Erg jammer Juul, ik had nog wel zo aan je gedacht. Maar we duimen gewoon nog even door, dat het straks wel zal lukken. Je weet nu een beetje wat je te wachten staat, misschien helpt dat?
Marjan, je kunt inderdaad het beste testen vanaf je NOD en als je een onregelmatige cyclus hebt kun je het gemiddelde van je laatste drie cyclussen nemen. Maar het blijft gokken natuurlijk. De één heeft voor haar NOD al een positieve test, de ander pas een week erna. Hangt helemaal af van hoeveel HCG je aanmaakt.
Even afwachten maar, wat het gaat worden met je bloeding. Ik wens je alvast succes met je onderzoek, ik dacht dat ze alleen een uitstrijkje nodig hadden daarvoor? En dat valt vaak reuze mee.
Plut, hoe was je bruiloft? Ben blij dat je bloedverlies niets ernstigs is. Hoe gaat het nu?
Boefje, wat ben je weer sportief. Nog steeds geen spierpijn, hoop ik? Rot dat je weer zo’n rare bloeding hebt, daar word je inderdaad niet vrolijk van.
Sophia, arme meid. Hele dikke knuffel voor jou hoor. Het komt de ene keer harder aan dan de andere, hè? Ik hoop dat je je er weer overheen gezet hebt en vol goede moed aan de volgende ronde bent begonnen.
Leentje, de duimen draaien overuren voor jou, ik hoop zo dat het raak is.
Hier gaan we deze ronde proberen om de dag te klussen. Dat schijnt goed te zijn. We’ll see!
Met een zeer optimistisch gevoel heb ik afgelopen zaterdag wat tweedehands positiekleren gekocht. Er was weer zo’n consignment sale hier in de buurt. Ik heb voor André 2 pyjama’s, een net pakje, een romper met lange mouwen, een joggingbroek, pantoffels, drie boeken, een puzzel en een Little People boerderij gekocht. En voor mezelf twee broeken, twee jurken en een boek. Ik was 20 dollar kwijt, alles bij elkaar. Echt ideaal.
Ik ga nu mijn boefje maar eens lekker in bed stoppen.
Hè Juul, wat jammer nou. Lag het aan je examenvrees?
Balen Sophia dat je ongi bent geworden…weer een maand wachten
Marjan, dat stelt niets voor hoor, alleen een uitstrijkje, heb ik vorig jaar ook gehad. Beetje genante positie, maar verder niets aan t handje hoor.
Leentje, mijn vriendin heeft dus nog wel last van migraine tijdens haar zwangerschap. Ze heeft t ook best zwaar, want ze mag dr medicijnen niet gebruiken, en gebruikt zowiezo t liefst zo min mogelijk.
Leuke bruiloft gehad Plut?
Hallo!
De bruiloft was super! Ik ben nu wel erg moe, we hadden nl de dag daarvoor een bbq van mijn werk, daarna dus die bruiloft en gisteren hadden we een kinderdienst (van de kerk), daarna een vergadering en daarna gingen we eten bij Jonathan’s ouders. Dat was wel een beetje veel van het goede… Ik heb dus vanmorgen helemaal niets gedaan en zojuist eventjes een dutje gedaan. Hopelijk houd ik het nu de rest van de dag wel uit! Ik heb vandaag nog geen bloed gezien, ik hoop zo dat het nu voorbij is!!
Ineke, wat een hoop spul heb je kunnen kopen voor 20 dollar zeg :shock:. Heerlijk hoor! En wie weet mag je die positiekleding al snel gaan gebruiken :dance:
Marjan, heeft de bloeding doorgezet?
Boefje, ik :thumbup: met je mee dat het idd niet hetzelfde gaat als vorige maand (ik weet er inmiddels alles van en leuk is het niet, nee!)
Sophia, meis, jammer van de :evil: . Maar kop op hoor! Jouw beurt komt vanzelf een keertje…
Plut, dat klinkt als een druk maar gezellig weekend
En ik hoop zo dat het bloeden over is.
Hier vanmorgen weer bruin bloed, begint toch echt op vorige maand te lijken.
Hoe gaat het met de zwangeren onder ons? Veel last van de hormoonjtes?
Jullie mogen ze hier dumpen hoor :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik sluit me helemaal bij Boefje aan: kom maar op met die hormonen!
