bedankt voor het duimen ineke maar ik denk zelf dat het deze maand niks is hoor, voel me helemaal niet anders :? wat is dat eigenlijk labourday? niemand weet dat ik zag het toevallig op de kalender staan en vroeg het aan een paar mensen, maar niemand wist het!!!
Labor Day, of Dag van de Arbeid wordt aleen in Amerika gevierd en wel op de eerste maandag van september. Het is een soort ode aan de werkende man (of vrouw) en het wordt al zo’n 100 jaar gevierd. De meeste mensen zijn op deze dag vrij en vieren het met familie en vrienden. Het is traditie om 's avonds te barbecue-en. Kinderen hebben op deze dag ook vrij van school.
Tot zo ver deze les in Amerikaanse tradities en feestdagen… Ik zie jullie allemaal in november voor het Thanksgiving-college… hahaha…
Of je nu iets voelt of niet, zolang je duivels niet komen blijf ik voor je duimen dat het raak is Juul! :-*
Ik durf het nog bijna niet te hopen, maar het lijkt wel alsof ik me langzaamaan toch weer wat beter begin te voelen…Of ik begin er aan te wennen…dat kan natuurlijk ook! Maar ik heb in ieder geval het idee, dat ik me iets minder beroerd voel dan een paar dagen geleden…Zou fijn zijn als dat zo bleef in ieder geval.
Ben wel blij dat ik vandaag weer een vrije dag heb! De afgelopen twee dagen heb ik weer heel hard gewerkt, dus ik ben wel weer toe aan een dagje niks doen!
Plut, fijn dat het bloeden nou echt gestopt is! Hoe is het nu met Matthijs? Gaat het weer een beetje beter? En is zijn stem weer terug?
Juul, wat mij betreft val je ons de hele dag door lastig met verhalen hoor! Gezellig juist! Maar wat zie ik aan je banner??? Op een cyclus van hoeveel dagen stond die ingesteld? En hoe lang duurde je vorige cyclussen??
Marjan, fijn dat het uitstrijkje je zo is meegevallen! Stom he, dat je je van te voren altijd zo druk kunt maken over dingen die achteraf helemaal niet zo erg zijn? Ik ben daar ook een ster in…
Famke, ik kan je ook niet echt helpen wat die afscheiding betreft…Ik weet niet meer dan Ineke ook al gezegd heeft. Ik hoop in ieder geval voor je dat je er niet echt “last” van hebt!
Ineke, ik twijfel er niet aan of mijn buik zal ook nog groeien hoor! Van de ene kant kan ik niet wachten, maar van de andere kant mag het nog wel even duren voor mij. Half oktober gaan we ons namelijk een week lang laten verwennen in zo’n all-inclusive resort in Turkije en ik zat me een paar dagen geleden te bedenken, dat ik dus geen zomerkleding heb waar ik inpas met een buikje…En hier kun je ook geen zomer-zwangerschapskleding meer kopen…Wat dat betreft, mag dat buikje dus nog wel even wegblijven of in ieder geval niet te hard gaan groeien!
Voor jou zijn de wachtweken weer aangebroken he…Maar die gaan deze keer vast heeeeeel snel! Nog maar 4 daagjes meis! Ben je al druk aan het aftellen totdat je ouders er weer zijn?
Nou…het wordt tijd dat ik weer eens wat zinnigs ga doen! Tot straks!
Dat buikje veraadt al wel een hoop. Iemand zag een foto van mij vandaag en riep meteen dat ik zwanger was, hmmmm, nog iets uit te leggen dus daar…
Ik duim nog steeds mee hoor, maar ik ben enorm moe en giga misselijk, dus minder te vinden hier. Het liefst slaap ik de hele dag, dus dan is de comp uit.
