Oooh Juul…wat kan ik me goed indenken hoe jij je voelt zeg…Even een :hug: van mij! Het zal inderdaad wel voor een groot deel een kwestie van wennen zijn hoor. Over een tijdje voel je je er vast wat minder verdrietig om. Maar gooi het hier inderdaad maar gewoon in de groep hoor! Het hoeft toch niet altijd over beebs te gaan?!?
En Leentje? Hoe is het bij jou? Nog geen :twisted: gezien??? Ik hoop het zo voor je!
Plut ik kan me voorstellen dat je het nu helemaal zat bent! Misschien is dit inderdaad maar wat na-gedruppel en ben je er over een paar daagjes helemaal vanaf!
Ineke wat spannend voor je vriendin en haar man! Voor jou moet het inderdaad ook heel spannend zijn om af te moeten wachten! En ook moeilijk inderdaad…Je zou zo graag eventjes gaan kijken of het met iedereen goed gaat…
En wat dat om de dag vrijen betreft: hartstikke goed plan natuurlijk, maar ik zou rond je ei ook gewoon voor alle dagen gaan hoor! Hebben wij in ieder geval wel gedaan en het resultaat mag er wezen! En of je er dan te veel mee bezig bent? Waarom? Dat is pas het geval als je tegen je zin gaat vrijen vind ik…Ach, waar jullie ook voor kiezen: veel plezier in ieder geval!
Wel fijn dat je de laatste wachtweek zulke leuke afleiding hebt! En een posi-test op de 17e zou wel een heel spectaculair einde van een geweldige week zijn…Deze duimen gaan weer overuren draaien!!!
Vanochtend was voor ons ook een spannende ochtend trouwens. Basten gaat vandaag namelijk voor het eerst echt naar school…En wij hadden geen flauw idee hoe hij zou gaan reageren als we hem daar ook echt achter zouden laten…
Maar we hebben ons natuurlijk weer druk gemaakt voor niks! We hebben hem naar zijn klas gebracht en in de gang al had hij al contact met verschillende kinderen. Hij liep zelf de klas in, legde zijn fruitbakje op de goede plek en is naar de juf toegelopen.
Van de juf mocht hij zelf iets uitzoeken wat hij wilde gaan doen en ze is een rondje met hem door de klas gaan lopen om alles nog eens te laten zien. Kortom: Basten zag ons niet meer staan!
Toen zijn we hem maar even gedag gaan zeggen en dus maar weg gegaan…Ik ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk gegaan is. Ik zal het wel merken als ik hem weer op mag halen straks!
Overigens is het nu wel heeeeeel stil hier in huis…
Ik ga even een bak thee zetten!
Aaaarrrghhhh, ik houd het bijna niet meer van de spanning!!! Omdat het geen spoedkeizersnede is was er van het weekend nog niets duidelijk over het tijdstip waarop ze geholpen zou worden. Dat heeft ze misschien gisteren gehoord, maar ik heb dus geen idee.
O ja, ik heb het nu dus over mijn lieve vriendinnetje in Nederland die vandaag van haar tweede kindje gaat bevallen (of misschien al bevallen is). Ik neem de telefoon zelfs mee naar de wc…Ik heb er vannacht gewoon niet van kunnen slapen, het hielp ook niet dat het flink onweerde.
Juul, wat rot, zo’n eerste week alleen. En natuurlijk mag je bij ons komen kletsen! Het hoeft inderdaad niet altijd over babies te gaan. Ik hoop dat je gauw went aan je nieuwe ritme. En dat je natuurlijk gauw zwanger bent, dan heb je volgend jaar genoeg afleiding!
Mijn man heeft heel lang in de nachtdienst gezeten (en gaat daar waarschijnlijk over een maand of twee weer in) en 's nachts alleen is inderdaad niet leuk.
Nou Deb, dat ging goed met Basten hè? Ik hoop dat hij het heel leuk heeft gehad en vol verhalen zat toen je hem weer ging ophalen. Voor jou ook wel spannend natuurlijk, vond je het niet moeilijk? Ik moet er zelf eerlijk gezegd nog niet aan denken dat ik André niet meer de hele dag bij me zou hebben.
Eind september is er een concert waar Alex graag met mij heen wil. De buren hebben al aangeboden om op te passen. En ik…zie er heel erg tegenop…Ik heb nog even de tijd om na te denken en aan het idee te wennen, en iets zegt me ook wel dat ik er toch een keer aan zal moeten geloven, maar goed…Het zou de eerste keer zijn en ik vind het lastig, hoor!
