Juni stoppers 2006 deel 3! Jippie al 4 meiden zwanger!

Zo hier een nieuw deeltje. Ik ga straks proberen het mooie lijstje van Annemarie er in te plakken! komt goed!

Ships! Nu heb ik het lijstje wel ingevoegd, maar nu kan Annemarie hem natuurlijk niet bewerken! Sorry Annemarie, ik was misschien te snel. Maar daar komen wij samen wel uit toch? :-*

hoi

Hoi Hoi,



Zo, ik heb nu het rijk alleen voor een lang weekend :smiley:

Maandagmorgen moet ik mijn vriend weer ophalen op Schiphol, dus de komende nachtjes kan ik lekker breed in bed gaan liggen.



Ruth, we hebben tijdens de vruchtbare dagen een condoom gebruikt, deze maand kan ik dus niet zwanger zijn of zijn spermacellen heb wel een hele rare weg afgelegd, haha. Misschien dat mijn vriend komende maand al de condooms opzij wilt leggen, die dingen zijn namelijk niet zo’n succes geweest bij ons.

Ik hoop dat je het weekend door gaat komen en dat je ook een maandag nog even een dagje geduld hebt. Als maandag je NOD is, dan zou ik inderdaad een dinsdag pas testen. Ik zal voor je duimen!



Ineke, heel veel beterschap! Ik hoop dat je snel weer wat beter bent.



Stephie, heel veel plezier op vakantie! Wanneer ben jij eigenlijk weer terug?



Groetjes Saskia

Joehoe, daar ben ik weer!! En helemaal in vakantiestemming, want morgen gaan we op vakantie! Daar zijn we echt wel even aan toe na al dat klussen!



Ik had eigenlijk gister m’n NOD, maar er is nog geen :twisted: te bekennen. Nou reken ik er ook niet zo op dat het klopt, want m’n vorige cyclus was een week te kort. Zal het deze keer wel wat langer duren.

In ieder geval, als ik terug ben en er zijn nog geen :twisted: :twisted: :twisted: dan zal ik eens gaan testen…



Stephie, zal ik je het lijstje sturen via een PB’tje? Ik kan het toch even niet bijhouden. Weet je hoe het werkt of zal ik je gelijk een beschrijving meesturen?



Ik weet even niet meer wat er allemaal in het vorige deeltje is geschreven… :? Sorry meiden.

Voor iedereen die nog op vakantie gaat: veel plezier!



Ik zie jullie binnenkort weer! Doeiiiiii :inlove:

Annemarie, stuur maar op hoor! Ik kan het alleen de komende dagen ook niet bijhouden dus! Maar daarna komt het helemaal goed, beloofd! Nogmaals sorry!



Wij gaan naar Mallorca trouwens…19 juli zijn we weer terug! Even 11 dagen genieten!

Hey girls, ik hier weer…



Debke, Steph en Annemarie veel plezier op vakantie!



Juul wat super jammer dat je ongesteld bent geworden! Ik doe trouwens met je mee meid, gister ben ik ook ongesteld geworden. Jammer hoor!

Verder heb ik het enorm druk gehad op mn werk. Ik ben ook echt ff gesloopt en ga nu richting bed, morgen hopelijk weer fris en fruitig…

He, Brechje wat jammer dat je nou an de rooie bent.

Maar op naar de volgende ronde en de moed erin!!!

Ik ben echt benieuwd of ik nu zwanger ben of niet, ik heb alle tekens die je kunt hebben als je an de rooie bent maar ook als je zwanger bent.

Ik vraag me eigenlijk af waarom erbij mijn NOD 2 vraagtekens staan je kunt toch zo van mijn banner aflezen wanneer mijn NOD is?

Jammer Brechtje, maar wel van de onzekerheid af nu. Inderdaad op naar de volgende ronde!



Ook voor Stephie en Annemarie een heel fijne vakantie toegewenst.



