Juni stoppers 2006 deel 3! Jippie al 4 meiden zwanger!

Juul meis, doe lekker rustig aan! Veel succes :-*

Nou plut, wat vreemde cyclus heb je dan, zo lang overtijd, en niet zwanger. Alhoewel…het is al anderhalve week geleden dat je hebt getest. Beterschap trouwens.

Stephe…welkom terug weer. Hebben jullie t lekker gehad?

Jemig Ineke. 40 graden is normaal?? Ik ben niet gemaakt voor dat warme weer hoor. Ik hou wel van dat Hollandse kwakkelweer. Wel lekker dat de missenlijkheid ook meteen over is bij je, nu je ongi geworden bent. Zonde van al die testen zeg je…hoeveel heb je er verbruikt dan?

Ik heb er eentje in huis liggen. Die is voor als ik het op mn heupen krijg, en wil testen. Vandaag is mn NOD, maar heb niet het idee dat ik zwanger ben. Vorige maand voelde ik veel meer, en toen was t ook niets. Al had ik vorige week wel zin om te testen…Bijna gedaan, maar toch maar niet. Wil mezelf niet opjutten…mocht ik niet ongi worden vandaag…dan wacht ik zowiezo nog een paar dagen met testen. ( denk ik nu…haha)

Ik duim voor je Truusje, toch altijd spannend zo´n NOD! Hopelijk ben je lekker zwanger!!!

Ineke gaan jullie wel lekker buiten zitten of zitten jullie de hele dag binnen naast de airco? Hier geniet je van het mooie weer op het strand, maar ja, voor jullie is dat normaal…

Ik heb mn eisprong volgens mij wel gehad nu, ik denk afgelopen donderdag, dus het lange wachten is weer begonnen…

Plut ik duim trouwens ook voor jou! Hoe lang is je cyclus normaal gesproken?

@truusje wrote:

Ik heb er eentje in huis liggen. Die is voor als ik het op mn heupen krijg, en wil testen. Vandaag is mn NOD, maar heb niet het idee dat ik zwanger ben. Vorige maand voelde ik veel meer, en toen was t ook niets. Al had ik vorige week wel zin om te testen…Bijna gedaan, maar toch maar niet. Wil mezelf niet opjutten…mocht ik niet ongi worden vandaag…dan wacht ik zowiezo nog een paar dagen met testen. ( denk ik nu…haha)

Dat is ook de reden dat ik geen testen in huis heb.

Ik wil pas testen als ik echt overtijd ben en niet ervoor.

Volgens mij kan ik me niet beheersen ook als ik wel testen in huis heb

Gelukkig hier 2 drogisten in de buurt en een apotheek dus geen gevaar dat iemand het ziet als ik er eentje ga kopen.

wel succes met je NOD vandaag, ik duim voor je.

fijne zondag allemaal

Truusje, lekker testen wanneer je er klaar voor bent hoor!

Brechtje, mijn cyclus is heel onregelmatig; soms 3 weken, soms 4 weken, soms 6 weken en het heeft zelfs weleens 4 maanden geduurd… 't is nou eenmaal niet anders, maar 't brengt gewoon erg veel onzekerheid met zich mee. Enneh, jij succes met het lange wachten hoor…

breekt in

He ik vind het zo leuk om een paar dames hier terug te zien waarmee ik gekletst heb toen we moesten bevallen en daarna…Wat hebben we veel gedeeld toen…

Leuk dames, ik denk aan jullie…

Ik ben er al bijna…Voor jullie komt het ook vast snel genoeg…

breekt uit

Wauw Lous! Succes met de laatste slopende dagen! Schrijf alsjeblieft even op hoe het met je gaat, wat je vindt van de hitte, hoe giga je buik is enzovoort, enzovoort, ik ben zoooooo benieuwd! Dikke kus!

Balen hoor zo´n rare cyclus, geeft idd een hoop onzekerheid. Ik duim voor je!

Hoi Hoi,

Een drukke week achter de rug op werk, ik ben niet veel 's avonds thuis geweest. Als ik weer een cyclus van 31 dagen heb, dan is mijn eisprong komend weekend, mocht ie iets korter zijn dan als komende dagen. Ik ben benieuwd wat m’n vriend deze maand van plan is. Met het warme weer en m’n drukke werkweek is er niks gebeurd onder de lakens (ook niet boven, haha) dus het is nog even afwachten.