Ik kan bijna niet wachten totdat ik weer een positieve zwangerschapstest in mijn handen heb! Het lijkt wel of ik nu nog ongeduriger ben dan bij de eerste keer… Ik kan ook aan bijna niks anders meer denken. Overal in de stad zie ik bolle buiken. Veel mensen zeggen dat ik niet moet zeuren omdat ik al een kind heb en ik nog jong genoeg ben, maar sommigen beseffen niet dat je heel erg kunt verlangen naar een tweede baby, een broertje of zusje voor je oudste kind.
Krijgen jullie wel eens vervelende opmerkingen, of hebben jullie aan niemand verteld dat jullie “bezig zijn” voor een (tweede) baby?
Hoi meiden,
Jullie willen hormoontjes? Nou, jullie mogen ze graag hebben, ik heb er zat :lol: ik moet om 't minste of geringste al janken… Maar goed, hier komen ze dan:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
veel succes hoor meiden!
Sophia: och meid, wat is dat een tegenvaller. Ik hoop echt dat jij gauw aan de beurt bent hoor. :-
Boefje: dat zou wel erg vervelend zijn als je nu weer zo’n rare cyclus hebt. Ook voor jou :- En tjonge, wat ben jij actief geweest… heb je al spierpijn?
Plut: leuk weekend gehad dus…rust maar lekker even uit, dat is goed voor je lijf. Kun je er straks weer tegenaan met klussen
Ineke: oow, die boerderij van Little People is gaaaaf!! Ik denk dat wij hem aan opa en oma vragen als Teun 1 jaar wordt. Ben vandaag even naar de stad geweest, daar was veel Little People spul in de aanbieding. Even een voorraadje gekocht, altijd handig. Ik vind het echt leuk spul, en ze kunnen er lekker lang mee spelen…
Enne: goed zo van die positiekleren! Positieve instelling, that’s the spirit!
Groetjes Annemarie
Hormonen? Niks hoor! Hormonsters zijn het! En wat mij betreft mogen jullie ze hebben hoor! Ik hoef ze niet meer…of in ieder geval graag in iets mindere mate dan nu…Bij deze sta ik er een hele stapel aan jullie af:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Zo…ik hoop in ieder geval dat jullie er meer plezier van hebben dan ik!
Eerlijk gezegd voel ik me niet lekker dus…Maar goed, we buffelen toch maar door.
Afgelopen weekend zouden we het dus onze ouders gaan vertellen. Nou…mijn schoonmoeder weet het ondertussen en die was heeeeeeeeel blij! Ze had het echt niet verwacht! Wel leuk hoor!
Maar mijn ouders weten nog van niks…Daar zouden we het gisteren gaan vertellen, maar ik was gisteren zo ontzettend niet lekker…ik kon het niet opbrengen om daar blij het goede nieuws te gaan vertellen…Dat komt dus ergens deze week wel een keertje…
Gisteren heb ik dus bijna de hele dag met mijn ogen dicht op de bank gelegen. Heel saai…
Zaterdag daarentegen was een hele drukke dag, dus daar zal de schuld wel liggen dan.
Boefje, vervelend dat de geschiedenis zich lijkt te gaan herhalen…Al wat verbetering ondertussen?
En Plut? Bij jou? Geen bloed meer?
Sophia ik vind het heel erg voor je meis…Maar kop op hoor! Hopelijk volgende maand beter nieuws!
Leentje, nog even he…Ik duim hier ook flink voor je hoor!
Ineke, wat een enorme berg spullen voor maar 20 dollar zeg! Ik wou dat ze dat soort dingen hier ook een heel regelmatig zouden organiseren…Zou net wat voor mij zijn!
Het schijnt overigens goed te zijn om om de dag te klussen ja! De truc is dan alleen om het leuk te houden…Maar daar vinden Alex en jij vast jullie weg wel in toch?
Marjan, hoe is het met je bloeding? Overigens hoef je voor dat onderzoek volgens mij ook alleen maar een uitstrijkje te laten maken hoor! OK…toegegeven, da’s niet echt leuk, maar zeker geen verschrikking hoor! En het is voor een heel goed doel meis!
Een paar jaar geleden is een vriendinnetje van mij overleden aan baarmoederhalskanker (dat hebben ze bij haar ontdekt op 3/4 van haar zwangerschap en toen was er al weinig meer aan te doen…) dus wel gaan hoor!
Ik ga weer even lekker op de bank nu…Ben bezig in een geweldig goed boek (het verloren labyrinth van Kate Mosse) en dan kan ik zo’n boek niet laten liggen he…
:-* Deb
Annemarie, Debke: Heerlijk al die hormoontjes!
