Juni stoppers 2006 deel 3! Jippie al 4 meiden zwanger!

Hallo meiden, daar ben ik weer eens.

Ik ben niet te vaal online omdat ik er niet al teveel meer mee bezig ben ( wel met klussen hoor). Maar ik wordt gewoon helemaal zenuwachtig van al die zenuwachrige vrouwen hier…haha. Al lees ik wel steeds mee.

Dus we hebben de 2e zwangere…gefeliciteerd mama. Zo langzaam aan komen er steeds meer bij. Leuk. :thumbup:

Wat betreft de uitegerekende datum, lijkt mij de zomer wel weer handig. Ik heb een eigen zaak, en in de vakantie zijn er altijd veel vakantiekrachten…dus kan ik lekker met een gerust hart de eerste tijd doorkomen. Ik ben altijd nogal praktisch ingesteld. Maar stel dat dat het geval in volgend jaar…en we hebben weer de ene hittegolf na de ander, ben ik er waarschijnlijk minder blij mee.

Zondag is mijn NOD. Denk niet dat het wat is. Ik heb allemaal gerommel in mn onderbuik en steken. Precies wat ik vorige maand ook had. En toen was het niets, dus ik denk nu ook niet.

Hallo meiden!!!

:oops: Wat een hitte zeg!!! :oops:

Mijn Dochter loopt al twee dagen te janken :cry: , ze kan slecht tegen die warmte. Ik was het vanmorgen zo zat, dat ik heb direkt een airco gekocht!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hij staat nu op haar kamer zodat ze zo lekker op een koel kamertje kan slapen, en dan verhuist ie naar onze kamer, kunnen wij ook nog wat sporten, gna, gna! :dance:

Een tip, als je wilt klussen koop lekker een airco!!!

Ik wou dat ik em veel eerder gekocht had, dit is echt lekker!!! :smiley:

Nou klusse en we duimen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:hand: :hand: :hand: :hand: :hand: :hand: :hand:

Wij hebben wel een airco, maar die staat in de woonkamer. Heerlijk…Alleen s nachts is t wat minder. Maar ja…kan niet alles hebben hè. Hopenlijk wordt t nu wat minder.

Enneh…dat klussen lukt zowiezo wel bij ons hoor. :wink:

:mrgreen:

He, wat jammer nou leentje, ik heb em bij de multimate gekocht.

En Truusje et wordt spannend!!! Nog 3 dagen!!

:: Ik duim voor je, en natuurlijk voor iedereen!!! ::

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Ineke78 wrote:

Boefje,

Veel plezier bij de film vanavond! Ga je ook Johnny Depp bewonderen? Het was weer een feest voor het oog hoor…

We zijn naar The Lake House geweest en Keanu is ook een lekker ding om te zien vind ik.. :inlove: :inlove:

Vandaag hebben we ons flink uitgeleefd in het winkelcentrum van Amstelveen. De hele kofferbak lag vol :shock:
Ach....geld moet rollen he (we hadden het al gereserveerd voor vandaag dus de :shock: viel mee)
Veel nieuw kleren dus morgen in een nieuw outfittje naar kantoor.
(Ineke, we hebben pirates of the caribbean deel 1 gekocht dus kan toch :inlove: met Johnny)

Geen last meer van mijn buik, denk ook niet dat het deze maand raak is dus verwacht volgende week gewoon de :twisted: :twisted: te krijgen.

@Leentje22 wrote:

Ik ben vandaag ook op zoek geweest naar een airco… overal uitverkocht :frowning:

Ik was bij mediamarkt vandaag…en daar waren er nog een heleboel. Zit dat niet bij jullie in de buurt?

jawel in de plaats zelf, maar een vriend van ons werkt bij de multimate en zo konden we nog iets korting krijgen!!

Nou kzal de kleine de fles geven, die airco is echt een uitkomst, sinds ik hem gebruik slaapt ze heerlijk door!!

Nou de GROETIESSSSSSS

Hai meiden! Ik ben weer terug in het land! Ik ga er binnenkort eens voor zitten om bij te lezen, maar daar is het nu veel te warm voor!

Tot later! :-*

Tegen de tijd dat je er eentje vind is t mooie weer weer voorbij Leentje :wink:

Trouwens even een berichtje van JuulisJuul.

Ze stopt even met schrijven omdat ze vind dat ze er teveel mee bezig is. Over een tijdje wil ze zich er weer tussen voegen.

Hoi

hoi hoi

Hier zijn de duivels gisteren gekomen (en hoe), dus nog mooi op tijd. Misselijkheid is ook gelijk voorbij. Ik vind het wel jammer van alle testen die ik verspild heb, dat ga ik volgende maand echt anders doen. Verder zit ik er eigenlijk niet zo mee. Het was even een dag jammer, maar nu ben ik er wel meteen een stuk relaxter over. Het maakt nu namelijk niet meer zoveel uit wanneer ik zwanger word. En ik ben positief genoeg ingesteld om ervan uit te gaan dat het ergens dit jaar nog wel gaat lukken. Wat dat betreft ben ik meer verdrietig over het afvallen dat niet wil lukken. Maar daar heb ik nu weer minstens 4 extra weken voor :slight_smile:

Het is warm bij jullie, begrijp ik. Hier ook, maar dat is hier normaal. Wij hebben dan ook zoals elk amerikaans gezin airco door het hele huis. Ik merk niks van de hitte (40 graden ongeveer) totdat ik naar buiten ga.