Truusje, is dit je tweede cyclus na het stoppen met de pil? Was deze toen 28 dagen of iets langer?

Ruth, wij hebben sinds vorig jaar een airco in huis, deze staat in de pc-kamer van mijn vriend. Ik ben niet zo’n voorstander van airco’s, ik vind het te koud en het schijnt ook niet echt gezond te zijn. Ik hou het maar gewoon bij de ventilator op de hoogste stand en veel water drinken.

Stephie, welkom terug! Fijn dat het een leuke vakantie was.

Wil jij nieuwe NOD’s via een pb krijgen? Of kan ik hem zo doorgeven?

Ineke, jammer dat het niks is geworden deze maand, maar wel een mooie cyclus. Op naar de volgende ronde!

Plut, jeetje al 2 weken overtijd? Wanneer ga je weer een testje doen?

Juulisjuul, veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent. We zien vanzelf wel weer een berichtje van je.

Ik duik nog even m’n bedje in, ik heb vannacht moeten werken en nu is het nog redelijk te doen om te slapen, vanmiddag niet meer!

Groetjes Saskia

wat is het rustig zeg, zal wel door het weer komen :lol:

truusje, hoe gaat het??

hier alles rustig, vandaag lekker met mijn boefje gefietst, en de rest van de dag lekker om het huis gehangen, lekker naar binnen om af te koelen.

verder ook niets te melden.

Idd ff rustig! Haha liggen allemaal te klussen!

Wij mogen weer gezellig wachten, ach, eigenlijk wel weer leuk! Ik ben benieuwd hoe de komende weken eruit gaan zien! Zal ik zwanger op vakantie gaan, net als 2 jaar geleden? Zou wel heel leuk zijn!

Vanaaf lekker hangen op de bank, heb ik ook wel zin in! Ik heb nu lekker vakantie, dus heerlijk de tijd voor alles waar ik normaal niet aan toe kom.

Hi girls,

Wat een geweldige zomer hè! Een beetje warmpjes zo af en toe, maar wij genieten er wel van! En ach, plakkerig klussen heeft zo ook z’n charme! :lol: Ben erg benieuwd weer wat it deze maand wordt… ik voel niks… ben wel een beetje moe, maar dat zal wel van het weer komen. Mijn NOD is volgende week maandag, tenminste als mijn cyclus nu weer 25 dagen is, wat ik betwijfel. Nou ja, we wachten rustig af. Mijn mannetje is ook veel nuchterdiger, het komt wel, zegt ie. Niet te veel mee bezig zijn… :naughty: daar hebben de meesten van ons toch een beetje last van zo te lezen :?

Sassie: Succes komende week, ook al is it niet voor’t echie nog, 't klusweer wordt beter komend weekend zegt Piet Paulusma :wink:

Plut: Lijkt me ook erg onzeker ja, zo’n cyclus. Maar regelmatig klussen (om de dag) dan komt’t ook goed toch?? 't Zou mooi zijn dat je nu toch ook stiekem zwanger bent!!

Truusje: Succes meid!! Ik hoop voor je dat de :twisted: :twisted: wegblijven deze keer! Ik heb ook nog een test in huis liggen, kon er de vorige keer ook niet vanafblijven… Doe ik deze keer dus ook niet meer. Ik heb met mezelf afgesproken om pas volgende week zaterdag te testen :oops: tenminste als ik dan nog niet ongi ben.

Juul: Succes joh! Hopelijk mogen we jou al snel feliciteren!

Brechtje: Lastig hè, dat wachten. Voordat ik met de pil gestopt ben dacht ik altijd, zo, nu alweer de strip op… en nu is it net andersom hahaha

Succes met klussen, wachten en genieten van het mooie weer allemaal!

Hallo!

Ook hier vakantie, maar ik ben nog steeds niet helemaal beter. We zijn er vanochtend wel eventjes op uit geweest, maar daarna was ik hartstikke moe…

famke, ik denk dat het ook wel komt doordat wij vrouwen ons er niet los van kunnen maken. Als man kan je lichaam geen tekenen tonen van een evt. zwangerschap en dat maakt het ook wel een stuk relaxter… Maar 't is waar, je kunt er beter niet teveel mee bezig zijn.

