Juni stoppers 2006 deel 3! Jippie al 4 meiden zwanger!

hoop bij te lezen,

te veel :twisted: :twisted: zie ik, jammer hoor meiden. op naar de volgende ronde dan maar he

ook te veel negatieve testen, als de :twisted: uitblijven hoop ik voor jullie nog op een positieve.



veel vakanties.

debke, steph, annemarie, fijne vakanties alle drie



en verder ben ik het kwijt.



internet lag er bij ons vanaf gisteravond uit…das balen en je merkt meteen hoe verslavend dit forum is :lol: :lol:



hier gaat alles zijn gangetje.

vandaag weer leuke sandaaltjes voor mijn boefje gekocht, maat 20 alweer, in mei was dat nog maat 19.



groetjes

Hihihi Boef, Jay heeft al maat 23. Hij leeft op grote voet! :mrgreen:



Nu ben ik echt weg meiden!



Doei doei allemaal!

Hoi Hoi,



Hier nog geen rode duivels. Ik ben de enige die graag rode duivels wilt zien en waar het maar niet bij komt, haha. Ik heb wel weer een opgeblazen buik en wat buikpijn sinds vanavond, dus denk niet dat het nog lang gaat wachten…



Laura, het kan ook gewoon te vroeg geweest zijn, je NOD is pas over 2 dagen. De hoop nog niet opgeven hoor!



Famke, dan had jij een korte cyclus, 25 dagen zo te lezen? Was dit de eerste cyclus na de anticonceptie?



Stephie, dat is dan wel wat moeilijk ja, om je eisprong te bepalen. Het is ongever 14 dagen voor je NOD, maar als je je NOD niet weet te schatten. Ik zou nog niet naar de gyn gaan, zeker nu je cyclus beter is als voor Jaden. Ik heb gelezen dat je resistent kan raken voor Chlomid, dus als het niet nodig is niet gebruiken.



Plut, ik heb gehoord dat zolang je geen rood bloed hebt, je het ook niet ongesteldheid kan noemen. Maar wat is het dan? Ik ben benieuwd hoe lang dit zo blijft en of het nog wat gaat doorzetten.



Brechtje, heb je alleen gekeken of ook wat gehaald? Wij gaan binnenkort ook wat woonboulevards af, maar gaan pas rond september alles bestellen. Eerst maar eens orienteren, kijken wat voor leuks er allemaal is.



Boefje, ik kan ook niet zonder internet hoor. Raar, maar op vakantie heb ik er weer helemaal geen erg in, dat boeien de tv en pc me helemaal niks. Thuis kan ik noe zonder, haha.



Iedereen een fijne zondag. Ik moet morgen werken, dus vroeg mijn bedje uit.



Groetjes Saskia

Hoi hoi,



Allemaal bedankt voor de beterschapswensen, ik geloof dat het begint te helpen. Nog wel erg verkouden, maar voel me niet meer koortsig en heb iets meer energie. Bij André is het trouwens bij die ene spuugbeurt gebleven, gelukkig. Ik denk wel dat hij straks mijn verkoudheid zal overnemen, maar dat zien we dan wel weer.



We zijn een zielig cluppie met z’n allen hè? Allemaal aan de duivels of negatieve testen… Zou het door de warmte komen? Dat de aanstaande hummeltjes denken, zoek het fijn even uit, we komen wel als de temperatuur iets dragelijker is geworden? Lijkt er wel op…



Sassie, ik zou het wel een stunt vinden als juist jij nu zwanger blijkt hoor! Tsja, iemand moet toch het spits afbijten. Gelukkig hebben we Debke nog, ik denk nog steeds dat die strakjes zwanger terugkomt.

Succes op je werk morgen!



Mama, jammer van je neg. test, maar we blijven duimen. André is op 27 maart twee jaar geworden.



Stephie, wat balen zeg. Vooral nu je net op vakantie gaat. Een gesprek met de gyn kan natuurlijk nooit kwaad. Vooral niet als je er zelf behoefte aan hebt. Ik denk wel dat het een goed teken is dat je in ieder geval een cyclus hebt, al is hij dan zo naar lang.

Wij wonen overigens in Atlanta, Georgia. Ik ben geboren in Harderwijk en heb daar tot december 2002 gewoond.