Truusje en Juul, jullie hebben gelijk als je zegt ik wil er niet al teveel mee bezig zijn. Zo’n forum kan ook averechts werken. Ik vind het zelf wel lekker om een uitlaatklep te hebben, aangezien mijn ouders van niets weten en mijn man het niet steeds alleen maar over baby’s wil hebben. Maar het moet inderdaad niet een te grote rol gaan spelen. Dan duurt het wachten ook extra lang.

Laura, blij dat je airco zo goed bevalt. Enne…ben je al gestopt met roken? Valt niet mee, hè? Veel sterkte en succes.

Boefje, kreeg jij je man mee naar the Lake House? Doe mij ook zo’n vent! Lekker dat jullie zo fijn geslaagd zijn met shoppen. En veel plezier met Pirates I…

Welkom terug Stephie! Leuk gehad? Veel plezier met het aanpassen van de lijst, er is een hoop gebeurd in de tussentijd! Maar doe rustig aan hoor, het is veel te warm voor teveel inspanning.

Sophia, tsja, qua weer is het nooit goed hè? Direct na het klussen al misselijk? Das inderdaad wel supersnel! Ik hoop in ieder geval voor je dat het raak is deze maand (cyclus). Kusjes terug!

Ik moet nu sporten en dan de hond van de buren uitlaten. Of toch maar andersom…in ieder geval bij de pc weg…anders komt er van allebei niets.

Hey hey!

Wij hebben een vin aan het plafond hangen in de slaapkamer en die staat lekker aan. Ik heb heel snel last van airco! We hebben een auto met airco, maar die doe ik zelfs met dit weer niet aan! Ik krijg dan pijn in mn keel en dat vind ik niet zo lekker!

Jammer Ineke, toch niet zwanger, en tja die kilootjes? Ik denk dat ze er de komende maandjes toch wel aan komen :wink:

Juul, sterkte meissie!

Truusje hoe gaat het ermee? Hoe voel je je?

Steph hoe was Mallorca???

Hier ook lekker plakkerig aan de klus, ach, wat geeft het. Ik vind het beter dan in de winter aan de klus, dan is het nl nogal freezing in onze slaapkamer!

Ik heb lekker vakantie nu! Heerlijk! Ff geen werk en hectiek, ook geen oppas en dat vind ik helemaal lekker!

Hier is het weer klus tijd! 2 weken geleden werd ik ongesteld, dus nu gaan we weer aan de slag hihihi!

Ik ben benieuwd…

Mallorca was super! Ik kom uitgebreid vertellen, maar daar is het nu echt te warm voor! :-*

goedemorgen allen

Ineke, jammer van de duivels maar gelukkig wel op tijd, nu weer aftellen naar de klusweek.

Stephie, welkom terug, fijn dat de vakantie super was. Lekker klussen dus komende dagen

Truusje, ik ga voor je duimen morgen

Ik begrijp dat juul het moeilijk vind hoor. Ik merk dat ik er toch meer mee bezig ben dan ik zou willen. Dus plan ik heel veel leuke dingen in de weken tussen het klussen en de nod, zodat de tijd lekker snel gaat.

verder niets te melden eigenlijk

allemaal een lekker weekend

boefje

Hallo!

't is echt een tijdje terug dat ik hier geweest ben, we zijn overgegaan naar het huis van mijn zus (zij is op vakantie en zo kunnen wij van hun tuin genieten…) en ik had toen al een keelontsteking, maar die is alleen maar erger en erger geworden… Uiteindelijk heb ik antibiotica gekregen en pijnstillers, het was echt niet meer te doen. Ik heb vier dagen nauwelijks kunnen drinken en slikken van de pijn en praten ging al helemaal niet meer… Nu ben ik aan de beterende hand, maar nog niet helemaal.

En nog steeds geen ongi hier :shock: :shock: Ben nu inmiddels al twee weken overtijd en ik heb dus anderhalve week geleden voor het laatst getest. Daarna heeft mijn hoofd er echt totaal niet naar gestaan en eerlijk gezegd, voel ik me ook helemaal niet zwanger… Nou, ja, even afwachten maar, ik ben het wel gewend dat mijn ongi op zich laat wachten en wachten… :roll: :roll:

Mama, ik zie dat jij ook zwanger bent, gefeliciteerd hoor!!! Dus dat is dan al nummer 2, wat gaat het hard zeg…

Zijn er alweer meiden waarvan de NOD er aan zit te komen? (sorry, heb nog niet echt bij kunnen lezen…) In ieder geval succes hoor…

Ik las van iemand dat die niet zo vaak reageert omdat ze er anders teveel mee bezig is, dat herken ik ook wel een beetje. Zeker omdat mijn ongi zo vreselijk onregelmatig is; bij mij betekent overtijd zijn gewoon niet zo erg veel. Ik heb nog niet besloten wat ik wil doen ermee, want ik vind het namelijk ook erg leuk om het met jullie te delen, ben alleen welwwat nuchterder dan andere dames hier, omdat ik wéét hoe raar mijn cyclus in elkaar zit…

:-*

hoi meiden, ff een berichtje van mij, ik vind het heel erg fijn dat jullie er begrip voor hebben dat ik even ertussen uit ga omdat ik er teveel mee bezig ben, ik maak mezelf alleen maar gek ermee!!!

maar ik blijf natuurlijk meelezen af en toe, en zag dat mamma en laura ook al zwanger zijn, GEFELICITEERD !!! en nog bedankt voor de hormonen laura !!! hahaha, nou ik ben weer weg, maar blijf af en toe ff lezen, succes allemaal !!!

Jij ook succes Juul!

Nou meiden de temperatuur is hier al wat aan het zakken, wel even lekker!