En, sas, krijg je je vent nog zo ver dat ie wat wil klussen of wachten jullie toch op een koelere maand???

Heb trouwens niet meer getest. We zien wel, zelf denk ik dat ik het ong om de 4 weken wil gaan doen. De vorige keer met Matthijs maakte ik mezelf iedere keer helemaal gek als mijn ongi zo lang wegbleef en een evt. zwangerschap loopt echt niet zomaar weg… (Hoef ik meteen een paar weekjes minder te wachten voor de kleine komt :dance: :dance: )

Nou meiden, geniet lekker van het mooie weer!

ikke is blij :smiley: :smiley:

ikke is zo blij :smiley:

krijg net een mailtje van mijn vriendinnetje in Engeland, ze komt zondag voor een nachtje over :dance: :dance:

En ze heeft mijn dreumes nog niet gezien dus ben zo blij

:dance: :dance: :dance:

Leuk boefje, veel plezier alvast!!!

Plut lastig hoor, want elke 2 dagen klussen ga ik niet een maand volhouden! Pfff, leuk hoor dat klussen, maar als die dagen weer voorbij zijn vinden we het allebei ook wel weer prettig om even niet te hoeven… Ik duim voor je meid! Zou echt cool zijn als je zwanger bent!

Hoe is het met de zwangeren onder ons?

Ik vind het trouwens juist bijzonder dat wij alles lichamelijk meemaken! Ik vind het echt gaaf om alle borreltjes en steekjes te voelen, lekker wegdromen enzo! En idd zo nu en dan van die roze wolk afdonderen om weer door te gaan met de volgende ronde. Ik ben er veel mee bezig, maar zie dat absoluut niet als een probleem, ik geniet er lekker van en dan zien we wel of al mn dromen uitkomen!

Hee boef leuk joh!

Meiden, ik ga me heel snel buigen over het lijstje hoor… Ik kom er alleen effe niet toe.

Ik ben nu bezig met Mallorca foto’s, dus komt snel!

Enne, ik hen de twee lieve zwangere dames helemaal nog niet gefeliciteerd! Super zeg! Gefeliciteerd meiden! :-*

:mrgreen:

Lekker hoor, Leentje, veel plezier.

Brechtje…Ja, het is bijzonder om mee te maken. Maar zo ervaar ik het nog niet… Normaal ben ik helemaal niet zo onzeker, maar nu wel. Wat voel ik…klopt dat wel, kan dat wel. Zal het wel wat zijn, zal het niets zijn…nou, ga zo maar door.

Gezellig boefje, dat je vriendin langs komt…is ze daarheen verhuist?

Nou, hier nog geen :evil: :evil: . Nu 2 dagen over tijd. Heb nog niet de behoefte om te testen, omdat ik nog steeds niet het gevoel heb zwanger te zijn. Wel controleer ik steeds of er stiekem bloed is. Maar we wachten af…

Boefje, wat een leuk nieuws!!

Truusje, ook nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen? Dat niemandsland is altijd een beetje een lastige periode hè??

Brechtje, wij houden dat klussen ook niet vol hoor. We hebben er ook een beetje een nonchalante houding in van: we zien wel. Als we het leuk vinden gaan we er gewoon voor en anders niet. Tuurlijk houden we er in ons achterhoofd wel een beetje rekening mee, maar het heeft geen zin om er krampachtig in te worden…

Je hebt trouwens gelijk: het is ook bijzonder om alles mee te maken, absoluut! Ik zou het ook voor geen goud willen missen…

Ik ben nog steeds ziek :cry: . Ben vandaag naar de ha geweest voor een extra anti-biotica kuur en die zei dat ik nu voor 70% genezen ben… Bah, het duurt me nu echt te lang! Ik heb deze week en volgende week officiëel vakantie, maar daar komt zo natuurlijk weinig van.

Wow Truusje, dat is spannend!!! Ik duim voor je!

Plut, beterschap hoor, echt zonde van je vakantie zo!

Weer een mooi dagje, het zonnetje kan er geen genoeg van krijgen. Ach, altijd beter dan regen, dan kun je zo weinig. Vanmiddag maar eens op het fietsje springen en even naar de stad. Vanochtend al in de vroegte boodschappen gedaan, want die doe ik met de auto en die is niet te harden ´s middags!