Juni stoppers 2006 deel 4, al 7 zwangeren!!!

Stelletje kletskousen! Ik zit gewoon alweer een dik kwartier bij te lezen…

Laura…wat erg…veel sterkte meis en doe je het rustig aan?

Leentje wat jammer dat die stomme :twisted: toch hun gezicht weer hebben laten zien! Maar wat je zegt, door naar de volgende ronde! En het is 28 september voordat je het in de gaten hebt…Time flies he!

Sandra jij bouwt de spanning ook lekker op inderdaad! Wanneer ga jij testen?

He Juul! Het is alweer vrijdag vandaag!!! Het weekend kan bijna beginnen!

Annemarie fijn dat je je alweer een beetje beter voelt. Doe het inderdaad nog maar lekker even heel rustig aan.

En Ineke een jongetje he, bij je vriendin! Leuk hoor! Hoe heet 'ie?

Hoe is het met je ei? Al in de buurt? Ik geloof het wel he…Enjoy!

Hier gaat alles in ieder geval nog steeds zijn gangetje…Ik heb het idee dat mijn lijf toch wat begint te wennen aan het zwanger zijn. Alleen die vermoeidheid…Bleegh! Dat past helemaal niet bij mij! Er komt gewoon niks zinnigs meer uit mijn handen…Het zal er wel bijhoren…

Basten is vandaag alweer voor de derde dag naar school en tot nu toe vind hij het geweldig! Hij heeft het heel erg naar zijn zin en vertelt lekker veel verhalen. Echt gezellig als hij thuis is dus!

Wel heel stil hoor, hier in huis als hij er niet is…Normaal heeft hij zijn kwebbel geen 5 minuten dicht (net zijn moeder…hihi) en nu…niks! Het went vast wel.

En dan wordt mijn “kleine knul” morgen alweer 4 jaar…Onvoorstelbaar hoe snel die tijd gaat! Hij heeft wel ontzettend veel zin in zijn verjaardag! Overigens vieren we die pas zondag, omdat Aschwin morgen niet thuis kan zijn. Zijn tante (zusje van zijn vader) trouwt namelijk morgen en daar moet hij natuurlijk wel bij zijn! Dus Basten zijn feestje wordt een dagje uitgesteld. Wel versieren we vanavond alvast de woonkamer en krijgt hij morgen zijn kadootjes van ons. Eigenlijk is hij dus gewoon het hele weekend jarig! De bofkont!

Morgen gaan we het trouwens mijn ouders vertellen…Best wel spannend eerlijk gezegd. Ik heb geen flauw idee wat hun reactie zal zijn…Ze zullen het in ieder geval echt niet verwacht hebben!

Ik ga nog even bij de april 2007 mama’s kijken nu…Daar ben ik overigens niet zo actief aan het meekletsen als hier. Er zijn nogal wat minder leuke verhalen daar…

Tot later vandaag!

Girlies! Sorry hoor, maar ben ik weer eens!

Ik kan niet achter de PC, in verband mmet de verbouwing.

Maar ik denk wel aan jullie hoor!

Laura, wat een naar bericht meis! Kus voor jou!

hallo dames, daar ben ik weer, ben net klaar met alles in huis, heb van de week alles gedaan de kasten opgeruimd de rommelkamer uitgemest alle was is weg en het huis blinkt :: :: hahahaha laat mijn mannetje maar komen !!! jammer genoeg is het nu niet de klusweek :frowning: maarja het moet er toch maar weer van komen :lol:

ben benieuwd of bij mij de :evil: :evil: wegblijven, maar dat zal wel niet want ik voel me gewoon normaal als altijd

Leentje wat balen voor je dat de :evil: :evil: gekomen zijn, dan zullen die van mij zo ook wel komen!!!

Nou ik kom morgen nog wel even kijken ben nu erg :zzz: en ik moet morgen om 8 uur al ergens zijn dus ik duik erin !!!

Hallo meiden!

even een berichtje van mij… We hebben het beredruk, dus ik heb niet altijd tijd (of nog zin/energie) om hier te checken…

Boefje, al :evil: :evil: gesignaleerd, of zijn ze nog steeds weg???