Laura, jij staat tenminste op het lijstje! Haha. Ik begrijp dat jullie het mega druk hebben hoor, moderators. Mij NOD is ook nog een eindje weg.



Ben inderdaad benieuwd wie er het eerst met leuk nieuws komt. Kansen zat volgende week. Succes allemaal.



Ik begin een beetje op te knappen nu, voel me iets minder koortsig. Ben wel blij dat het weekend is, zodat Alex kan helpen met André. Ben namelijk wel heel erg moe.



Fijn weekend alvast allemaal!

Ja, Ineke,



Knap maar lekker op, niks an om ziek te wezen :cry: , maar ja je kunt et niet altijd voorkomen he!



Ik heb de laatste dagen af en toe van die vreemde buikpijn en dan krijg ik van die zeurende pijn onder in mijn rug… :? Zou et van de zwangerschap komen of van de :twisted: :twisted: :twisted:



Wat ik trouwens nog raar vind, met de zwangerschap van Ruth had ik heeeeel gevoelige borsten, maar nu doen ze ook wel zeer, maar meer steken en als ik ze aanraak of eroverheen ga doen ze niet zeer, tsja kweet niet wat ik er van moet denken et kan misschien ook wel te maken hebben dat ik anderhalve maand terug gestopt ben met de borstvoeding.



Ik ga trouwens denk ik dinsdag testen, want maandag moet ik werken en ik wil het wel relaxd doen, alleen moet ik nog wel even kijken waar ik hem ga halen want ik wil et niet in de buurt doen want stel dat iemand mij ziet :wall: . Maar dan moet ik nog kijken wat ik met Ruth doe want die wil ik als et even kan niet meenemen maar ja dan moet je wel een oppas regelen en wat verzin je doen voor smoesje he, ha ha :smiley: :smiley: .



Nou we wachten gewoon af, maar wel heeeeeeel spannend hoor!!!



Me dunkt er zal volgende week toch wel iemand zwanger zijn!!!



We :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: voor iedereen :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Goedemorgen,



Ineke bedankt voor je reactie! Balen dat Andre en jij ziek zijn. Hoe is het gegaan heeft hij nog veel ondergspruugd of is het bij die ene keer gebleven? Hoe oud is hij eigenlijk :think: Onze kleine meid word bijna een jaar! Spannend ook een eerste verjaardag vieren :inlove:



Deb je zal denk ik niet meer langskomen voordat je op vakantie gaat maar toch nog even fijne vakantie toegewenst!



Voor de dames die ongesteld zij geworden een dikke knuffel en op naar de volgende ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen! :pray: dat het deze ronde raak mag zijn!



Bij mij ook nog rood duiveltje te bekennen dus ben ook erg nieuwsgierig. Gister hebben we toch een test gedaan omdat mijn aanstaande hubby het niet kon laten. Hihi en dan zeggen ze dat wij vrouwen nieuwsgierig zijn :wink: , maar de test was negatief helaas. Dus nog even afwachten en anders zondag of maandag nog een testje.



Fijne dag allemaal! Geniet van het lekkere weer!

Grrrrr de duivels zijn gister avond gearriveerd. Balen!

5 weken dus weer. Ik ga na de volgende ronde toch maar naar de gyn. Even overleggen wat een slimme zet is. Eerst nog zelf proberen, of toch maar gelijk beginnen met Clomid.

Balen, ongesteld op vakantie…



Waar wonen jullie eigenlijk meiden? :-*

Hoi Hoi,



Nog geen rode duivels hier, al denk ik niet dat het te lang op zich laat wachten. We wachten maar gewoon af he, meer kunnen we niet doen :smiley:



mama van Teun, je zal al wel weg zijn, dus ik hoop dat je een leuke vakantie achter de rug hebt.



Stephie, jammer dat de rode duivels zijn aangekomen! Ik las dat een cyclus van 21 tot 35 dagen als normaal wordt beschouwd. Heb je al eerder zo’n lange cyclus gehad? En had je voor Jaden ook Chlomid gebruikt?