Laura, je mag best even boos zijn hoor. Het is ook altijd weer een teleurstelling. Maar niet opgeven hoor! En je bent nog niet ongi, dus het kan nog best. Ook zo’n predictor zegt niet altijd alles.



Famke, erg jammer meid, op naar de volgende ronde! Gelukkig ben je niet de enige.



Plut, jij maakt het spannend hoor. Beetje bruinverlies lijkt mij geen ongi, dus als het daarbij blijft misschien toch straks een testje doen…



Brechtje, was je visite gezellig?



Boefje, wat gaat dat hard met schoentjes hè? Had ik met André ook, op een gegeven moment had hij om de twee maanden nieuwe nodig. Nu gaat dat gelukkig iets langzamer. Poe, internet eruit, je hebt het gelukkig overleefd! En dit forum is inderdaad errug verslavend.



Verder weinig nieuws van mijn kant, wat mij betreft mag de komende week omvliegen zodat ik weer wat dichter bij mijn NOD kom. Nou ja, de vakantiegangers zullen dat natuurlijk niet met me eens zijn… tot later!

Wow, mijn banner is gelukt…Gisteren lukte het ook al met mijn avatar. Ik word hier nog wel eens goed in… yay!

Hallo!!! :smiley: :smiley:



Hier nog geen :twisted: :twisted: :twisted: te bekennen.

Ik heb zoiets van als ik niet zwanger ben laat ze dan direkt komen en laat me niet zolang in twijfel zitten, mijn lichaam houdt me voor de gek!!! :x :x



IK hoop toch echt dat er toch iemand zwanger is deze eerste ronde!!!

Et zou toch wel toevallig wezen als er niemand van ons zwanger is?!! :wall: :pray:



Nou ja, we wachten maar weer af, en kzou zeggen veel succes iedereen en we :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hallo allemaal!



'Is weer lekker weer vandaag! Afkoelen geblazen! Mijn lieve mannetje kookt vandaag dus kan ik weer ff internetten.



Sassie: 't is toch niet erg om een cyclus van 25 dagen te hebben? Ik was zelf ook al erg verbaasd, vooral ook omdat ik voor de pil erg onregelmatig ongesteld was. Eigenlijk was ik nu min of meer ook nog blij dat ik ongesteld werd.



Ruth en Sassie en Debke: onze hoop is toch echt op jullie gevestigd deze 1e ronde!!



Plut: Vervelens zeg, dat bruine slijm. Dan weet je ook niet waar je aan toe bent. Hoop voor je dat het geen :twisted: :twisted: zijn.



Leuk hè Brechtje, shoppen voor je nieuwe huis. Wij zijn in mei verhuisd en zijn nu nog aan het kijken voor accessoires hier en daar! Wij hebben alles teak! Errug mooi geworden met zo’n leuke boekenkast met trap ervoor.



't eten is klaar! Fijne zondag iedereen!

Ik kom trouwens uit Friesland waar het erg prettig wonen is!

Hallo!



Nou, hier nog geen verandering in de situatie :? Ik heb echt geen flauw idee wat ik ervan moet denken, behalve dat ik zeker weet dat het geen echte ongi is! Nou, ja, ik wacht nog eventjes af hoor…



Famke, heb je licht of donker teak in huis??



Ineke, gelukkig gaat het alweer wat beter…



Sassie, zijn de :evil: :evil: er nu al???



Boefje, hoe oud is jouw boefje eigenlijk??

geen tijd om alles in detail bij te lezen, gisteren voelde ik me mega zwanger en wist ik het zeker. Misselijk en ‘naar binnen gekeerd’ zo heb ik me bij Pien 3 maanden gevoeld. Maar vandaag weer helemaal de oude… En nu denk ik weer dat ik morgen gewoon ongi word… We wachten het af.

Hoi Hoi,



Nog steeds geen rode duivels te zien hier!

Ik zat me eens wat af te vragen. Toen ik nog aan de pil was nam ik de laatste altijd op woensdag en werd ik maandags ongesteld. Toen ik dus mijn laatste strip nam heb ik ook woensdags de laatste genomen, maar had ik zaterdags al last van bruine afscheiding. Ik vond dat wel wat vreemd, maar ik ben mijn cyclus dus vanaf die dag gaan tellen.