Annemarie: goed dat je je rust neemt. Je hebt het echt ff nodig meid, ookal is het niet altijd even leuk…

Leentje, die PMS symptomen lijken zo op zwangerschapssymptomen hè??? Echt flauw soms :naughty: Maar echt, die zwamgerschapssymptomen komen vanzelf een keertje hoor meis :-

Sandra, het is lastig hè, om nuchter te blijven als het om zwanger worden gaat. 't Is zo’n diepe wens die je het liefste meteen in vervulling ziet gaan… Doe maar lekker rustig aan hoor, en ook bij jou zal het vast vanzelf een keertje raak zijn… :-

Debke! Gefeliciteerd met je knul!!! 4 jaar alweer, wat goed zeg!!! Veel plezier vandaag (en morgen natuurlijk…) :-*

Juul, is je man er alweer???

Meiden, ik moet gaan, ik zit man en kind ernstig te verwaarlozen hier… Vanmiddag zijn we denk ik ook weg, dusss tot een andere keer maar weer!

Debke, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. En veel plezier met het vertellen aan je ouders. spannend!!

Plut, nog steeds niets hier, behalve de troep zoals ik het nu maar ben gaan noemen. was 2 dagen over maar gisteren en vandaag weer wel dus heb totaal geen idee. Hoop niet dat de :twisted: morgen komen want dan hebben we een familiefeestje. Doe dan maandag maar.

juul, lekker bezig geweest zo te lezen. Veel plezier met je mannetje

stephie, succes met de verbouwing, hopelijk komt het eind in zicht.

Ineke, de ei al geweest?? :lol: :lol:

Zo raar, vorige week zaterdag begon s’avonds heel licht de bloeding. Maandag brak het door. Vrijdag dacht ik dat het was afgelopen, maar toen begon ik toch weer licht te bloeden. Nu nog. Is dat wel normaal? Hoop wel dat het maandag over is, anders ben ik nog niet van dat uitstrijkje af :lol: Ik zie daar echt tegenop.

Is het goed als ik hier weer instap? Heb ik veel gemist?

Wij zijn iig na een heerlijke vakantie weer thuis. Echt lekker gehad met zon zee en zwembad. Nu weer terug naar normaal, ook wel weer lekker.

Tot gauw!

hallo meiden, hier ben ik weer even!!!

Sandra: spannend !!! wanneer is je nod?

Boefje: lekker he shoppen, heb ik gister ook gedaan, ze hebben in de stad een outletwinkel geopend en ze hadden allemaal merkkleding 3 stuks voor 50 euri !!! :lol: voor sommige betaal je normaal over de 100 euro per stuk dus was het voor mij een zeer geslaagde shop-middag !!

Plut: mijn mannetje is zaterdagmorgen thuisgekomen, hij is nu lekkere spareribs aan het halen en dan gaan we dadelijk weer gezellig films kijken, we hebben lekker griezelfilms gehaald voor het weekend

Marjan: ik hoop ook dat alles goed is met je, sterkte :thumbup: :thumbup: :hug:

Brechtje: heerlijk he vakantie? leuk dat je het naar je zin hebt gehad, nu kun je je lekker op je beeb gaan focussen!!!

Debke: Nog van harte met je kleine mannetje :-* hij is dezelfde dag jarig als mijn vader !!!

Juul, geniet lekker van je manneke dan kan je daar weer lekker op teren als hij er niet is.

brechtje, welkom terug, we hebben je gemist, het is te rustig zonder je :lol: :lol:

hier zijn vanavond de :twisted: gearriveerd, moet nog even kijken hoe het verder gaat qua 1e dag ongi omdat het net begint. Zit nu op dag 30 dus dat is gelukkig korter dan vorige maand.

marjan, dat van jou klinkt ook niet erg lekker trouwens. hopelijk is het nu wel over.

Ik zag trouwens ook erg tegen het uitstrijkje op maar gelukkig viel het erg mee, ging redelijk snel. Probeer je goed te ontspannen en dan valt het heus wel mee.

Helaas zijn hier de :evil: :evil: er weer…

Op naar de volgende ronde…

Ik merk inderdaad dat nu we eenmaal hebben besloten ervoor te gaan, ik ook meteen wil dat het raak is… word er onzeker van dat ik niet weet of en wanneer het zal lukken.

Probeer er nu minder mee bezig te zijn, maar het lukt nog niet erg.