Even snel een kort berichtje. Hier gaat alles lekker, ik probeer me niet meer zo te focussen op het zwanger worden (wat me tot nu toe verrassend goed lukt) en ben hier daarom even niet zoveel aanwezig. Het is dus zeker niet zo dat ik jullie vergeten ben! Succes met het zwanger worden/zijn en tot binnenkort dan maar weer! :-*
hallo allemaal
ineke: bedankt de de wijze les, hahaha tja ik weet niet wat ik heb, vandaag wel een heel klein beetje bloed gehad maar het heeft niet doorgezet.
debke: gelukkig dat je je iets beter voelt, heb je het trouwens al tegen je ouders verteld?Mijn banner staat op 30 dagen ingesteld en de vorige ongi’s waren op dag 33 en dag 30 en nu weet ik het niet meer, maar ik wacht wel even af.
brechtje: dat geeft toch niet dat je minder aanwezig bent hier, je moet je gevoel en je lichaam volgen!!
Leentje: ik heb er ook steeds minder last van het te gefocussed zijn op het zwanger worden, het komt vast wel goed denk ik nu, we zien wel wanneer het raak is toch?
Kun je het nog uithouden Juul om er nog niet een testje tegenaan te gooien? Heeft het bloeden nog steeds niet doorgezet? Ik :thumbup: heel hard voor je!
Het lukt mij ook redelijk om er deze maand wat minder mee bezig te zijn. 't Lukt al wel iets beter dan de vorige keer :oops:
We hebben ook afgesproken dat we klussen als we zin hebben en niet omdat het “moet”. We zijn tenslotte geen productiebedrijf en het moet wel leuk blijven! Het komt vanzelf een keertje, dat hebben we zelf toch niet in de hand.
Dan doe je toch lekker even rustig aan Brechtje? Dat geeft helemaal niks!
Wij hebben dit weekend dorpsfeest, vanavond revu, dus dat wordt vast heel gezellig!
hahaha, productiebedrijf!! Hoe kom je erop Famke??? Ik vind 'm grappig :lol: :lol: Wij denken er ook zo over hoor. Ik heb momenteel zelfs zoiets van: Als het komt is het leuk, als het niet komt is het ook goed…
Leentje, meis, doe maar lekker rustig aan hoor! En in de tussentijd veel succes :-*
Brechtje, probeer maar lekker mee te gaan met je lijf… Dat kleintje in je buik is nu het belangrijkste…
Debke, voel je je nog steeds beter? Zou fijn zijn joh! Matthijs zijn stem komt wel weer terug, maar hard huilen kan hij nog niet… Hij heeft nu nog echt zon hees stemmetje…
Juul, op welke dag van je cyclus zit je nu???
Hier vandaag toch weer een klein beetje bloed. Tja, het zou kunnen dat mijn ongi eraan zit te komen, alhoewel ik nog niks voel. Ach, we zien wel… Oh, ja, wij gaan morgen trouwens een weekendje weg met mijn familie. Lekker naar de Ardennen. :dance: :dance:
Veel plezier Plut!!!
Meiden geen bloed! Posi testen, daar gaan we voor! Maar bij allebei zo te lezen niet doorgezet, dus da´s mooi!!! Ik duim!
Rustiger aan moet wel, ik ben gewoon bekaf en loop direct naar mn nestje zodra ik Storm in de zijne heb gelegd.
hallo allemaal
famke: ja ik weet niet waneer ik moet testen eigenlijk, wil nog even wachten.
plut: ik zit op dag 33 van mijn cyclus, dus het kan nog wel
Juul, spannend meid, tja en ik zou zelf testen na je langste cyclusdag.
Brechtje, lekker veel slapen hoor, je lichaam vraagt er niet voor niets om, we zien je hier wel weer vaker langs komen als het weer beter gaat.
Plut, veel plezier in de Ardennen. Hopelijk ook lekker weer daar.
Zo te lezen zijn we allemaal wel een beetje over de eerste maanden spanning heen. Ik probeer er ook steeds minder mee bezig te zijn. Vind het niet zo erg dat de duivels hier waren want zie steeds meer voordelen aan een groter leeftijdsverschil. Dus voor januari hier geen stress dat het niet gaat lukken.
