Hoi Dames,
Ben ik de eerste?
:mrgreen:
Ik kan het niet geloven maar het is echt waar!!!
en dat terwijl ik wat bloed verloren ben. Eerste dag wat bloed, twee dagen niet, toen weer wel, vandaag ook een mini beetje en daarnet een positieve test!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een innestelbloeding. Dus ik verwacht dat, dat het is geweest. Morgen de verloskundige bellen :dance: :inlove:
mama, van harte gefeli met de zwangerschap.
Ineke, ik ga voor je duimen morgen.
En daar is nummer twee…
Van harte gefeliciteerd Mama! Super voor je. Geniet er maar lekker van.
Wat lief dat jullie allemaal voor me aan het duimen zijn, maar ik ben vandaag nog helemaal niet misselijk geweest. Begin steeds meer te vermoeden dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden. Ik denk dat ik dus maar even afwacht en als ik morgen niet ongesteld word dat ik dan donderdagochtend test. Dus jullie zullen nog een dagje langer moeten wachten, hihi.
Dankjulliewel! Ik stuur wat HCG hormoontjes jullie kant op… vangen! daar komen ze…:: :: :: … :: :: :: … :: ::
Mama GEFELICITEERD!! Wat heerlijk dat je zwanger bent!! Enne bedankt voor de hormoontjes, hoop dat ze hun werk gaan doen bij de nog niet zwangeren onder ons
Lekker blijven plakken hoor Leentje :!:
lekker koese allemaal
Mama, wat leuk joh!!! :: Gefeliciteerd!! ::
Ben ik tenminste niet meer alleen, en volgensmij lopen we nog gelijk op? Ik ga vanmiddag ook de verloskundige bellen, ik wil voor de zekerheid toch een groeieecho met ongeveer 9 weken.
Ineke, je laat ons wel in spanning hoor, hoe laat ga je nu testen dan?
:wall:
Nou ik duim voor allemaal
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hoi
tjonge jonge, wat is het warm buiten he
wilde vanmorgen met het mannetje naar het zwembad, kom ik daar aan op de fiets gaan ze pas om 12 uur open!!
Toen maar naar vrienden gegaan die daar dichtbij wonen en daar hebben de ukkies in het opblaaszwembadje gezeten. Toch nog even wat afgekoelt.
Op de fiets terug naar huis viel hij in slaap… :shock:
Vanmiddag gaat hij naar mijn schoonmoeder voor een nachtje en gaan wij dus vanavond lekker naar de film. Hoop wel dat het een beetje koel is daar.
voor de klussers, veel succes met dit weer :!:
hoe zou het eigenlijk met Debke gaan? Zou ze zwanger zijn?
jammer dat ze niet kan posten vanaf haar vakantieadres. :mrgreen:
Hallo!!!
:: Kheb net de verloskundige gebeld!! ::
Ik moet 24 augustus s avonds om half 10 heen, er wordt dan een termijn echo gemaakt. (hi hi jammer dat het zo lang duurt) :wall:
Omdat ik van laatst een beetje bloed verloren heb, denkt ze dat het van de innesteling komt, als dat zo is ben ik korter heen dan verwacht. Vandaar die echo!! Als het zover is dan ben ik 12, 11, 10, of negen weken, dus dat is nog afwachten!!
Nou ik blijf voor iedereen duimen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Trouwens wanneer kwam Debke weer van vakantie?
Hoi meiden, jullie hoeven niet meer in spanning te zitten om mij, want ik ben niet zwanger, snik…Test was zo negatief als maar kan, dus nu wachten op de duivels. Ik kan nu alleen nog op een mooie cyclus hopen, 28 dagen als ik vandaag ongesteld word.
Nou ja, het was pas de eerste ronde, nog kansen zat, maar ik had het zo leuk gevonden als ik dicht op André’s verjaardag uitgerekend zou zijn. Als ik in de zomer zou moeten bevallen ben ik bang dat mijn ouders niet komen, want dan is het hier te heet voor ze. Maar misschien vergis ik me daar wel in en zouden ze in zo’n geval toch komen. Ik ga het ze nog maar niet vragen…beetje voorbarig.