Sandra, wat jammer dat de :twisted: zijn gekomen.

en je bent niet de enige die er zo mee bezig is hoor, het blijft moeilijk als je weer ongi word terwijl je zo graag wil.

Jammer Sandra!! 't Is logisch hoor dat je er veel mee bezig bent… dat zijn we allemaal denk ik… Niet altijd handig misschien, maar daar zijn we vrouwen voor :? Proberen om met zoveel mogelijk andere dingen ook bezig te gaan en veel leuke dingen doen om je af te leiden.

Je komt vast een keer aan de beurt!! Gemiddeld staat er een jaar voor en we zijn nog maar in de 3e maand dus er kan nog vanalles gebeuren!

Hey Brechtje! Leuk dat je er ook weer bent, leuke vakantie gehad? En hoe ist met je buikje?

30 dagen is vrij netjes toch Boefje? Hoop dat je straks precies weet waar je aan toe bent!

Dat is mooi JuulisJuul voor zo weinig geld allemaal leuke dingen kopen!

ben op m’n werk dus moet helaas weer stoppen

hier alles goed

Buikje groeit gigantisch! Echt niet te geloven! Je kunt het echt al zien en ik kan hem niet meer inhouden. Dat wordt nog wat…

Ho, Storm wordt wakker, ik moet alweer gaan…

Grappig Brechtje!

Bij mij nog geen spoortje van een buikje hoor…zo plat als een pannenkoek! (op de resten van de vorige zwangerschappen na dan…)

Bedankt voor de felicitaties meiden!

Basten heeft genoten van zijn verjaardag in ieder geval. Hij is ook schofterig verwend door iedereen hoor! Niet normaal gewoon! Hij heeft zoveel leuke dingen gekregen dat hij van gekkigheid niet meer weet waar hij beginnen moet!

Wat jammer Sandra…Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Maar ik zou me voorlopig nog maar niet druk gaan maken over het OF het lukt hoor! Dat komt echt wel goed! Zie deze tijd maar als een stukje voorpret voor straks! (ik weet het, klinkt makkelijk…)

Boefje fijn dat het deze maand eerder is dan vorige maand! Dat geeft moed!

En Juul jij ook nog gefeli met je vader he! Heb je genoten van het weekend?

Marjan ik hoop voor je dat je bloedverlies snel voorbij is! Is in principe niet raar hoor, dat het zo gaat (heb het zelf ook wel gehad), maar het is wel vervelend!

Hier gaat alles zijn gangetje. Nog steeds last van de kwaaltjes, maar ik hoef ze nu voor mijn familie in ieder geval niet meer te verbergen! Die zijn inmiddels allemaal op de hoogte van mijn zwangerschap. Mijn zusje ging trouwens bijna door het dak van het nieuws! Echt grappig! Die had kennelijk dezelfde dag als dat we het haar vertelde er nog aan gedacht toen ze onderweg naar haar werk was…Heel apart!

Vandaag hard gewerkt…Morgen nog zo’n dag en dan woensdag in ieder geval weer lekker vrij. Nu ga ik ook weer lekker “bankhangen”. Even bijkomen…

Tot snel!

Boefje: Jammer dat de :twisted: :twisted: zijn gekomen. Wel beter dat het nu na 30 dagen is.

Sandra: ook voor jou jammer dat de :twisted: :twisted: zijn gekomen. Maar troost je, je bent niet de enige die zo ongeduldig is hoor :lol: , alleen heb ik daar heeelemaal geen last van hoor :liar: :liar:

Brechtje: leuk dat je buikje zo groeit hihi.

Bij mij is de bloeding over, gelukkig maar, want vanmiddag moest ik naar de huisarts voor het uitstrijkje. Vond het wel heel eng, zat te shaken in de wachtkamer :oops: :roll: . Maar het viel allemaal heel erg mee. De assistente deed het (gelukkig), en ze vertelde me precies wat ze ging doen en hoe dat zou voelen. Het is niet prettig, maar het is ook weer niet zó erg. Het is zo voorbij. Over 4 weken de uitslag.

Boefje en Sandra, jammer van de :twisted: …

Hier is het bloeden (eindelijk!!!) helemaal gestopt. heeft echt lang geduurd, maar uiteindelijk hebben jullie toespraken geholpen meiden :-*

Debke, leuk dat de verjaardag een succes was (hoe kan het ook anders met kinderen???) en dat je iedereen nu hebt kunnen inlichten… Dat maakt het altijd alweer een stukje ‘echter’, toch?