Duivels zijn weer vertrokken trouwens.
Ondertussen hebben wij hier een nieuw speledingetje.
Onze crosstrainer is net gebracht. Ik vermaak me de komende maanden dus wel en hoop er ook nog eens beter uit te gaan zien :lol: :lol: :lol:
Dus we gaan nu voor de conditie en zwanger worden is dus een bijzaak.
Juul: spannend hoor!! De duimen draaien hier voor je…
Boefje: veel plezier met je crosstrainer!!
Plut: fijn weekend gewenst!!
Famke: da’s een goeie instelling hoor! whaha productiebedrijf, hoe kom je d’r op!!
Debke en Brechje, succes meiden met de :sick: en ik weet hoe 't is…
Ineke: zou 't raak zijn deze keer? Meestal werkt romantiek ook wel mee in 't hele bevruchtingsverhaal, toch??
Oke, dan even over mij, dit heb ik gekopieerd vanuit de oktobermama’s, dan hoef ik niet zoveel te typen :oops:
Hier gaat het niet zo lekker helaas. Ik ben de afgelopen twee weken echt hondsberoerd geweest. Eerst de griep gehad (tenminste, 't leek erop) maar sinds zaterdag gewoon algehele zwangerschapsmalaise… ik kan gewoon niks binnenhouden…en dat dus al twee weken niet. Dat had ik vorige zwangerschap dus ook, alleen begon het toen pas met drie maanden. De vk maakt zich wel zorgen, ik heb haar toch maar gebeld dit weekend. Ben ook al op controle geweest en m’n bloeddruk is drastisch laag (40 over 70). Hierdoor ben ik de hele dag zo flauw als maar wat. Het ijzergehalte is ook veel te laag, maar ik kan niet tegen die ijzerpillen. Drink nu steeds floradix, maar als ik 't spul al ruik dan ga ik weer… Dat werkt dus allemaal niet echt goed. Ik drink wel heel veel en dat gaat nog wel. Ik moet nu wekelijks terugkomen bij de vk, zij wil goed in de gaten houden dat ik niet uitdroog en teveel afval. Anders wordt ik opgenomen in het zkh.
Maar goed, ik ben blij dat m’n directrice op de hoogte is want werken lukt dus niet echt in deze conditie. Ze heeft me dinsdag naar huis gestuurd. Vandaag toch maar weer gegaan maar dat ging niet. Ik ben op m’n werk flauwgevallen!! Dat heb ik dus nog nooit eerder gehad! Gelukkig was er maar 1 andere (goede) collega bij op dat moment, dus die weet het nu ook…
M’n ouders weten nog van niks maar die wonen naast ons en m’n moeder heeft allang iets in de gaten volgens mij. Is ook niet echt moeilijk want je kunt genoeg aan me aflezen. Ik heb met hubbie afgesproken dat als ik me na 't weekend nog zo voel, we het wel gaan vertellen. Dan kunnen ze er ook wat meer rekening mee houden.
Poeh, wat een verhaal. Maar ik moet 't toch kwijt, dan snappen jullie ook wel waarom ik er niet zoveel ben.
Ik baal er echt ontzettend van, alle voorpret wordt op deze manier echt verpest.
Dus…ik ben d’r wel maar effe op een laag pitje… veel succes meiden!
Groetjes Annemarie
Ik ben er nu ook wat minder mee bezig, maar dat was vorige maand in deze periode ook. En als dan de menstruatie eraan moet komen, dan ben ik er weer mee bezig. Nou is mijn beste vriendin 12 weken zwanger en ja, dan heb je het er ook veel over en aan haar kan en mag ik ook alles vragen. Haar eerste kindje is nu 15,5 maanden oud en als ik dat dametje zie, dan smelt ik al helemaal. De woordjes die ze al kan, de stapjes die ze zet, de gekke bekken die ze trekt :lol: . Dan denk ik, oow, ik wil ook!!! Maar andere momenten heb ik ook zo iets van; zullen we het straks wel goed doen allemaal, en zal ik wel gezond genoeg eten, enz, enz,. :roll: :lol:
Juul, spannend!!! Ik hoop het zo voor jullie!!