Nu las ik laatste dat iemand vertelde dat ze in het ziekenhuis tegen haar verteld hadden dat je cyclus pas begint op de dag dat je rood bloed hebt, dat die dagen met bruine afscheiding niet meetellen. Klopt dat?

Misschien dat ik dan pas vanaf maandag moet gaan tellen voor deze cyclus? Dan zou ik morgen pas mijn NOD moeten hebben bij een cyclus van 28 dagen. Ik weet het dus even niet meer…



Ineke, fijn voor je dat het de betere kant uit gaat. Hopelijk heb je zoonlief niet aangestoken.

Het is een hele kleine kans dat het raak is hoor, wij hebben deze maand eigenlijk niet geklust. We hadden wel condooms geprobeerd, maar die gleed af en mijn vriend voelde niks, dus zijn er daarmee opgehouden en oraal (hihi :oops: ) verder gegaan. Het lijkt me erg stug dat er toch spermacellen bij me beland zijn, lijkt me een moeilijke weg voor ze :smiley:



Laura, morgen je NOD, erg spannend hoor. Ik hoop dat de rode duivels bij jou wegblijven en dat je dan snel een positieve test krijgt.



Famke, een cyclus van 25 dagen is niet erg hoor, maar ik vond het nogal kort voor iemand die net gestopt is met de pil. Je hoort meestal dat de cyclus dan langer is. Ik heb gelezen dat een cyclus van 21 tot 35 dagen als normaal beschouwd wordt, dus verder is er niks mis mee hoor. Wel lekker als dit zo kort blijft, dan heb je meer rondes in een jaar en hopelijk daardoor ook sneller zwanger.



Plut, ik heb wel eens van innestelingsbloeding gehoord, maar volgens mij moet er dan ook even wat rood bloed zijn. En iets anders kan ik niet bedenken.

Bij mij zijn de duivels er dus nog niet. Op zich wel balen, want hoe langer dit op zich laat wachten, des te langer het weer duurt we we kunnen gaan klussen…



Mirjam, wat kan een lichaam toch onduidelijk zijn. Morgen je NOD zie ik? Ik zal voor je duimen!



Groetjes Saskia

Ik heb destijds een innestelingsbloeding gehad, wat rood bloedverlies, en na 1 maandverbandje was het weer over, ik dacht toen dat het een tussentijdse bloeding was, waar ik wel vaker last van heb. achteraf dus de innestling, dat was een week voor de NOD.



plut, mijn boefje is trouwens 15 maanden nu. Erg leuke leeftijd maar het opvoeden is nu wel echt begonnen :roll:



mirjam en ruth, ik hoop echt dat jullie nod ook een echte nod is!!!



sas, lastig dat je nu op je ongi wacht. Als het dan toch moet komen, laat dan ook maar meteen komen he.

Ik nam de laatste pil ook op woensdag en werd normaal geproken altijd op zondag ongi. De laatste keer begon het zaterdagavond maar heb toch zondag aangehouden voor mijn nod.

Hmm, ik heb mijn banner maar even aangepast dat maandags mijn cyclus begonnen is. Dan staat er in ieder geval niet dat ik overtijd ben. Misschien dat we morgen rode duivels gaan zien? M’n buikje rommelt wel wat, dus je zou verwachten van wel.



Groetjes Saskia

Sassie, voor zover ik weet, moet je idd vanaf de 1e dag rood bloed tellen, bruin bloed wijst nl altijd op oud bloed!



Bij mijn vorige zwangerschap had ik alleen maar ook wat bruin bloed een paar dagen achter elkaar, maar dat was niet zo slijmerig.



boefje: Ja, bij 15 maanden moet je wel aan de slag! Matthijs is nu ruim 18 maanden en af en toe is het echt flink aanpoten met hem :lol: :lol:



Mirjam, lastig hè, al die vage dingen die je kunt voelen. Eigenlijk zouden we gewoon zo’n zwangerschapindicator ingebouwd moeten hebben, dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Laura en Mirjam, ik hoop dat jullie gauw uit de onzekerheid zijn. Als je dan toch ongesteld moet worden, dan maar liever zo snel mogelijk hè? Anders ga je jezelf van alles inbeelden. Stiekem hoop ik voor jullie allebei nog op een poisitieve test, hoor!



Famke, heeft je mannetje lekker gekookt? Fijn is dat, als je even tijd voor jezelf hebt. Leuk dat jullie zo goed slagen voor de inrichting van je nieuwe huis.