Is dit trouwens de eerste keer voor Jaden dat hij gaat vliegen? Veel plezier op Mallorca.



Brechtje, jammer dat deze ronde niks is geworden, maar je hebt een mooie cyclus. Succes voor de volgend ronde.



Ineke, gelukkig gaat het al wat beter, ik hoop dat je dit weekend wat kan rusten.



Laura, ik zal voor je duimen!



Ik woon trouwens in Dordrecht, maar kom oorspronkelijk uit het zuidwesten van Brabant.



Groetjes Saskia

Hallo, :frowning:



Nou meiden ik ben denk ik ook niet zwanger :cry: . Kheb net een test gedaan, ik had nu tijd om em te halen en dan kan ik het niet laten om hem ook direkt te doen, maar hij was negatief :wall: :wall: :wall: .



Het was een predictor, als je maar heel weinig HCG hormoon hebt dan geeftie al zwanger aan dus ik denk dat ik niet zwanger ben. Bale!!! :doh: :doh: :doh:



Maar ik heb er nog een en als de :twisted: :twisted: :twisted: niet op komen dagen dan ga ik eind volgende week nog een keer testen. :pray: :pray: :pray: :pray:



Bah, kben nou helemaal shaggi.

Helaas pindakaas, maar bij mij zijn de rode duivels ook gearriveerd!! Ik moet m’n balkje nog ff aanpassen.



Jammer ook voor jullie Stephie, Juul en Brechtje! Hoop voor jou Ruth dat de :twisted: :twisted: :twisted: wegblijven!!!



Debke, Stephie en Annemarie een hele fijne vakantie toegewenst! Geniet ervan!



Hoe krijg ik dat mooie lijstje trouwens te pakken?



Fijn weekend voor iedereen toegewenst en op naar de nieuwe ronde!

Ik zie em al!!

groetjes

:mrgreen:

Ik ben haast bang van wel Leentje… Ach met frisse moed naar de volgende ronde toch?



Sassie, bij Jaden had ik eigenlijk helemaal geen cyclus. Ik was de ene keer na 10 weken, de andere keer 8 weken, soms wel 12 weken.

Ik had een rare cyclus. Na 2 jaar werden we eindelijk serieus genomen, en zijn we naar de gyn geweest. Dat resulteerde in Clomid, en toen was het met 1 kuurtje raak. Nu klopt mijn cyclus redelijk. Er zit eigenlijk al een maand of 8 zo’n week of 4, en soms dus 5 tussen. Maar dat is wel heel vervelend met klussen. Want wanneer is nu precies de eisprong?

Ovulatietesten helpen niet, dus dan maar tempen!



Jaden gaat voor het eerst vliegen… Spannend! :-*

Stephie, jammer van de :evil: :evil:. Maar goed, dan nu maar eerst eventjes lekker op vakantie, toch??



Ik blijf hier een beetje bruin slijmverlies houden, 't is niet veel, ik kan het makkelijk met een inlegkruisje af, maar ik vraag me toch een beetje af wat het nou zijn kan…



Ruth, jammer van de negatieve test, maar goed, misschien ben je gewoon te vroeg geweest toch???



Oh, nu zie ik pas dat bij jullie ook de :evil: :evil: zijn gearriveerd, Famke en Brechtje! Jammer meiden, op naar de volgende ronde dan maar!!!

Jeetje wat een hoop meiden ongesteld! Steph wat jammer meis, zeker nu in je vakantie! Maar ja, ik wens je wel heeeeel veel plezier! En een kus aan Jay!



Jammer Ruth van je negatieve test! Maar ja, geen duivels is geen zekerheid, dus wie weet!



Vandaag heerlijk geshopt voor het nieuwe huis en echt weer wat leuke dingen gezien! Leuk hoor!!!



Nu komt er visite aan, dus ik moet weer gauw ervandoor!