Debke, ik hoop dat het een goed voorteken is en dat je je nu langzaam aan steeds beter gaat voelen. Ik ben inderdaad druk aan het aftellen Het komt nu wel heel dichtbij.
Arme Brechtje en Annemarie. Echt jammer dat jullie je zo naar voelen, en Annemarie, bij jou is het helemaal heftig. Dat haalt het plezier er goed af hè? Ik wens jullie veel beterschap toe.
Leentje, doe maar zoals je het zelf prettig vindt hoor! Ook als je hier niet zo vaak komt denken we nog steeds aan je en duimen we voor je. Wel komen vertellen als er goed nieuws is hè?
Juul, het is echt moeilijk soms om te bepalen wanneer het verstandig is om te testen. Het liefst natuurlijk als je bijna zeker weet dat het raak is. Zolang je nog onzeker bent, ben je toch bang voor een teleurstelling hè? Maar als je echt over je laatste dag van je langste cyclus gaat zou ik het lekker toch proberen. Het is misschien wel niet voor niets dat je nog steeds niet ongi bent…
Plut, veel plezier in de Ardennen. Misschien kan je daar gelijk je rare bloedverlies achterlaten…
Boefje, succes met je crosstrainer. Ik hoop dat je er veel plezier van zal hebben. Volgens mij heb je gelijk en zijn wij nog-niet-zwangeren een stuk relaxter geworden. Het komt ook echt vanzelf wel en iedereen heeft haar eigen unieke tijd dat het raak is.
Famke, Marjan, proberen zoveel mogelijk voorpret te hebben! Het is ook erg leuk om over baby’s te dromen zonder misselijk en opgeblazen te zijn. Ik doe met jullie mee
Ik ga eens kijken of mijn foto’s al ge-upload zijn van mijn camera. Duurt vaak een eeuwigheid omdat ik ze steeds opspaar. Mijn arme ouders hebben al meer dan een maand geen foto’s van André gekregen. Even proberen of ik er hier ook één kan plaatsen.
Yay…gelukt…ik ben zo trots op mezelf :dance:
Jammer dat 'ie een beetje bewogen is, ik moet nog leren goede foto’s te maken hahaha.
Mijn vriend gaat uit z’n dak van die foto hahaha :lol: :lol: :lol:
Hij heeft altijd gezegd, als wij een zoontje krijgen, krijgt hij een tuinbroekkie aan. Lekker straatschoffie (positief bedoeld dan hè! :lol: )
Wat een leuk ventje zeg! :hug:
help!!! heb net getest en er staat 1 duidelijke blauwe streep en 1 vage, maar wel een blauwe streep!!! wat nu??? wie heeft dit weleens gehad? was van het etos eigen merk. Ik had een dubbele test gekocht, denk dat ik morgenvroeg nog maar es ga proberen, als ik kan slapen vannacht :lol:
Ow ja wat een liefie ineke!!
Ik ken die test niet. Heb alleen nog maar Clear Blue gebruikt.
Ik weet wel dat als de verticale streep iets opgekleurd is, dat dat dan wel zwanger betekend. maar dat was Clear Blue
Wat staat er in de gebruikaanwijzing?
in de beschrijving staat 2 streepjes zwanger en 1 streepje niet zwanger, maar het 2de streepje is wel vaag, in goed licht zie je wel dat er nog een streepje staat
hihi ik voel gewoon de kriebels in mijn buik van de zenuwen. :lol:
Ga je nu nog een test doen of morgen?
Staat er iets in de gebruiksaanwijzing over een onduidelijke streep? Heb je het wel lang genoeg erin gehouden?