Plut, vrees inderdaad dat je niets anders kunt doen dan afwachten. Je kent je eigen lijf het beste, en als je weet dat het geen ongi is (klinkt ook niet zo) dan kan het dus nog alle kanten op.



Saskia, het blijft toch afwachten, zo’n eerste menstruatie na pilgebruik. Ik hoop voor je dat je gauw ongi wordt, dan weet je waar je aan toe bent. Maar een positieve test zou je toch ook wel leuk vinden, toch? Mis je je vriend al een beetje? Hij komt morgen terug, toch?



Hier nog een weekje wachten. Ik heb een First Response test gekocht, dat is in Amerika de enige test die vanaf vijf dagen voor je NOD een positief resultaat geeft (in 68% van de gevallen geloof ik). Ik heb met deze test destijds positief getest 9 dagen voor mijn NOD (had me toen dus verrekend, oeps, ik dacht dat het 2 dagen voor mijn NOD was).

Maar goed, aangezien mijn NOD de 19de is durf ik de 15de wel vast een test te doen. Als 'ie dan negatief is heb ik er nog één over om op de 19de te gebruiken. Als het nodig is natuurlijk.



Ik voel verder weinig, beetje pijn in mijn borsten, maar lang niet zo pijnlijk als destijds. Alleen denkt mijn man weer van alles aan me te merken. En daar word ik wel een beetje onrustig van, want met André had hij gewoon gelijk… Maar goed, ik probeer maar even realistisch te blijven en vrolijk af te wachten.

Vandaag dag 26 van mijn cyclus en dat is toch vaak mijn NOD, maar soms dus ook 28 dagen. Toch vanmorgen een stickie gepakt, komt er geen controlestreep!!! :? :? Een kaduke test, dus tja, morgen of overmorgen dan maar. Nou, maar ook niet ongi, we moeten nog afwachten.

En weetje: als het niet zo is, dan is het niet zo! Nieuwe ronden nieuwe kansen, er zitten planningstechnisch ook veel voordelen aan niet meteen raak. We hoopten zelf op november! Maar ja, als je begint, dan wil je ook direct he?



Plut, ik vind het wazig… Moet jen iet gewoon eens testen? Ik verloor bij Pien ook veel donker gedoe en innestelingsbleodingen tot week 10… Maar een ongi was het niet! :mrgreen: Jij was dat toch met die slijm? Of Sassie? Ik heb geen briefje, zit op mijn werk…



DAMES er moet nu toch ff iemand posi testen hoor!



En Ineke: als je man het kan zien… Mijn vorige baas kon het ook zien zei ze aan me! Mijn ogen staan blijkbaar anders :think: Ik zal nog eens langslopen, hahaha ze zit hier onder.

Haha Mirjam! Ff langs je baas lopen, kijken wat ze zegt, werkt beter dan een test die het niet doet! Balen hoor! Zit je daar in spanning gebeurt er niks!!!



Pff wat een spanning hier! Ik duim me gek!



Ineke, gaaf dat je man het ziet aan je! Ik begrijp mezelf al niet laat staan dat mn man me begrijpt…

Ook gaaf dat jullie testen hebben die al zo snel werken! Hmmm, toch een voordeel van Amerika :wink:



Ik reken mn ongesteldheid altijd vanaf de eerste dag bruin bloed. Ik begin meestal met wat bruin bloed en daarna wordt het rood. Ik heb tijdens mn zwangerschap ook wat bruin bloed verloren, maar dat was in de 6e week. Tjee, dat was niet leuk! Zooooo bang voor een MK!



We hebben afgelopen weekend meubels gekeken, maar we gaan ze waarschijnlijk binnenkort bestellen. We kopen al heel veel voor het nieuwe huis. Telkens als we iets tegenkomen dan nemen we het mee, zodat we het straks meteen kunnen inrichten naar onze smaak. Het is wel moeilijk, het zit allemaal in je hoofd, maar doordat het nieuwbouw is hebben we het huis nog nooit (!) van binnen gezien. Maar in mn hoofd heb ik alles tot in detail beschreven staan. Nu maar hopen dat het allemaal ook echt zo wordt!



De visite zaterdag was erg gezellig. En gister kwam mn broer gezellig langs. Dus lekker druk maar leuk!