Dan ben ik ook alweer aangekomen, maar dat zal dan wel van die ongi komen. Vrolijk word ik er in elk geval niet van. Ik denk dat ik vandaag maar een baaldag neem en met een boekje op de bank kruip. Normaal gesproken ben ik vrij nuchter en stoer, maar vandaag mis ik gewoon mijn mammie…weeehhhhh…
Mama, dank je wel voor de hormoontjes, ik geef de mijne deze maand even door aan de andere dames Hoe voel je je nu?
Nu ben je inderdaad niet meer alleen Laura! 24 Augustus komt sneller dan je denkt hoor. En zeg nou zelf, wachten op een echo is toch leuker dan wachten op je NOD? Debke komt op 29 juli weer thuis. En ik denk hartstikke zwanger! Afwachten maar.
Fijn is dat Boefje, maak je mooie plannen, werkt het zwembad niet mee. Ik ga ook nog steeds bijna elke dag zwemmen met André. Doordeweeks dan. Hij vindt het heerlijk en wil het liefste helemaal niet vastgehouden worden. Hij heeft zo’n float suit en daarin blijft hij enigszins drijven en maar spartelen! Het zou me niks verbazen als hij volgend jaar in de zomer al kan zwemmen.
Veel plezier bij de film vanavond! Ga je ook Johnny Depp bewonderen? Het was weer een feest voor het oog hoor…
Leentje, dat 's ochtends klussen is ideaal, vooral als je kleintje nog slaapt… Dan begint je dag gelijk goed.
Sophia, Famke, hoe gaat het verder met jullie?
Mama van harte gefeliciteerd! Vertel vertel! En thanx voor de hormonen!
Ineke wat jammer meid! Ik duim nog heel stiekem even door voor je, maar ja, jullie hebben waarschijnlijk betere testen dan wij hier… En verder, plof neer, huil ff uit, doe iets wat je leuk vindt en schraap jezelf daarna weer bij elkaar! Want auw wat kan het soms zeer doen! Wie weet komen je ouders tóch en dan komt alles weer goed. Jammer dat je je moeder zo mist, ik snap het wel, mama´s zijn niet te vervangen!
Sophia dikke kus terug! We wonen idd vlak bij het strand. Aan de enige echte zee. Heerlijk hoor, met dit weer. Omdat het zo dichtbij is ga ik vaak voor een uurtje heen. Ook in de winter om uit te waaien of om lekker ff koffie te drinken. Elke dag van het jaar een schitterende plek!
Nog 1,5 dag werken! Joehoe! Ik heb zin in vakantie en vooral zin in RUST! Ik word gek van het heen en weer rennen, nu ff niks meer aan mn hoofd, nou ja, de laatste (zware) werkdagen…
Ik heb misschien wel mn eisprong gevoeld vandaag, ik had een rare steek links in mn buik. Ik weet het niet zeker, ik voel het nooit, maar wie weet. Ik hoop iig op een kortere cyclus, maar ja, ik moet maar weer afwachten…
PFFFFFFFFFFFFF
Veeeeel te warm om te klussen…
Hoi Hoi,
Het is een beetje druk op werk, dus kan niet elke dag meer kijken hier. Zometeen weer werken, een lange dag voor de boeg, maar heb nu nog even een kwartier om te internetten thuis
Of we deze maand al gaan klussen, ik weet het nog niet, aan mij zal het niet liggen. Het is op het moment toch te warm voor te klussen :shock:
Ik heb het in het weekend ter sprake gebracht of we nog een maand zouden wachten of niet. Ik wacht gewoon af tot het moment dat we weer gaan klussen en dan kijken of m’n vriend condooms pakt of niet…
Brechtje, m’n ventje moet er inderdaad ook happy mee zijn, vandaar dat ik ook gewoon afwacht. Het zou wel leuk zijn
Sophia, volgens mij heb ik volgende week het weekend mijn eisprong, als ik dan weer een cyclus van 31 dagen ga aanhouden.
Mama, gefeliciteerd hoor! Ik hoop dat je niet teveel zwangerschapskwaaltjes gaat krijgen.
Ruth, het is al gauw 24 augustus hoor, nog maar een maandje. Succes met het wachten.
Ineke, jammer dat de test negatief was, maar zolang er nog geen rode duivels zijn is er gewoon hoop hoor!
Iedereen een fijne donderdag.
Groetjes Saskia