Leentje…nog geen duivels hoop ik? Het is al bijna vrijdag…
Juul: Kan me voorstellen dat het nu even zwaar voor je is. :-*
Debke: Spannend zeg! Volgens mij vinden ouders het vaak nog spannender als hun kleintje voor het eerst naar school gaat dan de kleine zelf! Lijkt me ook heel spannend en erg wennen allemaal! We lezen vast nog wel hoe de rest van de schooldag verlopen is…
Ineke: Spannend ja! Hopelijk krijg je snel nieuws van je vriendin!
Hier nog geen :twisted: Gelukkig was het vandaag heel druk op het werk waardoor ik er eigenlijk niet zo mee bezig ben geweest… had vanmorgen alleen wel even last van een draaierig gevoel in mijn buik, maar voel me nu weer heel normaal. Het blijft dus nog even spannend…
Hallo Iedereen!!!
Wat leuk dat er al meer zwangeren zijn.
Dit is voorlopig denk ik de laatste keer dat ik mij hier meldt, want ik heb geen internet meer maar ik wilde jullie dit toch nog even zeggen!!
Ik heb een miskraam!!!
Toen we op vakantie gingen begon ik te vloeien, naar het ziekenhuis daar geweest klopte het hardje nog, kwas toen 7 weken. De gynecoloog vond dat een goed teken. Wij vorige week naar verloskundige toe, blijkt het met ruim 8 weken gestorven te zijn. Nou moet ik vrijdag gecureteerd worden want het vruchtje is er nog niet uit en ik vloei al helemaal niet meer. Het is best wel naar want ik voel me nog gewoon zwanger, misslijk en moe enzo. Kheb et er best moeilijk mee. Voorlopig gaan we in elk geval nog niet voor de volgende want ik moet eerst zelf vooral lichamelijk maar tot rust komen en dan zien we volgend jaar wel weer. De miskraam had trouwens niks te maken omdat ik zo snel al weer zwanger was, gelukkig maar want ik begon mij al schuldig te voel.
Zo dat ben ik kwijt, en duimen jullie voor mij vrijdag?
Hoi meiden,
Jee Ruth wat een naar berichtje…sterkte meid!
Leentje…en…en…en??? 't zal toch niet dat jij de volgende bent?? Ik hoop het voor je
OOOWW Ineke, ik kan me voorstellen dat je helemaal de zenuwen hebt!! Al iets gehoord nu?
Debke: fijn dat het met Basten zo goed ging op school!
Famke: ik moest echt even lachen om jouw verhaaltje van je ei…hihi…wij hebben kippen in de tuin en die zijn pas net aan de leg…tja…'t doet me toch ergens aan denken :lol: :lol: :lol:
Juulisjuul: kan me voorstellen dat 't even wennen is, kun je niet iets leuks afspreken met vriendinnen ofzo? Lijkt me wel het perfecte moment voor een gezellige vriendinnenavond bij jou thuis…filmpje erbij…veeeeel lekkere dingen mjammie ik zie 't al voor me…
Nee, maar even serieus, het lijkt me helemaal niks de hele week alleen. Ook al is het in goed overleg gegaan, 't blijft natuurlijk flink wennen. Dikke :-* en :hug: voor jou…
Boefje…zijn de :twisted: nu al gekomen?
Berichtje voor de hormoontjes van Plut:
:: doe nou es effe normaal, wat denken jullie wel niet om die arme Plut zo in de war te sturen, hou nou maar es effe op met dat gebloed van jullie en zorg maar voor een goed stel eitjes… ::
ZO…die zit…ik hoop dat 't werkt…in ieder geval :-* meid!
Ik weet niet meer wie 't vroeg, maar behalve tegen m’n directrice hebben wij ons nieuws aan niemand verteld. En dat is inderdaad best lastig, mijn ouders wonen naast ons en komen zowat dagelijks hier…dus ik heb wel wat te verbergen… :sick: enzo…
Ik denk dat we het pas vertellen na Teun’s eerste verjaardag, dus half oktober ofzo. Als ik het zolang kan volhouden… Nee, maar dat moet wel lukken denk ik. Ik hoor en zie (ook hier op KOK) dat het zo vaak misgaat, dan hou ik het nog liever even voor me…
Op het moment heb ik de griep…da’s ook niet echt handig…al sinds dinsdag ben ik thuis en doe ik niks als slapen. M’n kop knalt er echt bijna vanaf. Ik denk dat ik zometeen toch maar een paracetamol neem.
Nou, ga nog effe banken! Toedels!
Laura, ik schrik ervan meisje. Wat erg voor jullie.
Natuurlijk hoef je je niet schuldig te voelen, dit soort dingen gebeuren nu eenmaal, daar kun je niets aan doen. Ik hoop dat het meevalt vrijdag en dat je je gauw beter gaat voelen, vooral lichamelijk dan. Geestelijk wens ik je veel sterkte toe. Ik zal zeker aan je denken.
