewoon niet, ik heb vorige week een kweekje laten nemen omdat ik hele raar ruikende afscheiding had, dat blijken nu bacterien te zijn die er horen te zitten in de vagina, maar nu zijn het er teveel, daar heb ik medicijnen voor gekregen van de ha en ik moest van hem een test doen om uit te sluiten dat ik zwanger zou zijn, i.v.m. de antibiotica en nu heb ik een POSITIEVE TEST!!! Wat is het toch een raar verhaal zeg!!!
Mijn moeder gelooft de test ook, ik toch echt niet, maar ik ga maandag ff de HA bellen
Ik doe er een foto van de test bij, als het lukt hoor !!!
Heej Juul! Niks vaag streepje! Jij bent gewoon keizwanger hoor!
Geloof het maar gewoon, want als je huisarts deze test ziet zegt hij/zij vast en zeker hetzelfde (tenminste…dat deed mijn huisarts wel bij mijn tweede zwangerschap toen ik ook zo aan het twijfelen was en hem de test liet zien…)
Meis, GEFELICITEERD!!!
Ga maar lekker genieten!
:-* Deb