Hier gieren de hormonen ook door mijn lijf, maar of het de juiste zijn… Gggrrr… Het wachten valt me echt zwaar deze keer :shifty: !
Oh Leentje, ik voel met je mee meid! Wachten is een ramp!!!
Vertel, wanneer ga je testen als je :twisted: wegblijven???
Tja… ik heb nou eenmaal weinig geduld en ik heb de laatste week toch wel wat verdachte dingetjes gevoeld, al probeer ik mezelf voor te houden dat het PMS is om zo een eventuele teleurstelling te voorkomen. Mochten de :twisted: wegblijven dan ga ik denk ik vrijdag testen…
Nou…dat vind ik anders nog aardig geduldig hoor! Zo lang heb ik het in ieder geval niet vol kunnen houden om niet te testen…
Ik hoop heeeeeel erg dat je stiekume voorgevoel hartstikke klopt hoor!
Maar goed, mijn kids liggen op bed. Ik ben net lekker gedouched (daar knapt een mens van op zeg!) en René is voorlopig nog niet thuis…
Ik denk dat ik maar eens lekker met mijn boek mijn bedje in kruip! Eens kijken hoe lang ik mijn ogen nog open kan houden!
Welterusten vast dus!
ooowww, wat een heerlijke douche van hormoontje zeg :lol: :lol: :lol:
Tijd voor de volgende zwangere dus
Leentje, ik ga heel hard duimen voor je :thumbup: :thumbup:
Debke, jammer dat de hormonsterjes zo bezig zijn, maar alles voor het goede doel he 8) Jammer dat je je ouders nog niets hebt kunnen vertellen. Veel leesplezier als je het volhoud tenminste
Eigenlijk heel weinig spierpijn gehad, meer last van blaren maar zit nu alweer te bedenken wanneer ik man en kind weer alleen kan laten om te wandelen… :lol:
Bedankt voor de hormoontjes dames!!! Hoop dat ze helpen en zeker deze week
Heerlijk hè boefje, wandelen. Ik heb gisteren 10km gewandeld met de buurvrouw, erg gezellig. We wonen nog maar sinds juni in ons nieuwe dorp, dus zo kom je ook nogges wat te weten over de dorpsgenoten. Ik heb goeie wandelschoenen, maar nog blaren :? Mijn voeten zijn er gewoon erg gevoelig voor denk ik.
Leentje nummer 7?! Ik hoop dat het waar is meid, ik :thumbup: voor je! Oeee wat duurt dat nog lang tot vrijdag…
Leuk dat je schoonmoeder zo enthousiast was Debke! Wanneer ga je het je eigen ouders vertellen? Dat lijkt me ook een geweldig moment!
we gaan nu even boodschappen halen…
kom vanavond wel ff terug
Hallo meiden!
Gisteren en vandaag tot 10 min geleden helemaal geen bloed verloren… Maar zojuist tijdens het toiletbezoek toch weer een klein beetje! Bah, ik hoop dat dit nog een klein beetje na-komt ofzo, want ik heb er echt schoon genoeg van :naughty: :snooty:
Debke, jammer dat je het goede nieuws uiteindelijk nog niet aan je eigen ouders hebt kunnen vertellen. Ja, je kunt goed beroerd voelen, die eerste weekjes. Sterkte hoor meis!
Plut: Dat is goed nieuws! Misschien is het inderdaad nog en klein beetje na gedruppel… laten we het hopen!
Hier nog geen :twisted: De vorige 2 keren was ik precies op mijn nod ongi, dus het wordt een spannend dagje morgen :shifty: Het was een vermoeiende dag dus ik kruip nu lekker warm met een goed boek het bedje in
leentje, ik hoop dat de :twisted: :twisted: wegblijven
plut, wat balen zeg en ik hoop voor je dat dit het laatste restje was
Ik heb vandaag ook weer wat bruin en rood verloren dus we zijn weer net zo ver als vorige maand. Nu maar hopen dat de :twisted: :twisted: snel komen!
Helena, ik herken dat wel een beetje, dat je de tweede keer nog ongeduriger bent. Hoe graag ik ook mama wilde worden in 2003, het was toch ook wel een beetje eng. En toen ik zwanger bleek was ik zo gelukkig, maar toch ook even een gevoel van oei, kan ik dit wel? Inmiddels weet ik hoe het is om zwanger te zijn en een kindje te hebben. En nu kan ik bijna niet wachten tot ik weer mag.