Inmiddels weet ik dat mijn vriendin vanmorgen is bevallen van een mooie gezonde zoon. Ik heb haar zelf nog niet gesproken, alleen haar moeder even. Maar moeder en kind maken het goed en het schijnt een heeeeel mooi jongetje te zijn weer. Verbaast me niets. En mijn gevoel zat dus goed, het is inderdaad een jochie. Da’s ook voor het eerst dat ik goed raad!
Laura: Bah meis, wat een akelig bericht . Heel veel sterkte de komende tijd… :hug:
Jeetje Ruth wat een naar bericht. Heel veel sterkte vrijdag en natuurlijk ook voor de komende tijd.
Bij mij is het bloeden doorgegaan en helaas zijn de rode duivels maandag op bezoek gekomen. Maar ik weet nu ook weer waarom ik aan de pil ben gegaan. Constant gevoel dat ik flauw ga vallen. Maar dat wad gelukkig dinsdagmiddag weer weg. Maar ja, waar zeur ik over er zijn ergere dingen.
Ik weet dat het een gewoon uitstrijkje is, maar het kan niet als je ongi bent en niet als je zwanger bent, vandaar dat ik de HA wilde bellen. Dat kan ik gelukkig door laten gaan. Ach, het lijkt me niet prettig, maar hoeveel vrouwen hebben ze al voor mij gehad? Het is voor hun gewoon routine. Ik wou dat ze ook borstonderzoek al op een jongere leeftijd deden. Je hoort dat zo veel tegenwoordig.
hallo meiden bedankt voor jullie opbeurende knuffels en berichtjes, voel me al iets beter, leef nu naar het weekend toe
Laura: wat erg voor jullie !!! veel sterkte ermee !!! :hug:
meiden ik kom vrijdagavond even alles bijlezen, nu echt beloofd tot gauw !!!
Ruth, wat akelig! Kan me voorstellen dat je voorlopig even rust neemt! Ik leef met je mee.
Laura, wat erg meid, heel veel sterkte vrijdag en de komende tijd.
sandra, ook al 1 dag overtijd zie ik! Alles goed? geen duivels nog?
juul, zoals al eerder gezegd, zoek afleiding. misschien leuk om een cursus te volgen ofzo?
marjan, jammer van de :twisted: , wel een kortere cyclus zeker?
ineke, gefeli met je vriendin. leuk dat je de voorspelling dit keer goed had.
en leuk dat je ouders snel komen en ik ga duimen dat je ze nog een leuk bericht mee naar huis kan geven.
annemarie, beterschap en lekker veel rusten als het mogelijk is
knap hoor, dat je het zolang voor je wilt houden.
debke, hoe is de eerste schooldag gegaan bij Basten?
Hier alles goed, vanmorgen lekker nog een rondje gefietst want de berichten zijn weer regen. Daarna nog lekker buiten gespeeld. Nu lijkt het wel of het elk moment weer kan regenen.
Nog geen :twisted: hier, gisteren ook geen bruin/rood verlies dus weet het ook niet meer. Ik heb mijn nod op 2 sept gegokt maar het kan ook later komen, vorige cyclus was ook later dus ik gok nu dat ze komen tussen 2 en 7 sept. we blijven wachten :roll:
He meiden,
ben ik weer even vanuit thuis…heb tot net geslapen, vanochtend Teun naar kdv gebracht en even langs m’n werk, toen weer gauw m’n nestje in. Ik voel me al een stuk beter! Maar nog even rustig aan doen.
Heeee Sandra, lang niet gezien!!! En en en? Jij maakt het ook al spannend…
Leentje: je maakt het wel spannend hoor? Nog geen duivels? wanneer ga je testen?
Marjan, balen van je ongi! Succes met de klachten, dat lijkt me echt heel rot. Een vriendin van me heeft er ook altijd zo’n last van, echt niet tof :hug: Wanneer is je nieuw nod?
ik ga ff het schema aanpassen, toedels!
Hallo meiden!
Had ik net een heel stuk geschreven, is het weer weg…
Annemarie, je toespraak leek heel eventjes geholpen te hebben, maar net verloor ik toch weer een klein beetje bloed :roll:
Laura, wat een naar berichje. Ik hoop voor je dat het morgen meevalt, doe je rustig aan?
Oh, ik moet nu gaan, de kleine man ligt te huilen.