Hallo iedereen!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:



Ik ben nog steeds niet ongi!! Ha, Ha, van mij mogen die :twisted: :twisted: :twisted: wel 9 maanden wegblijven, o wat is wachten moeilijk. :pray: :pray: :pray:



Kheb nog 1 test liggen, en als ik eind van de week nog niet ongi ben dan ga ik testen. Omdat ik zaterdag ook getest heb en hij toen negatief was :evil: :evil: heb ik zoiets, misschien zit er dan wel te weinig HCG hormoon in en om het dan zeker te weten kan dus beter nog een paar dagies wachten, zucht. :frowning:

Als ik tenminste zwanger ben, kmoet wel zeggen dat ik af en toe wel misselijk ben hoor :sick: en dat had ik met mijn vorige zwangerschap ook, maar mijn borsten ze doen nog helemaal niet zeer en dat vind ik vreemd. :? :? :?

Met Ruth deden ze megazeer.



Nou ja afwachten maar :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



:angel: Iedereen succes he!!! :angel: :thumbup: :thumbup:

he, trouwens mirjam, :smiley:



Vind jij et nou ook niet spanend worden?!!! :wink:



Wanneer ga jij testen? Kben wel benieuwd hoor, :thumbup: kzal voor je duimen :thumbup: .



Wat voor tekenen heb jij allemaal of voel je niets?? :think:



Nou grrr maar weer afwachten… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hee Ruth,



Nou eigenlijk valt het wel mee! Ik zie aan je emoticons dat jij het niet meer houd!!! hahaha Ik leef met je mee en ik begrijp je helemaal hoor! Bij Pien had ik hetzelfde. Het zou superstoer zijn om meteen raak te knallen (om me heen lijkt het bij iedereen wel meteen raak te zijn, maar of ik dat nou moet geloven???) maar het is heel simpel: óf ik ben zwanger of niet.



Ik wil het eigenlijk vooral weten zodat ik weet wat ik nog mag en wat niet. Nu met die vakantiespirit mooi weer BBQ weekendjes weg, komt er toch vaker een fles wijn op tafel. Van mezelf mag ik gewoon meedoen tot ik positief test om mezelf niet gek te maken. Maar als dat dus morgen is weet ik dat ik moet kappen. tuuuurlijk kan ik nu ook nee zeggen en dat zal ik zeker doen de komende dagen. Maar dit weekend waren we weg en heb ik lekker een roseetje en een blond biertje of 2 gedronken… Ergens wringt er dan wat: smiddags denk ik nog dat ik zwanger ben en savonds ineens: nèèèhhh ik hou mezelf voor de gek: proost!



Zaterdag wist ik het zeker: ik was kotsmisselijk en voelde me zoals ik me al eerder een week of 10 heb gevoeld… Anders, naar binnen gekeerd, mijn ogen gaan dan wat hangen ofzo. Maar dat is nu weer over.



Ach, ik geloof er heilig in dat ik binnen een jaar zwanger ben. Nu of later, het maakt me niet zoveel uit, ik heb mijn meiske al!

Zo, eindelijk weer eens een berichtje van mij.



Inderdaad zeg, ik had ook wel een klein beetje verwacht dat er misschien al mensen zwanger zouden zijn, maar iedereen lijkt elkaar op te volgen met de :evil: :evil: . Al hebben we er nog een paar te gaan. Zou leuk zijn als jullie de spits af zouden bijten hoor.



Kapotte test Miriam. Jemig, dan zou ik echt balen zeg. Zit je lekker zenuwachtig te wachten…niks, en moet je nog een keer.



Ik reken trouwens ook de periode vanaf het eerste beetje bruine bloed. Ik heb dan ook altijd allemaal krampen enzo, en echt wel het gevoel dat in ongi ben.



Eindelijk gebeurt er weer wat bij me. De 2 weken na je ovulatie wachten is best spannend, maar de 2 weken na je ongi is maar saai. Er gebeurt niets, je voelt niets. Nu is het weer klus tijd, en meteen denk je ook weer vanalles te voelen. Volgens mij heb ik gister mn eisprong gehad. Kreeg opeens aan één kant van m’n buik steken. Van mij mocht t, want we hadden 's morgens nog geklust. :wink:



Nou, ik ben benieuwd hoe de testen bij jullie aflopen. :thumbup: succes.