Brechtje, welkom terug meis! Dus je buik groeit nu al? Je moet nog wel even hoor :wink:

Juul, je weekend is weer voorbij, is je mannetje nu weer op pad???

Hier best een lekker weekend achter de rug! We hebben genoten op het strand afgelopen zaterdag (zie website als je de foto’s wilt zien…), maar jammer genoeg werd Matthijs zaterdag op zondag ineens ziek… Heel benauwd, pijn in zijn buikje, veel hoesten en ineens ook koorts erbij. Zondag was hij echt een zielig hoopje, vandaag gaat het gelukkig alweer stukken beter. Maar zijn stemmetje is hij nog steeds bijna kwijt, zelfs huilen gaat bijna zonder geluid op het moment…

Ach, Geef hem maar een dikke knuffel (alsof je dat nog niet gedaan had hahaha) :hug:

geen paniek sandra, ik had dat ook en vooral bij de eerste ronde, toen ben ik wat minder actief gaan meepraten hier, ik was er ook veel te veel mee bezig, nu heb ik zoiets van ik zie wel wanneer het zover is !!! gewoon de dingen doen die je normaal ook doet en dan komt het vanzelf een keer goed , toch?? knuf :hug:

Plut: nee hij moest nu nog eerst een paar weken hier in de buurt rijden en dan gaat ie het voor vast internationaal rijden (wel hopen dat mijn ei in het weekend langskomt anders hebben we een probleem), vind het wel vreemd, maarja dat went wel denk ik en anders kom ik gewoon jullie lastig vallen met mijn verhalen, hihihi :lol:

Hey meiden!

Gezellig hoor Juul, dat je hier vaker langskomt! En ik hoop met je mee dat je ei :smiley: weekends voorbij komt waaien!

Plut, hoe is het nu met Matthijs, is ie alweer wat opgeknapt? Leuke website hebben jullie trouwens!

Leuk dat je buikje al zo snel begint te groeien Brechtje! Daar wordt het ook wat echter van lijkt mij!

Ik heb momenteel erg “last” van afscheiding, meer dan anders. Weet iemand hoe dat kan? 't Is wel gewoon wit en wat klonterig… beetje viezig om te vertellen :?

Gelukkig dat het bloeden is gestopt Marjan, dan kan er weer actie ondernomen worden :smiley: Fijn dat het uitstrijkje meeviel… is toch altijd spannend dat soort dingen (vertelde mijn moeder me dan wel).

Wat een mooie reactie van je zus Debke! Is toch altijd prettig dat iedereen enthousiast reageert, maar ja, hoe kan dat ook anders. 't Is het mooiste wat er is toch?!

nou meiden, fijne dag nog allemaal en tot de volgende keer

Hoi allemaal,

Het was voor ons een lang weekend omdat het gisteren Labor Day was. We hebben heel veel geklust :lol: , ik weet alleen niet zeker of ik ook echt een eisprong heb gehad. Normaal gesproken kan ik het merken aan slijmverlies, maar daar had ik nu niet zoveel van. Ik heb wel wat krampen gehad, dus ik hoop maar dat dat het was. Nou ja, het was in ieder geval een leuke en romantische drie dagen :inlove:

Sandra en Boefje, jammer inderdaad. Ik zet mijn hoop nu even op Juul!

Brechtje, wat leuk dat je nu al een buikje krijgt.

Komt bij jou ook nog wel Deb. Wat fijn dat je het nu eindelijk hebt kunnen vertellen! En geweldig dat Basten zo van zijn verjaardag genoten heeft.

Marjan, blij dat je uitstrijkje weer achter de rug is.

Plut, wat een heerlijk ventje hebben jullie. Ik heb even op je website gespiekt. Lief hoor… Is hij alweer opgeknapt?

Famke, ik weet niet wat die afscheiding kan betekenen, maar als het niet naar ruikt of jeukt (kan schimmelinfectie zijn) zou ik me er geen zorgen om maken. En van mij mag je alles vertellen hoor. We zijn toch vrouwen onder elkaar? Zwanger worden en zijn is nu eenmaal niet altijd een “schoon” onderwerp. 8)

Ik ga maar eens wat doen. Juul, ik duim voor je meid!