Ik kom straks mss nog wel eventjes langs…
Helaas… de :twisted: :twisted: :twisted: zijn vanochtend gekomen. Het was wel even een flinke teleurstelling want ik had er deze keer echt een heel goed gevoel over. Wat nu in ieder geval wel duidelijk is is dat ik na mijn eisprong last krijg van PMS klachten, erg verwarrend want die lijken nogal op zwangerschapsverschijnselen. Ik weet nu dus wel dat ik echt gewoon maar moet afwachten tot mijn nod voordat ik echt ergens vanuit mag/kan gaan. Tja en of ik er nou van ga zitten balen of niet, het helpt toch niet meer… We gaan gewoon weer met een positieve instelling voor de volgende ronde !
Oja… mijn nieuwe NOD is 28 september. Jakkes wat lijkt dat nog ver weg :?
hier nog geen :evil: :evil:
wel zere borsten…
Ik schrijf niet zo vaak, want ik merk aan mezelf dat ik er teveel mee bezig ben. Word beetje een obsessie… Maar ik lees nog wel mee, hoor!
Sandra
Wat balen Leentje, dat die :twisted: :twisted: er zijn. Goed hoor die positieve instelling.
Sandra, we blijven duimen voor je :thumbup:
Vandaag en gisteren weer eens gewinkeld. Veel leuke kleren en schoenen voor de kleine man gekocht. En voor mezelf een spijkerbroek, lekker voor in huis.
Ging shoppen voor de man maar gelukkig dus ook voor mezelf geslaagd. (Meestal zijn het alleen kleren voor de boef waar ik mee thuis kom.)
Leentje, balen zeg, op naar de volgende maand.
Ehm even een domme vraag, wat is NOD?
En mijn cyclus was deze keer 27 dagen. Dus ongeveer 24 september zou ik weer ongi moeten zijn.
Sandra, ik krijg ook te horen dat ik er te veel mee bezig ben. Maar ja, ik wil zo graag. Ik hoop dat de rooie duivels (waar zijn die emoticons) wegblijven!!! Hoe lang ben je nu overtijd?
Hè wat jammer Leentje… Maar wel een mooie positieve instelling inderdaad. En je hebt wel een regelmatige cyclus zo, hè? Het is inderdaad naar dat je lichaam je zo kan foppen, met al die symptomen.
28 September (is mijn mama’s verjaardag, hihi) lijkt nog ver weg, maar hij komt vanzelf langs hoor. Ik hoop dat je deze ronde meer succes hebt.
Ook voor jou jammer Marjan. Het is een beetje een pechmaand geloof ik hè? NOD staat overigens voor Niet Ongesteld Dag, de dag dat je je ongi verwacht (maar niet wil krijgen natuurlijk). Jouw NOD is dus 24 september.
Juul, bijna weekend, meid! Het houdt je relatie natuurlijk wel spannend als je elkaar af en toe een tijdje niet ziet… Dat is dan toch nog een voordeeltje!
Boefje, jouw lichaam is lekker aan het ontpillen zo te horen. Ik hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent qua NODS. Maar je voelt je eisprong wel hè? Dat is toch eigenlijk het belangrijkst. Wat goed dat je ook iets voor jezelf hebt gekocht, mag ook wel eens. Maar voor de kleine shoppen is nog leuker toch?
Annemarie, gelukkig voel je je weer wat beter. Nog steeds zo emotioneel? Dan is het wel moeilijk om het verborgen te houden, lijkt me.
Sandra, er wordt geduimd! Ik hoop dat je snel wat leuks komt vertellen!
Hier weinig nieuws, ik wacht met smart op mijn ei… hihi…
Weer heel wat bij gelezen, heb vast niet alles onthouden :oops:
Jeetje Laura, wat erg voor jullie! Dikke :hug:
En jammer zeg Leentje en Marjan!! Die rot :twisted: :twisted: ook! Laat ze toch es eventjes 9mnd wegblijven!
Shoppen en dan vooral veel geld uitgeven blijft een fijne hobby hè Boefje! Je hoort 't idd vaker dat als je eenmaal kids hebt, dan weinig meer voor dingetjes kopen voor jezelf toekomt.
Hier wordt ook hard voor jou geduimd hoor Sandra!
hahahahaha wachten op je ei Ineke, het is idd wel een erg grappige uitdrukking!
Ik ga je ook even helpen hoor Plut, komt ie:
— en nou wegwezen met dat bloed en kom asteblieft effetjes 9mnd niet terug, bah wat zijn jullie irritant, is it nou ook es gebeurd!!!—
Zo, ik hoop dat dat ook geholpen heeft.
Ben je weer lekker bijgeslapen Annemarie? Ben erg benieuwd of ik dat straks ook heb, dat moezijn in het begin van de zwangerschap, je hoort 't toch wel erg veel.
Onze overbuurvrouw is dit weekend uitgerekend, ze waggelt nu nog wat rond, duurt meestal ook lang, dat wachten op de bevalling! Ben benieuwd wat ze gaat krijgen!
Hier weinig nieuws… druk aan de klus