Overigens weet bijna niemand dat wij weer aan het proberen zijn. Alleen mijn beste vriendin in Nederland en onze buren. Mijn vriendin is trouwens vandaag opgenomen en krijgt morgen haar geplande keizersnede. Ik ben ZO nerveus en opgewonden tegelijk. Het is haar tweede kindje en ik kan haast niet wachten tot haar man me belt om te vertellen hoe het gegaan is en wat het geworden is. Wel moeilijk dat ze zo ver weg is, ik zou zo graag even langsgaan volgende week…
Hè bah, Plut, ik had zo gehoopt dat dat bloeden nu voorbij zou zijn. Sterkte meis, het houdt heus een keer op en wie weet gelijk voor 9 maanden…
Leentje…ik vind het zo spannend voor je!! Ik hoop echt dat het raak is en dat je gauw komt posten hoe blij je bent. Ik duim voor je.
Hier weinig nieuws. Druk met sporten en afvallen. Van het weekend ben ik als het goed is op mijn vruchtbaarst. Ze zeggen om de dag vrijen is goed, maar wat zou dan het beste zijn: twee dagen voor je ei en op de dag van je ei OF de dag voor je ei en de dag na je ei?
Zelf wil ik het liefst op alle drie de dagen proberen, de dag ervoor, de dag zelf en de dag erna. Je bent toch bang dat je je kans mist, zeg maar. Maar ja, ik zal er nu wel weer teveel mee bezig zijn…Aangezien het in het weekend is zal er toch wel gevreeën worden, ook als ik het niet plan, dus dat is wel weer een meevaller.
Om nog even iets verder vooruit te kijken: mijn nieuwe NOD is op 17 september en mijn ouders en broertje zijn hier van 10 tot 17 september, dus die laatste lastige wachtweek zal ik in elk geval flink afgeleid zijn. En wie weet kan ik ik ze een leuk “cadeautje” mee naar huis geven. Als de duivels wegblijven ga ik de ochtend dat ze weer teruggaan stiekem testen.
hallo meiden, hier ben ik weer even, ben een beetje down mijn vriend is zondag voor het eerst weggegaan voor zijn werk en komt zaterdag pas weer terug hij heeft besloten (uiteraard in overleg met mij) om internationaal vrachtwagenchauffeur te worden, hij wilde het graag en ik had zoiets van tja als jij dat graag wilt, ik maak er wel iets van, maar het valt me tot nu toe zwaarder dan ik dacht, mis hem nu al, of zou het een kwestie van wennen zijn?? ik voel me zo raar, ik moet elke keer zomaar huilen om niks pffffff of zou het mijn naderende ongi zijn? iig ben ik nu helemaal niet happy
wie heeft er tips, of komt het bekend voor???
Ow ja spannend hoor leentje!! we :thumbup: :thumbup: voor je !!! :-*
Dit heeft trouwens niks met beebs of iets te maken maar ik moest gewoon even mijn ei kwijt :eh:
daar was ik weer
Spannend voor je vriending zeg Ineke! Morgen wel even komen vertellen hoor hoe het gegaan is en wat het geworden is, das altijd errug leuk nieuws. Dat zou mooi zijn joh, als je het je familie gelijk kon vertellen dat jullie weer een beebje krijgen!! Ik ga extra voor jou duimen!! Op zich is het wel handig dat je ongeveer weet wanneer je je ei hebt, ervoor en erna, dan moet het goedkomen! Ze blijven ongeveer 3dg goed toch? Ik heb geen idee wanneer mijn ei is/komt? Wij doen deze keer ook om de dag al vanaf vorig weekend tot ongeveer volgende week. Ben benieuwd of het werkt…
Wat vervelend voor je Plut, ik hoop ook voor je dat het nou eens afgelopen mag zijn!! Heb je nog enig idee wanneer je nou echt ongi moet worden?
Heb je het nog aan niemand vertelt Annemarie? Lijkt me toch ook een hele klus om dat zolang als geheimpje te bewaren. Ik denk niet dat ik daar veel van bak :oops:
hee Juul!
Druk net op OK en zie ik jou berichtje…
Hier alvast een hele dikke :-* om je op te fleuren
Het moet vast eventjes wennen om je liefie zolang te missen!
Het is een hele logische reactie, ik zou me ook heel erg zielig vinden de eerste dagen… Mijn schoonzusje haar man is soms ook de hele week weg, zij vindt het 's nachts het ergste, overdag vindt je je ritme op een gegeven moment wel. Vaak even de telefoon pakken wil ook wel helpen. Vriendinnen uitnodigen om te kletsen, of lekker je hart luchten op KOK. Wij zijn der ook voor je Juul!
Succes en dikke kus